quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef woozi het volgende:
nou maar hopen dat het geen fisioen visioen was
quote:
quote:a nuclear explosion can be accidental. Such an accident can unintentionally have very far-reaching effects. To dream of a nuclear explosion can highlight our anxiety about great change in our lives. We do not yet know what effect that change may have. We do, however, know we must undertake radical change , but would prefer it to be a more gradual process.
Mja, visionair, dan denk ik meer aan het type 'voorspellend'. Dat heb ik één keer gehad, vond ik ook heel freaky; ben op mijn 17e verjaardag veel te hard gaan zuipen en blowen in de stad, waarna ik middenin een coffeeshop (naarstig op zoek naar water) out ging. Later had ik in de achtertuin staan kotsen en moest ik 't van de uitbater zelf opruimen met een mop en emmer. Ik was nog nooit in die shop geweest, want 17, laat staan in die achtertuin, maar exáct dat ellendige soppen terwijl je t liefst wil slapen, precies in die achtertuin, had ik enkele dagen eerder gedroomd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
Een vriend van me heeft ook van die visionaire dromen... droomde ook een keer over een nucleare holocaust... Hij was helemaal bewust van de manier waarop hij stierf aan die nuke, hij zei dat hij eerst een trilling voelde alsof al zijn organen losgeschud werden van zijn lichaam, en vervolgens werd hij compleet gedesintegreerd. Sick shit homeyz.
Inderdaad, die zocht ik. Mooie scene.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef GanGStaR het volgende:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=vfZke069f4g]Sarah Connor[/youtube] wil haar droom graag terug..
Het betekent dus dat je binnenkort een naakte Oostenrijker kan verwachten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef GanGStaR het volgende:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=vfZke069f4g]Sarah Connor[/youtube] wil haar droom graag terug..
jaja, als url nou gewoon url bleef en niet naar youtube ging.. aangezien hij toch niet embedded kan worden op andere sites.. .maar goed.. genoeg offtopicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Inderdaad, die zocht ik. Mooie scene.
Beetje jammer dat-ie weer van een SUKKEL komt die niet snapt wat een aspect ratio is.
Heb je het wel afgebouwd? Cold turkey stoppen zorgt bij je blijkbaar voor ontwenningsverschijnselenquote:
Ik was in de stad waar ik woon, Utrecht, maar kan me niet specifiek herinneren of ik nou op de Neude stond, of in Overvecht, of waar ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:04 schreef paaskannekoekje het volgende:
Je hebt het over de Domtoren, maar je weet niet in welke stad je was.
Da's nogal een verschil, tussen of de machten van het kwaad, of de machten van het goede winnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef superworm het volgende:
Ik was in de stad waar ik woon, Utrecht, maar kan me niet specifiek herinneren of ik nou op de Neude stond, of in Overvecht, of waar ook.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Da's nogal een verschil, tussen of de machten van het kwaad, of de machten van het goede winnen.
Maar dat ding ligt in Genève, niet in Utrecht.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef semexo het volgende:
Mogelijk heeft het te maken met de LHC deeltjesversneller die een dezer dag op 7TeV protonenbotsingen gaat genereren.
LHC deeltjesversneller veroorzaakt ramp in februari?
't Is een 20km lange tunnel rondom vol met supergekoeld helium waarin 2 bundels protonen met bijna de lichtsnelheid tegenelkaar knallen.
Een mogelijke ramp is dat door een antimaterie of plasma explosie een fusiereactieontstaat en zo een kernexplosie ontstaat.
Allesvernietigend, je weetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Maar dat ding ligt in Genève, niet in Utrecht.
Ik dacht echt exact hetzelfde.quote:
Dat meisje was geen fantasie, maar Fallout heb ik zeker een half jaar geleden al uitgespeeld. Die column ging dan ook meer over de muziek die ik sinds Fallout graag luister.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Maanvis het volgende:
Jij speelde keivaak fallout 3, dus de oorzaak is duidelijk.
Volgens mij had je zelfs nog een of andere stomme column over geschreven over dat liedje in combinatie met een (fantasie)meisje op wie je verliefd was.
Nouja, LOGISCH DUS waar die dromen vandaan komen. Je zit er nog steeds in!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat meisje was geen fantasie, maar Fallout heb ik zeker een half jaar geleden al uitgespeeld. Die column ging dan ook meer over de muziek die ik sinds Fallout graag luister.
Edit: deze dus http://frontpage.fok.nl/column/357284/1/1/100/zinderen.html
Oh ja deja vu'squote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Mja, visionair, dan denk ik meer aan het type 'voorspellend'. Dat heb ik één keer gehad, vond ik ook heel freaky; ben op mijn 17e verjaardag veel te hard gaan zuipen en blowen in de stad, waarna ik middenin een coffeeshop (naarstig op zoek naar water) out ging. Later had ik in de achtertuin staan kotsen en moest ik 't van de uitbater zelf opruimen met een mop en emmer. Ik was nog nooit in die shop geweest, want 17, laat staan in die achtertuin, maar exáct dat ellendige soppen terwijl je t liefst wil slapen, precies in die achtertuin, had ik enkele dagen eerder gedroomd.
Ik heb zelf trouwens genoeg het einde van de wereld dromen gehad. Heeft misschien wel te maken met hoe je in het leven staat. Ben je een constructief denkend persoon of neig je meer naar destructief? En kijk je op een positieve of negatieve manier naar de wereld?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef superworm het volgende:
Zoiets dus, maar dan vanzelfsprekend van veel dichterbij, honderden meters hoger dan de Domtoren, een allesverzengend totaal einde aan alles. Nou heb ik wel zo'n guitig 'dromenboekje', met trefwoorden en bijbehorende uitleg, maar 'atoombom' staat er niet in. Iemand enig idee? En zelf wel eens dit soort megalomane fucked-up dromen gehad?
Die heb ik ook regelmatig gehad. Bij mij was het meer Lord of the Rings achtig met een brandende aarde en Orks die op jacht waren naar de laatst overgebleven mensenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:06 schreef Gridlok het volgende:
Heb die dromen ook, alleen dan met zombies.
Ik heb het meestal in steden etcquote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Die heb ik ook regelmatig gehad. Bij mij was het meer Lord of the Rings achtig met een brandende aarde en Orks die op jacht waren naar de laatst overgebleven mensen
Heb ooit iets soortgelijks gedroomd. Zat op een bankje waar ik in mn jeugd regelmatig heb gezeten. Vanuit het niets kwam onverwachts opeens een gigantische meteoriet vanuit de hemel neergedaald. Spontane nachtmerrie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef superworm het volgende:
Zoals de TT zegt: ik heb vannacht de vaagste droom van mijn leven gehad. Ik was in de stad ergens, kan me het niet meer specifiek herinneren, maar wat ik wel weet is dat er een huge-ass atoombom viel. Niet een leuk paddestoelwolkje, maar een enorme, rood-zwart gloeiende gifwolk van dood en verderf, die langzaam oprees. Geluid komt altijd later pas, en met de enorme BOEM van de inslag werd ik dan ook wakker. Het was levensecht - ik zag, hoewel in de droom, mijn ielige leventje aan me voorbij flitsen. "Dit is het dan"-achtig.
[ afbeelding ]
Zoiets dus, maar dan vanzelfsprekend van veel dichterbij, honderden meters hoger dan de Domtoren, een allesverzengend totaal einde aan alles. Nou heb ik wel zo'n guitig 'dromenboekje', met trefwoorden en bijbehorende uitleg, maar 'atoombom' staat er niet in. Iemand enig idee? En zelf wel eens dit soort megalomane fucked-up dromen gehad?
Die is dood. Kanker.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef GanGStaR het volgende:
Sarah Connor wil haar droom graag terug..
Oja?quote:Op maandag 15 februari 2010 01:21 schreef Fatihtjuh het volgende:
Jullie moeten eens minder films kijken!
Heb een keer gedroomd dat ik in zee zwom. Het leek wel wat op Scheveningen, maar dan wat stadser en grootser van opzetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef superworm het volgende:
Zoals de TT zegt: ik heb vannacht de vaagste droom van mijn leven gehad. Ik was in de stad ergens, kan me het niet meer specifiek herinneren, maar wat ik wel weet is dat er een huge-ass atoombom viel. Niet een leuk paddestoelwolkje, maar een enorme, rood-zwart gloeiende gifwolk van dood en verderf, die langzaam oprees. Geluid komt altijd later pas, en met de enorme BOEM van de inslag werd ik dan ook wakker. Het was levensecht - ik zag, hoewel in de droom, mijn ielige leventje aan me voorbij flitsen. "Dit is het dan"-achtig.
[ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 15 februari 2010 01:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Heb een keer gedroomd dat ik in zee zwom. Het leek wel wat op Scheveningen, maar dan wat stadser en grootser van opzet
Plots kwam er een gigantische vloedgolf (metertje of 50 hoog). Gek genoeg (zo zijn dromen) gebeurde mij niets, maar ik weet nog wel dat ik plots in een klein laagje water stond en naar het strand keek (en ik zag ook de ruggen van de andere mensen die dus ook naar het strand keken) en de vloedgolf zo op het strand, over het strand, dwars door de hotels e.d. heenging en het geluid van geschokte reacties en paniekgilletjes toen je duidelijk kon zien dat de meeste gebouwen deels waren ingestort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |