Als je nu eerder kan vertrekken neem ik je wel meequote:

Lees nu dat ze met spiegeltjes het spoor aan het controleren zijn. Dat zou bullshit zijn, want ze hebben de trein laten stoppen in Den Bosch, terwijl al eerder bekend was dat die man riep dat ie een bom had.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Moet dat echt zo lang duren ja? Ze waren van half 11 bezig?

Vertrouw jij een terrorist? Die man kan zoveel roepen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lees nu dat ze met spiegeltjes het spoor aan het controleren zijn. Dat zou bullshit zijn, want ze hebben de trein laten stoppen in Den Bosch, terwijl al eerder bekend was dat die man riep dat ie een bom had.

Je weet uit hoeveel treinstellen deze intercity bestaat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus ze doen twee uur over 1 treinstel?

carpoolen.fok.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Als je nu eerder kan vertrekken neem ik je wel mee

Vooral als ze uit BoZ komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vertrouw jij een terrorist? Die man kan zoveel roepen.

.
.

Ik kijk wel eens van die luchthaven series (ja die niet gespeelde dus) en die honden rennen van tas tot tas.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Zekerheid voor alles.
Of stap jij gewoon in die trein en weet dat ze door de tijdsdruk niet alles hebben kunnen controleren?
En de kans dat er nog iets ligt wat af kan gaan?

checked profiel Chinless:quote:

Juist. (veel te vinden die series op ftd trouwens)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens van die luchthaven series (ja die niet gespeelde dus) en die honden rennen van tas tot tas.

Daarom zeg ik het ook !quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
checked profiel Chinless:

Dat hoef ik allemaal niet te weten, ik weet alleen dat het best sneller kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:38 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Je weet uit hoeveel treinstellen deze intercity bestaat?
Je weet hoeveel plaatsen er zijn waar explosieven kunnen liggen?
De beste stuurlui staan aan wal...
In dit geval stuurman Mutant01.

Waarheidsgehalte zeer onbekend.quote:Kreeg nog een laatste tip van politieagent: er zijn meer treinstations ontruimd. Welke wilde hij niet zeggen.

Ja, die geruchten zijn ook via Twitter te lezen, alleen wordt er nergens wat bevestigd. Daarom meld ik het hier niet. Als er ergens een station afgesloten of ontruimd zou zijn, is dat binnen een minuut bekend en wel ergens te lezen.. Tot die tijd doe ik het af als een hoaxquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef MrJones het volgende:
Twitter via OB:
[..]
Waarheidsgehalte zeer onbekend.

Dat betwijfel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef MrJones het volgende:
Twitter via OB:
[..]

Wat zal het volgende nieuwtje worden, het nationale terreurdreiging niveau wordt verhoogd?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef MrJones het volgende:
Twitter via OB:
[..]

Natuurlijk dat jij het allemaal sneller kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoef ik allemaal niet te weten, ik weet alleen dat het best sneller kan.

Ik werk bij Al-Qaida.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:44 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Natuurlijk dat jij het allemaal sneller kan.
Werk je bij de politie of het EOD?
Of komen we nu weer uit bij die stuurlui aan wal?

Op welke functie ben je aangenomen?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |