Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen in een thread op iemands post reageren, en zonder dat iemand ook maar iets tegen je heeft gezegd in de afgelopen 6 weken in FB vragen "of de mods even aan z'n account kunnen sleutelen" om 'm geband te krijgen...quote:Op maandag 15 februari 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vanmorgen riep je nog moord en brand omdat je gestalked werd .. Calimero actie niet?
Oh, wat ben ik het toch weer met ToT eensquote:
Ja dat vond ik ook echt belachelijk om eerlijk te zijn maar goed...quote:Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen in een thread op iemands post reageren, en zonder dat iemand ook maar iets tegen je heeft gezegd in de afgelopen 6 weken in FB vragen "of de mods even aan z'n account kunnen sleutelen" om 'm geband te krijgen...
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:04 schreef ToT het volgende:
Mocht je WEL zeker van je zaak zijn, wat is er dan mis met kritische tegengeluiden en vragen te krijgen? Als de conspiracies absolute feiten zijn, dan moet je JUIST andersdenkenden proberen te overtuigen van je gelijk! Dan moet je JUIST andersdenkenden de ruimte geven om hun zegje te doen, zodat je hun uitlatingen kunt weerleggen met goed onderbouwde argumenten!
Ik begreep die post nietquote:Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er zit inderdaad geen enkel verschil tussen in een thread op iemands post reageren, en zonder dat iemand ook maar iets tegen je heeft gezegd in de afgelopen 6 weken in FB vragen "of de mods even aan z'n account kunnen sleutelen" om 'm geband te krijgen...
Je wil dus eigenlijk zeggen dat ik niet objectief ben.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet dan weer niet dat je lievelingsposters ook buiten het onderwerp met zieke grappen doorgaan (CHIEL.. jeweetzelluf -en hierbij echt te ver gaan) en je mening is verder ook niet helemaal objectief als je het mij vraagt
Het enige wat ik kan zeggen is dat sommige posters gewoon eens wat steviger in hun schoenen moeten staan alvorens de wilde wereld van het internet te willen bezoeken.. daar kom je namelijk andere mensen tegen die een andere mening hebben en als die mensen dat niet aankunnen moeten die mensen wellicht gaan knikkeren.
Vlgs mij til je te zwaar aan die quasi grappig bedoelde opmerking.. wellicht dacht hij echt dat je geband was, is een optie.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yep dat is correctquote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk zeggen dat ik niet objectief ben.![]()
Ik denk dat het er eerder om gaat dat bepaalde users nou eenmaal goed bij jou in de credit staan en dat mensen met een andere mening daarom moeite hebben om credits bij je te scoren aangezien de "believers" (gaan we weer:P) een soort van vrienden van je geworden zijn en nogal snel in de verdediging schieten zodat het al snel op een ruzie lijktquote:Dat zal deels wel waar zijn denk ik, maar het komt ook omdat er een hoop creditpunten bij mij versplilt zijn en dan ben je wat sneller in het formuleren van je mening.
Dat is dan ook echt waar het om gaat imo. En van het een komt het ander maar het begint toch echt bij mensen die niet met kritiek kunnen omgaan en dit absoluut niet verdragen kunnen. Dan heb je nogmaals ook echt niks op internet te zoeken als je dat al niet aan kuntquote:Doch, ik ben het met je eens mbt 'sterker in schoenen mogen staan', sommige mogen best wat haar op hun borst laten groeien zodat ze tegen een stootje kunnen.
Dat vind ik onzin. Leven en laten leven is echt heel wat anders als je mening niet mogen verkondigen omdat sommige mensen dan moeten huilen. Dat is gewoon monddood maken. Een post maken op fok is een discussiepunt neerzetten en daar gaat het toch om. Wat zou het saai zijn als niemand maar mag reageren op elkaar omdat een persoon dan misschien door het lint gaat. Daarom: Sterker in de schoenen staan is waar het om gaat.quote:Maar ik weet nog een betere 'leven en laten leven' je hoeft niet overal op in te gaan als je al van te voren weet waar het op zal uitdraaien, en die geldt wmb wel weer voor beide partijen.
Ik vind van wel. Als er echt weer wat te bespreken valt waar ik iets over te melden heb (positief of negatief) dan doe ik dit gewoon. Alleen hoop ik dan op minder lange gezichten wanneer een mening of feit *natuurlijk met ondebouwingen* een bepaald wereldbeeld finaal overhoop schoptquote:Tis altijd zo jammer om te zien dat er meer tijd en aandacht besteedt word aan FB posts en andere huilposts naar elkaar toe als dat het daadwerkelijk iets moois bijdraagt aan een [insert onderwerp] topic. Je HOEFT het niet met elkaar eens te zijn nee, maar moet het dan altijd worden geuit, zijn we er mee gebaat?
Mooi he.. ik hoop dat jij iig niet woest wordtquote:Op maandag 15 februari 2010 13:26 schreef Bastard het volgende:
Goh wat een verschil van visie kan er toch leven zeg, heerlijk!
Nee hoor ik kan de dingen gewoon naast me laten vallenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mooi he.. ik hoop dat jij iig niet woest wordt
Zou goed zijn als mn kleur zou veranderen als ik buiten TRU post inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2010 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
Denk steeds dat ik verdwaald ben en op TRU zit
Welnee, binnenkort kom ik buurten bij jou en neem ik ook gewoon mijn kleurtje mee hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou goed zijn als mn kleur zou veranderen als ik buiten TRU post inderdaad
Heb ik nu wel weer credits verspeeld?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan de dingen gewoon naast me laten vallen![]()
Daarnaast heb ik geen zin om tegen je in te gaan ook al ben ik het niet met je eens, ik vind het alleen jammer dat je het kennelijk zo ziet als je het ook daadwerkelijk meent.
Haha ik kan het me goed voorstellen jaquote:Op maandag 15 februari 2010 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, binnenkort kom ik buurten bij jou en neem ik ook gewoon mijn kleurtje mee hoor![]()
Maar ik zat echt te kijken of ik wel op BNW zat
Ik neem aan dat je het zou kunnen uitbreiden met voorbeelden die in jouw ogen steekhoudend zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 13:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Heb ik nu wel weer credits verspeeld?![]()
IK begrijp eigenlijk niet hoe je het er nou niet mee eens kunt zijn
Was er iets niet duidelijk aan de onderbouwing ofzo? Ik wil het wel even duidelijker voor je maken hoor
Wel je kwam in 1e instantie zelf binnenvallen... wellicht omdat er in TRU weinig te doen was op dat momentquote:Op maandag 15 februari 2010 13:46 schreef Bastard het volgende:
Maar dit is het BNW FB topic, wat doe ik hier, oh ja mijzelf verdedigen.
Ah, Spellmeista dusquote:Op maandag 15 februari 2010 13:45 schreef Bastard het volgende:
En dan nog, ruzies lees ik maar half, degene die het start of blijft aandfringen heeft het bij mij al snel gedaan
Ik lees wel meer buiten TRU om hoor.. en BNW is een half TRU forum, soort van broertjesforumquote:Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wel je kwam in 1e instantie zelf binnenvallen... wellicht omdat er in TRU weinig te doen was op dat moment
Dan is je vraag wat je hier doet vanzelf al beantwoordquote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik lees wel meer buiten TRU om hoor.. en BNW is een half TRU forum, soort van broertjesforum
Ik zie dat toch anders. Volgens mij zijn ToT en Lavenderr heel erg geinteresseerd in de onderwerpen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze alles maar voor waar aannemen en/of het overal mee eens zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef Ticker het volgende:
Ik heb daar een clubje mederakkers zitten, gevonden via het internet, die net als ik, de beheerder van dat (sub)forum, totaal niets van auto's afweet of wil weten.
Dat reptilianstopic van Michielos is er omdat er in NWO door een aantal mensen niet gepraat mocht worden over reptilians (sommigen werden zelfs agressief van alleen maar het woord 'reptilians'quote:Michielos wel, en wat een bazen topic is dat. Echt 100% BNW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |