quote:
Ik hoop dat jij een TomTom hebt, want kaartlezen is vast niet je sterkste kantquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef nokwanda het volgende:
@Elies, ik zat je paint van gister zo eens te bekijken. Heb je nou je klitje weggeknipt?![]()
![]()
![]()
Zou wel sjiek hendig zijn zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Hangt jouw clit midden op je venusheuvel???????
Hendig sjiek ja, als je die op die plek dr af had weten te knippenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een TomTom hebt, want kaartlezen is vast niet je sterkste kant
[..]
Zou wel sjiek hendig zijn zeg
En verder: het gaat prima met mijn gemutileerde onderdeel. Keurig dicht, niet warm, geen pijn, opgelost, slotje
----------------------
Sterkte DM... wat een hoop narigheid!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vinden altijd direct de goeie route en feilloos de bestemmingquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?
De mijne weet zelf met een tomtom de weg kwijt te raken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vinden altijd direct de goeie route en feilloos de bestemming
Das een echte man...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mijne weet zelf met een tomtom de weg kwijt te raken.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:maar ff meegedaan met een prijsvraag. Ferrari rijden voor MM
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij won MIJN koptelefoon al, nu win je niks meer hoor
ooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde trouwens echt op de weg. Die weg van asfalt en zo.
dat is waar...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij meegereden
Sure, why not.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is waar...
Wil je het een keer voordoen dan?
Succes!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Bijna pauze
![]()
Ik ga even al die honden in hun bodywarmers hijsen
Voor de rest heeft ie zijn Tom Tom niet nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooh!
Voor de rest weet ie zn tomtom goed te gebruiken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk dat je meedoet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
maar ff meegedaan met een prijsvraag. Ferrari rijden voor MM
*kijken gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet!
Je inzending staat er alleen wel twee keer nuKijk nog ff.
Gelukkig voor jou!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor de rest heeft ie zijn Tom Tom niet nodig.
quote:Trouwens, die van ons heet geen TomTom. Het is een meisje en ze heet Carmen
Garminquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou!
[..]
Ik had wel eens gehoord van "de kleine generaal" en "kleine <insert naam van man>", maar nog nooit van een Carmen!!!
Ow waaaachtquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik had wel eens gehoord van "de kleine generaal" en "kleine <insert naam van man>", maar nog nooit van een Carmen!!!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Garmin
En als mijn man haar vaak genoeg negeert gaat ze hem jennen of houdt ze har mond dicht. het is een echte vrouw naar mijn hart
hahahahahahahahahaquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef ElisaB het volgende:
- knip -
Nee, ik mocht 's middags bellen. Ik bel rond 4 uur denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Haaaaai![]()
Senes, wat een gezeur met die auto...kost altijd geld, dat soort dingen![]()
MB, hebbie al bloeduitslag van Ziggy?
Oke, nou...dan lees ik het straks welquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik mocht 's middags bellen. Ik bel rond 4 uur denk ik.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, nou...dan lees ik het straks wel![]()
Ik was ff vergeten dat ik vanavond nog vergadering heb, dus net maar ff 2 pizza's gehaald voor straks.
Wel erg; gisteren patat, vanavond pizza....morgen dan maar een shoarmaatje
Tuurlijk, nokmanda is gek op kaart lezen, in het Cyrillisch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde trouwens echt op de weg. Die weg van asfalt en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Spannend. Veel plezier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog even en dan gaan we Jip halen.![]()
[ afbeelding ]
Ik was trouwens op MP aan het kijken en daar stonden echt heel veel advertenties van mensen die hun kat voor nog best veel geld proberen te verkopen.
Kat met kale kont is ook een katquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje.. Jip heeft nu nog een kale kont.
En mocht het wel een hormoonkwestie zijn....gewoon zo laten, het middel is in dit geval erger dan de kwaal. Ik heb zelf een kat gehad waar het door de hormoonhuishouding kwam (kale plekken op buik) maar de dierenarts raadde me af om er medicijnen(hormonen) voor te geven omdat die allerlei hele nare bijverschijnselen hebben dus bleef mevrouwtje Daisy met een kale buik rondlopen tot haar einde.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit als dat haar niet terugkomt, als ie d'r zelf maar geen last van heeft. Ik verwacht van wel aangezien het volgens hun dierenarts puur stress was.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk, nokmanda is gek op kaart lezen, in het Cyrillisch.
Minder geschikt voor op het werk, twijfelgevalletje dus achter spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is echt gaaaaaaf
@ DM, Jip de kale kont kat![]()
Hij heeft wel een leuk hoofd.
Hier net ellende boven. Straks was er niks aand e hand. Kom ik net boven, is er op bed gepist. Het was vers. Nou is Purrrr net naar boven gemept door Donna, dus ik verdenk Purrr ervan. Dus ik kon weer aan de slag met biotex
Nu hangen mijn kussen en kussensloop te drogen en is de bovenkant van mijn matras nat van het sop.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Met wie en met wat???quote:
echt!?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ff een paspoort ophalen is ook zo simpel nog niet als je fulltime werkt he, dat moet gewoon onder werktijd
Hier is het op donderdag ook langer open maar die tijden zijn al volgeboekt ver vooruitquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt!?
Hier is het gemeentehuis tot 20.00 open op donderdag!
Op Alexandrium?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wat collega's. Burger King en daarna ff door de Media Markt en Pet Place XL gestruind
volgeboekt? Ik loop altijd gewoon naar binnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is het op donderdag ook langer open maar die tijden zijn al volgeboekt ver vooruit![]()
Naja, ik ga wel gewoon ff in de baas zn tijd heen en weer hoor, moet dan maar
Nee hier moet je afspraken boeken johquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgeboekt? Ik loop altijd gewoon naar binnen
Los van het feit dat je wel debiel bent en dat ik MM daar groot gelijk in moet geven vind ik het wel kut voor Baloe zeg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
Net met Baloe naar DA geweest. Sinds eergisteren had ik al het idee dattie kut liep. Maar volgens MM was ik debiel.
Gisteren nog steeds het idee, maar ook gisteren was ik debiel.
Vandaag maar mooi heen gegaan want hij liep in mijn ogen nog steeds kut. En het is maar goed dat ik dus nooit naar MM luister
Hij greep de DADie zat aan zn voorpoot, en dat was auw. En ook toen de DA aan zn rug zat trok die zn lip op.
Hij heeft zn rug verdraaid, zn voorpoten ook ofzo, en nog steeds dikke atrose knieen. Ik moest hem extra pijnstillers geven, maar ik heb maar eens om metacam gevraagd. Kijken wat dat gaat doen. Duursema heeft hem 1 injectie gegeven, en ik heb metacam voor een grote week mee.
Duur spul trouwens, kolere. Maar goed, hopen dat het werkt. En hij mag niet meer traplopen, en woog 32,90 KG
en bedankt hequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Los van het feit dat je wel debiel bent en dat ik MM daar groot gelijk in moet geven vind ik het wel kut voor Baloe zeg.
Moet je m nu echt elke keer die trappen op en af gaan dragen?
Sneu, heeft ie zo hard los lopen dartelen dan dat ie zn hele lijf verdraaid heeft?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
en bedankt he
en ja, baloe moet nu elke x op en af getild worden. En zeker een week aangelijnd lopen
Hij kwam een andere hond tegen, en daar begon die debiel tegen op te springenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sneu, heeft ie zo hard los lopen dartelen dan dat ie zn hele lijf verdraaid heeft?
Hier zal het wel een stuk rustiger zijn dan...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hier moet je afspraken boeken joh
oh, klote!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
Net met Baloe naar DA geweest. Sinds eergisteren had ik al het idee dattie kut liep. Maar volgens MM was ik debiel.
Vandaag maar mooi heen gegaan want hij liep in mijn ogen nog steeds kut. En het is maar goed dat ik dus nooit naar MM luister
Hij greep de DADie zat aan zn voorpoot, en dat was auw. En ook toen de DA aan zn rug zat trok die zn lip op.
Hij heeft zn rug verdraaid, zn voorpoten ook ofzo, en nog steeds dikke atrose knieen. Ik moest hem extra pijnstillers geven, maar ik heb maar eens om metacam gevraagd. Kijken wat dat gaat doen. Duursema heeft hem 1 injectie gegeven, en ik heb metacam voor een grote week mee.
Duur spul trouwens, kolere. Maar goed, hopen dat het werkt. En hij mag niet meer traplopen, en woog 32,90 KG
Ik ben blij dak eigenwijsch ben!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier zal het wel een stuk rustiger zijn dan...
[..]
oh, klote!!!!
Goed dat je alleen naar jezelf luistert
ben ik ook altijd!quote:
Metacam is duur maar werkt fantastischquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
Ik was 61 euro kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Metacam is duur maar werkt fantastisch
Volgens de DA reageert de ene beter op metacam en de andere beter op carprodyl bv.. nou, metacam maar es proberen danquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Arme BaloeGoed dat je gegaan bent!
Metacam is idd duur en bij Ziggy heb ik eerlijk gezegd geen idee of het werkt.
OK je dier moet geen hartkwaal hebben (zoals Sasha hier) maar zonder hart-(en geloof ik ook nierproblemen) is het geen probleem, pijn is erger tochquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:21 schreef Qwea het volgende:
ik moet niet lezen op google over metacamen ook niet over carprodyl trouwens
Naja, precies! En iedereen maar altijd roepen dat ik spoken zie, maar ik ben maar 1x bij shirley geweest dat er niks aan de hand was. Alle andere keren was er toch echt wat misquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben ik ook altijd!
Ik heb wel eens de dierenarts "gedwongen" tot onderzoeken of mn kat geen blaasontsteking had...
En heeeeeeeeeeeel lichtjes had ie het, maar hij had t!
medicijnen mee en over
Dat heeft beer gelukkig niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef trovey het volgende:
[..]
OK je dier moet geen hartkwaal hebben (zoals Sasha hier) maar zonder hart-(en geloof ik ook nierproblemen) is het geen probleem, pijn is erger toch...mocht Sasha straks wel artrose hebben dan moet ze aan morfine-achtige middelen....krijg ik me toch een zweverig hondje
Vind ik ook hoor; jij bent het baasje, jij ziet dat ie anders is/zich niet goed voelt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, precies! En iedereen maar altijd roepen dat ik spoken zie, maar ik ben maar 1x bij shirley geweest dat er niks aan de hand was. Alle andere keren was er toch echt wat mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor; jij bent het baasje, jij ziet dat ie anders is/zich niet goed voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gewoon door het voer mengen...volgens mij moet je het zelfs geven samen met wat eten...even kijken...ja hoor...geven met wat eten dus dat zal geen problemen gevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heeft beer gelukkig niet.
Ik zag dat je metacam in de bek moet spuiten. Lijkt me niet lekker voor de dikkerd. Mag ik het niet ergens indoen? Zn primeval ofzo?
Een tientje?/?????quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe![]()
Mijn Baloe kreeg ik zelfs met Metacam niet pijnvrij.
Volgens mij heb ik nog een aangebroken flesje staan, zal es kiekuh.
Ik betaalde overigens een tientje voor zo'n flesje![]()
Al gebeld Bliss?
Ooh want de DA zei gewoon in zn bek spuiten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon door het voer mengen...volgens mij moet je het zelfs geven samen met wat eten...even kijken...ja hoor...geven met wat eten dus dat zal geen problemen geven
Dan is het wel heel heftig geweestquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe![]()
Al gebeld Bliss?
Mijn dierenarts heeft er juist op gezet dat het door het eten moetquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh want de DA zei gewoon in zn bek spuiten.
Dus ik kan het gewoon door zn primeval doen. Waar ik ook een paar brokjes door pleur, want anders wil die het niet eten
Nee, ik bel om 4 uurquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe![]()
Al gebeld Bliss?
Ik heb et doosje gepakt, en wat jij zegt staat dus ook op het doosjequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn dierenarts heeft er juist op gezet dat het door het eten moet....altijd zo gegeven (voor het laatst nog aan Tickel)...en een kennis heeft ook het zo jaren gegeven aan zijn hond met artrose dus ik zeg....GEWOON DOEN
Lekker mixen dan maar...met die gewichten van de dieren hier doe ik het altijd druppelsgewijs (2 druppels per kg als onderhoudsdosering)...wel om denken dat je de eerste keer de dubbele dosering moet geven om een basis te vormen....kijk de bijsluiter maar naquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb et doosje gepakt, en wat jij zegt staat dus ook op het doosje
nou dat was het dan weer, ik stroom nu door naar mijn moeder voor eten, en schoolquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
IK HEB EEN ECHTE OH-OH NIEUWJAARSKAART!!!!!!!!!11111EINZ![]()
ohja, en een boekje ofzo
[ afbeelding ]
Elke kat moet wennenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
Mijn kat kan niet met honden.
Mijn moeder was hier even met Dusty, de hond. En omdat ik geen idee had hoe Geer erop zou reageren hebben we het maar gewoon geprobeerd.
Resultaat: Een enthousiast blazende kat en een doodsbange hond.
Dit is 'r tegen de zon in gefotografeerd.
[ afbeelding ]
Is dat de hond?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
Mijn kat kan niet met honden.
Mijn moeder was hier even met Dusty, de hond. En omdat ik geen idee had hoe Geer erop zou reageren hebben we het maar gewoon geprobeerd.
Resultaat: Een enthousiast blazende kat en een doodsbange hond.
Dit is 'r tegen de zon in gefotografeerd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dat was het dan weer, ik stroom nu door naar mijn moeder voor eten, en school
tot vnavond
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden hier net een onwijze doorbraak, want Chico zn twee kleine puppenbabies lagen eindelijk met zn tweetjes samen helemaal relaxed gelukzalig in 1 mand te slapen
Ik word teruggebeldquote:
Nee, het is een kruising tussen een Mechelse Herder en een Labrador, en ze weegt dik 30 kilo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat de hond?
Is t een windhondje???
Uhm ok, dat is niet echt te zien op die foto, ik wist niet eens zeker of t Geer was of de hondquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, het is een kruising tussen een Mechelse Herder en een Labrador, en ze weegt dik 30 kilo.
maar, ook zoiets...quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker mixen dan maar...met die gewichten van de dieren hier doe ik het altijd druppelsgewijs (2 druppels per kg als onderhoudsdosering)...wel om denken dat je de eerste keer de dubbele dosering moet geven om een basis te vormen....kijk de bijsluiter maar na
Verdeurie, ben ik voor het eerst in dagen even aan het bijlezen over dit zeer interessante onderwerp, doet Elies er een slotje door. Is zo'n winkelhaak niet te gevoelig voor een slotje erdoor?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Zou wel sjiek hendig zijn zeg
En verder: het gaat prima met mijn gemutileerde onderdeel. Keurig dicht, niet warm, geen pijn, opgelost, slotje
----------------------
Sterkte DM... wat een hoop narigheid!
2 dagen een begindosesquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar, ook zoiets...
duursema zei vandaag en morgen 30 in het spuitje (baloe weegt 32 kg) en daarna 15 in het spuitje.
Maar Baloe heeft vandaag van hem een injectie gehad, en hij had vanochtend al een carprodyl gehad. Volgens de bijsluiter mag da niet
En moet ik hem dan nog 2 dagen die 30 geven?
Ej, ga jij eens gauw liggen herstellenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef Strega het volgende:
Verdeurie, ben ik voor het eerst in dagen even aan het bijlezen over dit zeer interessante onderwerp, doet Elies er een slotje door. Is zo'n winkelhaak niet te gevoelig voor een slotje erdoor?Zit hier dicht bij de oplossing voor knipjes, ken hier een goede chirurg
![]()
Ja, ik lees dus net die bijsluiter, en daar staat in dat metacam niet met een andere NSAID mag. Maar vanmorgen heeft baloe dus zoals altijd een halve carprodyl gehad. En vanmiddag bij de DA dus een metacam injectie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:24 schreef trovey het volgende:
[..]
2 dagen een begindoses...zou eens even de bijsluiter goed lezen en eventueel even de dierenarts nog bellen want als er nu al een pijnstiller is gegeven hoef je toch niets meer te geven....zo is het hier altijd wel...pijnstiller per injectie dan de volgende dag beginnen met de orale middelen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ok, dat is niet echt te zien op die foto, ik wist niet eens zeker of t Geer was of de hond
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]hahahahahaha, erg he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schaamde me wel een beetje erna
Dierenarts lachte me nog net niet uit idd...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Verdeurie, ben ik voor het eerst in dagen even aan het bijlezen over dit zeer interessante onderwerp, doet Elies er een slotje door. Is zo'n winkelhaak niet te gevoelig voor een slotje erdoor?Zit hier dicht bij de oplossing voor knipjes, ken hier een goede chirurg
![]()
Jou moet ik hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad de hond. En hij is tegen de zon in gefotografeerd, dat is meestal niet echt verduidelijkend, helemaal als je hem dan ook nog eens met een telefooncameraatje maakt
Zou even bellen met je DA en dat voorleggen...volgens mij zijn ze daar een beetje in de war...zekere voor het onzekere nemen...zeker met die middelen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik lees dus net die bijsluiter, en daar staat in dat metacam niet met een andere NSAID mag. Maar vanmorgen heeft baloe dus zoals altijd een halve carprodyl gehad. En vanmiddag bij de DA dus een metacam injectie.
En nu moest ik dus volgens hem morgen en overmorgen 30 geven, en daarna 15.Ikke echt niet meer snap.
Dat zou betekenen dat de DA hem vandaag ook al 3 heeft gegeven, en dan moet ik dat ook nog 2x doen
Oh, de schat, die oortjes ook en hij krijgt al een beetje een kuifquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Sjonnie, met een jasje van Frits, een halsbandje van Karel en een tag van Chico en een belletje van Billy![]()
[ afbeelding ]
Zie ik nu shoarma, couscous en een ietwat grieks aandoende salade?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, mijn bento van vandaag trouwens, geen echte bento want het zat al in handige meeneembakjes![]()
[ afbeelding ]
Halsbandje nu gewoon, tuigje is niet handig met die dikke jasjes die helaas nodig zijn met dit weer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, de schat, die oortjes ook en hij krijgt al een beetje een kuif![]()
![]()
Gaat ie lekker aan de lijn nu met een tuigje?
Met die oren zo heeft hij iets weg van een kangeroequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Sjonnie, met een jasje van Frits, een halsbandje van Karel en een tag van Chico en een belletje van Billy![]()
[ afbeelding ]
Couscous met shoarma idd, en paprika ui en feta.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie ik nu shoarma, couscous en een ietwat grieks aandoende salade?
Ja, nog genoeg te doen, grijns. Ga al die intieme dokterromannetjes maar even üitstallen"als de chirurg weer lans komt, gnagnaquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:46 schreef trovey het volgende:
Oef een verkeerde buurvrouw bij de op de kamer...beterschap Strega...hopelijk kom je je tijd door met het "pakje"
Oh, die schatten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Halsbandje nu gewoon, tuigje is niet handig met die dikke jasjes die helaas nodig zijn met dit weer.
Maar toen ie t eenmaal kon ging het ook meteen helemaal goed, hij loopt als een tiet:
[ afbeelding ]
Frits was hier de enige die een tuigje om had.
Ik vind dat te veel gehannes dus als t ff kan gewoon allemaal een halsband om en niet piepen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
En sorry voor de spam, maar de doorbraak van de dag hier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder gegrom of weglopen van Billy's kant, samen slapies doen, de babies
quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 16:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy!![]()
![]()
Ik zit hier serieus opgelucht te wezen![]()
Kan ik nu rustig nach hause.
Lkkkrrrrrquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Couscous met shoarma idd, en paprika ui en feta.
Citroen voor over de couscous, en in dat kleine flesje zit peer balsemico voor de salade
Ja ik ook!quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
@MissBliss, mooi dat de dieren en schildklier ok zijn!![]()
Ben benieuwd of er iets met de lever is dan.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Hey Strega
Leuk dat je er even bent!Klinkt niet lekker van die pijn zeg, beterschap
Ingetjeeeeeee! Ik heb de bloeduitslag:
Nieren en schildklier zijn oke, ole ole!
Leverwaarden zijn verhoogd, ze doen nu nog een extra test om te kijken of er echt iets met de lever is of dat het komt als gevolg van iets anders (weinig eten bijvoorbeeld). Daar krijg ik morgen de uitslag van. Mocht het aan de lever zelf liggen zou er een bioptie? en een echo gedaan moeten worden, lijkt me niks voor Ziggy, of ze krijgt dan ontstekingsremmers > symptoombestrijding.
Verder gaf het bloedbeeld aan dat ze een ontsteking heeft! (iets met witte bloedcellen en een bacteriele infectie). Maar waar precies is niet duidelijk, kan ook weer de lever zijn. Hiervoor moet ze antibiotica, die ga ik zo ophalen. Daarna voelt ze zich als het goed is weer een stukje beter!
Vooral dat laatste ben ik 'blij' mee, want daar kan gewoon iets aan gedaan worden en ik was dus niet gek dat ik toch een bloedonderzoek wilde terwijl de da het me dus nogal zat af te raden
quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Want hoe oud is Ziggy?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Als dat zo is, is dat natuurlijk niet tof, maar dan is er tenminste een oorzaak, ipv alleen maar: "ja, ze is oud en op."
Maar goed, ze ís natuurlijk ook wel oud en een beetje op misschien, dus ja, ik weet het eigenlijk nog niet echt wat het zou betekenen
Maar ja, iig wel antibiotica!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
18 ongeveerquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 17:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Want hoe oud is Ziggy?
Wel fijn als er een oorzaak gevonden kan worden, kan er eventueel nog wat aan gedaan worden.
Hopelijk lijkt je chirug een beetje op het plaatje op die romannetjesquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, nog genoeg te doen, grijns. Ga al die intieme dokterromannetjes maar even üitstallen"als de chirurg weer lans komt, gnagna![]()
Ach, de buurvrouw is nogal een snauwerig onbeleefd typje. Pagan kreeg al een soort verwensing naar z'n hoofd gelingerd toe hij haar sterkte wenste voor de operatie. Ze is gewoon zeer egecentrisch op een vervelende manier, gelukkig niet mijn probleem, ik negeer haar.
Het kan ook zijn dat ze jonger is trouwens, want in het dierenasiel schatten ze haar 16 (2,5 jaar geleden dus), maar daar hadden ze wel meer dingen verkeerd ingeschatquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww wat een oudje. Maar die zijn vaak juist zo taai joh
Aaah...als die hier allemaal van ouderdom zijn overleden neem ik zeker zo'n kat.....quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:16 schreef DanseMacabre het volgende:
In het asiel was ook een kat van 18+ Emiel, die was helemaal in de war.
Sorry voor de late reactie, ik zal ff kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jou moet ik hebben
Als ik met 15 man van den helder naar amsterdam wil, hoe/waar regel ik dan goedkoop een bussie?
Taxi's hiero vragen 450 euro. De trein kost 25 euri p.p
Overigens komt 450 totaal neer op 30 euro p.p.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, ik zal ff kijken.
Qua prijs zouden wij in eerste instantie ongeveer hetzelfde vragen. Je zit namelijk aan twee bussen vast en volgens. Google maps is het +/- 100km. Met ¤2,50 per kilometer zit je dan zo aan de 450,- Helaas.
Is een kleine touringcar geen optie?
Ik had 'm ook zo meegenomen, hij was wel echt heel lief. Maar m'n vriend durft dat niet aan en hij werd ook niet meer herplaatst.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Aaah...als die hier allemaal van ouderdom zijn overleden neem ik zeker zo'n kat.....
kleine touringcar is een optie, maar geen idee waar je die vandaan moet halen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, ik zal ff kijken.
Qua prijs zouden wij in eerste instantie ongeveer hetzelfde vragen. Je zit namelijk aan twee bussen vast en volgens. Google maps is het +/- 100km. Met ¤2,50 per kilometer zit je dan zo aan de 450,- Helaas.
Is een kleine touringcar geen optie?
Miscshien had ik die benaming niet moeten gebruiken. Purrr lijkt nu te denken: jij wilde een natte droom? Hier heb je een natte droom. Een heeeeele nattequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef oh-oh het volgende:
He jakkes Nok, de gevestigde orde is nog steeds niet happy met je natte droom dus?
Nogal nat ja.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Miscshien had ik die benaming niet moeten gebruiken. Purrr lijkt nu te denken: jij wilde een natte droom? Hier heb je een natte droom. Een heeeeele natte
Euh nee. Dat kun je vergeten. Met een beetje geluk die touringcar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
kleine touringcar is een optie, maar geen idee waar je die vandaan moet halen?
Maar, iets goedkopers dan de trein a 25 euro p.p wordt hem niet he?
Je kunt de ritprijs door 8 danwel 7 man delen he. Dan gaat het altijd hard.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens komt 450 totaal neer op 30 euro p.p.
Koopje als je het mij vraagt voor 100km met de taxi. Ik betaal vaak binnen R'dam of Delft al tussen 10 en 20 voor ritje van paar kilomter 's nachts
die hilvarink was dus 450quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Euh nee. Dat kun je vergeten. Met een beetje geluk die touringcar.
I will use google enz...Tha Zigstah! Yo man.
Jij had het over taxi's die 450 vroegen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
die hilvarink was dus 450ik zoek ff verder. Iig bedankt!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze jonger is trouwens, want in het dierenasiel schatten ze haar 16 (2,5 jaar geleden dus), maar daar hadden ze wel meer dingen verkeerd ingeschatDierenarts dacht de eerste keer dat ze 14 of 15 was, dus dan zou ze nu 16 of 17 zijn. Maar ik hou het maar op 18
(18,5 nu zelfs al)
En nu ga ik echt de kou in
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt de ritprijs door 8 danwel 7 man delen he. Dan gaat het altijd hard.
De meter zegt 251,60 voor van Den Helder naar Amsterdam bijvoorbeeld. dan kan je dat bedrag door 8 delen en dat moet je dan betalen, per persoonquote:
Ja zover was ik ook, daarom zei ik dus ook dat het maar 30 p.p. is voor Qwea + vrienden. En je gemiddeld na een avondje stappen voor vééél minder dan 100km met een man of 2 á 3 ook al snel tussen een tientje en twintig euro zitquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
De meter zegt 251,60 voor van Den Helder naar Amsterdam bijvoorbeeld. dan kan je dat bedrag door 8 delen en dat moet je dan betalen, per persoon
Als je alleen in de auto zit en je laat je in Rotterdam voor 16,90 wegbrengen moet je dat alleen betalen omdat je alleen in de auto zit.
[/kleuterjuf.]
En nu snap ik jou weer niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook, daarom zei ik dus ook dat het maar 30 p.p. is voor Qwea + vrienden. En je gemiddeld na een avondje stappen voor vééél minder dan 100km met een man of 2 á 3 ook al snel tussen een tientje en twintig euro zit
Ja. Ik bedoel dat het overkwam toen Q het zei alsof het bakken met geld was, terwijl als je het omrekent het maar 30 euri p.p. is voor een rit van 100km.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
En nu snap ik jou weer niet.
Naar verhouding is het inderdaad goedkoper als je met meer reist. Bedoel ja dat?
Ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Infectie kan ook die verkoudheid zijn. Ben blij dat je op dat onderzoek stond, idd.
Bwehehhequote:Op donderdag 11 februari 2010 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Was er net om de medicijnen te halen en toen hadden ze ook de andere uitslag van de lever en die was goed! Dus geen enge leverziekte, alleen een lever die van slag is vanwege het weinige eten waarschijnlijk.
De komende dagen 's ochtends en 's avonds een halve pil, dat wordt een uitdaging! Ik heb al wat lekker eten (hoop ik) bij de dierenwinkel gehaald net.
En alsof ze het wist heeft Ziggy net heel braaf een (kleine) portie eten op
quote:
Nee, vast niet om mij!quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen weer off (niet om jou hoor...)
Iedereen fijne avond! Ik ga naar de film dus t wordt laat...
Wacht niet op mij!!!!!
Hai schattepetatjequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Was er net om de medicijnen te halen en toen hadden ze ook de andere uitslag van de lever en die was goed! Dus geen enge leverziekte, alleen een lever die van slag is vanwege het weinige eten waarschijnlijk.
De komende dagen 's ochtends en 's avonds een halve pil, dat wordt een uitdaging! Ik heb al wat lekker eten (hoop ik) bij de dierenwinkel gehaald net.
En alsof ze het wist heeft Ziggy net heel braaf een (kleine) portie eten op
Nee echt, heus niet!!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, vast niet om mij!![]()
![]()
![]()
KRASKRASKRAS
Veel plezier bij de film, welke ga je zien?
Ok nou truste danquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen weer off (niet om jou hoor...)
Iedereen fijne avond! Ik ga naar de film dus t wordt laat...
Wacht niet op mij!!!!!
én McSteamyquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
Ik wil nog naar die Valentines Day film!
Met McDreamy!
Oh, die met die 48 beroemde spelers er in?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
Ik wil nog naar die Valentines Day film!
Met McDreamy!
quote:
Dank je welquote:
Srsly? Zit die er ook in?quote:
Ik hou dr van!quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die met die 48 beroemde spelers er in?
pffff, wat veel verhaallijnen... Love Actually in het kwadraat...
Ik ook hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly? Zit die er ook in?
McArmy zeker niet?![]()
[..]
Ik hou dr van!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
McArmy zeker niet?![]()
[..]
Ik hou dr van!
Ja, die zit er ook in! McArmy niet nee, maar twee GA mannen lijkt me ook wel genoegquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
McArmy zeker niet?![]()
[..]
Ik hou dr van!
Millennium 2? Is die al uit? Leuk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee echt, heus niet!!!!!!
Ik moet de kinderen uit bed halen en aankleden en dan mag ik over 30 min naar huis
Ik ga naar milennium 2![]()
Nogmaals fijne avond iedereen!!!!
vechtertje hequote:Op donderdag 11 februari 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Ziggy!
Goooooooooooo Zigster!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dat klinkt ook al leukquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die met die 48 beroemde spelers er in?
pffff, wat veel verhaallijnen... Love Actually in het kwadraat...
vanaf 21-1quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Millennium 2? Is die al uit? Leuk!
Hihi, je hebt dezelfde muzieksmaak als Paris Hiltonquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Met voor de oplettende kijker nog een meezingende Paris Hilton @ 2:17
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, je hebt dezelfde muzieksmaak als Paris Hilton
ROFLquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihi, je hebt dezelfde muzieksmaak als Paris Hilton
quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
Met voor de oplettende kijker nog een meezingende Paris Hilton @ 2:17
Nee joh, hij is helemaal in to songfestival en Sienekequote:Op donderdag 11 februari 2010 18:34 schreef Re het volgende:
[..]
ook zo genoten van X Factor zeker vorige week
Neuh, niet gezienquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:34 schreef Re het volgende:
[..]
ook zo genoten van X Factor zeker vorige week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, niet gezien
Maar stiekem vond je het helemaal niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh die audities zijn wel grappig, en ik had ook niet heul veel te eisen natuurlijk na dat gedoe over dat gala en ik die ineens thuisbleef op zaterdagquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar stiekem vond je het helemaal niet erg.
Je vindt precies hetzelfde leuk als ik: je hebt smaakquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens ging Buffy ooit met de uithalen van dit nummer mee mauwen:
Haha, wat zijn ze lelijk en oud.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens ging Buffy ooit met de uithalen van dit nummer mee mauwen:
That's hot!quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je vindt precies hetzelfde leuk als ik: je hebt smaak
Dankquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je vindt precies hetzelfde leuk als ik: je hebt smaak
Ik heb ze nog nooit live gezien, getuige:quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dank![]()
En Maiden owned ook gewoon nog live. Laatste 2x was echt heel cool (Brabanthallen en TT circuit in Assen). Vooral Assen was echt heel gaaf
Maar verder zeker tofquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha, wat zijn ze lelijk en oud.
Check die laatste post van Dirkhquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet jij anders nog even wat Songfestival op
Ik het de hele avond voor je zingen, oké?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet jij anders nog even wat Songfestival op
Klik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
En dan vind je dit wellicht ook wel wat MissBliss:
Chickenfoot is an American hard rock supergroup, comprising ex-Van Halen members Sammy Hagar (vocals) and Michael Anthony (bass), solo musician Joe Satriani (guitar) and Red Hot Chili Peppers drummer Chad Smith.
Loveless is BFF met Paris Hilton!quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede avond iedereen.
Kan iemand een samenvatting geven?
Ik heb op dit moment zoveel dilemma's dat ik er gewoon moe van word. En ik weet gewoon even niet hoe en wat.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Loveless is BFF met Paris Hilton!En als hij niet kan valt MB in
Loveless houd van Paris, Ll houd van Paris.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik proef de jaloeziequote:Op donderdag 11 februari 2010 18:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Loveless houd van Paris, Ll houd van Paris.
Sorry, ik hou al opquote:
Kusje erop?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik bedenk met net dat ik morgenavond nog wat voor werk thuis moet doen!
Op z'n minstquote:
Wazzup?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede avond iedereen.
Kan iemand een samenvatting geven?
Ik heb op dit moment zoveel dilemma's dat ik er gewoon moe van word. En ik weet gewoon even niet hoe en wat.
Het mooie van keuzes is dat je niet terug kan en dat het dus altijd de juiste keuze is omdat het je altijd in eenpositie plaatst die maakt dat je daarna weer andere keuzes moet makenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Werk en huis wat is wijsheid. Ik heb echt nog nooit zoveel keuzes moeten maken en ik weet nooit of ik het goede kies.
De natte droom is eerder een squirtende nachtmerrie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Miscshien had ik die benaming niet moeten gebruiken. Purrr lijkt nu te denken: jij wilde een natte droom? Hier heb je een natte droom. Een heeeeele natte
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
De natte droom is eerder een squirtende nachtmerrie.
Het is een veilig plekje? Uit het zicht?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan en gegeten.
Ik zit me ff af te vragen wat Sjon dr nou zo leuk aan vindt om onder de bank te gaan plassen?
Naja nog ff, en hij past dr niet meer onder
I wishquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je dikker worden dan? Dat kan ook een dieet zijn
Jij bent zeker poepig inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:03 schreef Qwea het volgende:
maar ik heb wel een voer standaard voor mijn harige golden gekocht, zodat hij niet meer met zn tere lichaam hoeft te bukken
Wat ben ik toch een poepig vrouwtje. Die dingen zijn best nog prijzig trouwens
Oepsquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:03 schreef Qwea het volgende:
maar ik heb wel een voer standaard voor mijn harige golden gekocht, zodat hij niet meer met zn tere lichaam hoeft te bukken
Wat ben ik toch een poepig vrouwtje. Die dingen zijn best nog prijzig trouwens
Uit het zicht van de andere honden misschien?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb boodschappen gedaan en gegeten.
Ik zit me ff af te vragen wat Sjon dr nou zo leuk aan vindt om onder de bank te gaan plassen?
Naja nog ff, en hij plast dr niet meer onder
Het dieet : GEEN VETTE ROTZOOI TUSSENDOORquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OepsWat voor dieet doe je dan?
Dikzakquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens bang dat ik straks voor de derde keer een stuk taart te pakken heb vandaag.![]()
Nah, MM verklaarde met alweer voor gek net.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dan ben ik een fout vrouwtje want ik heb nog steeds geen "leuke" voederbakjes gevonden dus Whoopie doet het nog met de mini's die over de tegels schuiven
ik kan echt nooit van de snoep afblijvenquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
Q dieeten werkt nietgewoon gezond eten en zo min mogelijk snoepen maar dat dwangmatige zorgt er juist voor dat je meer eet.
Goed dieet wel ja. Moet je geen donuts kopen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het dieet : GEEN VETTE ROTZOOI TUSSENDOOR
Het werkt alleen nieten ik moet voor 20 aug serieus zeker 10 kg kwijt
Het begon van de week zoooo goed
Da's een kilo per maand. Goed te doen toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo de 20ste aug?Koop dan ook nietsquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een schattige reus is het tochquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, MM verklaarde met alweer voor gek net.
Ik vind gewoon dat Baloe veelste veel moet bukken en zn rug bol moet trekken alstie van de vloer moet eten. Dus ik ben mooi een voerstandaard gaan halen.
Flikker ik er net brokjes in, vindt ie het eng
Dat zei ik ook al. Maar neeeeeej. Qwea was debiel. Netzoals Qwea zag dat Baloe niet lekker liepquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, grote honden moet je sowieso nooit van de grond laten eten en drinken, dat verhoogt het risico op een maagkanteling, dus dat was echt geen overbodige luxe
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, MM verklaarde met alweer voor gek net.
Ik vind gewoon dat Baloe veelste veel moet bukken en zn rug bol moet trekken alstie van de vloer moet eten. Dus ik ben mooi een voerstandaard gaan halen.
Héél simpel. Niet kopen! ^Oquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik kan echt nooit van de snoep afblijven
You go girl!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh hee, tis alweer de 11e vandaag.
Alweer 3 maanden rookvrij![]()
Als die stomme Frits niet was doodgegaan was ik nu al een jaar rookvrij geweest zelfs
quote:
Net als ik. Ik kwam zo'n tellertje tegen toen ik de laptop opstartte.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis dat jij het dr net over had anders was ik het glad vergeten, ik ben er dan ook echt totaal niet mee bezig, die tweede keer ging helemaal vanzelf
IBTL heet dat.quote:
Jij bent soms echt zo een hielenlikker hequote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er bestaan natuurlijk uitzonderingen
Anders pikstrafquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent soms echt zo een hielenlikker he
quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent soms echt zo een hielenlikker he
HEEEEEEEEEERLIJK!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vreet soms gewoon zo radijsjes
Worteltjesquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Q, die zoetigheid is een val he?![]()
De enige manier om daar niet in te trappen is het kopen van vervangende zoete meuk die wél goed is, die je dan verplicht neemt als je naar de drop/donuts grijpt.
Zoals:
- gele kiwi's (mierrrrzoet)
- zoethout thee
- ehm...
nou ja, zoiets dus
quote:
Wortels!quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
De enige manier om daar niet in te trappen is het kopen van vervangende zoete meuk die wél goed is, die je dan verplicht neemt als je naar de drop/donuts grijpt.
Zoals:
- zoethout thee
- ehm...
nou ja, zoiets dus
*opschrijft.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Zoals:
- zoethout thee
- ehm...
nou ja, zoiets dus
PAPRIKAAAAAAASquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Wortels!
En van die rood/gele ronde dingen. Neeee, geen appels.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er bestaan natuurlijk uitzonderingen
Een hond die radijsjes eet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEERLIJK!
Ik eet zo een bosje weg.
Moet wel altijd delen met Karel, die gekke hond is dr gek op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |