quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
De avatars in de OP zijn bijgewerkt. De sinterklaasava's van Muck en OA mochten wel eens weg, net als mijn herfstversie.
Ik vroeg nergens om in de OP te komenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er een plekje vrijgekomen toen Fubar en ik uit de OP zijn gehaald.
Op eigen verzoek overigens, fyi.
Ik probeerde er eigenlijk geruisloos mee te stoppen, en dat lukte goed, totdat GF ontdekte dat hij vandaag tissues overhoudtquote:
dank je welquote:
Tja, of je moet Piles vragen de KSC er uit te gooien, dan kan hij zelf niet meer kijken. Dan kan hij alles met het handje gaan tellen, wat weer van zijn effectieve posttijd af gaatquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde er eigenlijk geruisloos mee te stoppen, en dat lukte goed, totdat GF ontdekte dat hij vandaag tissues overhoudt.
Jij hoeft dat ook niet te vragen... jij hoort er gewoon standaard in!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg nergens om in de OP te komen
Ik sta al in de Youtube. De maker is de bron kwijt, de zak hooi.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hoeft dat ook niet te vragen... jij hoort er gewoon standaard in!
Gooische vrouwen IIquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Haren is niet asociaal, Haren is opper kak
Is goed!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezellig en daarna bij mij op bezoek
Herstel, ik zie het net in TimeMachine nog staan. Geen idee hoe ik dat moet importeren in iMoviequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta al in de Youtube. De maker is de bron kwijt, de zak hooi.
Gebeurd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou je mijn winterversie ook kunnen vervangen door de gewone?
Jaquote:
WAUW!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
De avatars in de OP zijn bijgewerkt. De sinterklaasava's van Muck en OA mochten wel eens weg, net als mijn herfstversie.
Pak de trein welquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Even ver als met de fiets hoor
whehe je meent et nou ja van mij mag jequote:
Da's verquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe je meent et nou ja van mij mag je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ach, is gezellig tochquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe je meent et nou ja van mij mag je
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Fha het volgende:
[..]Space cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
mja ik ben ook dol op mensen meetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, is gezellig tochIk ben dol op nieuwe mensen ontmoeten
Maakt het minder saai allemaal
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Fha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kom jij ook he?
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee. Gewone lekkere cake.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's verEn aangezien ik pas vrijdag een rijbewijs heb en nog geen auto heb en treinen te laat is....
Misschien een ander keertje?
slaap lekkerquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
Drie kwartier geleden had ik trouwens het plan om te gaan slapen... dus met enige vertraging (dat ben ik na twee vertraagde treinreizen om 1 dag toch wel gewend) ga ik naar bed
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |