quote:
Ik hoop dat jij een TomTom hebt, want kaartlezen is vast niet je sterkste kantquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef nokwanda het volgende:
@Elies, ik zat je paint van gister zo eens te bekijken. Heb je nou je klitje weggeknipt?![]()
![]()
![]()
Zou wel sjiek hendig zijn zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Hangt jouw clit midden op je venusheuvel???????
Hendig sjiek ja, als je die op die plek dr af had weten te knippenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een TomTom hebt, want kaartlezen is vast niet je sterkste kant
[..]
Zou wel sjiek hendig zijn zeg
En verder: het gaat prima met mijn gemutileerde onderdeel. Keurig dicht, niet warm, geen pijn, opgelost, slotje
----------------------
Sterkte DM... wat een hoop narigheid!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vinden altijd direct de goeie route en feilloos de bestemmingquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?
De mijne weet zelf met een tomtom de weg kwijt te raken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vinden altijd direct de goeie route en feilloos de bestemming
Das een echte man...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mijne weet zelf met een tomtom de weg kwijt te raken.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:maar ff meegedaan met een prijsvraag. Ferrari rijden voor MM
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij won MIJN koptelefoon al, nu win je niks meer hoor
ooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde trouwens echt op de weg. Die weg van asfalt en zo.
dat is waar...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij meegereden
Sure, why not.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is waar...
Wil je het een keer voordoen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |