Nee, sorry, integendeel.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:53 schreef JamesBrownie het volgende:
L.
Ik ben meestal niet zo in dit soort topics te vinden, omdat het me niet zo interesseert, soms lees ik ze even door...
Maar ik zie wel wat maedel bedoelt, je bent niet altijd even aardig en mensen die niet geloven in 'dit soort dingen' roepen nogal gauw dat degenen die wel geloven dom zijn omdat ze niet naar de feiten kijken.
...
Totaal niet relevant of jij dat plaatje zo afschildert. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan jou want er was op dat plaatje genoeg te zien, om het te identificeren met een drone. Of ik en de user die het post hebben super ogen en zouden eens moeten solliciteren bij defensie o.i.d., of jij maakt het al belachelijk omdat je eigenlijk geen belang en interesse in het topic blijkt te hebben.quote:Kijk nou even op die eerste foto waar het pijltje naar wijst..... 5 zwarte pixels.
Dan kan je sharpenen en scalen wat je wil, maar het enige dat je krijgt is een grotere pixelbrij.
Sorry, maar over agressie laat ik me door jou niks vertellen, lees je eigen posts in dit topic eens even.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:53 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat het is Denninger, of je nou het nou met een bewust doel doet, of puur omdat je jezelf verveeld.
Door je agressieve manier van skeptisch zijn, houden veel mensen in dit forum het voor gezien.
Daar is een forum voor - zodat mensen hun mening kunnen geven, toch ?quote:Ze willen helemaal niets willen bewijzen, vaak gewoonweg iets aankaarten wat zij weer ergens anders hebben gelezen en soms de ballen verstand van hebben.
Aha, en dat maak jij uit, en andere mensen mogen hun mening niet geven ?quote:Je kan zeggen wat je wilt maar het topic wat ik zojuist erbij haalde: Mysterie van de "Drones" nog niet opgelost
Moet je eens voor de gein kijken wie als eerste heeft gereageerd.
[..]
Totaal niet relevant of jij dat plaatje zo afschildert. Het ligt waarschijnlijk gewoon aan jou want er was op dat plaatje genoeg te zien, om het te identificeren met een drone.
Je post notabene met de tekst "Zeer geloofwaardig filmpje".quote:Of ik en de user die het post hebben super ogen en zouden eens moeten solliciteren bij defensie o.i.d., of jij maakt het al belachelijk omdat je eigenlijk geen belang en interesse in het topic blijkt te hebben.
Waarom niet? Conclusie is makkelijk gemaakt, deze topics zijn bedoelt voor 'believers'.
Mensen die ervan overtuigd zijn dat UFO's, disclosure en de hele rambam waarheid zijn. We hoeven niet in elk topic opnieuw aan te tonen dat UFO's waarheid zijn, die stap gaan we voorbij.
Ja, het topic is vertyft. Mag ik je eraan herinneren wie de eerste was die zei dat anderen er niks van begrepen 'ook al werd het ze voorgekauwd' ?quote:Misschien for TRU sake, doe er wat mee, ik ga er geen naam topic ofzo van maken, ik pleur het hier neer omdat dit topic toch al vertyft is.
Dit is precies mijn punt.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Sorry, maar over agressie laat ik me door jou niks vertellen, lees je eigen posts in dit topic eens even.
[..]
Daar is een forum voor - zodat mensen hun mening kunnen geven, toch ?
[..]
Aha, en dat maak jij uit, en andere mensen mogen hun mening niet geven ?
Ik sta gewoon achter die opmerking - op die foto staan slechts 5 donkere pixels.
Daar vallen gewoon geen uitspraken over te doen, want de dataset is te klein.
En als je het daar niet mee eens bent, prima, dan had je in dat topic gewoon kunnen vertellen waarom jij dacht dat je uit die 5 pixels wel iets zinnigs kan halen.
Zo werkt communicatie.
[..]
Je post notabene met de tekst "Zeer geloofwaardig filmpje".
Jij wilt mensen overtuigen van jouw mening en als dat niet lukt wordt je boos, zo simpel is het.
[..]
Ja, het topic is vertyft. Mag ik je eraan herinneren wie de eerste was die zei dat anderen er niks van begrepen 'ook al werd het ze voorgekauwd' ?
Ik word een beetje moe van dat slachtoffergedrag van agressieve mensen die zelf compleet intolerant zijn voor andere meningen en incapabel zijn tot het formuleren van argumenten voor een normale discussie.
Maar ik zei al, maak er een naamtopic van voor mijn part dan hoeven we geen topics te kapen, misschien dat iemand anders dit topic en je filmpje nog de moeite waard vind om te bespreken.
In elk topic opnieuw bewijzen dat UFO's bestaan?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:53 schreef Ticker het volgende:
Waarom niet? Conclusie is makkelijk gemaakt, deze topics zijn bedoelt voor 'believers'.
Mensen die ervan overtuigd zijn dat UFO's, disclosure en de hele rambam waarheid zijn. We hoeven niet in elk topic opnieuw aan te tonen dat UFO's waarheid zijn, die stap gaan we voorbij.
Volgens mij komen die om te trollen. En te kwetsen.quote:[b]Op woensdag 23 april 2008 18:19 schreef Roquefort het volgende:[/b
Je bent een topictirannetje, maar hoezeer je ook stampvoet, dat de topic-trollen steeds weer opduiken is het gevolg van de wankelheid van je pseudo-argumenten.
Ik heb het niet over dit topic, maar over de topics in het algemeen in tru.quote:
Waar heb ik in bobsnaam iemand gek genoemd ????quote:Op woensdag 23 april 2008 18:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit is precies mijn punt.
Continu het blijven herhalen van onrelevante dingen.
Hell ik ben boos geworden in dit topic, om precies de reden waarom sommige mensen je er nu op aanspreken.
Omdat we strontziek worden van je geleuter.
Het gaat niet alleen om dit topic. Dat ik me iets te veel liet mee slepen door de negatieve opmerkingen is tot daar aan toe. Maar als je jouw post history bekijkt in TRU, zie ik alleen maar dezelfde soort reakties. Allemaal posts die een ondertoon hebben 'jij bent gek'.
Of het frustreert ze dat iemand met een andere mening 'm onderbouwt, en ze dat zelf niet kunnen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij komen die om te trollen. En te kwetsen.
Waarom zouden mensen nou zo over de emmer raken? Omdat ze gekwetst zijn. Dit heeft niks meer met dollen te maken...
Nou, dit topic ondersteunt je verhaal in ieder geval helemaal niet, maar van andere topics in tru heb ik geen verstand.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dit topic, maar over de topics in het algemeen in tru.
kloptquote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef MASD het volgende:
1ste filmpje:
Hoe kun je nou een stilstaand object uit het beeld verliezen?Daarnaast is hij ook veel te rustig voor iemand die een ufo ziet.
2de filmpje:
Idd het vormen van een wolk, zal niet de eerste keer zijn dat dit voorkomt. Daarnaast doet hij téveel zijn best om de kijker te laten zien dat het de enige wolk in de omgeving is.
Oordeel:
Neppe vid, vooral door het gedrag van de mensen achter de camera.
Waar staat dat ik in ufo's geloof?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:43 schreef Scorpie het volgende:
Waarom gaan UFO believers zoals Ticker en maedel gelijk in de calimero rol zitten als iets ze niet zint eigenlijk?
Wees dan zo volwassen om ook Ticker even op zijn verantwoordelijkheid te wijzen.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Waar staat dat ik in ufo's geloof?
En volgens mij is dat geen calimerorol als je iemand aanspreekt op zijn gedrag. Dat heet volwassen zijn.
quote:Op maandag 21 april 2008 17:25 schreef Ticker het volgende:
Wat grappig dat mensen het inderdaad niet begrijpen, zelfs als het onder hun neus geschoven wordt.
Van de honderden filmpjes, is dit echt toch een van de meest overtuigende.
Ik zie een beetje dezelfde manier van acteren in jou en Denninger als ik zie in Huub van de gouden kooi. Jezus wat een vergelijking, maar wel eentje die perfect past.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:45 schreef Scorpie het volgende:
Owja, en laten we wel wezen, het is vrij frappant dat altijd topics van Ticker ontsporen.......
Natuurlijk moet dat kunnen en dat is geen enkel probleem. Dan open je gewoon niet een topic met een titel als deze. Als je zelf dit topic opent, kun je niet klagen dat je inhoudelijke reacties krijgt. Dat is raar, een topic openen is uitnodigen tot discussie. Het onderwerp van de discussie wordt bepaald door titel en OP.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Scorpie is niet bekrompen.
Hij is sceptisch en dat mag.
Het is alleen niet leuk om steeds maar te horen dat het niet waar is, WANT er zijn geen bewijzen, er worden nog steeds nieuwe diersoorten ontdekt op deze aardbol, wie weet wat er allemaal daarbuiten is?
Soms is het ook leuk om niet sceptisch te doen en te (noem het fantaseren) praten met mensen die een beetje hetzelfde denken.
Dat betekent niet dat je perse geen discussie WIL, maar wel dat je daar niet altijd op zit te wachten en dat moet ook gewoon kunnen op zijn tijd.
Als mensen zich gekwetst voelen omdat ze klem ghezet worden doordat ze hun mening niet kunnen beargumenteren is dat jammer, maar niet mijn fout of probleem.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:20 schreef maedel het volgende:
wat jammer dat je nergens ingaat op het punt dat mensen zeggen dat je ze kwetst.
Komt het dichtbij?
Really ?quote:Je blijft maar doorgaan over onderbouwen en argumenten, terwijl het over iets heel anders gaat.
Tenminste, ik heb het niet over meningen of argumenten, maar over de manier waarop je (en een paar anderen net zo goed hoor) die deelt.
Dat heb ik 1x gedaan, toen je me van dingen beschuldigde die ik niet gedaan heb.quote:En ja, als jij zegt dat ik me aan stel
Okee, nou is het genoeg - laat maar eens zien wat ik je allemaal genoemd heb dan !quote:of dom noemt of labiel of naief of weet ik wat ik hier de afgelopen tijd van jou gelezen heb richting mij
Nee, die smilies heb ik meestal achter m'n argumenten staan.quote:vaak voorzien van de nodigeof
smiliies, dan voel ik mij gekwetst.
Hoppa, en jij maar roepen dat ik andere mensen dom zou noemenquote:En als jij niet snapt dat iemand daardoor gekwetst raakt, dan schort het aan je inlevingsvermogen denk ik.
Het doet me in ieder geval enorm twijfelen aan je intelligentieniveau.
Nogmaals, als mensen zich gekwetst voelen omdat iemand anders geen genoegen neemt met "omdat ik het zeg!" is dat niet mijn fout of probleem.quote:De moraal: mensen worden door jou gekwetst en daarom gaan ze schreeuwen. Of ze lopen weg.
Kijk ik ben het eens dat de manier van hoe ik me op heb gesteld in het begin, dat had ik anders moeten aanpakken. Maar anders loop je voor de gein eens door me post geschiedenis. Ik heb telkens dezelfde discussies met deze 2. Dat wordt vermoeiend omdat er veel meer diepte uit de discussie valt te halen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:31 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat kunnen en dat is geen enkel probleem. Dan open je gewoon niet een topic met een titel als deze. Als je zelf dit topic opent, kun je niet klagen dat je inhoudelijke reacties krijgt. Dat is raar, een topic openen is uitnodigen tot discussie. Het onderwerp van de discussie wordt bepaald door titel en OP.
Nogmaals, het gaat mij niet perse om dit topic...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:31 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat kunnen en dat is geen enkel probleem. Dan open je gewoon niet een topic met een titel als deze. Als je zelf dit topic opent, kun je niet klagen dat je inhoudelijke reacties krijgt. Dat is raar, een topic openen is uitnodigen tot discussie. Het onderwerp van de discussie wordt bepaald door titel en OP.
En dat zei ik ook al, da's helemaal geen probleem en moet inderdaad prima kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Soms is het ook leuk om niet sceptisch te doen en te (noem het fantaseren) praten met mensen die een beetje hetzelfde denken.
Dat betekent niet dat je perse geen discussie WIL, maar wel dat je daar niet altijd op zit te wachten en dat moet ook gewoon kunnen op zijn tijd.
Zouden er dan echt geen mensen geweest zijn die geroepen hadden dat het allemaal hardstikke nep is ?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En dat zei ik ook al, da's helemaal geen probleem en moet inderdaad prima kunnen
Maar als je een topic opent met als onderwerp dat het "het meest geloofwaardige filmpje ooit" is,
en erbij zegt "dat het absoluut niet gefaket kan zijn",
tja, dan kun je toch discussie verwachten ?
Zet er dan gewoon bij "Dit is voor mij het meest geloofwaardige filmpje ooit, maar daar wil ik verder niet over discussieren - laten we fantaseren wat het doel zou kunnen zijn van aliens die daar zo rond hangen !" ofzo !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |