Wat lief dat je het vraagt!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hoe is het eigenlijk met al die andere dames? Droomvrouwtje, Poezebeest, IslaBonita, Tierrr, Winterstorm & Ahava? Jullie komen ons kletskousen wel steeds een hart onder de riem steken, maar hoe is het met jullie?
Word je tussentijds in de gaten gehouden bij het nemen van Clomid? Ik bedoel: moet je af en toe op controle bij de gyn om te zien of de follikels groeien?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt!!![]()
Hier gaat ie wel goed hoor. Ben nu gewoon aan het afwachten wat de clomid doet, maar vraag me wel af waar ik aan toe ben.. Ik voel namelijk vanalles en mijn temp is een zootje en ik heb ook nu al slijm.. maar dat zal allemaal wel door de clomid komen, maar wel lastig dat je dan helemaal niet weet waar je aan toe bent.
Nouja, we wachten gewoon af en ondertussen klussen we maar wat steeds!
Lief van jequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hoe is het eigenlijk met al die andere dames? Droomvrouwtje, Poezebeest, IslaBonita, Tierrr, Winterstorm & Ahava? Jullie komen ons kletskousen wel steeds een hart onder de riem steken, maar hoe is het met jullie? Trekken jullie het allemaal nog een beetje?![]()
Hier nog steeds krampjes, maar geen bloed. Vriendinnetje met beeb op de koffie gehad, was gezellig.
Lief dat je het vraagt, PZE! Het gaat hier nog steeds heel wisselend. Ik merk dat ik het soms ook moeiljk vind om hier te posten. Ik heb het gevoel dat er steeds mensen komen en gaan en ik blijf hier maar hangen. Bovendien heb ik totaal geen concentratievermogen op het moment waardoor het moeilijk is om op iedereen te reageren. Dat vind ik dan weer vervelend dus vertel dan ook weinig over mezelf. Er is natuurlijk ook niet veel te vertellen; we zijn niet bezig met behandelingen maar in afwachting van de uitslagen. Dat duurt nog bijna 3 maanden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hoe is het eigenlijk met al die andere dames? Droomvrouwtje, Poezebeest, IslaBonita, Tierrr, Winterstorm & Ahava? Jullie komen ons kletskousen wel steeds een hart onder de riem steken, maar hoe is het met jullie? Trekken jullie het allemaal nog een beetje?![]()
Hier nog steeds krampjes, maar geen bloed. Vriendinnetje met beeb op de koffie gehad, was gezellig.
Ja nog 3 maandjes, maar die zijn zo voorbij (hoop ik)quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef Kolonia het volgende:
Jammer dat je daar niet meer wil komen Mijsje, ik zal je missen.![]()
Pff, droomvrouwtje, wat moet je lang wachten zeg.
Sterkte.
Het heeft geholpen mijsjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef mijsje het volgende:twentemeisje... stom lijf ook... ik hoop zo dat je gauw ongesteld wordt, dat je doorkunt voor de onderzoeken...
Thanks@ Inderdaad, voel me erg opgelucht omdat het geen monstercyclus werd deze keer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn zeg twentemeisje. 32 dagen is prima, toch? Fijn!![]()
Ik hoop met je mee meis!quote:Ik hoop dat het bij mij ook zo doorbreekt, had weer een lagere temperatuur. Vind het ook wel weer fijn dat het even duurt, dan is het volgende week vrijdag bij de gyn pas de 7e dag, kunnen we die cyclus misschien nog beginnen met het 'actieplan'.
quote:Erg he, dat je zo gaat denken. Zullen de frustraties wel zijn.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef Basboussa het volgende:
Kom ik weer even, door alle consternatie nog vergeten wat ik ook nog wilde zeggen... Namelijk, dat ik door dit topic niet alleen wat wijzer ben geworden op het gebied van mogelijkheden, aandoeningen etc., maar ook dat ik in het verleden weleens foute dingen gezegd heb tegen mensen die niet makkelijk zwanger kunnen worden. Nooit bij stil gestaan dat zulke dingen heel fout kunnen vallen, en het was dus echt goed bedoeld. Ga ervanuit dat het niet tegen een van jullie was, maar toch mijn excuses. I really did not know better... Op dat gebied heeft dit topic mijn ogen echt geopend!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:53 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen een beetje fatsoenlijke nacht gehad?
Hoop dat het vandaag allemaal weer beter gaat met iedereen
Ahava, was geen opmerking naar jou over het 'spits drijven' maar gewoon in het algemeen![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het heeft geholpen mijsje. Ik ben gisteren begonnen te 'pruttelen' en de menstruatie lijkt nu door te zetten. Morgenvroeg kan ik komen voor een uitgangsecho en bloedprikken.
Ben zo blij dat er nu een cyclus met een redelijk normale lengte (32 dagen) tussenkwam.
Ik lees niet mee in het andere topic, dus heb er ook niets zinnigs over te zeggen. Maar hoop dat jullie de frustraties naast je neer hebben kunnen leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |