abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 13:08:09 #101
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78015650
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

En vanmorgen riep je nog moord en brand omdat je gestalked werd .. Calimero actie niet?
Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen in een thread op iemands post reageren, en zonder dat iemand ook maar iets tegen je heeft gezegd in de afgelopen 6 weken in FB vragen "of de mods even aan z'n account kunnen sleutelen" om 'm geband te krijgen...
zzz
  maandag 15 februari 2010 @ 13:12:39 #102
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78015791
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef ToT het volgende:

Oh, wat ben ik het toch weer met ToT eens .

Behalve dat stukje over die spirituele ervaringen natuurlijk .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_78015831
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen in een thread op iemands post reageren, en zonder dat iemand ook maar iets tegen je heeft gezegd in de afgelopen 6 weken in FB vragen "of de mods even aan z'n account kunnen sleutelen" om 'm geband te krijgen...
Ja dat vond ik ook echt belachelijk om eerlijk te zijn maar goed...
pi_78015850
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef ToT het volgende:

Mocht je WEL zeker van je zaak zijn, wat is er dan mis met kritische tegengeluiden en vragen te krijgen? Als de conspiracies absolute feiten zijn, dan moet je JUIST andersdenkenden proberen te overtuigen van je gelijk! Dan moet je JUIST andersdenkenden de ruimte geven om hun zegje te doen, zodat je hun uitlatingen kunt weerleggen met goed onderbouwde argumenten!
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
pi_78015874
quote:

[..]

Ik begreep die post niet
  maandag 15 februari 2010 @ 13:15:38 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78015889
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ja maar jij ziet dan weer niet dat je lievelingsposters ook buiten het onderwerp met zieke grappen doorgaan (CHIEL.. jeweetzelluf -en hierbij echt te ver gaan) en je mening is verder ook niet helemaal objectief als je het mij vraagt

Het enige wat ik kan zeggen is dat sommige posters gewoon eens wat steviger in hun schoenen moeten staan alvorens de wilde wereld van het internet te willen bezoeken.. daar kom je namelijk andere mensen tegen die een andere mening hebben en als die mensen dat niet aankunnen moeten die mensen wellicht gaan knikkeren.
Je wil dus eigenlijk zeggen dat ik niet objectief ben.
Dat zal deels wel waar zijn denk ik, maar het komt ook omdat er een hoop creditpunten bij mij versplilt zijn en dan ben je wat sneller in het formuleren van je mening.
Doch, ik ben het met je eens mbt 'sterker in schoenen mogen staan', sommige mogen best wat haar op hun borst laten groeien zodat ze tegen een stootje kunnen. Maar ik weet nog een betere 'leven en laten leven' je hoeft niet overal op in te gaan als je al van te voren weet waar het op zal uitdraaien, en die geldt wmb wel weer voor beide partijen.

Tis altijd zo jammer om te zien dat er meer tijd en aandacht besteedt word aan FB posts en andere huilposts naar elkaar toe als dat het daadwerkelijk iets moois bijdraagt aan een [insert onderwerp] topic. Je HOEFT het niet met elkaar eens te zijn nee, maar moet het dan altijd worden geuit, zijn we er mee gebaat?
The truth was in here.
  maandag 15 februari 2010 @ 13:16:53 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78015936
quote:

[..]

Vlgs mij til je te zwaar aan die quasi grappig bedoelde opmerking.. wellicht dacht hij echt dat je geband was, is een optie.
The truth was in here.
pi_78016144
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je wil dus eigenlijk zeggen dat ik niet objectief ben.
Yep dat is correct En dat weten we allebei
quote:
Dat zal deels wel waar zijn denk ik, maar het komt ook omdat er een hoop creditpunten bij mij versplilt zijn en dan ben je wat sneller in het formuleren van je mening.
Ik denk dat het er eerder om gaat dat bepaalde users nou eenmaal goed bij jou in de credit staan en dat mensen met een andere mening daarom moeite hebben om credits bij je te scoren aangezien de "believers" (gaan we weer:P) een soort van vrienden van je geworden zijn en nogal snel in de verdediging schieten zodat het al snel op een ruzie lijkt Natuurlijk trek je dan snel partij... Vooral bij TRU onderwerpen waar je zelf moderator bent.
quote:
Doch, ik ben het met je eens mbt 'sterker in schoenen mogen staan', sommige mogen best wat haar op hun borst laten groeien zodat ze tegen een stootje kunnen.
Dat is dan ook echt waar het om gaat imo. En van het een komt het ander maar het begint toch echt bij mensen die niet met kritiek kunnen omgaan en dit absoluut niet verdragen kunnen. Dan heb je nogmaals ook echt niks op internet te zoeken als je dat al niet aan kunt
quote:
Maar ik weet nog een betere 'leven en laten leven' je hoeft niet overal op in te gaan als je al van te voren weet waar het op zal uitdraaien, en die geldt wmb wel weer voor beide partijen.
Dat vind ik onzin. Leven en laten leven is echt heel wat anders als je mening niet mogen verkondigen omdat sommige mensen dan moeten huilen. Dat is gewoon monddood maken. Een post maken op fok is een discussiepunt neerzetten en daar gaat het toch om. Wat zou het saai zijn als niemand maar mag reageren op elkaar omdat een persoon dan misschien door het lint gaat. Daarom: Sterker in de schoenen staan is waar het om gaat.
quote:
Tis altijd zo jammer om te zien dat er meer tijd en aandacht besteedt word aan FB posts en andere huilposts naar elkaar toe als dat het daadwerkelijk iets moois bijdraagt aan een [insert onderwerp] topic. Je HOEFT het niet met elkaar eens te zijn nee, maar moet het dan altijd worden geuit, zijn we er mee gebaat?
Ik vind van wel. Als er echt weer wat te bespreken valt waar ik iets over te melden heb (positief of negatief) dan doe ik dit gewoon. Alleen hoop ik dan op minder lange gezichten wanneer een mening of feit *natuurlijk met ondebouwingen* een bepaald wereldbeeld finaal overhoop schopt Maar daar moet je ook maar tegen kunnen.. andersom is het me ook vaak genoeg gebeurd dat ik mijn gedachten heb moeten bijstellen over een onderwerp waar ik dacht kennis over te hebben..

Mensen willen zogenaamd heel graag leren maar worden wel woest als ze hun gedachtengang moeten aanpassen als er iets voorbij komt waar ze geen antwoord op weten... Raar hoor IK pas me graag aan en als er iets is dat mij op een andere gedachte kan brengen.. graag! laat maar komen
  maandag 15 februari 2010 @ 13:26:38 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016226
Goh wat een verschil van visie kan er toch leven zeg, heerlijk!
The truth was in here.
pi_78016269
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:26 schreef Bastard het volgende:
Goh wat een verschil van visie kan er toch leven zeg, heerlijk!
Mooi he.. ik hoop dat jij iig niet woest wordt
  maandag 15 februari 2010 @ 13:33:04 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016453
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:27 schreef Flammie het volgende:

[..]

Mooi he.. ik hoop dat jij iig niet woest wordt
Nee hoor ik kan de dingen gewoon naast me laten vallen
Daarnaast heb ik geen zin om tegen je in te gaan ook al ben ik het niet met je eens, ik vind het alleen jammer dat je het kennelijk zo ziet als je het ook daadwerkelijk meent.
The truth was in here.
pi_78016485
Denk steeds dat ik verdwaald ben en op TRU zit
  maandag 15 februari 2010 @ 13:35:39 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016519
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
Denk steeds dat ik verdwaald ben en op TRU zit
Zou goed zijn als mn kleur zou veranderen als ik buiten TRU post inderdaad
The truth was in here.
pi_78016580
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zou goed zijn als mn kleur zou veranderen als ik buiten TRU post inderdaad
Welnee, binnenkort kom ik buurten bij jou en neem ik ook gewoon mijn kleurtje mee hoor
Maar ik zat echt te kijken of ik wel op BNW zat
pi_78016589
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee hoor ik kan de dingen gewoon naast me laten vallen
Daarnaast heb ik geen zin om tegen je in te gaan ook al ben ik het niet met je eens, ik vind het alleen jammer dat je het kennelijk zo ziet als je het ook daadwerkelijk meent.
Heb ik nu wel weer credits verspeeld? IK begrijp eigenlijk niet hoe je het er nou niet mee eens kunt zijn Was er iets niet duidelijk aan de onderbouwing ofzo? Ik wil het wel even duidelijker voor je maken hoor
pi_78016664
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welnee, binnenkort kom ik buurten bij jou en neem ik ook gewoon mijn kleurtje mee hoor
Maar ik zat echt te kijken of ik wel op BNW zat
Haha ik kan het me goed voorstellen ja
  maandag 15 februari 2010 @ 13:45:02 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016769
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:39 schreef Flammie het volgende:

[..]

Heb ik nu wel weer credits verspeeld? IK begrijp eigenlijk niet hoe je het er nou niet mee eens kunt zijn Was er iets niet duidelijk aan de onderbouwing ofzo? Ik wil het wel even duidelijker voor je maken hoor
Ik neem aan dat je het zou kunnen uitbreiden met voorbeelden die in jouw ogen steekhoudend zijn
Maar dan zal ik het waarschijnlijk anders zien en dat weer kunnen weerleggen, waar ik geen zin in heb. En misschien dat je mij inderdaad een voorbeeld zou geven waarbij ik je geen ongelijk geef, but then again, ik ben geen robot, ik heb ook last van een maandagmorgensyndrome of gebrekaankoffiesyndrome

En dan nog, ruzies lees ik maar half, degene die het start of blijft aandfringen heeft het bij mij al snel gedaan
The truth was in here.
  maandag 15 februari 2010 @ 13:46:52 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016826
Maar dit is het BNW FB topic, wat doe ik hier, oh ja mijzelf verdedigen.
The truth was in here.
pi_78016905
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:46 schreef Bastard het volgende:
Maar dit is het BNW FB topic, wat doe ik hier, oh ja mijzelf verdedigen.
Wel je kwam in 1e instantie zelf binnenvallen... wellicht omdat er in TRU weinig te doen was op dat moment
  maandag 15 februari 2010 @ 13:50:20 #120
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78016962
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:45 schreef Bastard het volgende:
En dan nog, ruzies lees ik maar half, degene die het start of blijft aandfringen heeft het bij mij al snel gedaan
Ah, Spellmeista dus . Na een hoop eromheen gelul in 2 topics zijn we er eindelijk uit .
  maandag 15 februari 2010 @ 13:51:09 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78016994
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef Flammie het volgende:

[..]

Wel je kwam in 1e instantie zelf binnenvallen... wellicht omdat er in TRU weinig te doen was op dat moment
Ik lees wel meer buiten TRU om hoor.. en BNW is een half TRU forum, soort van broertjesforum
The truth was in here.
pi_78017494
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik lees wel meer buiten TRU om hoor.. en BNW is een half TRU forum, soort van broertjesforum
Dan is je vraag wat je hier doet vanzelf al beantwoord
  maandag 15 februari 2010 @ 14:35:43 #123
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_78018552
Hoi ik ben Henk.

Ik heb een pleuris hekel aan auto's.. vind ze stinken, heb er zelf geen 1, en vind dat mensen die wel auto's hebben eigenlijk slecht zijn voor de maatschappij.
Toch beheer ik een auto (sub)forum.

Ik heb daar een clubje mederakkers zitten, gevonden via het internet, die net als ik, de beheerder van dat (sub)forum, totaal niets van auto's afweet of wil weten.
Als het dan ook over auto's gaat en hoe mooi die auto is, dan gaat dat clubje mensen altijd lekker herrie schoppen. En dat laat ik toe.. want dat moet toch kunnen.

Een auto forum dat beheerd wordt door auto-liefhebbers.. NOOIT! Dat is het einde van dit auto forum.. bah bah bah zou je voorstellen. Dan krijgen die auto liefhebbers de overhand en dan zal je zien dat het echt pas de verkeerde kant opgaat!

BNW in een note dop.
Bewijs? Ach het clubje wat op dit moment de overhand in FB heeft maar nog nooit een BNW topic geopend heeft.. oh wacht.. Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 15-02-2010 14:47:30 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  maandag 15 februari 2010 @ 14:52:58 #124
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_78019107
Hoi,

ik ben piet,
en ik verblijf het liefst op een forum gemaakt voor discussie over bepaalde onderwerpen.
Mijn grootste hobby is daar roepen dat mensen niet mogen discussieren omdat ik vind dat ze enkel mijn mening over dat onderwerp mogen hebben.

Het liefst roep ik dan ook nog dat ik ze het liefst op hun bek zou slaan, want ik ben veel gepest op het vmbo.

zzz
  maandag 15 februari 2010 @ 14:59:56 #125
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_78019336
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Ticker het volgende:
Ik heb daar een clubje mederakkers zitten, gevonden via het internet, die net als ik, de beheerder van dat (sub)forum, totaal niets van auto's afweet of wil weten.
Ik zie dat toch anders. Volgens mij zijn ToT en Lavenderr heel erg geinteresseerd in de onderwerpen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze alles maar voor waar aannemen en/of het overal mee eens zijn.
quote:
Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!
Dat reptilianstopic van Michielos is er omdat er in NWO door een aantal mensen niet gepraat mocht worden over reptilians (sommigen werden zelfs agressief van alleen maar het woord 'reptilians' ) en daarom is er een apart topic over geopend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')