Niet bepaald.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
aiiii, dat mag je best vragen maar .............
Voor ik dat allemaal opgesomt heb is dit topic al vol gespammed denk ik.
oa.
Geef ik cursussen vaarbewijs....
Doe aan webdesign en webhosting...
Verkoop, installeer, repareer en onderhoud PC's en netwerken...
Heb een paar webshopjes....
En dat hout gaat in de boot
kon je niet gewoon daar uitstappen als die trein toch al stil stond bij het station? Ik heb dat bij Rotterdam Lombarijen eens gehad. Kapotte trein 300 meter van het perron. Mochten de trein niet uit wegens 'gevaarlijk', maar na een uur was het kennelijk gevaarlijker in de trein dan erbuiten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: de treinen konden amper rijden rond Amsterdam. Op zich wel handig dat de stoptrein naar Woerden 20 minuten vertraagd was. Mijn trein stond 5 minuten stil voor Centraal. Normaal heb ik een overstap van min twee minuten, dat werden er nu tien. Mogen ze best vaker doen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
vannacht om 00:30 een bed verschoond, om 3:00 nog een keer en om 6:00 liep de wekker af.
en gisteren zelf moeten koken, afwassen, de was doen, stofzuigen.
lang leve de buikgriep in huize wok
Morgen pingu!quote:
quote:
Och armequote:Op woensdag 10 februari 2010 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan moest ik ook nog mijn eigen brood klaar maken vanochtend
allemaal dingen die ik normaal niet doe, ik heb zelfs gekookt gisteren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och armeJe eigen brood klaar maken is inderdaad wel heel erg
![]()
![]()
Er gaat een wereld voor je open!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
allemaal dingen die ik normaal niet doe, ik heb zelfs gekookt gisteren.
Wat een rampquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en is het water aangebrandquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoezo zo laat nog bedden verschonen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
vannacht om 00:30 een bed verschoond, om 3:00 nog een keer en om 6:00 liep de wekker af.
en gisteren zelf moeten koken, afwassen, de was doen, stofzuigen.
lang leve de buikgriep in huize wok
wat voor werk moet je gaan doen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:08 schreef x_nienkex het volgende:
* x_nienkex heeft ontbijtje op
en nu moet ik eigenlijk wat aan werk verrichten waar ik dus helemaal geen zin in heb
voor school nog een beetjequote:Op woensdag 10 februari 2010 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor werk moet je gaan doen?
Iets met buikgriepquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:09 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
hoezo zo laat nog bedden verschonen?
oh zo...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met buikgriep
Ik ben er vandoor, tot later allemaal!
ik heb het al eerder gedaan, toen ze allemaal de griep hadden en na een knieoperatie van wokkinquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open!![]()
Maar dit overleef je wel hoorMoet je vandaag weer koken?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en is het water aangebrand
omdat de oudste haar bed onder gekost hadquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:09 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
hoezo zo laat nog bedden verschonen?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met buikgriep
latersquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met buikgriep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |