RELLEUH!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef Adolecens het volgende:
ME is gearriveerd op station Den Bosch
Treinen van 13u rijden nog niet hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier heb je ook nog extra info:
http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart
Ze maken er wel een spektakel van al met al.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef Adolecens het volgende:
Ja, ben ook wel benieuwd. Nog geen 5 minuten geleden las ik dat er robots naar het station kwamenquote:
En dan denk je dat de treinen weer gaan rijden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef Adolecens het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:19 schreef Adolecens het volgende:
Leuke oefening, de halve infrastructuur in Noord-Brabant platleggen op een werkdag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hadden we een aantal jaren geleden niet een keer ook zoiets op de snelwegen rond Rotterdam? Dat bleek uiteindelijk een grote oefening te zijn. Leger, heli's, politie, de hele santenkraam was paraat.
Nee, je eet teveel brinta.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een laxerende berichtgeving weer. Ik moet zo naar het toilet.²
Ja, maar dat was toen ook zo. Iets met tunnels daar. Even zoeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuke oefening, de halve infrastructuur in Noord-Brabant platleggen op een werkdag.
Waarschijnlijk orde handhaving. Politie is uit de noodhulp getrokken om de eerste uren alles in goeie banen te leiden, maar reguliere noodhulp heeft daaronder te leiden.quote:
Zo'n oefening moet natuurlijk wel realistisch zijn he.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Leuke oefening, de halve infrastructuur in Noord-Brabant platleggen op een werkdag.
Vreemde bedoening.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk orde handhaving. Politie is uit de noodhulp getrokken om de eerste uren alles in goeie banen te leiden, maar reguliere noodhulp heeft daaronder te leiden.
[ afbeelding ]
Wat schuift het?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kunnen we geen andere burgemeester kopen, Rombouts is zo'n sukkel.
Blijf daar de rest van de dag maar zitten, want er komt toch geen zinnig woord bij je uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een laxerende berichtgeving weer. Ik moet zo naar het toilet.²
Hmzz, zie dat ze maar een kwartier vooruit bijwerken. De trein van 12:44 uit Eindhoven naar Schiphol stond eerst dat ie wel zou rijden, maar is nu ook doorgestreept.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef Barwurz het volgende:
[..]
En dan denk je dat de treinen weer gaan rijden?
Waarom is de ME er trouwens?
Verwachten ze rellen?
Een peleton ME'ers gaat de robotdans doenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het nou, gaat de boel weer rijden of komen de robots en de ME?
Misschien omdat die vent in jurk niet meer op het knopje kan drukken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als die gast een bom bij zich had ,waarom is die dan nog niet afgegaan?
Ohquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:25 schreef LangeJan het volgende:
Wel kut, nu is het morgen 2 keer zo druk in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |