Ja inmiddels is ie aan het kletsen, maar ik dacht 'die heb ik nou echt nog nooit gezien'. Maar ik begrijp dat niemand anders het wou doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jozef Bijnum. vriend van Johan
Moderator_Dirk liep daar ook rond, maar ze bood zich niet echt aan..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inmiddels is ie aan het kletsen, maar ik dacht 'die heb ik nou echt nog nooit gezien'. Maar ik begrijp dat niemand anders het wou doen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef tonja het volgende:
Mensen liepen door het beeld, op de achtergrond een takkeherrie.. het zag er allemaal weer zeer professioneel uit
Ik heb juist de indruk, na een vluchtige blik, dat veel van zijn volgelingen op de SV chat zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef shomila het volgende:
Ik hoor net dat Jaap op de chat bij Nowlive zit.
Sly vind de chat van sv bagger niveautje Pearlbitch.
Poste ik ook net goed is hij he.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Jian het volgende:
Wolfpin, Amsterdamse bandbest goed hoor. Fuck Vlemmix heeft een serieuze artiest
Ik kijk niet vanwege Keuringsdienst van Waarde op tv en zo de deur uit, maar ik weet wel dat Angela Kenzo aka BRONmagazine zich er ook mee bemoeid heeft dit keer. Die heeft volgens mij best wat contacten. Marian blijft wel altijd aardig tegen haar kijkers en de chatters. Dat betaalt zich nu uit begrijp ik?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:41 schreef Jian het volgende:
Wolfpin, Amsterdamse bandbest goed hoor. Fuck Vlemmix heeft een serieuze artiest
Ja ze heeft wel contacten geloof ik maar Angela is niet alleen Bronmagazine zit ook nog een ander achter die naam.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk niet vanwege Keuringsdienst van Waarde op tv en zo de deur uit, maar ik weet wel dat Angela Kenzo aka BRONmagazine zich er ook mee bemoeid heeft dit keer. Die heeft volgens mij best wat contacten. Marian blijft wel altijd aardig tegen haar kijkers en de chatters. Dat betaalt zich nu uit begrijp ik?
Jammer, deze was echt wel het aanhoren waard Scrutquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk niet vanwege Keuringsdienst van Waarde op tv en zo de deur uit, maar ik weet wel dat Angela Kenzo aka BRONmagazine zich er ook mee bemoeid heeft dit keer. Die heeft volgens mij best wat contacten. Marian blijft wel altijd aardig tegen haar kijkers en de chatters. Dat betaalt zich nu uit begrijp ik?
Maar Marian doet het ook wel leuk hoor de gesprekjes. gewoon op zijn Marians.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Toverheks ontzettend bedankt voor de verslagen, is presentatrice Kirsten er
toch niet en stond het wel op de agenda maar net als vorige week niet aangepast?
He bolle, geef mij die dipsaus eens ff door!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:
Ik kijk net even maar het beeld staat gewoon helemaal stil.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
Hij gaat nu een laatste nummer zingen, vind zijn nummers erg zielig allemaal lijkt allemaal op het eerste liedje waar hij mee begon.
Ook buffert het niet normaal maar iedereen heeft er last van, zal Alsido toch stiekum de boel boycotten???
Wahaha...Die DJ Plofkop is de laatste die over niveau mag praten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:39 schreef shomila het volgende:
Ik hoor net dat Jaap op de chat bij Nowlive zit.
Sly vind de chat van sv bagger niveautje Pearlbitch.
Zolang jij doorgaat met uitdagen, valt dat niveau van jou ook erg mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha...Die DJ Plofkop is de laatste die over niveau mag praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |