Ik vind dat toch niet hoor : onderwijs-zorg-immigratie-vervoer-cultuur-criminaliteit-financien-uitkeringen-drugs-fokforum; sowieso al 10 punten waar je behoorlijk links-rechtsquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
eigenlijk vind ik links en rechts tegenwoordig veel minder betekenis hebben. Vroeger speelde het een grote rol maar vandaag de dag loopt er zoveel in elkaar over, linkse partijen hebben rechtse standpunten op bepaalde zaken en andersom. kortom: who cares
Wat een slechte vragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/zooorechts/
Nutteloos is het niet hoor. De grote zorgmarkt heeft alleen nog moeite mee met het toepassen. (logisch)quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat is gewoon zoals het vroeger was. Het kost nu alleen maar meer geld.
Privatisering is een inefficiënte manier van marktwerking, volkomen nutteloos gebleken.
En gezondheidszorg en onderwijs is gelukkig niet het enige waar de overheid zich mee bezig houdt.
Dus je kunt ook nog bezuinigen op andere zaken.
Imo één vliegbasis is voldoende, subsidies voor kunst kun je halveren, uitkeringenstelsel op de schop, etc.
Ik vind de SP ook gevaarlijk, daarom stem ik er ook niet op. Maar op bepaalde punten ben ik het dus wel 100% eens met de SP.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kom meestal toch uit op D66. De SP vind ik een vrij gevaarlijke partij omdat deze zowel van binnen als van buiten bijzonder autoritair is. Qua zorg zou ik graag meer aan marktwerking over laten. In het algemeen ben ik voor een kleine overheid en ben ik van mening dat zelfredzaamheid hoog in het vaandel zou moeten zijn. Ik vind echter wel dat mensen die zichzelf - om wat voor reden dan ook - niet kunnen redden recht hebben op een fatsoenlijk bestaan en voldoende perspectief. Wat dat betreft ben ik dan wel weer links, want het zal toch de overheid zijn die daar voor moet zorgen waarschijnlijk..
Ga jij maar lekker geld verdienen aan dit corrupte systeem. Thumbs up.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Fuzzysham het volgende:
[..]
Nutteloos is het niet hoor. De grote zorgmarkt heeft alleen nog moeite mee met het toepassen. (logisch)
Ondertussen lijken ze steeds beter door te krijgen hoe ze bijvoorbeeld de DBC's kunnen gebruiken voor winst en wat ze in hun bedrijfsvoering kunnen veranderen/verbeteren etc.
De vergrijzing is nu echt begonnen. De DBC's worden volgend jaar wss 50% onderhandelbaar. Bedrijven zijn bezig met keten DBC's. Zorg wordt steeds efficiënter en effectiever.
De komende jaren gaan er steeds meer bedrijven starten in de zorg. Ik ben zelf nu bezig met een bedrijf dat in 2011 van start gaat. Mag er niet teveel over zeggen, maar geloof me dat ze met super dingen bezig zijn dankzij de marktwerking!
Het klinkt alsof D66 je enige optie is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik weet het nu dus echt niet meer...
Ik zie alleen maar foute optiesquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Irritante vragen. Je moet kiezen, maar ik ben zo genuanceerd dat ik meerdere antwoorden mogelijk vind.
Het CDA is ook vrij autoritair en de PvdA volgt de wind.. Inderdaad, geen serieuze opties meer... Misschien zou je ook D66 kunnen overwegen. Het is in ieder geval een partij die democratische principes hoog heeft staan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vind de SP ook gevaarlijk, daarom stem ik er ook niet op. Maar op bepaalde punten ben ik het dus wel 100% eens met de SP.
Daarom stem ik toch vaak op een "midden" partij. Maar CDA en PvdA kunnen niet meer.
Balkenende is niet integer en is geen leider, en Bos zit de financiële wereld te fucken met Wellink.
Ik weet het nu dus echt niet meer...
Misschien ben ik dan toch een Pechtold fanboy. Gelukkig zijn de landelijke verkiezingen nog ver weg, en kan ik voor de gemeenteraad op een lokale partij stemmen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Het klinkt alsof D66 je enige optie is.
Ik zie een uitkomst in een combinatie van meerdere antwoorden. Niet alleen het een of het ander.quote:
Argumenten. Kan links wat van leren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |