Goed punt.quote:Op zondag 11 april 2010 08:59 schreef Reya het volgende:
Mag ik iedereen erop attenderen dat Martin dit jaar nog ongeslagen is?
Ik neem aan dat Martin zijn eigen tankwagen meeneemtquote:Donderdag 13 mei: Tennisclinic Martin Verkerk - ¤ 5,- (vol=vol)
Van 14.00 tot 17.00 geeft Martin Verkerk een tennisclinic. Van het inschrijfgeld worden o.a. een aantal gratis drankjes verzorgd.
Er schijnt voorzien te zijn in een pijpleiding.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:56 schreef luckass het volgende:
Ik lees net dit in mijn e-mail over de clinic.
[..]
Ik neem aan dat Martin zijn eigen tankwagen meeneemt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:45 schreef luckass het volgende:
De clinic vandaag was geniaal.
Enkele quotes van de dag:
- Als ik ga lopen wordt het helemaal makkelijk.
- Even een fotomoment. Kom maar dames.
- Voetenwerk is mijn sterkste punt.
Na afloop kwam hij even met de oplossingen voor de gehele wereldproblematiek: hooligans, hangjongeren; alles kwam voorbij. In zijn hand had hij een cola (maar je maakt mij niet wijs dat er geen bacardi bij zat).
Martin
Even kijken of Norrage nog inbreng heeft, een bericht op sport.fok is natuurlijk wel het minste wat we voor Hem kunnen doen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:48 schreef franklop het volgende:
luckass, als je mooie samenvatting kan maken wil ik het best op sport gooien hoor
Neuh, niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Even kijken of Norrage nog inbreng heeft, een bericht op sport.fok is natuurlijk wel het minste wat we voor Hem kunnen doen.
Heb je Nadal al geveegd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:34 schreef Norrage het volgende:
Martin is koning!! Ik ben nu ingestraald, mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn: http://dstvobvius.nl/site(...)images/clinic315.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |