Een indonesier kan er prima van leven Nu is het wel zo dat dat extreem goedkope tickets waren. Kan niet goedkoper.. gemiddeld kost een ticket al 1 miljoen, die 1.2 miljoen waren er vier, gebaseerd op 3% van 4 miljoen kom je uit op 120.000 Rupiah, da's bijna 10 euro. Dan hoef ik er nog maar een paar per dag te doen om wat extra's over te houden. Maar dat is werk voor de vriendin, want ik heb er geen tijd voor om dat te doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van zulke marge word je niet blij
de prijzen liggen daar idd andersquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een indonesier kan er prima van leven Nu is het wel zo dat dat extreem goedkope tickets waren. Kan niet goedkoper.. gemiddeld kost een ticket al 1 miljoen, die 1.2 miljoen waren er vier, gebaseerd op 3% van 4 miljoen kom je uit op 120.000 Rupiah, da's bijna 10 euro. Dan hoef ik er nog maar een paar per dag te doen om wat extra's over te houden. Maar dat is werk voor de vriendin, want ik heb er geen tijd voor om dat te doen.
Bovendien leg ik er boekingskosten op van een paar euro, want ik heb er een website omheen gebouwd, dat hebben Indonesiers dan weer niet.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de prijzen liggen daar idd anders
BXquote:Op woensdag 10 februari 2010 06:03 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen
En Ph kwam wel al veel op games ja, dus wellicht daarom dat het niet zo vreemd is dat hij daar (eindelijk) crew is geworden
Leugensch. Alles ten oosten van Amersfoort is niet wit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:35 schreef DaMart het volgende:
En toen was het weer wit buiten!
dat komt nog hoor ik net op radioquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leugensch. Alles ten oosten van Amersfoort is niet wit.
Laat het maar mooi in het westen die troepquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat komt nog hoor ik net op radio
rijden die wel ooit op tijd danquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:12 schreef DaMart het volgende:
Er ligt een centimeter sneeuw en rond Amsterdam kon meteen geen trein meer op tijd rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |