Blanker dan de gemiddelde zonnebank-tokkie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij bent dan ook niet blank.
Ach, 'tis een Telegraaf artikel, dat zegt wel weer genoeg. Klimaat is een Linkse Hobby, weet je wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Reya het volgende:
'Klimaatleugens dateren al van 1996'
Een nieuwsbericht met Hans Labohm als enige bron. Dat moet wel van buitengewone kwaliteit zijn.
Studie is nooit nutteloos.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef TitusPullo het volgende:
Is dit het verzamelpunt voor mensen die een nutteloze studie doen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, jij bent dan ook een allochtoon
Op de uiteindelijke machtsovername door de Islam in Nederland? Ik ben een Linksmensch, wij juichen dat toe en gaan dan als rechtgeaarde dhimmi's ook naar Mekka gericht biddenquote:
Dat is wel de bedoeling natuurlijk. Anders gaan we een extra belasting heffen he.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op de uiteindelijke machtsovername door de Islam in Nederland? Ik ben een Linksmensch, wij juichen dat toe en gaan dan als rechtgeaarde dhimmi's ook naar Mekka gericht bidden
ik zag zelfs Leon de Winter onder de 'serieuze critici' geplaatst worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Reya het volgende:
'Klimaatleugens dateren al van 1996'
Een nieuwsbericht met Hans Labohm als enige bron. Dat moet wel van buitengewone kwaliteit zijn.
kom je zeker zo met 'gezellig'quote:
Welke stukken die hij schrijft zijn dat niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vind Leon de Winter's opstelletjes over de klimaatmafia verbazend slecht.
ok, ik had er non-fictie bij moeten zetten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef TitusPullo het volgende:
Hij is af en toe een uitstekend romancier.
Zei je vrouw dat vannacht?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De te verdelen zak met geld is rechtevenredig met de gemiddelde beoordeling.
Leon is tegen, dan maken je kwalificaties niet uit. Je weet, een mening op een blog weegt altijd zwaarder als een wetenschappelijke studie, wetenschappers zijn hoog opgeleid dus Linksch en die, zoals we weten, zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:47 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik zag zelfs Leon de Winter onder de 'serieuze critici' geplaatst worden.![]()
Waar blijft Piere Kartner met zijn visie? Of zat in shalalie shalala eigenlijk een geheime boodschap
Maar beiden vormen slechts verwaarloosbare plooiingen in vergelijking met de machtige golfslagen van de Youtube-video's.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leon is tegen, dan maken je kwalificaties niet uit. Je weet, een mening op een blog weegt altijd zwaarder als een wetenschappelijke studie
Uiteraard, maar alleen als er fluffy kittehs in voorkomen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar beiden vormen slechts verwaarloosbare plooiingen in vergelijking met de machtige golfslagen van de Youtube-video's.
U gaat het nog eens tot iets schoppen...dit is slechts de eerste stap naar zaligverklaringquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Reya het volgende:
Overigens ben ik benoemd tot projectcoördinator. Het absurdisme van het burgerlijk leven is zeer zeker bezienswaardig.
Excelmanager. Goed hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:34 schreef Reya het volgende:
Overigens ben ik benoemd tot projectcoördinator. Het absurdisme van het burgerlijk leven is zeer zeker bezienswaardig.
Robbert Dijkgraaf bezit alle prijsenswaardige eigenschappen van Iblis en Haushofer, en hij heeft geen van de verwerpelijke karaktertrekken die tot uiting komen in mijn proza.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Reya het volgende:
Mijn gebrek aan verbeelding doet mij eerder Robbert Dijkgraaf benijden.
Op de dag af een jaar geleden:quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:23 schreef TitusPullo het volgende:
Houd toch eens op met het bezigen van CameraObscuraspelling.
GGD: vier carnaval binnenquote:"En doe onder invloed van alcohol vooral geen onverstandige dingen."
Volgende week moet ik in Bussum zijn, en dan heb ik rond het middaguur honger. Kan je me iets aanraden? Ik beweeg me tussen centrum en station (waar deze beide ook mogen wezen).quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ik niet.
Goed dat ze even waarschuwen. Ik had namelijk al een heel lijstje van onverstandige dingen gemaakt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:13 schreef Roquentin het volgende:
[..]
GGD: vier carnaval binnen
Gelukkig zeggen ze het er even bij.
En daar ben je nu van weerhouden of ben je slechts gesterkt in je onverstandige voornemens?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:08 schreef Monolith het volgende:
Goed dat ze even waarschuwen. Ik had namelijk al een heel lijstje van onverstandige dingen gemaakt.
Mijn lijst van onverstandige dingen die ik dan ook maar niet ga doen is vrij kort: carnaval vieren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed dat ze even waarschuwen. Ik had namelijk al een heel lijstje van onverstandige dingen gemaakt.
Risicovermijdendgedrag, de GGD zal trots op je zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Mijn lijst van onverstandige dingen die ik dan ook maar niet ga doen is vrij kort: carnaval vieren.
Ik denk dat ik ook maar oversla dit jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Carnaval. Ik ben blij dat het glad is en koud.
Dat belette enkele onverlaten niet in het voordragen van het bijbehorende muzikale repertoire, bij mij op de binnenplaats.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Carnaval. Ik ben blij dat het glad is en koud.
Had je geen beperkt houdbare etenswaren die de houdbaarheidsdatum hebben overschreden in de koelkast liggen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat belette enkele onverlaten niet in het voordragen van het bijbehorende muzikale repertoire, bij mij op de binnenplaats.
In retrospectie had ik inderdaad wel een stuk overbelegen Franse stinkkaas in kunnen zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had je geen beperkt houdbare etenswaren die de houdbaarheidsdatum hebben overschreden in de koelkast liggen?
quote:Tienduizenden reformatorische ouders laten hun baby’s en kinderen om religieuze redenen niet vaccineren. Ze geloven dat dat indruist tegen de voorzienigheid van God. De overheid biedt inentingen aan voor onder andere difterie, kinkhoest, tetanus, polio, bof, mazelen en rode hond.
Leuk toch, die religieuze gevaren voor de volksgezondheid? Of is dat onderdeel van onze judeo-christelijke maatschappij?quote:
quote:
Je voelt je aangesproken?quote:
Gelukkig hebben we in Nederland helemaal geen laboratorium nodig om te zien wat een slijmzwam met het wegennetwerk doet.quote:Road planning with slime mould:If Physarum built motorways it would route M6/M74 through Newcastle
Plasmodium of Physarum polycephalum is a single cell visible by unaided eye. During its foraging behaviour the cell spans spatially distributed sources of nutrients with a protoplasmic network. Geometrical structure of the protoplasmic networks allows the plasmodium to optimize transfer of nutrients between remote parts of its body, to distributively sense its environment, and make a decentralized decision about further routes of migration. We consider the ten most populated urban areas in United Kingdom and study what would be an optimal layout of transport links between these urban areas from the \plasmodium's point of view". We represent geographical locations of urban areas by oat akes, inoculate the plasmodium in Greater London area and analyse the plasmodium's foraging behaviour.We simulate the behaviour of the plasmodium using a particle collective which responds to the environmental conditions to construct and minimise transport networks. Results of our scoping experiments show that during its colonization of the experimental space the plasmodium forms a protoplasmic network isomorphic to a network of major motorways except the motorway linking England with Scotland. We also imitate the reaction of transport network to disastrous events and show how the transport network can be recongured during natural or articial cataclysms. The results of the present research lay a basis for future science of bio-inspired urban and road planning.
Tegenwoordig is er ook een seculiere antivax-beweging, wat wel verbonden is met de alternatieve geneeskunde. Het wordt door zichzelf gezien als skeptisch omdat de farmaceutische industrie er alleen maar baat bij zou hebben om mensen juist ziek te maken. Een prik zou je kind autistisch maken o.i.d....Ook als de gereformeerden hiervan afstappen hou je dezelfde waanzin.quote:
quote:Kat takelt vrouwtje toe
ZWICKAU ( ANP/DPA) - Met de woorden ''Hij heeft me aangevallen, de woning is vol met bloed!'', heeft een bazin van een kater donderdag een noodoproep afgebroken bij de politie in het Duitse Zwickau.
De agenten die dachten met een man met losse handjes te maken te hebben, rukten met zeven auto's uit, meldde de politie vrijdag.
Het voorval speelde zich donderdagavond af. De dolgedraaide kater met de naam Felix had zijn vrouwtje in het gezicht en haar benen gebeten en gekrabd.
De 35-jarige bazin moest daarvoor in het ziekenhuis worden behandeld. De kat van tweeënhalf jaar veranderde in het bijzijn van de agenten weer in een lief huisdier.
quote:Echtgenote behaard en scheel achter sluier
DUBAI - Een Arabische ambassadeur heeft zijn huwelijk afgeblazen toen bleek dat zijn gesluierde echtgenote veel gezichtshaar had en scheel was.
Hij had haar slechts enkele malen ontmoet. De vrouw droeg toen telkens een nikab, een sluier die alleen de ogen onbedekt laat.
Nadat het huwelijkscontract was getekend, probeerde de ambassadeur de bruid te kussen. Toen deed hij de ontdekking, berichtte de krant Gulf News woensdag.
De kersverse bruidegom stapte linea recta naar een islamitische rechtbank in de Verenigde Arabische Emiraten om het huwelijk te laten ontbinden. Hij verklaarde in het huwelijksbootje te zijn gelokt met foto's van de zus van de bruid.
Cadeaus
De ambassadeur eiste dat zijn vrouw hem een half miljoen dirham (bijna 100.000 euro) terugbetaalt voor de kleding, juwelen en cadeaus die hij voor haar had gekocht.
De rechter ontbond het huwelijk, maar verwierp de eis tot compensatie.
Liever niet.quote:
Mischien maar binnen 5 posts weet iemand er wel Wilders dan wel moslims dan wel marokkanen bij te halen in NWSquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik open daar echt supergoeie topics.
Topics van Montov-kwaliteit?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Duidelijk een overdosis sinas.quote:
Parels voor de zwijnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Zo, dat was zeker sinas van een nieuw ras sinasappels dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Duidelijk een overdosis sinas.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgende week moet ik in Bussum zijn, en dan heb ik rond het middaguur honger. Kan je me iets aanraden? Ik beweeg me tussen centrum en station (waar deze beide ook mogen wezen).
Ik ben Hassam en ik doe een kraai na.quote:
Ik kwam bijna nooit in Bussum (reed er alleen doorheen).quote:
Dat geeft niks, we hebben het in elk geval geprobeerdquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kwam bijna nooit in Bussum (reed er alleen doorheen).Ik vrees dat ik je niet kan helpen poepie.
Raar. Wie preventief wil ruimen zou moeten toejuichen dat het slachtoffer z'n rol vrijwillig vervult.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
Het is ook wat. Mensen vinden echter dat ik dat moet beschouwen als een volkomen rationele en terechte opmerking en dat ik niet een slachtofferrol aan moet nemen.
Daar is het al veel te laat voor. The damage is done.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:27 schreef Reya het volgende:
Lees ik nou dat mensen jou "preventief geruimd" willen hebben, Muttie?
Die bieden aan je preventief geruimde overblijfselen te verassen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
Naast de verwensingen heb ik ook nog te maken met "lurk-stalkers". Mensen die weliswaar niet reageren in het topic waar de verwensingen gedaan worden, maar mij wel verassen met PM's die daarop betrekking hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |