quote:
Ik hoop dat jij een TomTom hebt, want kaartlezen is vast niet je sterkste kantquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:13 schreef nokwanda het volgende:
@Elies, ik zat je paint van gister zo eens te bekijken. Heb je nou je klitje weggeknipt?![]()
![]()
![]()
Zou wel sjiek hendig zijn zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Hangt jouw clit midden op je venusheuvel???????
Hendig sjiek ja, als je die op die plek dr af had weten te knippenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een TomTom hebt, want kaartlezen is vast niet je sterkste kant
[..]
Zou wel sjiek hendig zijn zeg
En verder: het gaat prima met mijn gemutileerde onderdeel. Keurig dicht, niet warm, geen pijn, opgelost, slotje
----------------------
Sterkte DM... wat een hoop narigheid!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vinden altijd direct de goeie route en feilloos de bestemmingquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?
De mijne weet zelf met een tomtom de weg kwijt te raken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach, mannen weten altijd de weg toch?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, wij vinden altijd direct de goeie route en feilloos de bestemming
Das een echte man...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mijne weet zelf met een tomtom de weg kwijt te raken.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:maar ff meegedaan met een prijsvraag. Ferrari rijden voor MM
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij won MIJN koptelefoon al, nu win je niks meer hoor
ooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde trouwens echt op de weg. Die weg van asfalt en zo.
dat is waar...quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit met mij meegereden
Sure, why not.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is waar...
Wil je het een keer voordoen dan?
Succes!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Bijna pauze
![]()
Ik ga even al die honden in hun bodywarmers hijsen
Voor de rest heeft ie zijn Tom Tom niet nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooooh!
Voor de rest weet ie zn tomtom goed te gebruiken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk dat je meedoet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
maar ff meegedaan met een prijsvraag. Ferrari rijden voor MM
*kijken gaatquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet!
Je inzending staat er alleen wel twee keer nuKijk nog ff.
Gelukkig voor jou!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor de rest heeft ie zijn Tom Tom niet nodig.
quote:Trouwens, die van ons heet geen TomTom. Het is een meisje en ze heet Carmen
Garminquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou!
[..]
Ik had wel eens gehoord van "de kleine generaal" en "kleine <insert naam van man>", maar nog nooit van een Carmen!!!
Ow waaaachtquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik had wel eens gehoord van "de kleine generaal" en "kleine <insert naam van man>", maar nog nooit van een Carmen!!!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Garmin
En als mijn man haar vaak genoeg negeert gaat ze hem jennen of houdt ze har mond dicht. het is een echte vrouw naar mijn hart
hahahahahahahahahaquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:05 schreef ElisaB het volgende:
- knip -
Nee, ik mocht 's middags bellen. Ik bel rond 4 uur denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Haaaaai![]()
Senes, wat een gezeur met die auto...kost altijd geld, dat soort dingen![]()
MB, hebbie al bloeduitslag van Ziggy?
Oke, nou...dan lees ik het straks welquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik mocht 's middags bellen. Ik bel rond 4 uur denk ik.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, nou...dan lees ik het straks wel![]()
Ik was ff vergeten dat ik vanavond nog vergadering heb, dus net maar ff 2 pizza's gehaald voor straks.
Wel erg; gisteren patat, vanavond pizza....morgen dan maar een shoarmaatje
Tuurlijk, nokmanda is gek op kaart lezen, in het Cyrillisch.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef nokwanda het volgende:
Ik bedoelde trouwens echt op de weg. Die weg van asfalt en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Spannend. Veel plezier.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Nog even en dan gaan we Jip halen.![]()
[ afbeelding ]
Ik was trouwens op MP aan het kijken en daar stonden echt heel veel advertenties van mensen die hun kat voor nog best veel geld proberen te verkopen.
Kat met kale kont is ook een katquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Dankje.. Jip heeft nu nog een kale kont.
En mocht het wel een hormoonkwestie zijn....gewoon zo laten, het middel is in dit geval erger dan de kwaal. Ik heb zelf een kat gehad waar het door de hormoonhuishouding kwam (kale plekken op buik) maar de dierenarts raadde me af om er medicijnen(hormonen) voor te geven omdat die allerlei hele nare bijverschijnselen hebben dus bleef mevrouwtje Daisy met een kale buik rondlopen tot haar einde.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zo veel uit als dat haar niet terugkomt, als ie d'r zelf maar geen last van heeft. Ik verwacht van wel aangezien het volgens hun dierenarts puur stress was.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tuurlijk, nokmanda is gek op kaart lezen, in het Cyrillisch.
Minder geschikt voor op het werk, twijfelgevalletje dus achter spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is echt gaaaaaaf
@ DM, Jip de kale kont kat![]()
Hij heeft wel een leuk hoofd.
Hier net ellende boven. Straks was er niks aand e hand. Kom ik net boven, is er op bed gepist. Het was vers. Nou is Purrrr net naar boven gemept door Donna, dus ik verdenk Purrr ervan. Dus ik kon weer aan de slag met biotex
Nu hangen mijn kussen en kussensloop te drogen en is de bovenkant van mijn matras nat van het sop.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Met wie en met wat???quote:
echt!?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Damn, ff een paspoort ophalen is ook zo simpel nog niet als je fulltime werkt he, dat moet gewoon onder werktijd
Hier is het op donderdag ook langer open maar die tijden zijn al volgeboekt ver vooruitquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt!?
Hier is het gemeentehuis tot 20.00 open op donderdag!
Op Alexandrium?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met wat collega's. Burger King en daarna ff door de Media Markt en Pet Place XL gestruind
volgeboekt? Ik loop altijd gewoon naar binnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is het op donderdag ook langer open maar die tijden zijn al volgeboekt ver vooruit![]()
Naja, ik ga wel gewoon ff in de baas zn tijd heen en weer hoor, moet dan maar
Nee hier moet je afspraken boeken johquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
volgeboekt? Ik loop altijd gewoon naar binnen
Los van het feit dat je wel debiel bent en dat ik MM daar groot gelijk in moet geven vind ik het wel kut voor Baloe zeg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
Net met Baloe naar DA geweest. Sinds eergisteren had ik al het idee dattie kut liep. Maar volgens MM was ik debiel.
Gisteren nog steeds het idee, maar ook gisteren was ik debiel.
Vandaag maar mooi heen gegaan want hij liep in mijn ogen nog steeds kut. En het is maar goed dat ik dus nooit naar MM luister
Hij greep de DADie zat aan zn voorpoot, en dat was auw. En ook toen de DA aan zn rug zat trok die zn lip op.
Hij heeft zn rug verdraaid, zn voorpoten ook ofzo, en nog steeds dikke atrose knieen. Ik moest hem extra pijnstillers geven, maar ik heb maar eens om metacam gevraagd. Kijken wat dat gaat doen. Duursema heeft hem 1 injectie gegeven, en ik heb metacam voor een grote week mee.
Duur spul trouwens, kolere. Maar goed, hopen dat het werkt. En hij mag niet meer traplopen, en woog 32,90 KG
en bedankt hequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Los van het feit dat je wel debiel bent en dat ik MM daar groot gelijk in moet geven vind ik het wel kut voor Baloe zeg.
Moet je m nu echt elke keer die trappen op en af gaan dragen?
Sneu, heeft ie zo hard los lopen dartelen dan dat ie zn hele lijf verdraaid heeft?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
en bedankt he
en ja, baloe moet nu elke x op en af getild worden. En zeker een week aangelijnd lopen
Hij kwam een andere hond tegen, en daar begon die debiel tegen op te springenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sneu, heeft ie zo hard los lopen dartelen dan dat ie zn hele lijf verdraaid heeft?
Hier zal het wel een stuk rustiger zijn dan...quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hier moet je afspraken boeken joh
oh, klote!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
Net met Baloe naar DA geweest. Sinds eergisteren had ik al het idee dattie kut liep. Maar volgens MM was ik debiel.
Vandaag maar mooi heen gegaan want hij liep in mijn ogen nog steeds kut. En het is maar goed dat ik dus nooit naar MM luister
Hij greep de DADie zat aan zn voorpoot, en dat was auw. En ook toen de DA aan zn rug zat trok die zn lip op.
Hij heeft zn rug verdraaid, zn voorpoten ook ofzo, en nog steeds dikke atrose knieen. Ik moest hem extra pijnstillers geven, maar ik heb maar eens om metacam gevraagd. Kijken wat dat gaat doen. Duursema heeft hem 1 injectie gegeven, en ik heb metacam voor een grote week mee.
Duur spul trouwens, kolere. Maar goed, hopen dat het werkt. En hij mag niet meer traplopen, en woog 32,90 KG
Ik ben blij dak eigenwijsch ben!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier zal het wel een stuk rustiger zijn dan...
[..]
oh, klote!!!!
Goed dat je alleen naar jezelf luistert
ben ik ook altijd!quote:
Metacam is duur maar werkt fantastischquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef Qwea het volgende:
Ik was 61 euro kwijt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Metacam is duur maar werkt fantastisch
Volgens de DA reageert de ene beter op metacam en de andere beter op carprodyl bv.. nou, metacam maar es proberen danquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Arme BaloeGoed dat je gegaan bent!
Metacam is idd duur en bij Ziggy heb ik eerlijk gezegd geen idee of het werkt.
OK je dier moet geen hartkwaal hebben (zoals Sasha hier) maar zonder hart-(en geloof ik ook nierproblemen) is het geen probleem, pijn is erger tochquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:21 schreef Qwea het volgende:
ik moet niet lezen op google over metacamen ook niet over carprodyl trouwens
Naja, precies! En iedereen maar altijd roepen dat ik spoken zie, maar ik ben maar 1x bij shirley geweest dat er niks aan de hand was. Alle andere keren was er toch echt wat misquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ben ik ook altijd!
Ik heb wel eens de dierenarts "gedwongen" tot onderzoeken of mn kat geen blaasontsteking had...
En heeeeeeeeeeeel lichtjes had ie het, maar hij had t!
medicijnen mee en over
Dat heeft beer gelukkig niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef trovey het volgende:
[..]
OK je dier moet geen hartkwaal hebben (zoals Sasha hier) maar zonder hart-(en geloof ik ook nierproblemen) is het geen probleem, pijn is erger toch...mocht Sasha straks wel artrose hebben dan moet ze aan morfine-achtige middelen....krijg ik me toch een zweverig hondje
Vind ik ook hoor; jij bent het baasje, jij ziet dat ie anders is/zich niet goed voelt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, precies! En iedereen maar altijd roepen dat ik spoken zie, maar ik ben maar 1x bij shirley geweest dat er niks aan de hand was. Alle andere keren was er toch echt wat mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor; jij bent het baasje, jij ziet dat ie anders is/zich niet goed voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gewoon door het voer mengen...volgens mij moet je het zelfs geven samen met wat eten...even kijken...ja hoor...geven met wat eten dus dat zal geen problemen gevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heeft beer gelukkig niet.
Ik zag dat je metacam in de bek moet spuiten. Lijkt me niet lekker voor de dikkerd. Mag ik het niet ergens indoen? Zn primeval ofzo?
Een tientje?/?????quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe![]()
Mijn Baloe kreeg ik zelfs met Metacam niet pijnvrij.
Volgens mij heb ik nog een aangebroken flesje staan, zal es kiekuh.
Ik betaalde overigens een tientje voor zo'n flesje![]()
Al gebeld Bliss?
Ooh want de DA zei gewoon in zn bek spuiten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon door het voer mengen...volgens mij moet je het zelfs geven samen met wat eten...even kijken...ja hoor...geven met wat eten dus dat zal geen problemen geven
Dan is het wel heel heftig geweestquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe![]()
Al gebeld Bliss?
Mijn dierenarts heeft er juist op gezet dat het door het eten moetquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh want de DA zei gewoon in zn bek spuiten.
Dus ik kan het gewoon door zn primeval doen. Waar ik ook een paar brokjes door pleur, want anders wil die het niet eten
Nee, ik bel om 4 uurquote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 15:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Baloe![]()
Al gebeld Bliss?
Ik heb et doosje gepakt, en wat jij zegt staat dus ook op het doosjequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn dierenarts heeft er juist op gezet dat het door het eten moet....altijd zo gegeven (voor het laatst nog aan Tickel)...en een kennis heeft ook het zo jaren gegeven aan zijn hond met artrose dus ik zeg....GEWOON DOEN
Lekker mixen dan maar...met die gewichten van de dieren hier doe ik het altijd druppelsgewijs (2 druppels per kg als onderhoudsdosering)...wel om denken dat je de eerste keer de dubbele dosering moet geven om een basis te vormen....kijk de bijsluiter maar naquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb et doosje gepakt, en wat jij zegt staat dus ook op het doosje
nou dat was het dan weer, ik stroom nu door naar mijn moeder voor eten, en schoolquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
IK HEB EEN ECHTE OH-OH NIEUWJAARSKAART!!!!!!!!!11111EINZ![]()
ohja, en een boekje ofzo
[ afbeelding ]
Elke kat moet wennenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
Mijn kat kan niet met honden.
Mijn moeder was hier even met Dusty, de hond. En omdat ik geen idee had hoe Geer erop zou reageren hebben we het maar gewoon geprobeerd.
Resultaat: Een enthousiast blazende kat en een doodsbange hond.
Dit is 'r tegen de zon in gefotografeerd.
[ afbeelding ]
Is dat de hond?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:49 schreef JJH het volgende:
Mijn kat kan niet met honden.
Mijn moeder was hier even met Dusty, de hond. En omdat ik geen idee had hoe Geer erop zou reageren hebben we het maar gewoon geprobeerd.
Resultaat: Een enthousiast blazende kat en een doodsbange hond.
Dit is 'r tegen de zon in gefotografeerd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dat was het dan weer, ik stroom nu door naar mijn moeder voor eten, en school
tot vnavond
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden hier net een onwijze doorbraak, want Chico zn twee kleine puppenbabies lagen eindelijk met zn tweetjes samen helemaal relaxed gelukzalig in 1 mand te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |