Zolang jij doorgaat met uitdagen, valt dat niveau van jou ook erg mee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha...Die DJ Plofkop is de laatste die over niveau mag praten.
geen idee, maar vind het niet echt slecht klinken als je bedenkt dat ze in feite in een huiskamer staat op te treden met het geluid verzorgd door......? Peter? Alsido?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
En weer nieuw Nummertje, ze zingt er nu ook Surinaams tussen door, of Afrikaans kan ook ???
Nou das nog maar de vraag want er schijnen dus heel veel mensen te zijn met meer dan 1000 stemmen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:02 schreef bbfakir het volgende:
Peter heeft meer dan duizend stemmen en is door naar de volgende ronde.
Heb 't helaas gemist, maar weinig posts in de COS voor een 'geslaagde avond'quote:
Dit keer was het gezellig op de chat, vandaar dat er weinig posts zijn in de COSquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb 't helaas gemist, maar weinig posts in de COS voor een 'geslaagde avond'.
Er viel ook geen kritiek te leveren op Liesbeth en Alsido, want die waren niet in beeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou bedankt, heb me een lamme vinger gepost hierquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaat het OP vanaf volgende week niet van donderdag naar dinsdag? En is het dinsdag niet de afsluiting van carnaval? Ik zou nog maar even wachten met mijn enthousiasme als ik jou was...quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik las gister dat men bang was dat het Open Podium in het kader van Carnaval zou staan.
Marian heeft dan nog enig besef van klasse en is hier niet in meegegaan.
Marchel van scherpenzeel (was dat de naam?)quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:49 schreef Jian het volgende:
Ik moet zeggen dat het niveau van de artiesten Vlemmixonwaardig was. Dit keer geen debiele clowns die aftandse carnavaleske prutnummers stonden uit te braken, maar artiesten van enig niveau, wat zeg ik, zelfs 2 van een heel puik niveau !
Nee, Vlemmix dat moet de volgende keer toch weer anders hoor....., De volgende keer willen we gewoon weer van die dwaze randfiguren, bij wie elke glimp van talent ontbreekt en die we gewoon heerlijk kunnen verguizen.![]()
Dit was leuk voor een keer, maar het moet natuurlijk geen gewoonte worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |