quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
De avatars in de OP zijn bijgewerkt. De sinterklaasava's van Muck en OA mochten wel eens weg, net als mijn herfstversie.
Ik vroeg nergens om in de OP te komenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is er een plekje vrijgekomen toen Fubar en ik uit de OP zijn gehaald.
Op eigen verzoek overigens, fyi.
Ik probeerde er eigenlijk geruisloos mee te stoppen, en dat lukte goed, totdat GF ontdekte dat hij vandaag tissues overhoudtquote:
dank je welquote:
Tja, of je moet Piles vragen de KSC er uit te gooien, dan kan hij zelf niet meer kijken. Dan kan hij alles met het handje gaan tellen, wat weer van zijn effectieve posttijd af gaatquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde er eigenlijk geruisloos mee te stoppen, en dat lukte goed, totdat GF ontdekte dat hij vandaag tissues overhoudt.
Jij hoeft dat ook niet te vragen... jij hoort er gewoon standaard in!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg nergens om in de OP te komen
Ik sta al in de Youtube. De maker is de bron kwijt, de zak hooi.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hoeft dat ook niet te vragen... jij hoort er gewoon standaard in!
Gooische vrouwen IIquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Haren is niet asociaal, Haren is opper kak
Is goed!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezellig en daarna bij mij op bezoek
Herstel, ik zie het net in TimeMachine nog staan. Geen idee hoe ik dat moet importeren in iMoviequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta al in de Youtube. De maker is de bron kwijt, de zak hooi.
Gebeurd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou je mijn winterversie ook kunnen vervangen door de gewone?
Jaquote:
WAUW!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
De avatars in de OP zijn bijgewerkt. De sinterklaasava's van Muck en OA mochten wel eens weg, net als mijn herfstversie.
Pak de trein welquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Even ver als met de fiets hoor
whehe je meent et nou ja van mij mag jequote:
Da's verquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe je meent et nou ja van mij mag je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ach, is gezellig tochquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe je meent et nou ja van mij mag je
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Fha het volgende:
[..]Space cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
mja ik ben ook dol op mensen meetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, is gezellig tochIk ben dol op nieuwe mensen ontmoeten
Maakt het minder saai allemaal
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Fha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kom jij ook he?
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee. Gewone lekkere cake.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's verEn aangezien ik pas vrijdag een rijbewijs heb en nog geen auto heb en treinen te laat is....
Misschien een ander keertje?
slaap lekkerquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
Drie kwartier geleden had ik trouwens het plan om te gaan slapen... dus met enige vertraging (dat ben ik na twee vertraagde treinreizen om 1 dag toch wel gewend) ga ik naar bed
.
Hihi andere keerquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dan kom jij ook he?
![]()
En neem bolle meequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dan kom jij ook he?
![]()
Truste DMquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
Drie kwartier geleden had ik trouwens het plan om te gaan slapen... dus met enige vertraging (dat ben ik na twee vertraagde treinreizen om 1 dag toch wel gewend) ga ik naar bed
.
Das klotequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Verkakt, eieren vergeten voor de spekkoek.
"Dit is Gf". Marijke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Kom je zaterdag toch, kun je 's avonds gelijk mee en GF leren kennen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dit is Gf". Marieke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ben ook dol op mensen meeten
en ow ja ik moest vragen of je een cake voor me bakt
* Fha springt opquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
Verkakt, eieren vergeten voor de spekkoek.
Stuurt ie zo een PM naar Marijke...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dit is Gf". Marieke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".
whahaha nou ja komt vanzelf wel een keerquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Misschien, ligt eraan wanneer ik naar Apeldoorn ga
Ga je dan naar die club?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Kom je zaterdag toch, kun je 's avonds gelijk mee en GF leren kennen
Wat snap je er niet aan, naast mijn naamsfout?quote:
Zo rondom Nijmegen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha springt op
Spekkoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is je huis? Ik neem eieren mee
Kwartje is nou pas gevallen.......quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dit is Gf". Marijke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".
Ik heet Marijke lieve Pinguquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dit is Gf". Marijke kijkt rond..."Nee, daar achter die monitor, hij fokt".
Ik ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha springt op
Spekkoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is je huis? Ik neem eieren mee
En dat is knap, want kwartjes zijn al een 8 jaar uit de roulatie!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kwartje is nou pas gevallen.......
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:55 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Stuurt ie zo een PM naar Marijke...
"Hoi Marijke"
zijn manier van communiceren: FOK!
NIKS DELEN, alleen voor de gezelligheidquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je dan naar die club?Dan durf ik niet hoor
Ik zou graag eerst alleen seks met je willen hebben alvorens ik je met vreemden deel
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Daarom duurde het zo lang!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is knap, want kwartjes zijn al een 8 jaar uit de roulatie!
Ik kom een keer langsquote:
Al is de ninja nog zo snel, de edit achterhaalt hem wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heet Marijke lieve PinguDamn, slome ninja edit en ik was nog te laat
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NIKS DELEN, alleen voor de gezelligheidOw okeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan durf ik misschien toch wel
Al ga ik zaterdag al naar een vriend in Friesland.. maar een ander keertje kan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
laatste keer dat ik spekkoek had was in beverwijk daar verkopen ze hetquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom een keer langs
Ik heb laatst gedroomd over spekkoek. Al wist ik toen niet dat het spekkoek was, want ik heb het al jaaaaren niet meer gegeten. Maar gelukkig is mijn mama gewend aan mijn lijpe uitleg ja mam ik heb gedroomd over een soort cake maar dan anders, met meer smaak het is geen indische cake, wat is het? dus sindsdien heb ik zwaar zin in spekkoek![]()
las ergens dat Jumbo het verkoopt.. nou niet de Jumbo hier dus
Bij sommige toko's kun je het vast krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom een keer langs
Ik heb laatst gedroomd over spekkoek. Al wist ik toen niet dat het spekkoek was, want ik heb het al jaaaaren niet meer gegeten. Maar gelukkig is mijn mama gewend aan mijn lijpe uitleg ja mam ik heb gedroomd over een soort cake maar dan anders, met meer smaak het is geen indische cake, wat is het? dus sindsdien heb ik zwaar zin in spekkoek![]()
Ik vraag me af welke kwaliteit dat heeft, bij de toko kun je het ook altijd krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom een keer langs
quote:
Ik was 5 en ik weet het nog.. nou zegt genoegquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatste keer dat ik spekkoek had was in beverwijk daar verkopen ze het
wat enorm lekker is dat
Nee jij hebt een ei in je rugquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen jumbo
Ook bij aziatische toko? Want deventer is zo kansloos dat we alleen een aziaat hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij sommige toko's kun je het vast krijgenIk kom hier in Zwolle regelmatig bij dat soort winkeltjes, ik kijk voor je
Schijnt best moeilijk te zijn ook nogquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke kwaliteit dat heeft, bij de toko kun je het ook altijd krijgen
Maar ik wilde het eens zelf maken. Een stuk of 10 eieren, graagEentje extra mag, als er een dooier verneukt raakt, want ik moet dooier en eiwit scheiden
Welterustenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Giertje het volgende:
maar mensjes ik ga zo naar bed
to all a good night
En anders mag je de mijne ook welquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
maar over een tijdje ga ik ook een Jumbo hebben![]()
Als Fha haar Jumbo wil delen tenminste
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef FFSletop het volgende:
Doet me denken... Mijn docente Frans had vandaag een lijstje gevonden van een klas waarop stond wie wie had ontmaagd... Van 2e klassers! Dat is gewoon fout..
Wij hebben hier ook Turkse en Surinaamse winkeltjes, maar ik zal alles eens besnuffelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was 5 en ik weet het nog.. nou zegt genoeg![]()
[..]
Ook bij aziatische toko? Want deventer is zo kansloos dat we alleen een aziaat hebben.
[..]
Schijnt best moeilijk te zijn ook nogTenminste, ik raakte behoorlijk ontmoedigd toen ik recepten zocht op internet
Ik ga in groningen ook wel even bij Jumbo langs binnenkortquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook Turkse en Surinaamse winkeltjes, maar ik zal alles eens besnuffelen![]()
Als ik enigszins sashimi kan snijden en sushi kan rollen moet dit ook wel lukkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Fha het volgende:
Schijnt best moeilijk te zijn ook nogTenminste, ik raakte behoorlijk ontmoedigd toen ik recepten zocht op internet
En anders zorg ik dat het er is als ik voor je kook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga in groningen ook wel even bij Jumbo langs binnenkortOf ik stuur mama
Een van beide.
Even laten weten hoe het ging in ieder gevalquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik enigszins sashimi kan snijden en sushi kan rollen moet dit ook wel lukken
Wat nou jumbo..quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga in groningen ook wel even bij Jumbo langs binnenkortOf ik stuur mama
Een van beide.
Ik ben heel benieuwd! Maak je wat kiekjes?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik enigszins sashimi kan snijden en sushi kan rollen moet dit ook wel lukken
Geen idee, als ik met die eieren bezig ben heb ik al mijn twee handen nodig voor die klungelarijquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Maak je wat kiekjes?
Dan doe je het daarna!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, als ik met die eieren bezig ben heb ik al mijn twee handen nodig voor die klungelarij
Die heeft het niet.quote:
Oh. Vraag je Pheno om het recept en koop je de ingrediëntenquote:
crashes?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb FF er nu definitef uitgepleurd.
Werd helemaal gek van de crashes....
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:10 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Oh. Vraag je Pheno om het recept en koop je de ingrediënten
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Fha het volgende:
Firefox crashte alsdoor bij hem.quote:
Sorry, overheen gelezenquote:
Ik heb eigenlijk sinds FF3.0 heel weinig problemenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ongeveer bij elk topic dat ik open klik crasht mijn FireFox...
Welterusten meisjequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:17 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal, was weer gezellig![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:17 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal, was weer gezellig![]()
![]()
Jij ook welterustenquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik koop ook maar eens een retourtje dromenland
Die was niet o.kquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Wat zie ik nu?
Wok-v2.0
What's wrong with the original?
U? zeg maar jij tegen mij hoor.quote:
Ok, meneer. ^^quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
U? zeg maar jij tegen mij hoor.![]()
Ennuh, het gaat goed, ben nog ff aan 't knutselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |