Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Top 100 van dinsdag 9 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
09. 216 Marijkezwolle
12. 196 goldfinger1963
14. 194 BobbyB
43. 115 friemelaar
45. 112 Ladylike
84. 072 wel.o.k
was hij al actief voor games dan? Ik kom daar nooit namelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het ook wel
het zou ook tijd worden dat hij crewmember werd
whehehequote:
ik sta er niet meer inquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nog maar een keer de cijfers van gister
[..]
waar blijft mijn koffiequote:Op woensdag 10 februari 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
Nog een verrassing: ik ga slapen.
Fijn dromen 'allemaal'!
Oja, en werkze, voor sommigen![]()
zou het eerlijk gezegd niet weten het zal wel denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was hij al actief voor games dan? Ik kom daar nooit namelijk.
Trusten en dank je!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
Nog een verrassing: ik ga slapen.
Fijn dromen 'allemaal'!
Oja, en werkze, voor sommigen![]()
die bood ik niet aan jou aan, hebberd!quote:
'achter de schermen'quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het eerlijk gezegd niet weten het zal wel denk ik
ik zal jou ook nog eens helpenquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die bood ik niet aan jou aan, hebberd!
quote:
bij mij ook prima ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 01:02 schreef indahnesia.com het volgende:
en mijn koffie is alweer op. Tijd voor een nieuwe bak.
van zulke marge word je niet blijquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Leuke marge ook op vliegtickets, 1,2 miljoen omzet, 32.000 Rupiah marge..Tijd om er zelf wat op te leggen dus..
Een indonesier kan er prima van leven Nu is het wel zo dat dat extreem goedkope tickets waren. Kan niet goedkoper.. gemiddeld kost een ticket al 1 miljoen, die 1.2 miljoen waren er vier, gebaseerd op 3% van 4 miljoen kom je uit op 120.000 Rupiah, da's bijna 10 euro. Dan hoef ik er nog maar een paar per dag te doen om wat extra's over te houden. Maar dat is werk voor de vriendin, want ik heb er geen tijd voor om dat te doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van zulke marge word je niet blij
de prijzen liggen daar idd andersquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een indonesier kan er prima van leven Nu is het wel zo dat dat extreem goedkope tickets waren. Kan niet goedkoper.. gemiddeld kost een ticket al 1 miljoen, die 1.2 miljoen waren er vier, gebaseerd op 3% van 4 miljoen kom je uit op 120.000 Rupiah, da's bijna 10 euro. Dan hoef ik er nog maar een paar per dag te doen om wat extra's over te houden. Maar dat is werk voor de vriendin, want ik heb er geen tijd voor om dat te doen.
Bovendien leg ik er boekingskosten op van een paar euro, want ik heb er een website omheen gebouwd, dat hebben Indonesiers dan weer niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de prijzen liggen daar idd anders
BXquote:Op woensdag 10 februari 2010 06:03 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen
En Ph kwam wel al veel op games ja, dus wellicht daarom dat het niet zo vreemd is dat hij daar (eindelijk) crew is geworden
Leugensch. Alles ten oosten van Amersfoort is niet wit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:35 schreef DaMart het volgende:
En toen was het weer wit buiten!
dat komt nog hoor ik net op radioquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugensch. Alles ten oosten van Amersfoort is niet wit.
Laat het maar mooi in het westen die troepquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat komt nog hoor ik net op radio
rijden die wel ooit op tijd danquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:12 schreef DaMart het volgende:
Er ligt een centimeter sneeuw en rond Amsterdam kon meteen geen trein meer op tijd rijden.
Laat ik het anders zeggen: de treinen konden amper rijden rond Amsterdam. Op zich wel handig dat de stoptrein naar Woerden 20 minuten vertraagd was. Mijn trein stond 5 minuten stil voor Centraal. Normaal heb ik een overstap van min twee minuten, dat werden er nu tien. Mogen ze best vaker doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
rijden die wel ooit op tijd dan
moggequote:
moggequote:
moggequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:12 schreef DaMart het volgende:
Er ligt een centimeter sneeuw en rond Amsterdam kon meteen geen trein meer op tijd rijden.
moggequote:
moggequote:
moggequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!![]()
Pfoeh, ik heb echt koffie nodig...Dus dat eerst maar eens regelen
Iemand anders ook een bakkie?
![]()
friemelquote:
Zo zag het er vanuit de trein niet uit. Wel grappig dat Abcoude en Breukelen dan weer bijna sneeuwvrij waren, maar Woerden ineens een weer een pak van een centimeter of 3 a 5 heeftquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
het was iets meer dan 1 cm hoor
[..]
koffie? altijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!![]()
Pfoeh, ik heb echt koffie nodig...Dus dat eerst maar eens regelen
Iemand anders ook een bakkie?
![]()
hier komt het op het moment zachtjes naar benedenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
sneeuw ?
hier gelukkig nog niks
WOKquote:
breukelen en abcoude lagen een paar vlokken. rond amsterdam was het een centimeter of 3, op de a4 lag een serieus pak sneeuw. de a44 viel weer mee maar den haag ligt wel 6 cm.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo zag het er vanuit de trein niet uit. Wel grappig dat Abcoude en Breukelen dan weer bijna sneeuwvrij waren, maar Woerden ineens een weer een pak van een centimeter of 3 a 5 heeft.
hoi nienkequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:23 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
hier komt het op het moment zachtjes naar beneden
Je krijgt er een heel ontbijtje van me bijquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koffie? altijd![]()
met melk en suiker en een lepeltje om te roeren![]()
als ik hem tenminste krijg
kijk jij bent tenminste echt liefquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je krijgt er een heel ontbijtje van me bij![]()
[ afbeelding ]
hoi Goldfingerquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi nienke
hier echt nog niks te zien
chocoladeboterquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je krijgt er een heel ontbijtje van me bij![]()
[ afbeelding ]
Hihihiquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk jij bent tenminste echt lief
Friemel liefje!quote:
ontbijt zequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:29 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
hoi Goldfinger
* x_nienkex gaat ff ontbijten
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:32 schreef friemelaar het volgende:
Laatste bakkie en dan moet ik gaan werken
* friemelaar mompelt iets van scheve stukken hout recht tegen een schuine wand gaan monteren
aiiii, dat mag je best vragen maar .............quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Niet bepaald.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
aiiii, dat mag je best vragen maar .............
Voor ik dat allemaal opgesomt heb is dit topic al vol gespammed denk ik.
oa.
Geef ik cursussen vaarbewijs....
Doe aan webdesign en webhosting...
Verkoop, installeer, repareer en onderhoud PC's en netwerken...
Heb een paar webshopjes....
En dat hout gaat in de boot
kon je niet gewoon daar uitstappen als die trein toch al stil stond bij het station? Ik heb dat bij Rotterdam Lombarijen eens gehad. Kapotte trein 300 meter van het perron. Mochten de trein niet uit wegens 'gevaarlijk', maar na een uur was het kennelijk gevaarlijker in de trein dan erbuiten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: de treinen konden amper rijden rond Amsterdam. Op zich wel handig dat de stoptrein naar Woerden 20 minuten vertraagd was. Mijn trein stond 5 minuten stil voor Centraal. Normaal heb ik een overstap van min twee minuten, dat werden er nu tien. Mogen ze best vaker doen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
vannacht om 00:30 een bed verschoond, om 3:00 nog een keer en om 6:00 liep de wekker af.
en gisteren zelf moeten koken, afwassen, de was doen, stofzuigen.
lang leve de buikgriep in huize wok
Morgen pingu!quote:
quote:
Och armequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan moest ik ook nog mijn eigen brood klaar maken vanochtend
allemaal dingen die ik normaal niet doe, ik heb zelfs gekookt gisteren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och armeJe eigen brood klaar maken is inderdaad wel heel erg
![]()
![]()
Er gaat een wereld voor je open!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
allemaal dingen die ik normaal niet doe, ik heb zelfs gekookt gisteren.
Wat een rampquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en is het water aangebrandquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoezo zo laat nog bedden verschonen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
vannacht om 00:30 een bed verschoond, om 3:00 nog een keer en om 6:00 liep de wekker af.
en gisteren zelf moeten koken, afwassen, de was doen, stofzuigen.
lang leve de buikgriep in huize wok
wat voor werk moet je gaan doen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef x_nienkex het volgende:
* x_nienkex heeft ontbijtje op
en nu moet ik eigenlijk wat aan werk verrichten waar ik dus helemaal geen zin in heb
voor school nog een beetjequote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor werk moet je gaan doen?
Iets met buikgriepquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:09 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
hoezo zo laat nog bedden verschonen?
oh zo...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met buikgriep
Ik ben er vandoor, tot later allemaal!
ik heb het al eerder gedaan, toen ze allemaal de griep hadden en na een knieoperatie van wokkinquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open!![]()
Maar dit overleef je wel hoorMoet je vandaag weer koken?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en is het water aangebrand
omdat de oudste haar bed onder gekost hadquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:09 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
hoezo zo laat nog bedden verschonen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met buikgriep
latersquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met buikgriep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |