Kees probeerde me een ban aan te smeren door te zeggen dat Hansie geen broek droeg onder zijn lange jas, waarop ik zei dat ie alleen van die broekspijpen droeg ??????? Dat had Kees voorzien en hij wist dat Suzzy onmiddelijk de link naar pijpen zou leggenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:05 schreef mootie het volgende:
Boelkloedig krijgt een waarschuwing omdat hij broekspijpen zegt.
O, ben jij Boelkloedig op de chat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kees probeerde me een ban aan te smeren door te zeggen dat Hansie geen broek droeg onder zijn lange jas, waarop ik zei dat ie alleen van die broekspijpen droeg ??????? Dat had Kees voorzien en hij wist dat Suzzy onmiddelijk de link naar pijpen zou leggenBeetje dirty mind moet je trouwens wel hebben om die link te leggen, ......die Suzzy
Nou alleen nog effe uitvissen wie die Knalpiemel isquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, ben jij Boelkloedig op de chat?
Dat heeft-ie tijdens een Vraag je Raak ontkracht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:20 schreef Jian het volgende:
Ik vraag het wel aan Peter, die schijnt het te weten![]()
Alsido was zeker buiten gehoorsafstand? Niet dat ie de grap zou snappen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zegt: "Nou even zonder dollen, hè? Niet om af te zeiken of zo.... Weet je wie een meester zou zijn in het debat?.... echt serieus, hè? Alsido zou een meester in het debat zijn." Peter verslikt zich in zijn soep. Johan: "die kan zolang lullen, die is een meester in het debat" Johan en alle anderen lachen hard.... en ik ook
Aha.. alweer een bekende..quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kees probeerde me een ban aan te smeren door te zeggen dat Hansie geen broek droeg onder zijn lange jas, waarop ik zei dat ie alleen van die broekspijpen droeg ??????? Dat had Kees voorzien en hij wist dat Suzzy onmiddelijk de link naar pijpen zou leggenBeetje dirty mind moet je trouwens wel hebben om die link te leggen, ......die Suzzy
Alsido en Liesbeth waren nog niet terug.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido was zeker buiten gehoorsafstand? Niet dat ie de grap zou snappen.
tiny_pur en ikweetniets ook ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zwaai even naar de mensen van nowlive die hier ook mee schijnen te lezen
Exit Rod_Mob? De geruchten gingen al een tijdje.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:11 schreef Chanel5 het volgende:
Rob geen mod meer? En ik begon er gister nog over dat ik hem niet meer zag.
Huh?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
tiny_pur en ikweetniets ook ?
Jij wil Tabitha daar elke dag, vaste kracht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huh?
* Pearlbitch wast handen in onschuld
Ja inmiddels is ie aan het kletsen, maar ik dacht 'die heb ik nou echt nog nooit gezien'. Maar ik begrijp dat niemand anders het wou doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jozef Bijnum. vriend van Johan
Moderator_Dirk liep daar ook rond, maar ze bood zich niet echt aan..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inmiddels is ie aan het kletsen, maar ik dacht 'die heb ik nou echt nog nooit gezien'. Maar ik begrijp dat niemand anders het wou doen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef tonja het volgende:
Mensen liepen door het beeld, op de achtergrond een takkeherrie.. het zag er allemaal weer zeer professioneel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |