quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:54 schreef N.i.c.k het volgende:
prachtig stuk in de AD sportwereld.een enkele passage.
Was het bereiken van de RG finale een hoogtepunt in je leven ?
'Met kleren aan wel, ja'.
Over zijn ontsnapping tegen Horna.
'Ik speelde toen bewust drie punten service volley. Dan ben ik direct aan het net om hem te feliciteren, dacht ik. Ik had toch al een afspraak gemaakt met Raemon. We zouden in het weekeinde wat gaan drinken in Nederland.'
Over het dagelijks frequenteren van de Jappaner op de hoek, tijdens RG.
Die avond drinkt hij met zijn ouders een borreltje ('ik nam twee biertjes per dag, meer niet') op de overwinning. Zijn moeder staart plots naar de ingang van het restaurant. Daar staat Moya die toevallig in dezelfde tent wil gaan eten. 'een paar minuten later stonden twee champagneflessen op onze tafel. Cadeautje van Carlos.'
[...] 'Vorig jaar kreeg ik nog een sms'je van hem, toen hij in Amersfoort speelde. 'Waar kun je leuk uit in Amsterdam?', schreef hij. Ik heb hem met plezier wat tips gegeven'.
De eigenaar van de Jappaner is een tevreden mens. Dankzij de zegetocht van Verkerk, [..], stijgt diens omzet fors. Hij leeft met de tennisser mee en zet af en toe een fles champagne op tafel. Iedereen neemt het ervan. behalve de finalist zelf. Die houdt het, traditiegetrouw, bij twee biertjes.
En quote van McEnroe over V.
'Je bent Rocky met een tennisracket'.
Over de verloren finale, alwaar Karen Mulder op de tribune zat zei hij op de persconferentie:
'ik had verloren en Karen Mulder gemist. Terwijl ik vrijgezel was. Dubbel pech op een dag.'
Over het niet deelnemen aan Dancing with the stars:
'Ik heb het ritme van een zwangere zeekoe'.
Over de toegenome aandacht en zijn sterrenstatus:
'ik moest aan al die aandacht wennen. Ik stond een keer in de winkel van een tankstation en wilde een ijsje pakken. Zegt een vrouw tegen me; 'Jij mag geen ijsje, dat is niet goed voor je'. Zo iemand wil je toch aan haar haren beetpakken en naar buiten gooien.'
Het hele artikel AD.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef sportfreak het volgende:
Mensen, kom allemaal naar FOK!sport voor een prachtig verhaal over jullie held.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/49500
Waar zou jij zijn dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Als Martin de enige persoon op de wereld was werd ik homo
Ik dacht heel even tijdens dat filmpje dat ie met zijn linkerhand in zijn broekzak zat, maar een ander camerapunt laat zien dat ie daarmee een aantal tennisballen vasthoudtquote:
Dat komt omdat ie normaal ook zo traintquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik dacht heel even tijdens dat filmpje dat ie met zijn linkerhand in zijn broekzak zat, maar een ander camerapunt laat zien dat ie daarmee een aantal tennisballen vasthoudt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
Op elke jongenskamer hoort gewoon naast over de posters van Ivanovic en Sharapova, een uitklapbare reuzenposter van Martin Verkerk te hangen.
Na het masturberen wordt de poster van Martin uitgeklapt en verdwijnen Sharapova en Ivanovic idd.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na het masturberen wordt de poster van Martin uitgeklapt en verdwijnen Sharapova en Ivanovic idd.
Dat was een beetje de insteek.
Die is echt versleuteld en gecodeerd tegelijk. Alleen hij kan er wat mee.quote:
Doen ze hem eigenlijk nog te kortmee 'legende' .. Martin = God en niks andersquote:Tennislegende Verkerk: Winnaar van twee ATP toernooien, hoogste ATP-single ranking 14 en de enige Nederlander ooit in de finale van Roland Garros!
Met al die gejatte banners en gifs van deze reeks.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
Toch nog even deze spammen;'
http://laurense.nl/MARTIN_VERKERK-HOME.html
Wat een bazensite.
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:14 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs tijdens de finale van de League Cup wordt Zijn grootheid geprezen.
IS DIT SERIEUSquote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef Norrage het volgende:
VERKERK KOMT EEN TENNISCLINIC GEVEN BIJ ONS OBVIUS LUSTRUM!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA HEM ONTMOETEN!!!!!!!!!!!!!
oeh jij zit op dit forum natuurlijk. Het is nog een heel klein beetje inside informatie, dus hou het nog een beetje voor je totdat de officiele bekendmaking isquote:Op maandag 22 maart 2010 14:28 schreef luckass het volgende:
[..]
IS DIT SERIEUS![]()
![]()
?
Dan moet ik alvast gaan trainen, God drinkt me zo onder tafel atm.
Geen probleem. De ware volgelingen zullen Hem snel genoeg vinden als zij de behoefte hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
oeh jij zit op dit forum natuurlijk. Het is nog een heel klein beetje inside informatie, dus hou het nog een beetje voor je totdat de officiele bekendmaking is
wow, gefeliciteerdquote:Op maandag 22 maart 2010 14:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
oeh jij zit op dit forum natuurlijk. Het is nog een heel klein beetje inside informatie, dus hou het nog een beetje voor je totdat de officiele bekendmaking is
Karen Mulder heeft ooit geprobeerd Martin 'uit te melken', maar bij drie liter is ze gestopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitmelken vind ik met betrekking tot bier zo'n raar begrip eigenlijk.
Karen Mulder? Is dat zijn ex of watquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Karen Mulder heeft ooit geprobeerd Martin 'uit te melken', maar bij drie liter is ze gestopt.
Kondingt Hij zijn rentree aan?quote:
Hij gaat een terugkeer ondernemen?quote:
Die gooi ik net in de prullenbak! Bedankt voor deze tip, ik had het mezelf nooit vergeven...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi interview met Martin in Tennis Magazine deze maand.
Ja als trainer van een Nederlandse tennisopleidingscentrum.quote:
Die lichtgevende ballen en lijnen heeft Hij natuurlijk niet nodig, maar heel sportief dat Hij dit doet voor z'n tegenstanders.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Ik reed net terug uit Rotterdam en BNR vond het interview met Martin natuurlijk zo groots dat ze het herhaalden
Het Martin Verkerk succes plan
En natuurlijk Tennis by night promoten. Kort samengevat, tennissen in het donker met lichtgevende ballen en lijnen.... maar belangrijker.... eten en een bar langs de baan. Alles wat Martin groot maakt bij elkaar
Alsof de tegenstanders Zijn ballen aan zien komen, ook al geven ze licht.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die lichtgevende ballen en lijnen heeft Hij natuurlijk niet nodig, maar heel sportief dat Hij dit doet voor z'n tegenstanders.
Goed punt.quote:Op zondag 11 april 2010 08:59 schreef Reya het volgende:
Mag ik iedereen erop attenderen dat Martin dit jaar nog ongeslagen is?
Ik neem aan dat Martin zijn eigen tankwagen meeneemtquote:Donderdag 13 mei: Tennisclinic Martin Verkerk - ¤ 5,- (vol=vol)
Van 14.00 tot 17.00 geeft Martin Verkerk een tennisclinic. Van het inschrijfgeld worden o.a. een aantal gratis drankjes verzorgd.
Er schijnt voorzien te zijn in een pijpleiding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef luckass het volgende:
Ik lees net dit in mijn e-mail over de clinic.
[..]
Ik neem aan dat Martin zijn eigen tankwagen meeneemt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:45 schreef luckass het volgende:
De clinic vandaag was geniaal.
Enkele quotes van de dag:
- Als ik ga lopen wordt het helemaal makkelijk.
- Even een fotomoment. Kom maar dames.
- Voetenwerk is mijn sterkste punt.
Na afloop kwam hij even met de oplossingen voor de gehele wereldproblematiek: hooligans, hangjongeren; alles kwam voorbij. In zijn hand had hij een cola (maar je maakt mij niet wijs dat er geen bacardi bij zat).
Martin
Even kijken of Norrage nog inbreng heeft, een bericht op sport.fok is natuurlijk wel het minste wat we voor Hem kunnen doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:48 schreef franklop het volgende:
luckass, als je mooie samenvatting kan maken wil ik het best op sport gooien hoor
Neuh, niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Even kijken of Norrage nog inbreng heeft, een bericht op sport.fok is natuurlijk wel het minste wat we voor Hem kunnen doen.
Heb je Nadal al geveegd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:34 schreef Norrage het volgende:
Martin is koning!! Ik ben nu ingestraald, mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn: http://dstvobvius.nl/site(...)images/clinic315.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |