Het waren toch al kutvragen met dito antwoorden. Het programma stelt überhaupt niet veel voor, ik haak maar weer eens af.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
De website doet het niet meer. De eerste twee vragen kon ik nog meedoen, daarna laadde de volgende vraag niet meer.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Je hebt iets negatiefs gezegd over allochtonen (gelukszoekers), dus dan ben je toch een racist.
Ik vind het wel een aardig programma. Alleen helemaal niets voor de AVRO . Die zijn best rechts, maar hebben weinig zelfspot vind ik.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het waren toch al kutvragen met dito antwoorden. Het programma stelt überhaupt niet veel voor, ik haak maar weer eens af.
Het een en andersquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:05 schreef fs180 het volgende:
[..]_______!
Je mist wel het een en anders in je hoofd he?
Nee, die professor slaat nog de meeste lulkoek uit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef halo1 het volgende:
Tot dusver valt het me mee.. had verwacht dat het (gecamoufleerd) anti-rechts zou zijn, maar het tegendeel is het geval.. die professor is ook tamelijk rechts (voor de UVAmsterdam)
De AVRO is ook redelijk "rechts".quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef halo1 het volgende:
Tot dusver valt het me mee.. had verwacht dat het (gecamoufleerd) anti-rechts zou zijn, maar het tegendeel is het geval.. die professor is ook tamelijk rechts (voor de UVAmsterdam)
Racisme!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Het een en anders? Ben ik dan anders?
Ja dat heb ik ook.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:13 schreef Alicey het volgende:
Ik vind mezelf aardig rechts, maar in het Nederlandse politieke spectrum vind ik toch de meeste aansluiting bij centrum-linkse partijen..
Maar dan ben je zelf tegenstrijdig, hoe kun je nou onderwijs en zorg deprivatiseren en toch de overheid klein houden en de belastingen laag houdenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.
Qua onderwijs en gezondheidszorg, en ethische standpunten ben ik voor de SP.
Maar tegelijk ben ik voor een kleinere overheid en lagere belastingen. Dus eigenlijk ben ik het nooit eens met de partijen.![]()
Ga lekker op geen stijl als een kip zonder kop van alles roepen zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ja inderdaad man, nu je het zegt. Volgens mij heeft hij latente racistische trekjes.
Dat is gewoon zoals het vroeger was. Het kost nu alleen maar meer geld.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar dan ben je zelf tegenstrijdig, hoe kun je nou onderwijs en zorg deprivatiseren en toch de overheid klein houden en de belastingen laag houden
Dat ja. Er zijn geen echte linkse of rechtse partijen, iedereen lult met de mode mee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
eigenlijk vind ik links en rechts tegenwoordig veel minder betekenis hebben. Vroeger speelde het een grote rol maar vandaag de dag loopt er zoveel in elkaar over, linkse partijen hebben rechtse standpunten op bepaalde zaken en andersom. kortom: who cares
Ik kom meestal toch uit op D66. De SP vind ik een vrij gevaarlijke partij omdat deze zowel van binnen als van buiten bijzonder autoritair is. Qua zorg zou ik graag meer aan marktwerking over laten. In het algemeen ben ik voor een kleine overheid en ben ik van mening dat zelfredzaamheid hoog in het vaandel zou moeten zijn. Ik vind echter wel dat mensen die zichzelf - om wat voor reden dan ook - niet kunnen redden recht hebben op een fatsoenlijk bestaan en voldoende perspectief. Wat dat betreft ben ik dan wel weer links, want het zal toch de overheid zijn die daar voor moet zorgen waarschijnlijk..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Ja dat heb ik ook.
Qua onderwijs en gezondheidszorg, en ethische standpunten ben ik voor de SP.
Maar tegelijk ben ik voor een kleinere overheid en lagere belastingen. Dus eigenlijk ben ik het nooit eens met de partijen.![]()
Hhmm.. Valt me mee, ik had het vermoeden dat ik links zou zijn. Qua economie ben ik meer rechts, terwijl ik totaal niet conservatief ben. Ben benieuwd of de test bij de meeste mensen kloptquote:Je komt in het midden van het politieke spectrum uit, niet links, niet rechts. Je hebt niet zozeer een derde of andere opvatting, maar je houdt niet van extremen, je bent redelijk. Waarschijnlijk ben je ook minder inhoudelijk bevlogen, maar vooral pragmatisch gericht. Maar bijvoorbeeld economisch liberaal is nog best wat anders dan cultureel behoudend of conservatief rechts. Je kunt op bepaalde punten dus nog steeds behoorlijk rechtse opvattingen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |