Ja inmiddels is ie aan het kletsen, maar ik dacht 'die heb ik nou echt nog nooit gezien'. Maar ik begrijp dat niemand anders het wou doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jozef Bijnum. vriend van Johan
Moderator_Dirk liep daar ook rond, maar ze bood zich niet echt aan..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inmiddels is ie aan het kletsen, maar ik dacht 'die heb ik nou echt nog nooit gezien'. Maar ik begrijp dat niemand anders het wou doen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef tonja het volgende:
Mensen liepen door het beeld, op de achtergrond een takkeherrie.. het zag er allemaal weer zeer professioneel uit
Ik heb juist de indruk, na een vluchtige blik, dat veel van zijn volgelingen op de SV chat zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef shomila het volgende:
Ik hoor net dat Jaap op de chat bij Nowlive zit.
Sly vind de chat van sv bagger niveautje Pearlbitch.
Poste ik ook net goed is hij he.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Jian het volgende:
Wolfpin, Amsterdamse bandbest goed hoor. Fuck Vlemmix heeft een serieuze artiest
Ik kijk niet vanwege Keuringsdienst van Waarde op tv en zo de deur uit, maar ik weet wel dat Angela Kenzo aka BRONmagazine zich er ook mee bemoeid heeft dit keer. Die heeft volgens mij best wat contacten. Marian blijft wel altijd aardig tegen haar kijkers en de chatters. Dat betaalt zich nu uit begrijp ik?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Jian het volgende:
Wolfpin, Amsterdamse bandbest goed hoor. Fuck Vlemmix heeft een serieuze artiest
Ja ze heeft wel contacten geloof ik maar Angela is niet alleen Bronmagazine zit ook nog een ander achter die naam.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk niet vanwege Keuringsdienst van Waarde op tv en zo de deur uit, maar ik weet wel dat Angela Kenzo aka BRONmagazine zich er ook mee bemoeid heeft dit keer. Die heeft volgens mij best wat contacten. Marian blijft wel altijd aardig tegen haar kijkers en de chatters. Dat betaalt zich nu uit begrijp ik?
Jammer, deze was echt wel het aanhoren waard Scrutquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk niet vanwege Keuringsdienst van Waarde op tv en zo de deur uit, maar ik weet wel dat Angela Kenzo aka BRONmagazine zich er ook mee bemoeid heeft dit keer. Die heeft volgens mij best wat contacten. Marian blijft wel altijd aardig tegen haar kijkers en de chatters. Dat betaalt zich nu uit begrijp ik?
Maar Marian doet het ook wel leuk hoor de gesprekjes. gewoon op zijn Marians.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Toverheks ontzettend bedankt voor de verslagen, is presentatrice Kirsten er
toch niet en stond het wel op de agenda maar net als vorige week niet aangepast?
He bolle, geef mij die dipsaus eens ff door!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:
Ik kijk net even maar het beeld staat gewoon helemaal stil.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat nu een laatste nummer zingen, vind zijn nummers erg zielig allemaal lijkt allemaal op het eerste liedje waar hij mee begon.
Ook buffert het niet normaal maar iedereen heeft er last van, zal Alsido toch stiekum de boel boycotten???
Wahaha...Die DJ Plofkop is de laatste die over niveau mag praten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef shomila het volgende:
Ik hoor net dat Jaap op de chat bij Nowlive zit.
Sly vind de chat van sv bagger niveautje Pearlbitch.
Zolang jij doorgaat met uitdagen, valt dat niveau van jou ook erg mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha...Die DJ Plofkop is de laatste die over niveau mag praten.
geen idee, maar vind het niet echt slecht klinken als je bedenkt dat ze in feite in een huiskamer staat op te treden met het geluid verzorgd door......? Peter? Alsido?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
En weer nieuw Nummertje, ze zingt er nu ook Surinaams tussen door, of Afrikaans kan ook ???
Nou das nog maar de vraag want er schijnen dus heel veel mensen te zijn met meer dan 1000 stemmen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef bbfakir het volgende:
Peter heeft meer dan duizend stemmen en is door naar de volgende ronde.
Heb 't helaas gemist, maar weinig posts in de COS voor een 'geslaagde avond'quote:
Dit keer was het gezellig op de chat, vandaar dat er weinig posts zijn in de COSquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb 't helaas gemist, maar weinig posts in de COS voor een 'geslaagde avond'.
Er viel ook geen kritiek te leveren op Liesbeth en Alsido, want die waren niet in beeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou bedankt, heb me een lamme vinger gepost hierquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaat het OP vanaf volgende week niet van donderdag naar dinsdag? En is het dinsdag niet de afsluiting van carnaval? Ik zou nog maar even wachten met mijn enthousiasme als ik jou was...quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik las gister dat men bang was dat het Open Podium in het kader van Carnaval zou staan.
Marian heeft dan nog enig besef van klasse en is hier niet in meegegaan.
Marchel van scherpenzeel (was dat de naam?)quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:49 schreef Jian het volgende:
Ik moet zeggen dat het niveau van de artiesten Vlemmixonwaardig was. Dit keer geen debiele clowns die aftandse carnavaleske prutnummers stonden uit te braken, maar artiesten van enig niveau, wat zeg ik, zelfs 2 van een heel puik niveau !
Nee, Vlemmix dat moet de volgende keer toch weer anders hoor....., De volgende keer willen we gewoon weer van die dwaze randfiguren, bij wie elke glimp van talent ontbreekt en die we gewoon heerlijk kunnen verguizen.![]()
Dit was leuk voor een keer, maar het moet natuurlijk geen gewoonte worden
Ja, zet ff een domper op mijn vreugdequote:Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat het OP vanaf volgende week niet van donderdag naar dinsdag? En is het dinsdag niet de afsluiting van carnaval? Ik zou nog maar even wachten met mijn enthousiasme als ik jou was...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, zet ff een domper op mijn vreugde
That's Life!!!!!! POW!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Voldende week donderdag geen uitzending van Open Podium de dinsdag erop.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaat het OP vanaf volgende week niet van donderdag naar dinsdag? En is het dinsdag niet de afsluiting van carnaval? Ik zou nog maar even wachten met mijn enthousiasme als ik jou was...
Lieverd hartelijk dank voor je verslagen, het spijt me dat ik afwezig was. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:23 schreef Toverheks het volgende:
mensen slaap lekker ben er vandoor.
het is toch 1 donderdag niet en dan gaan we over op dinsdagen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer hoor. Slaan we volgende week over i.v.m. carnaval, wat me logisch lijkt? Dan zijn we uit de gevarenzonequote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
het is toch 1 donderdag niet en dan gaan we over op dinsdagen?
Ik dacht wel dat het dat was..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer hoor. Slaan we volgende week over i.v.m. carnaval, wat me logisch lijkt? Dan zijn we uit de gevarenzone
Gebr Ko zijn tofquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:52 schreef pullup het volgende:
De volgende kandidaten zijn de heren van gebroeders co.
Ze scoren volgens mij punten met hun plastic opblaas gitaren en het pakkende intro: jalalalalala.
Ik zal mijn best doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gebr Ko zijn tof![]()
Goed bezig pullup![]()
Zijn er ook caps?
Ik heb al een weddenschap lopen dat ze gaan moonen na drie biertjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:03 schreef beequeen het volgende:
Jemig, ze zitten nu al aan het bier.
Graag gedaan Tuinfluiterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieverd hartelijk dank voor je verslagen, het spijt me dat ik afwezig was. Slaap lekker.![]()
Volwassen kerels die zich uitdossen als idioten. De heren van het liedje "Dat zit wel snor' of zoiets.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:05 schreef pullup het volgende:
Ik heb al een weddenschap lopen dat ze gaan moonen na drie biertjes
Jij bent een echt carnavalsliefhebber en snapt het helemaal zie ik welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volwassen kerels die zich uitdossen als idioten. De heren van het liedje "Dat zit wel snor' of zoiets.
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal niks met carnaval, dat zie je goed.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij bent een echt carnavalsliefhebber en snapt het helemaal zie ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |