RELLEUH!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef Adolecens het volgende:
ME is gearriveerd op station Den Bosch

Treinen van 13u rijden nog niet hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier heb je ook nog extra info:
http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart

Ze maken er wel een spektakel van al met al.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef Adolecens het volgende:

Ja, ben ook wel benieuwd. Nog geen 5 minuten geleden las ik dat er robots naar het station kwamenquote:

En dan denk je dat de treinen weer gaan rijden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef Adolecens het volgende:

Beetje mosterd na de maaltijdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef Adolecens het volgende:

Leuke oefening, de halve infrastructuur in Noord-Brabant platleggen op een werkdag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hadden we een aantal jaren geleden niet een keer ook zoiets op de snelwegen rond Rotterdam? Dat bleek uiteindelijk een grote oefening te zijn. Leger, heli's, politie, de hele santenkraam was paraat.

Nee, je eet teveel brinta.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een laxerende berichtgeving weer. Ik moet zo naar het toilet.²

Ja, maar dat was toen ook zo. Iets met tunnels daar. Even zoeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuke oefening, de halve infrastructuur in Noord-Brabant platleggen op een werkdag.

Waarschijnlijk orde handhaving. Politie is uit de noodhulp getrokken om de eerste uren alles in goeie banen te leiden, maar reguliere noodhulp heeft daaronder te leiden.quote:

Zo'n oefening moet natuurlijk wel realistisch zijn he.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuke oefening, de halve infrastructuur in Noord-Brabant platleggen op een werkdag.

Vreemde bedoening.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk orde handhaving. Politie is uit de noodhulp getrokken om de eerste uren alles in goeie banen te leiden, maar reguliere noodhulp heeft daaronder te leiden.
[ afbeelding ]

Wat schuift het?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kunnen we geen andere burgemeester kopen, Rombouts is zo'n sukkel.

Blijf daar de rest van de dag maar zitten, want er komt toch geen zinnig woord bij je uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een laxerende berichtgeving weer. Ik moet zo naar het toilet.²

Hmzz, zie dat ze maar een kwartier vooruit bijwerken. De trein van 12:44 uit Eindhoven naar Schiphol stond eerst dat ie wel zou rijden, maar is nu ook doorgestreept.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef Barwurz het volgende:
[..]
En dan denk je dat de treinen weer gaan rijden?
Waarom is de ME er trouwens?
Verwachten ze rellen?

Een peleton ME'ers gaat de robotdans doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het nou, gaat de boel weer rijden of komen de robots en de ME?

Misschien omdat die vent in jurk niet meer op het knopje kan drukken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als die gast een bom bij zich had ,waarom is die dan nog niet afgegaan?

Ohquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:25 schreef LangeJan het volgende:
Wel kut, nu is het morgen 2 keer zo druk in de trein

Nee hoor, de helft durft morgen niet met de trein te reizen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:25 schreef LangeJan het volgende:

Mooie shit was dat, ik zou naar de Killers gaan toenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:26 schreef MrJones het volgende:
[..]
Mwoh, was hier niet anders: http://www.luxzenburg.org/?p=649

Hoezo, ramptoeristen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:25 schreef LangeJan het volgende:

Ik zie daar nergens dat de treinen bij Den Bosch om 12:30 weer beginnen te rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.traphic.nl/trein.aspx
Actueler dan NS zelf

bron?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:28 schreef Adolecens het volgende:
Politie meldt dat onderzoek met honden toch nog langer gaat duren
Station is nog gesloten, de treinen rijden tot nader order niet.

Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:28 schreef Adolecens het volgende:
Politie meldt dat onderzoek met honden toch nog langer gaat duren
Station is nog gesloten, de treinen rijden tot nader order niet.

http://www.telegraaf.nl/d(...)bot_naar_werk__.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het nou, gaat de boel weer rijden of komen de robots en de ME?

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Blaxje het volgende:
Arch, van dat uitstellen word ik zo moedeloos. Ik moet om 17:00 weer de hort op en dan moet het open zijn.

Verkouden?quote:Het bericht over de speurhond die niets gevonden zou hebben, ging over het eerste treinstel. De speurhonden zijn nog steeds andere treinen en het station aan het uitkammen

Arme bomhondquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef Adolecens het volgende:
Het bericht over de speurhond die niets gevonden zou hebben, ging over het eerste treinstel. De speurhonden zijn nog steeds andere treinen en het station aan het uitkammen.

Moet dat echt zo lang duren ja? Ze waren van half 11 bezig?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef Adolecens het volgende:
Het bericht over de speurhond die niets gevonden zou hebben, ging over het eerste treinstel. De speurhonden zijn nog steeds andere treinen en het station aan het uitkammen.

Dan stap je nu lekker op je fiets, dan ben je er op tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Blaxje het volgende:
Arch, van dat uitstellen word ik zo moedeloos. Ik moet om 17:00 weer de hort op en dan moet het open zijn.

Dus ze doen twee uur over 1 treinstel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef Adolecens het volgende:

Misschien heeft dat beest een koudje gevat. Dan duurt het nou eenmaal iets langer...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet dat echt zo lang duren ja? Ze waren van half 11 bezig?

De hond is verkouden. Of ze weten niet welk treinstel waardoor ze alle treinen gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ze doen twee uur over 1 treinstel?

Zekerheid voor alles.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef -SG- het volgende:
[..]

Het is een Chihuahuaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]

Als je nu eerder kan vertrekken neem ik je wel meequote:

Lees nu dat ze met spiegeltjes het spoor aan het controleren zijn. Dat zou bullshit zijn, want ze hebben de trein laten stoppen in Den Bosch, terwijl al eerder bekend was dat die man riep dat ie een bom had.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef -SG- het volgende:
[..]

Vertrouw jij een terrorist? Die man kan zoveel roepen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lees nu dat ze met spiegeltjes het spoor aan het controleren zijn. Dat zou bullshit zijn, want ze hebben de trein laten stoppen in Den Bosch, terwijl al eerder bekend was dat die man riep dat ie een bom had.

Je weet uit hoeveel treinstellen deze intercity bestaat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]

carpoolen.fok.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Als je nu eerder kan vertrekken neem ik je wel mee

Vooral als ze uit BoZ komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vertrouw jij een terrorist? Die man kan zoveel roepen.

Ik kijk wel eens van die luchthaven series (ja die niet gespeelde dus) en die honden rennen van tas tot tas.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Zekerheid voor alles.
Of stap jij gewoon in die trein en weet dat ze door de tijdsdruk niet alles hebben kunnen controleren?
En de kans dat er nog iets ligt wat af kan gaan?

checked profiel Chinless:quote:

Juist. (veel te vinden die series op ftd trouwens)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens van die luchthaven series (ja die niet gespeelde dus) en die honden rennen van tas tot tas.

Daarom zeg ik het ook !quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
checked profiel Chinless:
![]()

Dat hoef ik allemaal niet te weten, ik weet alleen dat het best sneller kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:38 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Je weet uit hoeveel treinstellen deze intercity bestaat?
Je weet hoeveel plaatsen er zijn waar explosieven kunnen liggen?
De beste stuurlui staan aan wal...
In dit geval stuurman Mutant01.

Waarheidsgehalte zeer onbekend.quote:Kreeg nog een laatste tip van politieagent: er zijn meer treinstations ontruimd. Welke wilde hij niet zeggen.

Ja, die geruchten zijn ook via Twitter te lezen, alleen wordt er nergens wat bevestigd. Daarom meld ik het hier niet. Als er ergens een station afgesloten of ontruimd zou zijn, is dat binnen een minuut bekend en wel ergens te lezen.. Tot die tijd doe ik het af als een hoaxquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef MrJones het volgende:
Twitter via OB:
[..]
Waarheidsgehalte zeer onbekend.

Dat betwijfel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef MrJones het volgende:
Twitter via OB:
[..]

Wat zal het volgende nieuwtje worden, het nationale terreurdreiging niveau wordt verhoogd?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef MrJones het volgende:
Twitter via OB:
[..]

Natuurlijk dat jij het allemaal sneller kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoef ik allemaal niet te weten, ik weet alleen dat het best sneller kan.

Ik werk bij Al-Qaida.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:44 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Natuurlijk dat jij het allemaal sneller kan.
Werk je bij de politie of het EOD?
Of komen we nu weer uit bij die stuurlui aan wal?

Op welke functie ben je aangenomen?quote:

De infiltratie unit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Op welke functie ben je aangenomen?
PR, ICT?

Nederland heeft een telefoontje van de FBI gekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:47 schreef Kwaliteit het volgende:
Serieus zou er meer aan de hand zijn? Normaal gesproken is zo'n valse bommelding toch allang voorbij???

Ja naja hemelsbreed niet. Spoor 7 dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dat is toch honderden meters van het station verwijderd?

Het wordt steeds leuker.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nederland heeft een telefoontje van de FBI gekregen.

Ja, 115 minuten overleggen en discussieren, 5 minuten onderzoeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]

Die zijn er alweer een klein uurtjequote:

Normaliter zitten de meeste mensen die werken in kantoren. Ergo: wie thuis zit werkt niet en kan gemist wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kantoren moesten worden ontruimd, maar de bewoners mochten het zelf weten.

Eenvoudige manier om de mannen een beetje plezier te gunnen. Dat kantoorwerk begint aardig te vervelen, lijkt me.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom ME-bussen en Defensiehelikopters als er niks gevonden is?

Die staan waarschijnlijk voornamelijk te babbelen, te roken, en koffie te drinken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die zijn er alweer een klein uurtje

spannend!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:53 schreef Adolecens het volgende:
kluisjes op perron 1 worden nu opengemaakt en onderzocht

Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:29 schreef Hamilcar het volgende:
Dus, hoe groot achten jullie de kans dat er daadwerkelijk een bom wordt gevonden dit keer? 1%?
Het is iig weer ammunitie om de burger nog meer privacy af te nemen.

Heb je net je cocaine daar even opgeborgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:53 schreef Adolecens het volgende:
kluisjes op perron 1 worden nu opengemaakt en onderzocht

Als je niks zinnigs te vertellen hebt in dit topic waarom reageer je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |