Nee hoor, de helft durft morgen niet met de trein te reizen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:25 schreef LangeJan het volgende:
Wel kut, nu is het morgen 2 keer zo druk in de trein
Mooie shit was dat, ik zou naar de Killers gaan toenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:26 schreef MrJones het volgende:
[..]
Mwoh, was hier niet anders: http://www.luxzenburg.org/?p=649
Hoezo, ramptoeristen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:25 schreef LangeJan het volgende:
Wel kut, nu is het morgen 2 keer zo druk in de trein
Ik zie daar nergens dat de treinen bij Den Bosch om 12:30 weer beginnen te rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
http://www.traphic.nl/trein.aspx
Actueler dan NS zelf
bron?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:28 schreef Adolecens het volgende:
Politie meldt dat onderzoek met honden toch nog langer gaat duren
Station is nog gesloten, de treinen rijden tot nader order niet.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:28 schreef Adolecens het volgende:
Politie meldt dat onderzoek met honden toch nog langer gaat duren
Station is nog gesloten, de treinen rijden tot nader order niet.
http://www.telegraaf.nl/d(...)bot_naar_werk__.htmlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het nou, gaat de boel weer rijden of komen de robots en de ME?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Blaxje het volgende:
Arch, van dat uitstellen word ik zo moedeloos. Ik moet om 17:00 weer de hort op en dan moet het open zijn.
Verkouden?quote:Het bericht over de speurhond die niets gevonden zou hebben, ging over het eerste treinstel. De speurhonden zijn nog steeds andere treinen en het station aan het uitkammen
Arme bomhondquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef Adolecens het volgende:
Het bericht over de speurhond die niets gevonden zou hebben, ging over het eerste treinstel. De speurhonden zijn nog steeds andere treinen en het station aan het uitkammen.
Moet dat echt zo lang duren ja? Ze waren van half 11 bezig?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef Adolecens het volgende:
Het bericht over de speurhond die niets gevonden zou hebben, ging over het eerste treinstel. De speurhonden zijn nog steeds andere treinen en het station aan het uitkammen.
Dan stap je nu lekker op je fiets, dan ben je er op tijd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Blaxje het volgende:
Arch, van dat uitstellen word ik zo moedeloos. Ik moet om 17:00 weer de hort op en dan moet het open zijn.
Dus ze doen twee uur over 1 treinstel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef Adolecens het volgende:
Misschien heeft dat beest een koudje gevat. Dan duurt het nou eenmaal iets langer...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet dat echt zo lang duren ja? Ze waren van half 11 bezig?
De hond is verkouden. Of ze weten niet welk treinstel waardoor ze alle treinen gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ze doen twee uur over 1 treinstel?
Zekerheid voor alles.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet dat echt zo lang duren ja? Ze waren van half 11 bezig?
Het is een Chihuahuaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ze doen twee uur over 1 treinstel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |