De infiltratie unit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Op welke functie ben je aangenomen?
PR, ICT?
Nederland heeft een telefoontje van de FBI gekregen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:47 schreef Kwaliteit het volgende:
Serieus zou er meer aan de hand zijn? Normaal gesproken is zo'n valse bommelding toch allang voorbij???
Ja naja hemelsbreed niet. Spoor 7 dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Dat is toch honderden meters van het station verwijderd?
Het wordt steeds leuker.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nederland heeft een telefoontje van de FBI gekregen.
Ja, 115 minuten overleggen en discussieren, 5 minuten onderzoeken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ze doen twee uur over 1 treinstel?
Die zijn er alweer een klein uurtjequote:
Normaliter zitten de meeste mensen die werken in kantoren. Ergo: wie thuis zit werkt niet en kan gemist wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kantoren moesten worden ontruimd, maar de bewoners mochten het zelf weten.
Eenvoudige manier om de mannen een beetje plezier te gunnen. Dat kantoorwerk begint aardig te vervelen, lijkt me.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom ME-bussen en Defensiehelikopters als er niks gevonden is?
Die staan waarschijnlijk voornamelijk te babbelen, te roken, en koffie te drinken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die zijn er alweer een klein uurtje
spannend!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:53 schreef Adolecens het volgende:
kluisjes op perron 1 worden nu opengemaakt en onderzocht
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:29 schreef Hamilcar het volgende:
Dus, hoe groot achten jullie de kans dat er daadwerkelijk een bom wordt gevonden dit keer? 1%?
Het is iig weer ammunitie om de burger nog meer privacy af te nemen.
Heb je net je cocaine daar even opgeborgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:53 schreef Adolecens het volgende:
kluisjes op perron 1 worden nu opengemaakt en onderzocht
Als je niks zinnigs te vertellen hebt in dit topic waarom reageer je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |