quote:
Ik hoop dat jij een TomTom hebt, want kaartlezen is vast niet je sterkste kantquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef nokwanda het volgende:
@Elies, ik zat je paint van gister zo eens te bekijken. Heb je nou je klitje weggeknipt?![]()
![]()
![]()
Zou wel sjiek hendig zijn zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Hangt jouw clit midden op je venusheuvel???????
Hendig sjiek ja, als je die op die plek dr af had weten te knippenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een TomTom hebt, want kaartlezen is vast niet je sterkste kant
[..]
Zou wel sjiek hendig zijn zeg
En verder: het gaat prima met mijn gemutileerde onderdeel. Keurig dicht, niet warm, geen pijn, opgelost, slotje
----------------------
Sterkte DM... wat een hoop narigheid!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vinden altijd direct de goeie route en feilloos de bestemmingquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?
De mijne weet zelf met een tomtom de weg kwijt te raken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vinden altijd direct de goeie route en feilloos de bestemming
Das een echte man...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mijne weet zelf met een tomtom de weg kwijt te raken.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:maar ff meegedaan met een prijsvraag. Ferrari rijden voor MM
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij won MIJN koptelefoon al, nu win je niks meer hoor
ooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde trouwens echt op de weg. Die weg van asfalt en zo.
dat is waar...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij meegereden
Sure, why not.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is waar...
Wil je het een keer voordoen dan?
Succes!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Bijna pauze
![]()
Ik ga even al die honden in hun bodywarmers hijsen
Voor de rest heeft ie zijn Tom Tom niet nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooh!
Voor de rest weet ie zn tomtom goed te gebruiken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk dat je meedoet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
maar ff meegedaan met een prijsvraag. Ferrari rijden voor MM
*kijken gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet!
Je inzending staat er alleen wel twee keer nuKijk nog ff.
Gelukkig voor jou!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor de rest heeft ie zijn Tom Tom niet nodig.
quote:Trouwens, die van ons heet geen TomTom. Het is een meisje en ze heet Carmen
Garminquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou!
[..]
Ik had wel eens gehoord van "de kleine generaal" en "kleine <insert naam van man>", maar nog nooit van een Carmen!!!
Ow waaaachtquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik had wel eens gehoord van "de kleine generaal" en "kleine <insert naam van man>", maar nog nooit van een Carmen!!!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Garmin
En als mijn man haar vaak genoeg negeert gaat ze hem jennen of houdt ze har mond dicht. het is een echte vrouw naar mijn hart
hahahahahahahahahaquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef ElisaB het volgende:
- knip -
Nee, ik mocht 's middags bellen. Ik bel rond 4 uur denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Haaaaai![]()
Senes, wat een gezeur met die auto...kost altijd geld, dat soort dingen![]()
MB, hebbie al bloeduitslag van Ziggy?
Oke, nou...dan lees ik het straks welquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik mocht 's middags bellen. Ik bel rond 4 uur denk ik.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, nou...dan lees ik het straks wel![]()
Ik was ff vergeten dat ik vanavond nog vergadering heb, dus net maar ff 2 pizza's gehaald voor straks.
Wel erg; gisteren patat, vanavond pizza....morgen dan maar een shoarmaatje
Tuurlijk, nokmanda is gek op kaart lezen, in het Cyrillisch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde trouwens echt op de weg. Die weg van asfalt en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Spannend. Veel plezier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog even en dan gaan we Jip halen.![]()
[ afbeelding ]
Ik was trouwens op MP aan het kijken en daar stonden echt heel veel advertenties van mensen die hun kat voor nog best veel geld proberen te verkopen.
Kat met kale kont is ook een katquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje.. Jip heeft nu nog een kale kont.
En mocht het wel een hormoonkwestie zijn....gewoon zo laten, het middel is in dit geval erger dan de kwaal. Ik heb zelf een kat gehad waar het door de hormoonhuishouding kwam (kale plekken op buik) maar de dierenarts raadde me af om er medicijnen(hormonen) voor te geven omdat die allerlei hele nare bijverschijnselen hebben dus bleef mevrouwtje Daisy met een kale buik rondlopen tot haar einde.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit als dat haar niet terugkomt, als ie d'r zelf maar geen last van heeft. Ik verwacht van wel aangezien het volgens hun dierenarts puur stress was.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk, nokmanda is gek op kaart lezen, in het Cyrillisch.
Minder geschikt voor op het werk, twijfelgevalletje dus achter spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is echt gaaaaaaf
@ DM, Jip de kale kont kat![]()
Hij heeft wel een leuk hoofd.
Hier net ellende boven. Straks was er niks aand e hand. Kom ik net boven, is er op bed gepist. Het was vers. Nou is Purrrr net naar boven gemept door Donna, dus ik verdenk Purrr ervan. Dus ik kon weer aan de slag met biotex
Nu hangen mijn kussen en kussensloop te drogen en is de bovenkant van mijn matras nat van het sop.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |