Hihi andere keerquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dan kom jij ook he?
![]()
En neem bolle meequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dan kom jij ook he?
![]()
Truste DMquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
Drie kwartier geleden had ik trouwens het plan om te gaan slapen... dus met enige vertraging (dat ben ik na twee vertraagde treinreizen om 1 dag toch wel gewend) ga ik naar bed
.
Das klotequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Verkakt, eieren vergeten voor de spekkoek.
"Dit is Gf". Marijke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Kom je zaterdag toch, kun je 's avonds gelijk mee en GF leren kennen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dit is Gf". Marieke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ben ook dol op mensen meeten
en ow ja ik moest vragen of je een cake voor me bakt
* Fha springt opquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Verkakt, eieren vergeten voor de spekkoek.
Stuurt ie zo een PM naar Marijke...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dit is Gf". Marieke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".
whahaha nou ja komt vanzelf wel een keerquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien, ligt eraan wanneer ik naar Apeldoorn ga
Ga je dan naar die club?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Kom je zaterdag toch, kun je 's avonds gelijk mee en GF leren kennen
Wat snap je er niet aan, naast mijn naamsfout?quote:
Zo rondom Nijmegen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha springt op
Spekkoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is je huis? Ik neem eieren mee
Kwartje is nou pas gevallen.......quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dit is Gf". Marijke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".
Ik heet Marijke lieve Pinguquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dit is Gf". Marijke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".
Ik ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha springt op
Spekkoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is je huis? Ik neem eieren mee
En dat is knap, want kwartjes zijn al een 8 jaar uit de roulatie!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kwartje is nou pas gevallen.......
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Stuurt ie zo een PM naar Marijke...
"Hoi Marijke"
zijn manier van communiceren: FOK!
NIKS DELEN, alleen voor de gezelligheidquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je dan naar die club?Dan durf ik niet hoor
Ik zou graag eerst alleen seks met je willen hebben alvorens ik je met vreemden deel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Daarom duurde het zo lang!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is knap, want kwartjes zijn al een 8 jaar uit de roulatie!
Ik kom een keer langsquote:
Al is de ninja nog zo snel, de edit achterhaalt hem wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heet Marijke lieve PinguDamn, slome ninja edit en ik was nog te laat
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NIKS DELEN, alleen voor de gezelligheidOw okeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan durf ik misschien toch wel
Al ga ik zaterdag al naar een vriend in Friesland.. maar een ander keertje kan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |