abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 16:44:05 #1
145738 superworm
is erbij
pi_77813061
Zoals de TT zegt: ik heb vannacht de vaagste droom van mijn leven gehad. Ik was in de stad ergens, kan me het niet meer specifiek herinneren, maar wat ik wel weet is dat er een huge-ass atoombom viel. Niet een leuk paddestoelwolkje, maar een enorme, rood-zwart gloeiende gifwolk van dood en verderf, die langzaam oprees. Geluid komt altijd later pas, en met de enorme BOEM van de inslag werd ik dan ook wakker. Het was levensecht - ik zag, hoewel in de droom, mijn ielige leventje aan me voorbij flitsen. "Dit is het dan"-achtig.

Zoiets dus, maar dan vanzelfsprekend van veel dichterbij, honderden meters hoger dan de Domtoren, een allesverzengend totaal einde aan alles. Nou heb ik wel zo'n guitig 'dromenboekje', met trefwoorden en bijbehorende uitleg, maar 'atoombom' staat er niet in. Iemand enig idee? En zelf wel eens dit soort megalomane fucked-up dromen gehad?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:46:18 #2
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_77813148
Minder Fall-Out spelen
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_77813219
Dat krijg je als je mensen aan de macht hebt die liever nukes droppen dan de macht weggeven.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:48:34 #4
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_77813230
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:46 schreef boudemaniak het volgende:
Minder Fall-Out spelen
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 16:48:37 #5
145738 superworm
is erbij
pi_77813231
quote:
Minder Fall-Out spelen
Doe ik zelden meer.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_77813307
nou maar hopen dat het geen fisioen was
pi_77813320
wtf ik had dezelfde droom
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:51:59 #8
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_77813356
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:50 schreef woozi het volgende:
nou maar hopen dat het geen fisioen visioen was
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 16:52:22 #9
145738 superworm
is erbij
pi_77813370
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:51 schreef Revolution-NL het volgende:
IRAN!

Ik vond op die awmighty interwebz dit:
quote:
a nuclear explosion can be accidental. Such an accident can unintentionally have very far-reaching effects. To dream of a nuclear explosion can highlight our anxiety about great change in our lives. We do not yet know what effect that change may have. We do, however, know we must undertake radical change , but would prefer it to be a more gradual process.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_77813415
Een vriend van me heeft ook van die visionaire dromen... droomde ook een keer over een nucleare holocaust... Hij was helemaal bewust van de manier waarop hij stierf aan die nuke, hij zei dat hij eerst een trilling voelde alsof al zijn organen losgeschud werden van zijn lichaam, en vervolgens werd hij compleet gedesintegreerd. Sick shit homeyz.
pi_77813429
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:51 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ook.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 16:56:17 #12
145738 superworm
is erbij
pi_77813530
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Salvad0R het volgende:
Een vriend van me heeft ook van die visionaire dromen... droomde ook een keer over een nucleare holocaust... Hij was helemaal bewust van de manier waarop hij stierf aan die nuke, hij zei dat hij eerst een trilling voelde alsof al zijn organen losgeschud werden van zijn lichaam, en vervolgens werd hij compleet gedesintegreerd. Sick shit homeyz.
Mja, visionair, dan denk ik meer aan het type 'voorspellend'. Dat heb ik één keer gehad, vond ik ook heel freaky; ben op mijn 17e verjaardag veel te hard gaan zuipen en blowen in de stad, waarna ik middenin een coffeeshop (naarstig op zoek naar water) out ging. Later had ik in de achtertuin staan kotsen en moest ik 't van de uitbater zelf opruimen met een mop en emmer. Ik was nog nooit in die shop geweest, want 17, laat staan in die achtertuin, maar exáct dat ellendige soppen terwijl je t liefst wil slapen, precies in die achtertuin, had ik enkele dagen eerder gedroomd.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_77813676
Sarah Connor wil haar droom graag terug..
pi_77813696
vervelend url systeem
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:00:09 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77813706
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:59 schreef GanGStaR het volgende:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=vfZke069f4g]Sarah Connor[/youtube] wil haar droom graag terug..
Inderdaad, die zocht ik. Mooie scene.
Beetje jammer dat-ie weer van een SUKKEL komt die niet snapt wat een aspect ratio is.
censuur :O
pi_77813756
quote:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=vfZke069f4g]Sarah Connor[/youtube] wil haar droom graag terug..
Het betekent dus dat je binnenkort een naakte Oostenrijker kan verwachten.
pi_77813839
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:00 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Inderdaad, die zocht ik. Mooie scene.
Beetje jammer dat-ie weer van een SUKKEL komt die niet snapt wat een aspect ratio is.
jaja, als url nou gewoon url bleef en niet naar youtube ging.. aangezien hij toch niet embedded kan worden op andere sites.. .maar goed.. genoeg offtopic
pi_77813853
Je hebt het over de Domtoren, maar je weet niet in welke stad je was.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:07:48 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77813969
Deze (op 9:45) is trouwens wat realistischer dan die van de Terminator:
censuur :O
pi_77814519
Ik droomde dat ik Joran vd Sloot in een Italiaans dorpje tegenkwam met mijn vrienden, had ie allemaal super brede bodygaurds bij zich en gingen wij hem proberen op te pakken en uit te leveren
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_77814618
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef superworm het volgende:

[..]

Doe ik zelden meer.
Heb je het wel afgebouwd? Cold turkey stoppen zorgt bij je blijkbaar voor ontwenningsverschijnselen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 17:35:06 #22
145738 superworm
is erbij
pi_77814965
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:04 schreef paaskannekoekje het volgende:
Je hebt het over de Domtoren, maar je weet niet in welke stad je was.
Ik was in de stad waar ik woon, Utrecht, maar kan me niet specifiek herinneren of ik nou op de Neude stond, of in Overvecht, of waar ook.
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:38:25 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_77815069
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:35 schreef superworm het volgende:
Ik was in de stad waar ik woon, Utrecht, maar kan me niet specifiek herinneren of ik nou op de Neude stond, of in Overvecht, of waar ook.
Da's nogal een verschil, tussen of de machten van het kwaad, of de machten van het goede winnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 17:41:54 #24
145738 superworm
is erbij
pi_77815206
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Da's nogal een verschil, tussen of de machten van het kwaad, of de machten van het goede winnen.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_77815767
Ik heb dat vannacht ook gedroomd!

Mogelijk heeft het te maken met de LHC deeltjesversneller die een dezer dag op 7TeV protonenbotsingen gaat genereren.
LHC deeltjesversneller veroorzaakt ramp in februari?‏

't Is een 20km lange tunnel rondom vol met supergekoeld helium waarin 2 bundels protonen met bijna de lichtsnelheid tegenelkaar knallen.

Een mogelijke ramp is dat door een antimaterie of plasma explosie een fusiereactieontstaat en zo een kernexplosie ontstaat.
Veni vidi foetsie
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 18:00:19 #26
145738 superworm
is erbij
pi_77815795
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:59 schreef semexo het volgende:
Mogelijk heeft het te maken met de LHC deeltjesversneller die een dezer dag op 7TeV protonenbotsingen gaat genereren.
LHC deeltjesversneller veroorzaakt ramp in februari?‏

't Is een 20km lange tunnel rondom vol met supergekoeld helium waarin 2 bundels protonen met bijna de lichtsnelheid tegenelkaar knallen.

Een mogelijke ramp is dat door een antimaterie of plasma explosie een fusiereactieontstaat en zo een kernexplosie ontstaat.
Maar dat ding ligt in Genève, niet in Utrecht.
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:02:31 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77815870
volgens mij is het gewoon net als enig andere droom waarin je plotseling sterft en wakker schrikt... de manier waarop lijkt me van minder belang in een droom
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77816051
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef superworm het volgende:

[..]

Maar dat ding ligt in Genève, niet in Utrecht.
Allesvernietigend, je weet

Heb trouwens zelf wel een keer een droom gehad waarin iemand een pistool op m'n hoofd zette. Ik bleef smeken om m'n leven, maar ik voelde dat koude ijzer tegen m'n hoofd aandrukken. En toen KLIK, en ik voelde niets van een kogel maar ik wist dat *dit* het moment was. Een soort hoge piep, en ik wilde nog éénmaal schreeuwen maar het lukte niet meer, m'n blik werd zwart als een fade-out, en ik viel op de grond.
Da's niet leuk om te dromen want het voelde echt 100% echt. Je weet niet wat je overkomt.
pi_77816286

Bob, ben jij het?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2010 18:15:43 ]
pi_77816366
quote:
Minder Fall-Out spelen
Ik dacht echt exact hetzelfde.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:32:47 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_77816976
Jij speelde keivaak fallout 3, dus de oorzaak is duidelijk .
Volgens mij had je zelfs nog een of andere stomme column over geschreven over dat liedje in combinatie met een (fantasie)meisje op wie je verliefd was.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Redactie Frontpage dinsdag 9 februari 2010 @ 18:52:11 #32
145738 superworm
is erbij
pi_77817812
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:32 schreef Maanvis het volgende:
Jij speelde keivaak fallout 3, dus de oorzaak is duidelijk .
Volgens mij had je zelfs nog een of andere stomme column over geschreven over dat liedje in combinatie met een (fantasie)meisje op wie je verliefd was.
Dat meisje was geen fantasie, maar Fallout heb ik zeker een half jaar geleden al uitgespeeld. Die column ging dan ook meer over de muziek die ik sinds Fallout graag luister.

Edit: deze dus http://frontpage.fok.nl/column/357284/1/1/100/zinderen.html
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_77818013
Geniet ervan Heerlijk zulke levensechte dromen
Net of die iets betekenen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:02:13 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_77818210
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:52 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat meisje was geen fantasie, maar Fallout heb ik zeker een half jaar geleden al uitgespeeld. Die column ging dan ook meer over de muziek die ik sinds Fallout graag luister.

Edit: deze dus http://frontpage.fok.nl/column/357284/1/1/100/zinderen.html
Nouja, LOGISCH DUS waar die dromen vandaan komen. Je zit er nog steeds in!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_77908562
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:56 schreef superworm het volgende:

[..]

Mja, visionair, dan denk ik meer aan het type 'voorspellend'. Dat heb ik één keer gehad, vond ik ook heel freaky; ben op mijn 17e verjaardag veel te hard gaan zuipen en blowen in de stad, waarna ik middenin een coffeeshop (naarstig op zoek naar water) out ging. Later had ik in de achtertuin staan kotsen en moest ik 't van de uitbater zelf opruimen met een mop en emmer. Ik was nog nooit in die shop geweest, want 17, laat staan in die achtertuin, maar exáct dat ellendige soppen terwijl je t liefst wil slapen, precies in die achtertuin, had ik enkele dagen eerder gedroomd.
Oh ja deja vu's

Je bent niet die enige die die dromen heeft gehad hoor. Ik denk er zelf ook ooit 1 te hebben gehad, maar had mn droom niet opgeschreven dus kan het nooit zeker weten.

Maar dit is dus een "alternatieve" theorie voor wat een deja vu kan zijn. Het is een droom die je in je echte leven terugziet.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_77908570
Heb die dromen ook, alleen dan met zombies.
pi_77908573
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:44 schreef superworm het volgende:

Zoiets dus, maar dan vanzelfsprekend van veel dichterbij, honderden meters hoger dan de Domtoren, een allesverzengend totaal einde aan alles. Nou heb ik wel zo'n guitig 'dromenboekje', met trefwoorden en bijbehorende uitleg, maar 'atoombom' staat er niet in. Iemand enig idee? En zelf wel eens dit soort megalomane fucked-up dromen gehad?
Ik heb zelf trouwens genoeg het einde van de wereld dromen gehad. Heeft misschien wel te maken met hoe je in het leven staat. Ben je een constructief denkend persoon of neig je meer naar destructief? En kijk je op een positieve of negatieve manier naar de wereld?
pi_77908578
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 04:06 schreef Gridlok het volgende:
Heb die dromen ook, alleen dan met zombies.
Die heb ik ook regelmatig gehad. Bij mij was het meer Lord of the Rings achtig met een brandende aarde en Orks die op jacht waren naar de laatst overgebleven mensen
pi_77908581
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 04:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Die heb ik ook regelmatig gehad. Bij mij was het meer Lord of the Rings achtig met een brandende aarde en Orks die op jacht waren naar de laatst overgebleven mensen
Ik heb het meestal in steden etc . ( Moet minder left4dead spelen.)
  vrijdag 12 februari 2010 @ 04:16:43 #40
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_77908591
quote:
Zoals de TT zegt: ik heb vannacht de vaagste droom van mijn leven gehad. Ik was in de stad ergens, kan me het niet meer specifiek herinneren, maar wat ik wel weet is dat er een huge-ass atoombom viel. Niet een leuk paddestoelwolkje, maar een enorme, rood-zwart gloeiende gifwolk van dood en verderf, die langzaam oprees. Geluid komt altijd later pas, en met de enorme BOEM van de inslag werd ik dan ook wakker. Het was levensecht - ik zag, hoewel in de droom, mijn ielige leventje aan me voorbij flitsen. "Dit is het dan"-achtig.
[ afbeelding ]
Heb ooit iets soortgelijks gedroomd. Zat op een bankje waar ik in mn jeugd regelmatig heb gezeten. Vanuit het niets kwam onverwachts opeens een gigantische meteoriet vanuit de hemel neergedaald. Spontane nachtmerrie.

De vertaling ligt eerder in je onderbewuste dan in de werkelijkheid, dat is mijn idee. Kan het niet duiden.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_77908595
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik ook.
Creepy...

Btw..
pi_77908622
quote:
Sarah Connor wil haar droom graag terug..
Die is dood. Kanker.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:19:42 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77923821
Intressant
The truth was in here.
pi_78008235
Jullie moeten eens minder films kijken!
pi_78008295
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:21 schreef Fatihtjuh het volgende:
Jullie moeten eens minder films kijken!
Oja?

DAT BEPAAL JIJ NIET
  maandag 15 februari 2010 @ 01:26:04 #46
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78008327
quote:
[ afbeelding ]
Heb een keer gedroomd dat ik in zee zwom. Het leek wel wat op Scheveningen, maar dan wat stadser en grootser van opzet

Plots kwam er een gigantische vloedgolf (metertje of 50 hoog). Gek genoeg (zo zijn dromen) gebeurde mij niets, maar ik weet nog wel dat ik plots in een klein laagje water stond en naar het strand keek (en ik zag ook de ruggen van de andere mensen die dus ook naar het strand keken) en de vloedgolf zo op het strand, over het strand, dwars door de hotels e.d. heenging en het geluid van geschokte reacties en paniekgilletjes toen je duidelijk kon zien dat de meeste gebouwen deels waren ingestort.
Intelligent, but fucked up.
pi_78008340
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Heb een keer gedroomd dat ik in zee zwom. Het leek wel wat op Scheveningen, maar dan wat stadser en grootser van opzet

Plots kwam er een gigantische vloedgolf (metertje of 50 hoog). Gek genoeg (zo zijn dromen) gebeurde mij niets, maar ik weet nog wel dat ik plots in een klein laagje water stond en naar het strand keek (en ik zag ook de ruggen van de andere mensen die dus ook naar het strand keken) en de vloedgolf zo op het strand, over het strand, dwars door de hotels e.d. heenging en het geluid van geschokte reacties en paniekgilletjes toen je duidelijk kon zien dat de meeste gebouwen deels waren ingestort.
Cool
pi_78456640
Wow.. precies een droom zoals ik die vroeger gehad heb.. hoe freaky. Ik liep dan over een gracht, oid, en zette mijn fiets weg/op slot. en daarna ook ineens een vuurbal. En het irritante was, dat die droom elke keer terugkwam, en ik elke keer doodsangsten uitstond. Ik mag hopen dat het niet werkelijk gebeurd. ik heb door die droom geleerd lucide te dromen. Om controle te nemen over mijn droom

even een link, waar ik al eerder dezelfde droom uitlegde:
Lucide dromen
En dit is een interressant antwoord erop van Raug:
Lucide dromen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')