quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef desiredbard het volgende:
Ik kan het echter ook niet helpen dat ik graag een 2CVtje rijd
Klopt redelijk.quote:ECONOMIE: 35 van maximaal 40 punten.Je bent een lekkere klassieke rechtse economisch liberaal; hoe minder overheid, hoe beter en solidariteit is uiteindelijk in ieders nadeel. Eigen verantwoordelijkheid staat centraal. Je eigen portemonnee duidelijk ook!
CONSERVATISME: 10 van maximaal 40 punten.Je bent progressief; de wereld kan volgens jou zoveel beter, vooruitgang drijft jou. Je hebt niet alleen niets met traditionele opvattingen en gebruiken, ze staan je zelfs tegen en er mag vergaand gestreden worden om ze uit te bannen en dat maakt je lekker links.
IDENTITEIT: 20 van maximaal 40 punten.Je accepteert dat we in een geglobaliseerde wereld leven. Het gaat er voor jou om dat we de verschillen en wensen tussen Nederlandse en buitenlandse cultuur goed hebben geregeld. Niet links, niet rechts maar tolerant, in voor- en tegenspoed.
LIFESTYLE: 30 van maximaal 40 punten.Je werkt hard en dat mag uiterlijk zichtbaar zijn, je bent immers trots op je prestaties en schaamt je er zeker niet voor jezelf te verwennen. Rechtse nouveau riche, bralbak, yuppie of dandy? Jijzelf noemt het ‘gelukkig leven’.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:48 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Zoals jij? Alleen dat 'bijdehand' is te veel eer denk ik.
Hehe herkenbaarquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:31 schreef TommyCarcetti het volgende:
Discussiëren over politiek met drank op
Ja, dat met die vakantie zat ik ook al mee.. Het is geen test met neutrale antwoorden, maar de naam "hoe rechts ben jij" geeft me sowieso al t idee dat ze neerkijken op mensen die niet alleen werken om milieuheffingen te betalenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:45 schreef Opinio_Iuris het volgende:
Uitermate suggestieve vraagstelling, bijvoorbeeld de vraag over vakantie, ik hou van luxe, maar niet om indruk te maken. Zo waren er wel meer. Sinds wanneer is het namelijk een rechts standpunt dat homo's geen kinderen zouden mogen hebben? Dat deel ik in bij CDA/CU dus wellicht christelijk-rechts (hoewel CU eerder links is op andere fronten) maar zeker niet bij de VVD of PVV.
Ja dat ook inderdaad, stiekem zijn alle kamerleden (behalve die soepjurk van de pvda) erg rechts blijkbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja, dat met die vakantie zat ik ook al mee.. Het is geen test met neutrale antwoorden, maar de naam "hoe rechts ben jij" geeft me sowieso al t idee dat ze neerkijken op mensen die niet alleen werken om milieuheffingen te betalen
Die kledingvraag trouwens.. wtf
Wat stond daar? Stiekem dat je meer dan 30% rechts bent?quote:
Doorom staat FOK ook elders als het kinderforum bekend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:31 schreef bambino het volgende:
Dat hier teveel kleine bijdehandse kut kindjes waren wisten we ook al.
wat is "elders"? Geef eens wat links (ben we benieuwd eigenlijk)quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Doorom staat FOK ook elders als het kinderforum bekend.![]()
Gewoon googlen fok kinderforum...er zitten er wel een paar bij de top 10quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:45 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
wat is "elders"? Geef eens wat links (ben we benieuwd eigenlijk)
train je paard, fok met paarden en win wedstrijden en verdien zo veel mogelijk geld ... baby kinder forum. heb je kinderen of ben je zwanger en wil je met ...quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Gewoon googlen fok kinderforum...er zitten er wel een paar bij de top 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |