uhuhquote:
Ik loop nu mobiel te fokken, van het weekend zal ik weer een laptop tot mn beschikking hebben, en dan zullen we eens zien..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Geef maar het goeie voorbeeld dan
fikstquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef aychelle het volgende:
Vraagje voor de vrouwen (én bi/homo-mannen):
Vinden jullie mannen in uniform ook zo geil?ik wel! ... heerlijk
Vooral soldaten, politie etc. Dan zie ik weer zo'n één lopen, en denk ik van wauw!
die mag mij komen arresteren. Het is een soort obsessie van me geworden, als ik ergens politie zie staan probeer ik op te vallen
dan nog een vraagje:
Hoe krijg ik een date met een uniform-man![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:36 schreef Tegan het volgende:
Uniformen en pakken zijn alleen nice als het pak ze precies op de mm past.
Dat hoeft niet perse, het ligt eraan welk uniform het is.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:45 schreef shawtyyy het volgende:
Mmmmmmhhhh politiemannen haha, damnnn hij mag me wel meer doen dan alleen arresteren RAWR
Wat mij betreft zijn tatoeages niet nodig. Rood hoeft ook niet pesé. De rest klopt wel voor mij.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:50 schreef Jelia het volgende:
Als ik voor mezelf spreek zijn het 2 dingen;
Over het algemeen het soort man; Stoer, gespierd, (En met een beetje geluk in bezit van gemillimeterd koppie en tatoeages.
En daarnaast heb ik er gewoon erg veel respect voor, en vind ik het een interessant beroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |