Blanker dan de gemiddelde zonnebank-tokkie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij bent dan ook niet blank.
Ach, 'tis een Telegraaf artikel, dat zegt wel weer genoeg. Klimaat is een Linkse Hobby, weet je wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Reya het volgende:
'Klimaatleugens dateren al van 1996'
Een nieuwsbericht met Hans Labohm als enige bron. Dat moet wel van buitengewone kwaliteit zijn.
Studie is nooit nutteloos.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef TitusPullo het volgende:
Is dit het verzamelpunt voor mensen die een nutteloze studie doen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, jij bent dan ook een allochtoon
Op de uiteindelijke machtsovername door de Islam in Nederland? Ik ben een Linksmensch, wij juichen dat toe en gaan dan als rechtgeaarde dhimmi's ook naar Mekka gericht biddenquote:
Dat is wel de bedoeling natuurlijk. Anders gaan we een extra belasting heffen he.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op de uiteindelijke machtsovername door de Islam in Nederland? Ik ben een Linksmensch, wij juichen dat toe en gaan dan als rechtgeaarde dhimmi's ook naar Mekka gericht bidden
ik zag zelfs Leon de Winter onder de 'serieuze critici' geplaatst worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Reya het volgende:
'Klimaatleugens dateren al van 1996'
Een nieuwsbericht met Hans Labohm als enige bron. Dat moet wel van buitengewone kwaliteit zijn.
kom je zeker zo met 'gezellig'quote:
Welke stukken die hij schrijft zijn dat niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vind Leon de Winter's opstelletjes over de klimaatmafia verbazend slecht.
ok, ik had er non-fictie bij moeten zetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef TitusPullo het volgende:
Hij is af en toe een uitstekend romancier.
Zei je vrouw dat vannacht?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De te verdelen zak met geld is rechtevenredig met de gemiddelde beoordeling.
Leon is tegen, dan maken je kwalificaties niet uit. Je weet, een mening op een blog weegt altijd zwaarder als een wetenschappelijke studie, wetenschappers zijn hoog opgeleid dus Linksch en die, zoals we weten, zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik zag zelfs Leon de Winter onder de 'serieuze critici' geplaatst worden.![]()
Waar blijft Piere Kartner met zijn visie? Of zat in shalalie shalala eigenlijk een geheime boodschap
Maar beiden vormen slechts verwaarloosbare plooiingen in vergelijking met de machtige golfslagen van de Youtube-video's.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leon is tegen, dan maken je kwalificaties niet uit. Je weet, een mening op een blog weegt altijd zwaarder als een wetenschappelijke studie
Uiteraard, maar alleen als er fluffy kittehs in voorkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar beiden vormen slechts verwaarloosbare plooiingen in vergelijking met de machtige golfslagen van de Youtube-video's.
U gaat het nog eens tot iets schoppen...dit is slechts de eerste stap naar zaligverklaringquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Reya het volgende:
Overigens ben ik benoemd tot projectcoördinator. Het absurdisme van het burgerlijk leven is zeer zeker bezienswaardig.
Excelmanager. Goed hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Reya het volgende:
Overigens ben ik benoemd tot projectcoördinator. Het absurdisme van het burgerlijk leven is zeer zeker bezienswaardig.
Robbert Dijkgraaf bezit alle prijsenswaardige eigenschappen van Iblis en Haushofer, en hij heeft geen van de verwerpelijke karaktertrekken die tot uiting komen in mijn proza.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Reya het volgende:
Mijn gebrek aan verbeelding doet mij eerder Robbert Dijkgraaf benijden.
Op de dag af een jaar geleden:quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:23 schreef TitusPullo het volgende:
Houd toch eens op met het bezigen van CameraObscuraspelling.
GGD: vier carnaval binnenquote:"En doe onder invloed van alcohol vooral geen onverstandige dingen."
