abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 13:08:09 #101
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78015650
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

En vanmorgen riep je nog moord en brand omdat je gestalked werd .. Calimero actie niet?
Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen in een thread op iemands post reageren, en zonder dat iemand ook maar iets tegen je heeft gezegd in de afgelopen 6 weken in FB vragen "of de mods even aan z'n account kunnen sleutelen" om 'm geband te krijgen...
zzz
  maandag 15 februari 2010 @ 13:12:39 #102
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78015791
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef ToT het volgende:

Oh, wat ben ik het toch weer met ToT eens .

Behalve dat stukje over die spirituele ervaringen natuurlijk .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78015831
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen in een thread op iemands post reageren, en zonder dat iemand ook maar iets tegen je heeft gezegd in de afgelopen 6 weken in FB vragen "of de mods even aan z'n account kunnen sleutelen" om 'm geband te krijgen...
Ja dat vond ik ook echt belachelijk om eerlijk te zijn maar goed...
pi_78015850
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef ToT het volgende:

Mocht je WEL zeker van je zaak zijn, wat is er dan mis met kritische tegengeluiden en vragen te krijgen? Als de conspiracies absolute feiten zijn, dan moet je JUIST andersdenkenden proberen te overtuigen van je gelijk! Dan moet je JUIST andersdenkenden de ruimte geven om hun zegje te doen, zodat je hun uitlatingen kunt weerleggen met goed onderbouwde argumenten!
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
pi_78015874
quote:

[..]

Ik begreep die post niet
  maandag 15 februari 2010 @ 13:15:38 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78015889
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ja maar jij ziet dan weer niet dat je lievelingsposters ook buiten het onderwerp met zieke grappen doorgaan (CHIEL.. jeweetzelluf -en hierbij echt te ver gaan) en je mening is verder ook niet helemaal objectief als je het mij vraagt

Het enige wat ik kan zeggen is dat sommige posters gewoon eens wat steviger in hun schoenen moeten staan alvorens de wilde wereld van het internet te willen bezoeken.. daar kom je namelijk andere mensen tegen die een andere mening hebben en als die mensen dat niet aankunnen moeten die mensen wellicht gaan knikkeren.
Je wil dus eigenlijk zeggen dat ik niet objectief ben.
Dat zal deels wel waar zijn denk ik, maar het komt ook omdat er een hoop creditpunten bij mij versplilt zijn en dan ben je wat sneller in het formuleren van je mening.
Doch, ik ben het met je eens mbt 'sterker in schoenen mogen staan', sommige mogen best wat haar op hun borst laten groeien zodat ze tegen een stootje kunnen. Maar ik weet nog een betere 'leven en laten leven' je hoeft niet overal op in te gaan als je al van te voren weet waar het op zal uitdraaien, en die geldt wmb wel weer voor beide partijen.

Tis altijd zo jammer om te zien dat er meer tijd en aandacht besteedt word aan FB posts en andere huilposts naar elkaar toe als dat het daadwerkelijk iets moois bijdraagt aan een [insert onderwerp] topic. Je HOEFT het niet met elkaar eens te zijn nee, maar moet het dan altijd worden geuit, zijn we er mee gebaat?
The truth was in here.
  maandag 15 februari 2010 @ 13:16:53 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78015936
quote:

[..]

Vlgs mij til je te zwaar aan die quasi grappig bedoelde opmerking.. wellicht dacht hij echt dat je geband was, is een optie.
The truth was in here.
pi_78016144
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je wil dus eigenlijk zeggen dat ik niet objectief ben.
Yep dat is correct En dat weten we allebei
quote:
Dat zal deels wel waar zijn denk ik, maar het komt ook omdat er een hoop creditpunten bij mij versplilt zijn en dan ben je wat sneller in het formuleren van je mening.
Ik denk dat het er eerder om gaat dat bepaalde users nou eenmaal goed bij jou in de credit staan en dat mensen met een andere mening daarom moeite hebben om credits bij je te scoren aangezien de "believers" (gaan we weer:P) een soort van vrienden van je geworden zijn en nogal snel in de verdediging schieten zodat het al snel op een ruzie lijkt Natuurlijk trek je dan snel partij... Vooral bij TRU onderwerpen waar je zelf moderator bent.
quote:
Doch, ik ben het met je eens mbt 'sterker in schoenen mogen staan', sommige mogen best wat haar op hun borst laten groeien zodat ze tegen een stootje kunnen.
Dat is dan ook echt waar het om gaat imo. En van het een komt het ander maar het begint toch echt bij mensen die niet met kritiek kunnen omgaan en dit absoluut niet verdragen kunnen. Dan heb je nogmaals ook echt niks op internet te zoeken als je dat al niet aan kunt
quote:
Maar ik weet nog een betere 'leven en laten leven' je hoeft niet overal op in te gaan als je al van te voren weet waar het op zal uitdraaien, en die geldt wmb wel weer voor beide partijen.
Dat vind ik onzin. Leven en laten leven is echt heel wat anders als je mening niet mogen verkondigen omdat sommige mensen dan moeten huilen. Dat is gewoon monddood maken. Een post maken op fok is een discussiepunt neerzetten en daar gaat het toch om. Wat zou het saai zijn als niemand maar mag reageren op elkaar omdat een persoon dan misschien door het lint gaat. Daarom: Sterker in de schoenen staan is waar het om gaat.
quote:
Tis altijd zo jammer om te zien dat er meer tijd en aandacht besteedt word aan FB posts en andere huilposts naar elkaar toe als dat het daadwerkelijk iets moois bijdraagt aan een [insert onderwerp] topic. Je HOEFT het niet met elkaar eens te zijn nee, maar moet het dan altijd worden geuit, zijn we er mee gebaat?
Ik vind van wel. Als er echt weer wat te bespreken valt waar ik iets over te melden heb (positief of negatief) dan doe ik dit gewoon. Alleen hoop ik dan op minder lange gezichten wanneer een mening of feit *natuurlijk met ondebouwingen* een bepaald wereldbeeld finaal overhoop schopt Maar daar moet je ook maar tegen kunnen.. andersom is het me ook vaak genoeg gebeurd dat ik mijn gedachten heb moeten bijstellen over een onderwerp waar ik dacht kennis over te hebben..

Mensen willen zogenaamd heel graag leren maar worden wel woest als ze hun gedachtengang moeten aanpassen als er iets voorbij komt waar ze geen antwoord op weten... Raar hoor IK pas me graag aan en als er iets is dat mij op een andere gedachte kan brengen.. graag! laat maar komen
  maandag 15 februari 2010 @ 13:26:38 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016226
Goh wat een verschil van visie kan er toch leven zeg, heerlijk!
The truth was in here.
pi_78016269
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:26 schreef Bastard het volgende:
Goh wat een verschil van visie kan er toch leven zeg, heerlijk!
Mooi he.. ik hoop dat jij iig niet woest wordt
  maandag 15 februari 2010 @ 13:33:04 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016453
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Mooi he.. ik hoop dat jij iig niet woest wordt
Nee hoor ik kan de dingen gewoon naast me laten vallen
Daarnaast heb ik geen zin om tegen je in te gaan ook al ben ik het niet met je eens, ik vind het alleen jammer dat je het kennelijk zo ziet als je het ook daadwerkelijk meent.
The truth was in here.
pi_78016485
Denk steeds dat ik verdwaald ben en op TRU zit
  maandag 15 februari 2010 @ 13:35:39 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016519
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
Denk steeds dat ik verdwaald ben en op TRU zit
Zou goed zijn als mn kleur zou veranderen als ik buiten TRU post inderdaad
The truth was in here.
pi_78016580
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zou goed zijn als mn kleur zou veranderen als ik buiten TRU post inderdaad
Welnee, binnenkort kom ik buurten bij jou en neem ik ook gewoon mijn kleurtje mee hoor
Maar ik zat echt te kijken of ik wel op BNW zat
pi_78016589
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee hoor ik kan de dingen gewoon naast me laten vallen
Daarnaast heb ik geen zin om tegen je in te gaan ook al ben ik het niet met je eens, ik vind het alleen jammer dat je het kennelijk zo ziet als je het ook daadwerkelijk meent.
Heb ik nu wel weer credits verspeeld? IK begrijp eigenlijk niet hoe je het er nou niet mee eens kunt zijn Was er iets niet duidelijk aan de onderbouwing ofzo? Ik wil het wel even duidelijker voor je maken hoor
pi_78016664
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welnee, binnenkort kom ik buurten bij jou en neem ik ook gewoon mijn kleurtje mee hoor
Maar ik zat echt te kijken of ik wel op BNW zat
Haha ik kan het me goed voorstellen ja
  maandag 15 februari 2010 @ 13:45:02 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016769
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:39 schreef Flammie het volgende:

[..]

Heb ik nu wel weer credits verspeeld? IK begrijp eigenlijk niet hoe je het er nou niet mee eens kunt zijn Was er iets niet duidelijk aan de onderbouwing ofzo? Ik wil het wel even duidelijker voor je maken hoor
Ik neem aan dat je het zou kunnen uitbreiden met voorbeelden die in jouw ogen steekhoudend zijn
Maar dan zal ik het waarschijnlijk anders zien en dat weer kunnen weerleggen, waar ik geen zin in heb. En misschien dat je mij inderdaad een voorbeeld zou geven waarbij ik je geen ongelijk geef, but then again, ik ben geen robot, ik heb ook last van een maandagmorgensyndrome of gebrekaankoffiesyndrome

En dan nog, ruzies lees ik maar half, degene die het start of blijft aandfringen heeft het bij mij al snel gedaan
The truth was in here.
  maandag 15 februari 2010 @ 13:46:52 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016826
Maar dit is het BNW FB topic, wat doe ik hier, oh ja mijzelf verdedigen.
The truth was in here.
pi_78016905
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:46 schreef Bastard het volgende:
Maar dit is het BNW FB topic, wat doe ik hier, oh ja mijzelf verdedigen.
Wel je kwam in 1e instantie zelf binnenvallen... wellicht omdat er in TRU weinig te doen was op dat moment
  maandag 15 februari 2010 @ 13:50:20 #120
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78016962
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:45 schreef Bastard het volgende:
En dan nog, ruzies lees ik maar half, degene die het start of blijft aandfringen heeft het bij mij al snel gedaan
Ah, Spellmeista dus . Na een hoop eromheen gelul in 2 topics zijn we er eindelijk uit .
  maandag 15 februari 2010 @ 13:51:09 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016994
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef Flammie het volgende:

[..]

Wel je kwam in 1e instantie zelf binnenvallen... wellicht omdat er in TRU weinig te doen was op dat moment
Ik lees wel meer buiten TRU om hoor.. en BNW is een half TRU forum, soort van broertjesforum
The truth was in here.
pi_78017494
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik lees wel meer buiten TRU om hoor.. en BNW is een half TRU forum, soort van broertjesforum
Dan is je vraag wat je hier doet vanzelf al beantwoord
  maandag 15 februari 2010 @ 14:35:43 #123
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78018552
Hoi ik ben Henk.

Ik heb een pleuris hekel aan auto's.. vind ze stinken, heb er zelf geen 1, en vind dat mensen die wel auto's hebben eigenlijk slecht zijn voor de maatschappij.
Toch beheer ik een auto (sub)forum.

Ik heb daar een clubje mederakkers zitten, gevonden via het internet, die net als ik, de beheerder van dat (sub)forum, totaal niets van auto's afweet of wil weten.
Als het dan ook over auto's gaat en hoe mooi die auto is, dan gaat dat clubje mensen altijd lekker herrie schoppen. En dat laat ik toe.. want dat moet toch kunnen.

Een auto forum dat beheerd wordt door auto-liefhebbers.. NOOIT! Dat is het einde van dit auto forum.. bah bah bah zou je voorstellen. Dan krijgen die auto liefhebbers de overhand en dan zal je zien dat het echt pas de verkeerde kant opgaat!

BNW in een note dop.
Bewijs? Ach het clubje wat op dit moment de overhand in FB heeft maar nog nooit een BNW topic geopend heeft.. oh wacht.. Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 15-02-2010 14:47:30 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 15 februari 2010 @ 14:52:58 #124
31101 _Led_
pi_78019107
Hoi,

ik ben piet,
en ik verblijf het liefst op een forum gemaakt voor discussie over bepaalde onderwerpen.
Mijn grootste hobby is daar roepen dat mensen niet mogen discussieren omdat ik vind dat ze enkel mijn mening over dat onderwerp mogen hebben.

Het liefst roep ik dan ook nog dat ik ze het liefst op hun bek zou slaan, want ik ben veel gepest op het vmbo.

zzz
  maandag 15 februari 2010 @ 14:59:56 #125
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78019336
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Ticker het volgende:
Ik heb daar een clubje mederakkers zitten, gevonden via het internet, die net als ik, de beheerder van dat (sub)forum, totaal niets van auto's afweet of wil weten.
Ik zie dat toch anders. Volgens mij zijn ToT en Lavenderr heel erg geinteresseerd in de onderwerpen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze alles maar voor waar aannemen en/of het overal mee eens zijn.
quote:
Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!
Dat reptilianstopic van Michielos is er omdat er in NWO door een aantal mensen niet gepraat mocht worden over reptilians (sommigen werden zelfs agressief van alleen maar het woord 'reptilians' ) en daarom is er een apart topic over geopend.
pi_78019379
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Ticker het volgende:
Hoi ik ben Henk.

Ik heb een pleuris hekel aan auto's.. vind ze stinken, heb er zelf geen 1, en vind dat mensen die wel auto's hebben eigenlijk slecht zijn voor de maatschappij.
Toch beheer ik een auto (sub)forum.

Als het dan ook over auto's gaat en hoe mooi die auto is, dan gaat dat clubje mensen altijd lekker herrie schoppen. En dat laat ik toe.. want dat moet toch kunnen.

Een auto forum dat beheerd wordt door auto-liefhebbers.. NOOIT! Dat is het einde van dit auto forum.. bah bah bah zou je voorstellen. Dan krijgen die auto liefhebbers de overhand en dan zal je zien dat het echt pas de verkeerde kant opgaat!

BNW in een note dop.
Bewijs? Ach het clubje wat op dit moment de overhand in FB heeft maar nog nooit een BNW topic geopend heeft.. oh wacht.. Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!

Thanks voor de feedback Ticker.
Ik vertaal het als volgt: de mods die hier modereren vindt jij ongeschikt en je wilt een mod die in conspiracies gelooft.
Denk je niet dat het beter is als een mod er tussenin staat? Dus wel geïnteresseerd, maar niet persé er in gelovend?
  maandag 15 februari 2010 @ 15:04:45 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78019495
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vertaal het als volgt: de mods die hier modereren vindt jij ongeschikt en je wilt een mod die in conspiracies gelooft.
Denk je niet dat het beter is als een mod er tussenin staat? Dus wel geïnteresseerd, maar niet persé er in gelovend?
We krijgen het te verduren vandaag he
The truth was in here.
pi_78019553
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom zou ik dus in TRU moderator moeten zijn
pi_78019573
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zeker wel, al dagen. Zou bijna in een complot gaan geloven
  maandag 15 februari 2010 @ 15:07:36 #130
31101 _Led_
pi_78019594
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vandaag ? Jullie zijn toch altijd de lul ?
zzz
pi_78019649
Jezus Ticker, doe normaal!

Het ergert me mateloos dat de believers een houding hebben van dat de moderators niets van conspiracies af willen weten, desinformatie verspreiden (zelfs tegen betaling! ___! ) en meer van dat soort gelul!

Wij hebben gewoon een gezonde interesse er in, maar geloven niet alles! We staan in het midden en luisteren naar beide kanten en geven beide kanten de kans hun zegje te doen.
Natuurlijk, BNW IS gewoon voor degenen die in conspiracies geloven, maar de non-believers mogen hier net zo goed komen.
Het is absoluut onwenselijk dat in een subforum er een moderator zou zitten die slechts één kant van het verhaal wil horen, en de andere partij het zwijgen zou opleggen.
Fok is voor IEDEREEN, en iedereen moet zich in elk subforum welkom kunnen voelen!

Het gaat nooit, NOOIT gebeuren dat BNW alleen voor de believers zal worden, NOOIT! IEDEREEN mag hier zijn zegje doen!
Mensen mogen wel proberen om Lavenderr en mij weg te treiteren of zo, maar na ons komen er ook weer gewoon NEUTRALE moderators!

Lavenderr en ik geven iedereen gewoon een kans, en dat moet gewoon zo blijven. Ikzelf heb ondertussen redelijk wat ervaring in BNW opgebouwd om een beetje in te kunnen schatten tot hoever een discussie redelijkerwijs mag gaan, en Lavenderr krijgt er ook al steeds meer kijk op.
Wat voor de believers als "trollen" wordt gezien, is in feite meestal niets meer dan kritische vragen stellen over de overtuigingen van de believers hier.
Dat moet gewoon kunnen! Als kritisch nadenken al niet meer toegestaan is, wat doen we hier dan nog met z'n allen? Doek dan BNW maar op, of maak er één of ander wauwelclubje van waar je ongefundeerd alles en iedereen overal maar van mag beschuldigen.

Ikzelf ben erg coulant in wat hier besproken mag worden. Neem bijvoorbeeld de reptillians, of de Christelijke kijk op de NWO. Dat zou je als puur TRU-materiaal kunnen beschouwen, maar ik vind dat het genoeg raakvlakken heeft om hier besproken te worden. Ik wil gewoon niet dat mensen het zwijgen opgelegd wordt, omdat een aantal believers hier zich niet kan identificeren met die ideeën.

Begrijp je niet wat voor elite-clubje hier dan zou dreigen te ontstaan?
Geloof je dat Bin Laden achter 9/11 zit? Dan ben je hier NIET welkom!
Denk je dat de codex allimentarius slechts een setje handelsafspraken zijn wat als richtlijnen bedoeld is, maar wat niet bedoeld is om de mensheid uit te roeien? WEGWEZEN HIER!
Geloof je dat reguliere medicijnen je helpen? OPDONDEREN, FASCIST!!!!
Maar geloof je daarentegen in reptillians? OPZOUTEN, NUTCASE!!!
Een Christelijke kijk op de NWO? BWAHAHAHA, verblind Christelijk schaap! Ga TRU maar lekker lastig vallen!

Heel fijn, en dan zit je hier ineens nog maar met een man of 5!
Veel plezier dan maar he!
pi_78019759
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:09 schreef ToT het volgende:
Jezus Ticker, doe normaal!

Het ergert me mateloos dat de believers een houding hebben van dat de moderators niets van conspiracies af willen weten, desinformatie verspreiden (zelfs tegen betaling! ___! ) en meer van dat soort gelul!

Wij hebben gewoon een gezonde interesse er in, maar geloven niet alles! We staan in het midden en luisteren naar beide kanten en geven beide kanten de kans hun zegje te doen.
Natuurlijk, BNW IS gewoon voor degenen die in conspiracies geloven, maar de non-believers mogen hier net zo goed komen.
Het is absoluut onwenselijk dat in een subforum er een moderator zou zitten die slechts één kant van het verhaal wil horen, en de andere partij het zwijgen zou opleggen.
Fok is voor IEDEREEN, en iedereen moet zich in elk subforum welkom kunnen voelen!

Het gaat nooit, NOOIT gebeuren dat BNW alleen voor de believers zal worden, NOOIT! IEDEREEN mag hier zijn zegje doen!
Mensen mogen wel proberen om Lavenderr en mij weg te treiteren of zo, maar na ons komen er ook weer gewoon NEUTRALE moderators!

Lavenderr en ik geven iedereen gewoon een kans, en dat moet gewoon zo blijven. Ikzelf heb ondertussen redelijk wat ervaring in BNW opgebouwd om een beetje in te kunnen schatten tot hoever een discussie redelijkerwijs mag gaan, en Lavenderr krijgt er ook al steeds meer kijk op.
Wat voor de believers als "trollen" wordt gezien, is in feite meestal niets meer dan kritische vragen stellen over de overtuigingen van de believers hier.
Dat moet gewoon kunnen! Als kritisch nadenken al niet meer toegestaan is, wat doen we hier dan nog met z'n allen? Doek dan BNW maar op, of maak er één of ander wauwelclubje van waar je ongefundeerd alles en iedereen overal maar van mag beschuldigen.

Ikzelf ben erg coulant in wat hier besproken mag worden. Neem bijvoorbeeld de reptillians, of de Christelijke kijk op de NWO. Dat zou je als puur TRU-materiaal kunnen beschouwen, maar ik vind dat het genoeg raakvlakken heeft om hier besproken te worden. Ik wil gewoon niet dat mensen het zwijgen opgelegd wordt, omdat een aantal believers hier zich niet kan identificeren met die ideeën.

Begrijp je niet wat voor elite-clubje hier dan zou dreigen te ontstaan?
Geloof je dat Bin Laden achter 9/11 zit? Dan ben je hier NIET welkom!
Denk je dat de codex allimentarius slechts een setje handelsafspraken zijn wat als richtlijnen bedoeld is, maar wat niet bedoeld is om de mensheid uit te roeien? WEGWEZEN HIER!
Geloof je dat reguliere medicijnen je helpen? OPDONDEREN, FASCIST!!!!
Maar geloof je daarentegen in reptillians? OPZOUTEN, NUTCASE!!!
Een Christelijke kijk op de NWO? BWAHAHAHA, verblind Christelijk schaap! Ga TRU maar lekker lastig vallen!

Heel fijn, en dan zit je hier ineens nog maar met een man of 5!
Veel plezier dan maar he!
ToT is de Mod van 2010 eindelijk iemand die het begrijpt
Dat is namelijk ook wat er in TRu gebeurd.. zonder kritische vragen blijven er 5 man over en is het forum gewoon dood zoals de laatste tijd gebleken is. Een forum waarin niemand meer iets te vertellen heeft . Dit is dan ook een scherp contrast tegenover het levendig discussieren over het wel of niet bestaan van allerlei onverklaarbare zaken. De vraag is als BNW dit ook wil? Ik denk dat je er als mod daarom beter aan doet verschillende meningen en partijen hun eerlijke kans te geven zodat er ook leven in de brouwerij zit. Mits dit op een juiste corrrecte manier gebeurd.. (nogmaals, kritische vragen stellen is NIET gelijk aan het niet respecteren van een mening en staat ook niet gelijk aan trollen)

Ik vind dat ToT de juiste insteek heeft op dat gebied

[ Bericht 1% gewijzigd door Flammie op 15-02-2010 15:18:50 ]
  maandag 15 februari 2010 @ 15:13:07 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78019780
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:52 schreef _Led_ het volgende:

Het liefst roep ik dan ook nog dat ik ze het liefst op hun bek zou slaan, want ik ben veel gepest op het vmbo.

Je plaat blijft hangen, ik denk nu al zo'n 4 jaar.
Willekeurige zoektocht op google leverd me al een topic uit 2008(!!!) waar je hetzelfde zei
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:51 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Waar heb ik in bobsnaam iemand gek genoemd ????
Ik gaf mijn mening, en zei wat ik gokte dat het was, meer niet.
JIJ zei dat mensen die het niet met je eens waren dom waren, begon over mensen op hun bek slaan, en loopt iedereen uit te schelden.
Gast je leeft in het verleden
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 15 februari 2010 @ 15:17:23 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78019916
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:07 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Vandaag ? Jullie zijn toch altijd de lul ?
Klopt, ik ben altijd een lul.
The truth was in here.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:19:56 #135
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78019994
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Flammie het volgende:

[..]

ToT is de Mod van 2010 eindelijk iemand die het begrijpt
Er zit wat bruins op je neus.. ra ra wat is het.
En ik mag toch serieus hopen, ToT, dat je dit soort reactie niet serieus neemt.

Daarnaast je rant over een believer... je trek het weer in het extreme en dat is je probleem. Je kan geen middenweg nemen, omdat je denkt dat je zelf de middenweg bent.
Dus als een andere mod zou komen die wel in 9/11 geloofd zou die ook gelijk (als voorbeeld) Terecht gaan bannen om zijn idee? Dikke bullshit, en door dat te opperen bewijs je maar dat je de plank regelrecht misslaat en eerder een beetje angst zit in te boezemen dan rationeel nadenkt.

Tevens is het lekker boeiend wie de MOD is, als er gewoon gemoddereerd wordt, maar op dit moment wordt het forum weer gebruikt voor vermaak, en dat is de fout in dit subforum.
Loop bijvoorbeeld de andere forums maar eens na zoals NWS, POL, WFL.. daar moet het onderwerp ook serieus zijn en is onderbouwing verwacht. Onderbouwing is wat ik altijd geef en dat is ook de reden dat er zo weinig mensen in mijn topics komen omdat er maar vrij weinig mensen zijn die zich echt in de materie willen verdiepen.

Het constant blijven etteren en roepen van dat 'clubje' dat zij zoveel affiniteit hebben met het onderwerp maar verdomme nog nooit eens een serieus discussie aan kan gaan bewijst dat.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:19:59 #136
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78019997
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:12 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat is namelijk ook wat er in TRu gebeurd.. zonder kritische vragen blijven er 5 man over en is het forum gewoon dood zoals de laatste tijd gebleken is. Een forum waarin niemand meer iets te vertellen heeft . Dit is dan ook een scherp contrast tegenover het levendig discussieren over het wel of niet bestaan van allerlei onverklaarbare zaken. De vraag is als BNW dit ook wil? Ik denk dat je er als mod daarom beter aan doet verschillende meningen en partijen hun eerlijke kans te geven zodat er ook leven in de brouwerij zit. Mits dit op een juiste corrrecte manier gebeurd.. (nogmaals, kritische vragen stellen is NIET gelijk aan het niet respecteren van een mening of aan trollen)
Kritische vragen mag, mits op respectabele toon en dat is helaas wat lastig voor sommige, dat schijnt niet te lukken ofzo
The truth was in here.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:21:01 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78020029
Maar hoort het ook niet een beetje bij BNW? Een echte BNWér, een waar gelover zal altijd achterdochtig zijn tegen de heersende macht (lees de mod) ongeacht wie.
The truth was in here.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:23:13 #138
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78020109
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef Ticker het volgende:
Dus als iemand het met ToT eens is, dan is diegene automatisch onoprecht Je bent alleen maar oprecht als je het niet met ToT eens bent
pi_78020128
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kritische vragen mag, mits op respectabele toon en dat is helaas wat lastig voor sommige, dat schijnt niet te lukken ofzo
En toch als je terugblikt.. wat heb je liever? Een levendig forum of een dood forum? Je wilt als moderator toch ook wat te doen hebben je ziet namelijk zelf dat het wel erg rustig is zonder kritische vragen en kritische users en dat moet toch gaan knagen denk ik zelf zo Je kwam hier in deze dode periode al binnen van: ach de trolls gaan hier nu verder.... misschien is het toch gewoon TE rustig daarzo, maar goed ik wil geen voorbarige conclusies trekken

Wat ik echter wel kan mededelen:

Er is vaak genoeg respectabel gereageerd en er zijn echter ook keren geweest dat dit absoluut niet het geval was. Daar mag je modden. je ziet het verschil tussen de tijden waarin mensen feedback geven en je ziet de tijden wanneer dit niet gebeurd. Het forum loopt gewoon niet zoals het zou moeten en zoals je het zou wensen (misschien heb jij daar een andere visie over, weet ik veel). Het een kan niet zonder het ander zonder aan bezoekers in te moeten boeten.

En als je dan leest dat er echt mensen zijn die mensen met een andere mening weg willen hebben valt me niks meer in Een dood forum.. daar kies je toch niet bewust voor.. Het enkel praten met gelijkgestemden is echt niet de utopia die jij of ticker of mediaconsument voor ogen hebben. Het is een saaie boel En daar mag je best realistisch naar kijken want dat is het gewoon
  maandag 15 februari 2010 @ 15:24:56 #140
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78020157
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:23 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dus als iemand het met ToT eens is, dan is diegene automatisch onoprecht Je bent alleen maar oprecht als je het niet met ToT eens bent
Je hebt gelijk. Dit wil ik even laten weten
Tevens ben jij BNW user 2010!

KUSJEEEEE
  maandag 15 februari 2010 @ 15:26:46 #141
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78020225
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:24 schreef Ticker het volgende:
Je hebt gelijk. Dit wil ik even laten weten
Tevens ben jij BNW user 2010!

KUSJEEEEE
Oh, dank je wel !

?
pi_78020252
quote:

[..]

Anders doe jij even normaal Ik meen het en ik kan me enkel vinden in wat ToT daar geschreven heeft. Denk er precies ook zo over. Maar goed het hebben van een andere mening wordt inderdaad door sommige mensen als trollen, slijmen of geen respect hebben gezien, zoals nu wel weer blijkt

bedankt voor het bevestigen van datgeen wat we de hele tijd stellen
  maandag 15 februari 2010 @ 15:30:48 #143
31101 _Led_
pi_78020338
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je plaat blijft hangen, ik denk nu al zo'n 4 jaar.
Willekeurige zoektocht op google leverd me al een topic uit 2008(!!!) waar je hetzelfde zei
En zou dat te maken hebben met jouw eeuwige gehuil over dat mensen met een andere mening op moeten rotten denk je ?

Als je dan toch een oude post van me quote, doe het dan compleet :
quote:
Jij bent allergisch voor mensen die hun mening onderbouwen.
Je hebt er notabene 3 pagina's over gedaan om tot je eerste normale reactie te komen : een verklaring waarom je het niet met mijn eerste post eens bent - terwijl dat gewoon je eerste reactie had kunnen zijn, en dan hadden we een normale discussie gehad.
Maar door jouw anger-management-probleem vlieg je gelijk in de aanval en begin je scheldkanonades tegen iedereen met een andere mening, in plaats van gewoon in discussie te gaan.
En voor dat laatste is een forum nou juist bedoeld.
zzz
  maandag 15 februari 2010 @ 15:30:50 #144
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78020339
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Anders doe jij even normaal Ik meen het en ik kan me enkel vinden in wat ToT daar geschreven heeft. Denk er precies ook zo over. Maar goed het hebben van een andere mening wordt inderdaad door sommige mensen als trollen, slijmen of geen respect hebben gezien
Het feit dat je dit telkens direct als eerste wilt laten weten vind ik een beetje eng.
Zulke mensen had je vroeger ook in de klas.. die vonden dan de docent geweldig bij alles wat die zei.
Die gingen ook in de les aan tafeltje 1 zitten.

Weet je zeker dat je niet gewoon 'tof' gevonden wilt worden?

Ik ben het namelijk ook vaak genoeg ergens mee eens.. of oneens.. ga ik dat dan direct zeggen?
Jullie van 'het clubje' toevallig wel. Dat is een beetje frapant. Niemand anders doet het namelijk.
En ergens geeft dit weer een vrijbrief om in een topic te lopen kloten, want die MOD zal je minder snel ervoor aanspreken.. mogelijk pas bij de 5e keer ofzo.
pi_78020369
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het feit dat je dit telkens direct als eerste wilt laten weten vind ik een beetje eng.
Zulke mensen had je vroeger ook in de klas.. die vonden dan de docent geweldig bij alles wat die zei.
Die gingen ook in de les aan tafeltje 1 zitten.

Weet je zeker dat je niet gewoon 'tof' gevonden wilt worden?

Ik ben het namelijk ook vaak genoeg ergens mee eens.. of oneens.. ga ik dat dan direct zeggen?
Jullie van 'het clubje' toevallig wel. Dat is een beetje frapant. Niemand anders doet het namelijk.
Ik kan je verzekeren dat het niets engs is Nou goed?
  maandag 15 februari 2010 @ 15:31:34 #146
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78020375
zelfs dat maakt het nog geen "asskissing".
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:32:44 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78020414
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:24 schreef Flammie het volgende:

[..]

En als je dan leest dat er echt mensen zijn die mensen met een andere mening weg willen hebben valt me niks meer in Een dood forum.. daar kies je toch niet bewust voor.. Het enkel praten met gelijkgestemden is echt niet de utopia die jij of ticker of mediaconsument voor ogen hebben. Het is een saaie boel En daar mag je best realistisch naar kijken want dat is het gewoon
Onzin
The truth was in here.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:32:56 #148
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78020427
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:30 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En zou dat te maken hebben met jouw eeuwige gehuil over dat mensen met een andere mening op moeten rotten denk je ?
Citaten gewenst. Anders is het recept van de zogenaamde dokter niet te vreten.
pi_78020440
quote:

[..]

Daarnaast je rant over een believer... je trek het weer in het extreme en dat is je probleem. Je kan geen middenweg nemen, omdat je denkt dat je zelf de middenweg bent.
Dus als een andere mod zou komen die wel in 9/11 geloofd zou die ook gelijk (als voorbeeld) Terecht gaan bannen om zijn idee? Dikke bullshit, en door dat te opperen bewijs je maar dat je de plank regelrecht misslaat en eerder een beetje angst zit in te boezemen dan rationeel nadenkt.

Tevens is het lekker boeiend wie de MOD is, als er gewoon gemoddereerd wordt, maar op dit moment wordt het forum weer gebruikt voor vermaak, en dat is de fout in dit subforum.
Loop bijvoorbeeld de andere forums maar eens na zoals NWS, POL, WFL.. daar moet het onderwerp ook serieus zijn en is onderbouwing verwacht. Onderbouwing is wat ik altijd geef en dat is ook de reden dat er zo weinig mensen in mijn topics komen omdat er maar vrij weinig mensen zijn die zich echt in de materie willen verdiepen.

Het constant blijven etteren en roepen van dat 'clubje' dat zij zoveel affiniteit hebben met het onderwerp maar verdomme nog nooit eens een serieus discussie aan kan gaan bewijst dat.
Je wil niet weten hoe vaak ik PM's van believers krijg om de non-believers de mond te snoeren, terwijl mijns inziens er gewoon geen fuck aan de hand is. Als die hun zin zouden krijgen, krijg je pas écht censuur hier in BNW, iets waarvan veel believers mij juist van beschuldigen!

En ja: ik ZIT op de middenweg! Ik weet ook echt wel dat er meer aan de hand is! Lavenderr ook, die haakt ook gewoon goed op onderwerpen in en maakt zelf ook soms erg mooie topics aan, die dan door sommigen weer op een zeer kinderachtige wijze geboycot worden.

Een aantal mensen zit BNW nu gewoon te saboteren met kinderachtig gedrag, omdat de tegenpartij kans krijgt om hun zegje te doen. Moet je nagaan wat er gebeurt als zulke mensen moderators zouden worden!

Zoals ik al zo vaak zeg: ga gewoon posten! Maak de topics interessant! Hou de discussie levendig! Kom met goede argumenten! Als er écht getrolled wordt, grijp ik heus wel in, maar als er continu gezeikt wordt op de moderators, frustreert dat ons werk gewoon, en verslapt onze aandacht naar het getroll.
Ik geef eerlijk toe dat ik ook maar een mens ben: als partij A mij de hele tijd zit te bashen, en partij B zit partij A weer te bashen, dan ben ik allang blij dat de aandacht eventjes van mij af is en voelt het gewoon aan alsof iemand voor mij opkomt. Dit kan misschien klinken als "Ik help degene die lief voor mij doet en laat de ander lekker in de stront zakken", maar nogmaals: ik ben ook maar een mens. Als mij het leven zuur wordt gemaakt wat betreft mijn werk, dan heeft het werk er gewoon onder te lijden.
Mensen die zich redelijk opstellen, kunnen ook redelijk gedrag terug verwachten. Zowel in een discussie, als in moderatiebeleid. Dat is niet een heel bewust proces bij mij, het gaat gewoon automatisch. Feitelijk zou ik zo professioneel moeten zijn om boven die persoonlijke aanvallen te staan en objectief te modereren, maar op een gegeven moment word je de dingen gewoon spuugzat.

Nogmaals: je kunt me ongetwijfeld wel zo ver pushen dat ik hier het bijltje er bij neer ga gooien, maar daarmee schiet je gewoon geen ene flikker op: na mij komt tóch wel weer een neutrale moderator i.p.v. een 100% believer! Fok is gewoon geen forum waar....sorry dat ik het zeg....fanatici aan het roer moeten staan in subfora! Iedereen moet gewoon een eerlijke kans krijgen, het is geen dictatuur hier, hoewel ik me volledig besef dat veel BNW'ers maar al te graag in dictaturen willen geloven. Sorry voor deze opmerking, maar ik denk echt dat deze doelgroep deze gedachtegang met zich meebrengt!
  maandag 15 februari 2010 @ 15:34:44 #150
31101 _Led_
pi_78020488
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:32 schreef Ticker het volgende:

[..]

Citaten gewenst. Anders is het recept van de zogenaamde dokter niet te vreten.
Oh, je bedoelde met deze post : [BNW] Feedback 'Oefeningen in Zelfspot'
dus zogenaamd NIET dat mensen die niet direct in elke paranormale verklaring of conspiracy geloven hier naar jouw mening niet welkom zouden zijn..?
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')