Volgende week moet ik in Bussum zijn, en dan heb ik rond het middaguur honger. Kan je me iets aanraden? Ik beweeg me tussen centrum en station (waar deze beide ook mogen wezen).quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik niet.
Goed dat ze even waarschuwen. Ik had namelijk al een heel lijstje van onverstandige dingen gemaakt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:13 schreef Roquentin het volgende:
[..]
GGD: vier carnaval binnen
Gelukkig zeggen ze het er even bij.
En daar ben je nu van weerhouden of ben je slechts gesterkt in je onverstandige voornemens?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:08 schreef Monolith het volgende:
Goed dat ze even waarschuwen. Ik had namelijk al een heel lijstje van onverstandige dingen gemaakt.
Mijn lijst van onverstandige dingen die ik dan ook maar niet ga doen is vrij kort: carnaval vieren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed dat ze even waarschuwen. Ik had namelijk al een heel lijstje van onverstandige dingen gemaakt.
Risicovermijdendgedrag, de GGD zal trots op je zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Mijn lijst van onverstandige dingen die ik dan ook maar niet ga doen is vrij kort: carnaval vieren.
Ik denk dat ik ook maar oversla dit jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Carnaval. Ik ben blij dat het glad is en koud.
Dat belette enkele onverlaten niet in het voordragen van het bijbehorende muzikale repertoire, bij mij op de binnenplaats.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Carnaval. Ik ben blij dat het glad is en koud.
Had je geen beperkt houdbare etenswaren die de houdbaarheidsdatum hebben overschreden in de koelkast liggen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat belette enkele onverlaten niet in het voordragen van het bijbehorende muzikale repertoire, bij mij op de binnenplaats.
In retrospectie had ik inderdaad wel een stuk overbelegen Franse stinkkaas in kunnen zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had je geen beperkt houdbare etenswaren die de houdbaarheidsdatum hebben overschreden in de koelkast liggen?
quote:Tienduizenden reformatorische ouders laten hun baby’s en kinderen om religieuze redenen niet vaccineren. Ze geloven dat dat indruist tegen de voorzienigheid van God. De overheid biedt inentingen aan voor onder andere difterie, kinkhoest, tetanus, polio, bof, mazelen en rode hond.
Leuk toch, die religieuze gevaren voor de volksgezondheid? Of is dat onderdeel van onze judeo-christelijke maatschappij?quote:
quote:
Je voelt je aangesproken?quote:
Gelukkig hebben we in Nederland helemaal geen laboratorium nodig om te zien wat een slijmzwam met het wegennetwerk doet.quote:Road planning with slime mould:If Physarum built motorways it would route M6/M74 through Newcastle
Plasmodium of Physarum polycephalum is a single cell visible by unaided eye. During its foraging behaviour the cell spans spatially distributed sources of nutrients with a protoplasmic network. Geometrical structure of the protoplasmic networks allows the plasmodium to optimize transfer of nutrients between remote parts of its body, to distributively sense its environment, and make a decentralized decision about further routes of migration. We consider the ten most populated urban areas in United Kingdom and study what would be an optimal layout of transport links between these urban areas from the \plasmodium's point of view". We represent geographical locations of urban areas by oat akes, inoculate the plasmodium in Greater London area and analyse the plasmodium's foraging behaviour.We simulate the behaviour of the plasmodium using a particle collective which responds to the environmental conditions to construct and minimise transport networks. Results of our scoping experiments show that during its colonization of the experimental space the plasmodium forms a protoplasmic network isomorphic to a network of major motorways except the motorway linking England with Scotland. We also imitate the reaction of transport network to disastrous events and show how the transport network can be recongured during natural or articial cataclysms. The results of the present research lay a basis for future science of bio-inspired urban and road planning.
Tegenwoordig is er ook een seculiere antivax-beweging, wat wel verbonden is met de alternatieve geneeskunde. Het wordt door zichzelf gezien als skeptisch omdat de farmaceutische industrie er alleen maar baat bij zou hebben om mensen juist ziek te maken. Een prik zou je kind autistisch maken o.i.d....Ook als de gereformeerden hiervan afstappen hou je dezelfde waanzin.quote:
quote:Kat takelt vrouwtje toe
ZWICKAU ( ANP/DPA) - Met de woorden ''Hij heeft me aangevallen, de woning is vol met bloed!'', heeft een bazin van een kater donderdag een noodoproep afgebroken bij de politie in het Duitse Zwickau.
De agenten die dachten met een man met losse handjes te maken te hebben, rukten met zeven auto's uit, meldde de politie vrijdag.
Het voorval speelde zich donderdagavond af. De dolgedraaide kater met de naam Felix had zijn vrouwtje in het gezicht en haar benen gebeten en gekrabd.
De 35-jarige bazin moest daarvoor in het ziekenhuis worden behandeld. De kat van tweeënhalf jaar veranderde in het bijzijn van de agenten weer in een lief huisdier.
quote:Echtgenote behaard en scheel achter sluier
DUBAI - Een Arabische ambassadeur heeft zijn huwelijk afgeblazen toen bleek dat zijn gesluierde echtgenote veel gezichtshaar had en scheel was.
Hij had haar slechts enkele malen ontmoet. De vrouw droeg toen telkens een nikab, een sluier die alleen de ogen onbedekt laat.
Nadat het huwelijkscontract was getekend, probeerde de ambassadeur de bruid te kussen. Toen deed hij de ontdekking, berichtte de krant Gulf News woensdag.
De kersverse bruidegom stapte linea recta naar een islamitische rechtbank in de Verenigde Arabische Emiraten om het huwelijk te laten ontbinden. Hij verklaarde in het huwelijksbootje te zijn gelokt met foto's van de zus van de bruid.
Cadeaus
De ambassadeur eiste dat zijn vrouw hem een half miljoen dirham (bijna 100.000 euro) terugbetaalt voor de kleding, juwelen en cadeaus die hij voor haar had gekocht.
De rechter ontbond het huwelijk, maar verwierp de eis tot compensatie.
Liever niet.quote:
Mischien maar binnen 5 posts weet iemand er wel Wilders dan wel moslims dan wel marokkanen bij te halen in NWSquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik open daar echt supergoeie topics.
Topics van Montov-kwaliteit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Duidelijk een overdosis sinas.quote:
Parels voor de zwijnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Zo, dat was zeker sinas van een nieuw ras sinasappels dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Duidelijk een overdosis sinas.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgende week moet ik in Bussum zijn, en dan heb ik rond het middaguur honger. Kan je me iets aanraden? Ik beweeg me tussen centrum en station (waar deze beide ook mogen wezen).
Ik ben Hassam en ik doe een kraai na.quote:
Ik kwam bijna nooit in Bussum (reed er alleen doorheen).quote:
Dat geeft niks, we hebben het in elk geval geprobeerdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kwam bijna nooit in Bussum (reed er alleen doorheen).Ik vrees dat ik je niet kan helpen poepie.
Raar. Wie preventief wil ruimen zou moeten toejuichen dat het slachtoffer z'n rol vrijwillig vervult.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
Het is ook wat. Mensen vinden echter dat ik dat moet beschouwen als een volkomen rationele en terechte opmerking en dat ik niet een slachtofferrol aan moet nemen.
Daar is het al veel te laat voor. The damage is done.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:27 schreef Reya het volgende:
Lees ik nou dat mensen jou "preventief geruimd" willen hebben, Muttie?
Die bieden aan je preventief geruimde overblijfselen te verassen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Naast de verwensingen heb ik ook nog te maken met "lurk-stalkers". Mensen die weliswaar niet reageren in het topic waar de verwensingen gedaan worden, maar mij wel verassen met PM's die daarop betrekking hebben.
Ja, god had syfilis.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef TitusPullo het volgende:
Mijn God. Preventief geruimd?
Met het oog op morgen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
Guten Tag Freunde, es wird Zeit für mich zu gehn. Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette
und ein letztes Glas im Stehn.
Bestáát dat nogquote:
Wat nou GLOBAL WARMING?!?!?!W?!?!?!11quote:De politie heeft de lichamen gevonden van twintig Talibanstrijders die zijn doodgevroren in de Noord-Afghaanse bergen. Agenten troffen de lijken dinsdag aan in twee grotten in de provincie Baghlan, zo liet de politie vrijdag weten.
Ik kijk dagelijks naar verscheidene Avatars.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:16 schreef TitusPullo het volgende:
Blinden hoeven Avatar niet te zien.
Alleen in een trukendoos.quote:
Waarom?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef TitusPullo het volgende:
ondoorgrondelijk geneuzel.
Het klinkt toch beter in het Engels hè?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:11 schreef TitusPullo het volgende:
Irreducible complexity.
quote:
Muppeteer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
Teflonbellyspeechdoll.
No it does not.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt toch beter in het Engels hè?
Dat zeg ik. Die heeft syfilis.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is Autodidact trouwens?
Een plezierpets, een genotsglijertje, een affectie-anomalie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:35 schreef TitusPullo het volgende:
Weer zo'n Marokkaan die z'n vrouw regelmatig een mup geeft.
Heeft syfilis al een eigen brandmerk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:36 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Die heeft syfilis.
De 'S'.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:36 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Die heeft syfilis.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een plezierpets, een genotsglijertje, een affectie-anomalie.
Ik wil poëzie die de alliteratie als alomtegenwoordig apenkunstje als abject afdoet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Chamberquestions by Wilders on the issue of Children for Children.
Dick Bruna?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
[..]
Ik wil poëzie die de alliteratie als alomtegenwoordig apenkunstje als abject afdoet.
Hij is de navolging van J.D. Salinger aan het schrijven. Ik verwacht hem niet terug voordat beschaving de Maghreb heeft bereikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef Mutant01 het volgende:
Niemand weet dus waar AD is? Heb ik hem weggejaagd met mijn debatskills, het zou toch niet?
Valt mee, er zijn suboptimalere bezigheden van Schopenhauer waar je aan kunt denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Reya het volgende:
Ik kan aan niets anders denken dan het lezen van Schopenhauer.
Geen idee, daar kan ik niet aan denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Valt mee, er zijn suboptimalere bezigheden van Schopenhauer waar je aan kunt denken.
We kunnen hem dan weer spoedig verwachten:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is de navolging van J.D. Salinger aan het schrijven. Ik verwacht hem niet terug voordat beschaving de Maghreb heeft bereikt.
Die staat in Marrakech, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We kunnen hem dan weer spoedig verwachten:
[ afbeelding ]
De kleur verraad het een en ander.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die staat in Marrakech, toch?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/3376951.stmquote:Menachem Begin, the Israeli prime minister from 1977-83, was tortured by the KGB as a young man. In his book, White Nights: The Story of a Prisoner in Russia, he wrote of losing the will to resist when deprived of sleep.
"In the head of the interrogated prisoner, a haze begins to form. His spirit is wearied to death, his legs are unsteady, and he has one sole desire: to sleep... Anyone who has experienced this desire knows that not even hunger and thirst are comparable with it.
"I came across prisoners who signed what they were ordered to sign, only to get what the interrogator promised them.
"He did not promise them their liberty; he did not promise them food to sate themselves. He promised them - if they signed - uninterrupted sleep! And, having signed, there was nothing in the world that could move them to risk again such nights and such days."
quote:Menachem Begin, the Israeli prime minister from 1977-83, was tortured agressively interrogated by the KGB as a young man. In his book, White Nights: The Story of a Prisoner in Russia, he wrote of losing the will to resist when deprived of sleep.
Had ik toch de steden moeten bezoeken, vroeger.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
Marrakech verliest haar charmes rap, te rap. Jammer, maar helaas. Alles moet nieuwer, luxer etc.
quote:
was die open afgelopen zomer, het leek meer op een verbouwing toen ik er langs liep.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die staat in Marrakech, toch?
Je moet het tegenwoordig erg bont maken om nog hurktoiletten te vinden. Tenzij je natuurlijk naar afgelegen dorpen in het atlasgebergte of de sahara gaat. Of op weg bent in Zuid-Frankrijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 05:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
was die open afgelopen zomer, het leek meer op een verbouwing toen ik er langs liep.
Maar de McDonalds had tenminste wel normale wc`s
Gebieden waar ik kom zijn gewoonlijk nog wel uitgerust met toilette turque. En dat is veruit te verkiezen boven zo'n gore pot.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet het tegenwoordig erg bont maken om nog hurktoiletten te vinden. Tenzij je natuurlijk naar afgelegen dorpen in het atlasgebergte of de sahara gaat. Of op weg bent in Zuid-Frankrijk.![]()
Nou, ik vind het maar een nare bedoeling, ben altijd aan het vechten hoe ik het beste mijn kleren schoon kan houden. Je zal maar een slecht evenwichtsgevoel hebben trouwens.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Gebieden waar ik kom zijn gewoonlijk nog wel uitgerust met toilette turque. En dat is veruit te verkiezen boven zo'n gore pot.
Marokkanen staan bekend om hun behendigheid, zoals tasjes ontfutselen van onschuldige omaatjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar een nare bedoeling, ben altijd aan het vechten hoe ik het beste mijn kleren schoon kan houden. Je zou maar een slecht evenwichtsgevoel hebben trouwens.
Vooral Lee maakte het spannend.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef du_ke het volgende:
Sven Kramer maakte het toch nog wel even spannend.
En dus kennelijk ook om hun behendigheid bij hurktoiletjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Marokkanen staan bekend om hun behendigheid, zoals tasjes ontfutselen van onschuldige omaatjes.
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:58 schreef Sjaakz het volgende:
Doe mij maar een WC met zo'n fijne handdouche/hogedrukspuit erbij, of 'in a pinch' zo'n spuitkraantje in de bril.
Zo is het eerste trainingskamp van Al Qaida ontstaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En dus kennelijk ook om hun behendigheid bij hurktoiletjes.
Gewoon je rok opschortenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het maar een nare bedoeling, ben altijd aan het vechten hoe ik het beste mijn kleren schoon kan houden. Je zal maar een slecht evenwichtsgevoel hebben trouwens.
Kwam ze een paar jaar terug nog wel tegen terwijl we geen bijzondere reis naar afgelegen gebieden hebben gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet het tegenwoordig erg bont maken om nog hurktoiletten te vinden. Tenzij je natuurlijk naar afgelegen dorpen in het atlasgebergte of de sahara gaat. Of op weg bent in Zuid-Frankrijk.![]()
Hebben ze in Oekraine ook hurktoiletten?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kwam ze een paar jaar terug nog wel tegen terwijl we geen bijzondere reis naar afgelegen gebieden hebben gemaakt.
Maar goed in Oekraïne zag je al meer
Heb je weleens gedacht over het laten bleken van je anus?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niets geeft je zo'n schoon en fris gevoel als een onder hoge druk gereinigde anus.
Uw suggesties blinken immer uit in eigenaardigheid.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je weleens gedacht over het laten bleken van je anus?
Bleekmiddel toevoegen in de anusreinigende waterstroom.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Oh ja....mijn vrouw wordt nog onpasselijk bij de gedachte aan wat in de Oekraine voor sanitair moest doorgaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hebben ze in Oekraine ook hurktoiletten?
nu zo gek maakte ik het niet al moet ik zeggen dat hotels wel (bijna) allemaal gewone wc`s hebben.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ook daar kun je boven hurken maar dan zitten ten minste niet je kleren en de muur onder de schijtquote:Op zondag 14 februari 2010 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Gebieden waar ik kom zijn gewoonlijk nog wel uitgerust met toilette turque. En dat is veruit te verkiezen boven zo'n gore pot.
Dit dus, kletsnatte wc`squote:
Dat is me wel opgevallen trouwens, in Zuid-Frankrijk bij de aire de repos zijn de toiletten dus ook hurktoiletten en ook zonder wc-papier. Het is dan ook aan te raden gewoon een pak toiletpapier in de auto mee te nemen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nu zo gek maakte ik het niet al moet ik zeggen dat hotels wel (bijna) allemaal gewone wc`s hebben.
Het is meerdere keren voorgekomen dat het én een hurktoillet was én er geen wc papier was.
Overigens is azie erger
Dat is 2005. Anus zandstralen is de nieuwe trend.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee. Dat zou slechts uitnodigen tot ongewenste intimiteiten. Ik prefereer de meer natuurlijk gekleurde 'betreden op eigen risico' variant.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Reya het volgende:
U bent niet alleen; Stephen Hawking schijnt eenzelfde sensatie te ervaren.
Je doet het lijken alsof het iets slechts is.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:36 schreef TitusPullo het volgende:
Mensen zoals jij moeten altijd lachen.
Het was een simpel potje.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:02 schreef Montov het volgende:
Wetenschappers hekelen toon in kilmaatdebat.
Game, set and checkmate.
Ton, Rampzalig Onbekwame Trieste Stakkers.quote:Verdonk zei vorige week overigens verder dat ze liever heeft dat Trots op Nederland voortaan wordt afgekort tot TROTS, in plaats van TON
Yep volop. De enige reden dat ik daar wel de McDonalds wou opzoekenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hebben ze in Oekraine ook hurktoiletten?
quote:Britse denktank pleit voor 21-urige werkweek
Uitgegeven: 13 februari 2010 18:01
Laatst gewijzigd: 14 februari 2010 14:19
AMSTERDAM - De werkweek zou ingekort moeten worden naar 21 uur per week. Dat zou bijdragen aan het herstel van de economie en de kwaliteit van leven meldt de BBC zaterdag.
© Chris Heijmans
The New Economics Foundation concludeert in een rapport dat de reductie van het aantal werkuren per week landelijke werkloosheid en overwerk doen afnemen. Volgens de denktank werken mensen nu veel meer dan dertig jaar geleden.
Volgens een onderzoeker van de stichting leven mensen tegenwoordig om te werken. Bovendien wordt er meer geconsumeerd omdat men meer te besteden heeft, waardoor wereldwijd natuurlijke bronnen opraken.
Productiviteit
Tot slot concludeert het rapport dat mensen met een kortere werkweek naar verwachting ook beter zullen presteren op de werkvloer, omdat er minder stress heerst.
quote:You know why Miss Black America only has 49 contestants? None of them want to wear the sash that says "IDAHO."
Tja, zoiets moet je natuurlijk wel grondig, jarenlang, onderzoeken. Kan niet over een nacht ijs gaan natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 17:07 schreef Picchia het volgende:
Na langdurig onderzoek kwamen ze tot de conclusie dat het best goed beviel.
Ik sprak Shaun Edwards na afloop (wij hebben hospitality seats dus toegang tot spelers en coaches na de match) en zelfs hij had nog nooit zo'n wedstrijd meegemaakt. Fantastische kerel trouwens, lijkt een neanderthaler maar verrassend open en welbespraakt als hij wil.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb t op tv gezien. Erg mooie pot.
Geen gezeik tegen de scheidsrechters en van schwalbes hebben ze nog nooit gehoord.
Dat wordt volgens mij ook niet getolereerd door scheidsrechters. Daarnaast gebruiken ze toch ook nog eens camerabeelden bij twijfel?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb t op tv gezien. Erg mooie pot.
Geen gezeik tegen de scheidsrechters en van schwalbes hebben ze nog nooit gehoord.
Verkapte StefanP post.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik sprak Shaun Edwards na afloop (wij hebben hospitality seats dus toegang tot spelers en coaches na de match) en zelfs hij had nog nooit zo'n wedstrijd meegemaakt. Fantastische kerel trouwens, lijkt een neanderthaler maar verrassend open en welbespraakt als hij wil.
Da's ook een groot verschil trouwens, spelers en coaches doen normaal tegen fans en ze zijn gewoon aanspreekbaar voor fans, niks fake gedoe met bobo's in skyboxen, iedereen die daar zit is een rugby fan of ze nu 50 of 1000 pond voor een ticket betalen.
Shani Davis is het niet met je eens.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:55 schreef Roquentin het volgende:
Winterspelen zijn echt saai. Er doen niet eens negers mee.
En curling....Ze kunnen dan toch wel een leotard aan doen?
[ afbeelding ]
quote:The BBC is full of JOURNOS, a sort of sub atomic particle so dense, that they think the universe revolves around them. Scientists however believe that JOURNOS may consist of little more than hot air.
Er is ook een ski neger. Kan m even niet terugvinden.quote:
Dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn in die omgeving.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is ook een ski neger. Kan m even niet terugvinden.
Het is een glijdende schaal! Dat is het.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
Skinegers, negerneonazi's ... het is wat.
Dat maakt het dan nog een beetje leuk.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is ook een ski neger. Kan m even niet terugvinden.
Skeleton dan....quote:Op maandag 15 februari 2010 18:10 schreef Roquentin het volgende:
[..]
Dat maakt het dan nog een beetje leuk.
Freestyle ski ziet er ook debiel uit trouwens.
Het lijsttrekkersdebat is alweer voorbij?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:55 schreef Monolith het volgende:
Tijd voor oeverloos geouwehoer over voetbal.
Zo'n debat zou een stuk leuker zijn wanneer je Hamer en van Geel zou vervangen door Derksen en v/d Gijp.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het lijsttrekkersdebat is alweer voorbij?
dat zeker.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n debat zou een stuk leuker zijn wanneer je Hamer en van Geel zou vervangen door Derksen en v/d Gijp.
Iedereen praat ook alleen met, tegen of over Wilders. Wat maken ze die man toch altijd weer belangrijk zeg.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het "debat" is enorm saai. Wat een duf gelul in de ruimte.
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat er mensen zijn die dat als een compliment zien.quote:
bendkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat er mensen zijn die dat als een compliment zien.
Als politici in debat gaan verliest iedereen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie heeft gister het debat gewonnen?
Dat is misschien de uitzondering die de regel bevestigt inderdaad.quote:
Dat ligt eraan; dat betekent dat ze in die tijd in ieder geval niet proberen ede wereld te verbeteren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als politici in debat gaan verliest iedereen.
Volgens de 'experts', Wouter Bos.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie heeft gister het debat gewonnen?
Is er al geklaagd over het Turks en Arabisch op de poster van de Unie van Democraten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:50 schreef Roquentin het volgende:
Tedje_van_es doet mee...
http://devrijetegenpartij.blogspot.com/
quote:Griekenland: iedereen poetste begroting op
Klopt het dat Griekenland in 2001 landingsrechten op vliegvelden en recettes op de Akropolis aan Amerikaanse en Europese zakenbanken verpandde, in ruil voor leningen? Ja, erkent Griekenland, maar andere landen doen ook aan creatief boekhouden.
En klopt het dat de ware boekhouding van de Griekse staat door dit soort afspraken extra obscuur werd gehouden, om inspecteurs uit Brussel om de tuin te leiden? Naar aanleiding van berichten over dit soort deals in The New York Times heeft de Europese Commissie Athene om opheldering gevraagd.
Minister van Financiën Papaconstantinou reageerde gisteren in Brussel kalm op deze nieuwe aantijgingen. „Deze contracten waren destijds compleet legaal", zei hij. „Wij waren niet het enige land dat dit deed."
Tot 2004 konden landen zo hun begroting manipuleren. Ook Italië en Portugal deden dat. Na 2004 moesten deze deals in de nationale begroting worden opgenomen. Sindsdien, zei Papaconstantinou, „zijn wij ermee gestopt. Wat denkt u, dat we niet al genoeg problemen hebben?"
Een nieuwe stille en snelle pc kopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:34 schreef du_ke het volgende:
Jullie hebben hier vast stukken meer verstand van dan ik Nieuwe computer: klein, weinig herrie, relatief goedkoop? ik zoek een nieuwe computer liefst lekker stil en snel. Wat moet ik doen?
Dat heb ik in het daartoe bestemde topic gezet.quote:
Ik vind nog steeds dat er potentie zit in het programmaconcept 'sterren kickboksen op ijs'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:00 schreef Reya het volgende:
Sterren breakdancen op het ijs.
Met dergelijke ideeën lijkt producent me een zeer aardige occupatie voor u.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat er potentie zit in het programmaconcept 'sterren kickboksen op ijs'.
Maar dan wel tot de dood.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Monolith het volgende:
Ik vind nog steeds dat er potentie zit in het programmaconcept 'sterren kickboksen op ijs'.
Zolang het gevolg maar dusdanig is dat de kandidaten niet meer in staat zijn op tv te verschijnen. Idols versus X-factor lijkt me wel een leuke pilot.quote:
Running man met sterren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zolang het gevolg maar dusdanig is dat de kandidaten niet meer in staat zijn op tv te verschijnen. Idols versus X-factor lijkt me wel een leuke pilot.
Goed nieuws.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef Reya het volgende:
's Lands regering lijkt nu toch wel serieus in de problemen te zijn geraakt.
Yay! Op naar Balkenende V.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef Reya het volgende:
's Lands regering lijkt nu toch wel serieus in de problemen te zijn geraakt.
Ik wil Wilders I. Er is veel te weinig cabaret op TV.quote:
quote:Crisis in kabinet over rol in Afghanistan
PvdA-vicepremier Wouter Bos heeft zijn coalitiegenoten CDA en ChristenUnie woensdag laten weten dat zijn partij definitief het NAVO-verzoek voor een trainingsmissie in de Afghaanse provincie Uruzgan afwijst.
Na afloop van een nieuw overleg over Afghanistan zei Bos dat de PvdA onverkort wil vasthouden aan de ''belofte aan de kiezer'' dat de laatste Nederlandse militair aan het einde van dit jaar uit Uruzgan is vertrokken.
Hij wil dat de voltallige ministerraad vrijdag nee zegt tegen het NAVO-verzoek. In dat verzoek wordt uitgegaan van een nieuwe missie voor een jaar met trainers, opbouwwerkers en militairen.
Irakrapport
Met zijn mededeling heeft Bos de verhoudingen binnen de coalitie op scherp gezet. Die stonden door Afghanistan en de ontwikkelingen rond het Irakrapport van de commissie-Davids al flink onder druk. Beide onderwerpen hebben CDA en PvdA al lange tijd verdeeld.
Het CDA wil wel in Uruzgan blijven om zo de resultaten van de afgelopen jaren te kunnen waarborgen. Ook minister Eimert van Middelkoop (Defensie, ChristenUnie) ziet mogelijkheden om in Uruzgan te blijven.
Geïrriteerd
De bewindslieden van de ChristenUnie, naast Van Middelkoop ook vicepremier André Rouvoet, verlieten woensdag zichtbaar geïrriteerd het overleg.
Premier Jan Peter Balkenende zei dat wat hem betreft nog steeds opties op tafel liggen die ''ordentelijk'' bekeken en besproken moeten worden.
''Op ons rust een grote internationale verantwoordelijkheid om het verzoek van de secretaris-generaal van de NAVO serieus te bekijken.''
Balkenende en Bos wilden niet ingaan op vragen of het voortbestaan van het kabinet in gevaar is.
Het nadeel is dat je CDA en VVD er gratis bij krijgt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil Wilders I. Er is veel te weinig cabaret op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |