abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78388595
dat is ook zo dom dat ik dat even vergat...
hij staat klaar voor dan hoor! ( in het pakje om te bakken dan hoor... )
pi_78388645
ja het gaat wel hoor.
druk met werken en wachten op deze cyclus.
vorige maand was ik in 1 keer wel ongesteld dus wil ik deze maand even afwachten of ik nog een keer ongesteld kan zijn. anders toch de afspraak maken . maar hoop er niet op .
nog steeds geen gespannen borsten zoals ik normaal wel heb.
wel enorm last van brandend maagzuur in me keel en slokdarm. bleegh!
zo maar weer naar me werk...
big boss van de area is weer op bezoek dus dan zal mijn baas wel weer over de zeik zijn.
en een nieuwe actie voor tankpasklanten.(werk op een groot tankstation) dus zal weer aanpoten worden.
verder dit weekend leuk met vrienden een dagje uit geweest in maastricht.
eerst naar oorlogskerkhof in margraten om foto`s te maken.(met het paintballteam van mijn lief)
daarna tussendoor eetcafe bezocht, verbouwing van onze vrienden`s huis gekeken en daarna naar belgie naar een amerikaans eethuis(gaaf)
was er wel aan toe een dagje uit!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_78388861
het klinkt alsof je heerlijk hebt genoten winterstorm! super voor je!
pi_78389406
Mijsje, PZE, en iedereen hier die erover heeft geschreven; heel herkenbaar dat jullie niet meer in het ander topic meelezen. Toen wij hier een tijd aan het proberen waren, heb ik zo af en toe toch daar nog eens gelezen... en als ik dan las "ik ben al 3 maanden bezig... waarom lukt het nu nog niet?', nou sorry, hoor... maar dan dacht (en denk) ik alleen maar . En inderdaad, de teleurstelling die er dan was ... Tuurlijk, ik weet het; de wens is hetzelfde, maar ik persoonlijk vind het wel een beetje overdreven als er dan gelijk "getreurd" wordt (om het maar netjes uit te drukken).

En ik hoop ook dat iedereen hier ooit aan die andere kant komt te staan. Gelukkig zijn er een heel stel die het goeie voorbeeld al hebben gegeven en waardoor jullie hopelijk toch een beetje hoop houden...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 24 februari 2010 @ 17:58:28 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78401380
Heb net voor het eerst sinds tijden ook weer eens gelezen in het andere topic, moet ook wel eerlijk zeggen dat er momenteel toch ook echt een aantal niet al te slimme dames meeposten daar. Snap best dat jullie tenen zo af en toe eens compleet krom in je schoenen staan...

Normaal gesproken snap ik best dat iemand die nog maar kort bezig is baalt dat ze ongesteld is, maar er komen momenteel best wel wat domme opmerkingen voorbij.

Ladies, ik blijf gewoon stug doorduimen voor jullie. Ik geloof er nog steeds in
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:14:50 #256
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78401879
Dames,

Ik wilde alleen even komen zeggen dat ik ontzettend veel bewondering voor jullie heb. Gewoon, de manier waarop jullie met grote en kleine teleurstellingen/tegenslagen etc. omgaan. Ik heb zelf nooit ervaren (gelukkig, God zij dank!) hoe het is om minder vruchtbaar te zijn, of moeite te hebben met het zwanger worden/ blijven. Helaas is dat in mijn omgeving nogal vanzelfsprekend en wordt het allemaal goed in de gaten gehouden. Zo dacht 'men' dat wij het al jaren aan het proberen waren, en dat het niet lukte, en kreeg ik allemaal vage tips mbt voedsel, kleding whatever. En de man dus ook! En voor mij is dat natuurlijk allemaal best grappig, maar toch al best irritant. Dan besef ik me destemeer dat ik eigenlijk me niet kan voorstellen hoe het is om echt in dit topic te moeten posten. En ik gun het met name jullie zo. Omdat je er zo duidelijk voor kiest, en dan ook nog hemel en aarde zou bewegen om toch maar het geluk van een kindje te kennen. En dat jullie zo enthousiast kunnen zijn over positieve ontwikkelingen bij een ander. Echt een soort 'zusterliefde'. Mooi!

Ik heb ook gepost in het andere topic, daar wij weer voor een tweede kindje willen gaan, maar ik erger me daar ook aan de vanzelfsprekendheid van het wonder dat het eigenlijk is om een kindje te krijgen. Of het wonder wat langer duurt, of juist echt een verrassing is, het blijft een wonder! En voor jullie natuurlijk een Wonder met een hoofdletter W.

Ik wens jullie allemaal jullie eigen Wondertjes toe (een of twee of drie of vier) en veel sterkte!

Ik lees hier trouw mee, maar vind het zo moeilijk om wat te zeggen. Met name omdat ik het zo niet weet hoe het is, en eigenlijk ook wel zo bang ben dat het 'ons zou overkomen' Soort struisvogelgedrag dus...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78402381
Flugel, dan ligt het dus echt niet aan mij... ik begon vanmiddag alweer te twijfelen aan mezelf toen ik toch weer gereageerd had in een half boze bui... (ik voelde me ook zo boos en genegeerd toen daar verder niet meer op gereageerd werd door de persoon in kwestie... misschien is ze inderdaad niet slimmer ) ik moet echt niet meer daar kijken, maar het bij dit topic houden...

Babboussa wat een lieve reactie! Ik ben blij dat jullie hier gelukkig minder moeite mee hebben! Ik hoop dat het niet zo lang duurt voor jullie ook kunnen laten zien dat er een tweede Wondertje onderweg is!
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:34:49 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78402492
mijsje

Het ligt écht niet aan jou, heeft niets te maken met eventuele gevoeligheid. Dit is gewoon pure domheid, mijn tenen kropen ook omhoog...

Overigens snap ik het tempen en testen dan weer wel, ik was daar ook een ster in. Maar terugkijkend is dat eigenlijk pas na de eerste miskraam begonnen... Ach iedereen moet doen waar ze zin in heeft natuurlijk, maar domheid is gewoon erg naar in dit soort situaties....

domme opmerkingen die wél goed bedoeld zijn uitgezonderd dan... Daar heb ik al nooit boos om kunnen worden. Kortzichtigheid is echter een ander verhaal...
pi_78403374
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hoe is het eigenlijk met al die andere dames? Droomvrouwtje, Poezebeest, IslaBonita, Tierrr, Winterstorm & Ahava? Jullie komen ons kletskousen wel steeds een hart onder de riem steken, maar hoe is het met jullie?
Wat lief dat je het vraagt!!
Hier gaat ie wel goed hoor. Ben nu gewoon aan het afwachten wat de clomid doet, maar vraag me wel af waar ik aan toe ben.. Ik voel namelijk vanalles en mijn temp is een zootje en ik heb ook nu al slijm.. maar dat zal allemaal wel door de clomid komen, maar wel lastig dat je dan helemaal niet weet waar je aan toe bent.
Nouja, we wachten gewoon af en ondertussen klussen we maar wat steeds!

Enne, wat betreft het andere topic: ik snap precies wat jullie bedoelen. Weet nu even niet om welke opmerkingen het specifiek gaat, maar ik voel me daar ook steeds minder happy. Mede daarom ben ik hier ook heen verhuisd... maar hier durf ik eigenlijk ook nog niet echt goed te posten omdat ik tegenover jullie niet wil klagen... lastig!
pi_78403702
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Wat lief dat je het vraagt!!
Hier gaat ie wel goed hoor. Ben nu gewoon aan het afwachten wat de clomid doet, maar vraag me wel af waar ik aan toe ben.. Ik voel namelijk vanalles en mijn temp is een zootje en ik heb ook nu al slijm.. maar dat zal allemaal wel door de clomid komen, maar wel lastig dat je dan helemaal niet weet waar je aan toe bent.
Nouja, we wachten gewoon af en ondertussen klussen we maar wat steeds!
Word je tussentijds in de gaten gehouden bij het nemen van Clomid? Ik bedoel: moet je af en toe op controle bij de gyn om te zien of de follikels groeien?
Ik vond het bij het gebruik van de Clomid jammer dat er geen controles waren bij de gyn. Er werd toen ook heel veel geklust (maar op den duur werd dat soms ook een beetje teveel )
pi_78404079
PZE, inderdaad lief dat je het vraagt....

Ben afgelopen weekend ongesteld geworden, ach ja ben er nu wel aan gewend dat het elke keer niet lukt....nieuwe ronde maar weer. (dat zeg ik nu wel maar ben helemaal niet zo stoer hoor....ben toch elke keer weer een beetje teleurgesteld...). Morgen heeft mijn vent die spatader-operatie. Dus dat wordt wel even spannend...
Mijn kijkoperatie heb ik nog even uitgesteld, ik hoop over een paar weken op wintersport te kunnen.
Dus verder weinig nieuws.

Mijsje, heel heel jammer dat deze ronde niet gelukt is... Hoop blijven houden hoor!

PZE, jij houdt het toch nog even spannend. Ik hoop het zo voor je!

En voor alle lieve dames hier, een dikke kus!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_78404122
Oeps foutje
pi_78404461
Och jee, het ligt dus toch niet aan mij. Heb me vanmiddag vreselijk moeten inhouden om niet te reageren daar.

Tierrr, wat Leo zegt: heb je controles? Die had ik net als Leonie niet. Best lastig, dus gebruikte ik er ovutesten bij.
Isla, spannend! Hopelijk heeft de operatie het gewenste resultaat.

Basboussa, wat aardig van je!
pi_78405008
Balen van je ongi isla... ik hoop dat morgen alles goed gaat!! Je laat het wel ff weten he?

Ik heb geen controles bij de gyn helaas... had ik op zich wel gewild, want op deze manier snap ik er niks van en continu om de dag klussen heb ik ook geen zin in eigenlijk. Maargoed, ik gebruik gewoon ovutestjes en wacht ff af... moet wel dag 21 bloedprikken. Misschien wordt het nog duidelijk en anders kan ik in een volgende ronde altijd nog controles krijgen misschien.
pi_78407754
Tierrr, het lijkt alweer eeuwen geleden.. maar ook wij werden niet gecontroleerd bij de Clomid. Wij hebben het een jaar gebruikt, zonder resultaat. Hopelijk is het voor jullie wel het wondermmiddel en heb je gauw een mooi resultaat!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_78409243
zo, ik heb even afscheid genomen in het andere topic... sorry, kon me (weer) niet beheersen. ik ga zo m'n best doen om niet meer steeds te lezen zolang dat topic nog omhoog komt in m'n AT... zucht, ff kalmeren en dan komt het wel weer goed...
pi_78409316
Isla, ik hoop zo dat de operatie van je man goed gaat! ik blijf voor jullie duimen meid!

Tierrr, wat jammer dat je nu toch aan de clomid moest... ik hoop heel erg dat het resultaten op gaat leveren voor je meid!
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:16:19 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78409609
quote:
Hoe is het eigenlijk met al die andere dames? Droomvrouwtje, Poezebeest, IslaBonita, Tierrr, Winterstorm & Ahava? Jullie komen ons kletskousen wel steeds een hart onder de riem steken, maar hoe is het met jullie? Trekken jullie het allemaal nog een beetje?

Hier nog steeds krampjes, maar geen bloed. Vriendinnetje met beeb op de koffie gehad, was gezellig.
Lief van je hier gaat het wel. Heb alleen nog last van flinke moeheid, dus gister bloed laten prikken. HA denkt dat mijn HB/ijzer te laag is tengevolge van de operatie. Volgende week ga ik weer voor halve dagen werken, deze week heb ik nog vakantie. En verder, tja ik kan niet veel, als je de pil door moet slikken. Het is nu gewoon de tijd uitzitten tot aan 27 mei en dan kunnen we weer verder. Ik probeer nu veel bezig te zijn met het plannen van de bruiloft, wat voor wat afleiding zorgt. De ene keer helpt die afleiding de andere keer niet, het gaat met ups en downs, soms kan ik ontzettend boos en verdrietig over alles en niets en dan erger ik me aan de kleinste dingen, en ik heb dagen dat het goed gaat, het wisselt heel vaak af.

En over het andere topic ik snap jullie gevoel ook wel hoor, ik lees daar eigelijk niet meer mee. Gewoon omdat ik me daar niet thuis voel en waarom zou ik mezelf kwellen. En ik las over hyves. Hier ook veel oud klasgenoten ineens zwanger , vooral degene van wie ik het nooit verwacht had. Soms vind ik het heel confronterend zeker als ze dan foto's van de echo posten, maar over het algemeen kan ik daar goed mee omgaan. Het is alleen heel raar, je bent in de zelfde leeftijd en toch verloopt alles anders. Ik weet gewoon dat het nog wel een hele lange tijd gaat duren voordat ik zwanger zal zijn (als dat ooit gebeurt) en dan beginnen hun waarschijnlijk al aan een tweede, dat vind ik wel een heel vreemd idee.

Voor alle meiden in dit topic een dikke knuffel
Be happy with the little things in life
pi_78409854
droomvrouwtje... fijn dat je rustig verder bij kan komen van je operatie maar jammer dat je er zo last van hebt en dat zich ook uit in een HB/ijzertekort...
ik hoop gewoon voor jou dat het gauw 27 mei is, en met die bruiloft op komst kan dat zomaar gebeuren... (bij mij waren de laatste paar maanden voor de bruiloft ook zo voorbij... )
de ups en downs zijn nu denk ik wel normaal ondanks dat ze vervelend zijn. het is toch een bepaald proces van rouw waar je doorheen moet omdat er iets niet goed blijkt te werken in je lijf. dat is ook lastig om mee om te kunnen gaan. Ik hoop dat je er toch je eigen manier in vindt. sterkte in ieder geval
pi_78410464
Jammer dat je daar niet meer wil komen Mijsje, ik zal je missen.

Pff, droomvrouwtje, wat moet je lang wachten zeg.
Sterkte.
pi_78410776
lief van je Kolonia. ik ga het maar even laten bezinken allemaal... ik heb me ook nog niet uit de OP laten verwijderen... ik denk wel dat als ik er weer ga lezen en ik kan het nog steeds niet goed rijmen met hoe ik me voel, ik me ms wel laat verwijderen. Ik weet het nu niet zo goed, ms ook omdat ik gewoon een offday heb, maar ik denk dat een groot deel van het probleem vanavond zelf al heeft aangegeven niet meer te willen zijn in het tweede streepjes topic... dat scheelt al wat moet ik zeggen, hoewel ik nooit iemand van dat of welk topic dan ook zou proberen te weren... sorry dat ik het ook mee uit de hand heb laten lopen hoor, was voor de sfeer niet fijn...
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:43:19 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78410983
Oh, dan ga ik je weer terugzetten... ik heb je er tegelijk met CA uitgehaald omdat ik dacht dat je afscheid nam van het topic...

Ik vind overigens van alles van wat er over en weer gezegd is, maar ik weet niet of ik duidelijk en netjes kan zeggen wat ik bedoel zonder weer op tenen te gaan staan dus ik zeg maar even niks.
pi_78411188
oeh, ik zag opeens inderdaad dat je me eruit gehaald had... kijk maar even wat het handigst is, je mag me er ook wel een tijdje uitlaten hoor. als ik me geroepen voel daar echt weer mee te gaan posten, kan ik er altijd wel weer in...

en ik denk dat er inderdaad wel veel te vinden is van wat er over en weer gezegd is, van haar maar ook van mij... ik heb me toch laten gaan hoewel ik nog zo op m'n tanden had gebeten om het niet te doen... maar goed, gebeurd is gebeurd.
pi_78411608
Och meiden toch! Mijsje en PZE ik heb echt ook op mijn handen gezeten in het andere topic. Trek je er niets van aan (hoe makkelijk dat ook gezegd is), je weet zelf hoe het voor jou in elkaar steekt. En ik wil jullie graag een hart onder de riem steken, tis ook gewoon niet leuk. En dat mag je ook gewoon hardop zeggen, daar is dit topic voor. Mijn duimen draaien voor jullie, jullie zijn als enige nog over van het clubje waarmee we destijds in het tweede streepje zaten, het is al weer zo lang geleden. Hopelijk was dit de laatste teleurstelling!
En andere dames, ook voor jullie
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78411893
mefke, zo lief van je om dit te zeggen...
je hebt ook gewoon gelijk. ik ga ook gewoon op m'n handen zitten nu en een paar dagen overdenken wat er in het andere topic is gezegd...
pi_78412808
quote:
Hoe is het eigenlijk met al die andere dames? Droomvrouwtje, Poezebeest, IslaBonita, Tierrr, Winterstorm & Ahava? Jullie komen ons kletskousen wel steeds een hart onder de riem steken, maar hoe is het met jullie? Trekken jullie het allemaal nog een beetje?

Hier nog steeds krampjes, maar geen bloed. Vriendinnetje met beeb op de koffie gehad, was gezellig.
Lief dat je het vraagt, PZE! Het gaat hier nog steeds heel wisselend. Ik merk dat ik het soms ook moeiljk vind om hier te posten. Ik heb het gevoel dat er steeds mensen komen en gaan en ik blijf hier maar hangen. Bovendien heb ik totaal geen concentratievermogen op het moment waardoor het moeilijk is om op iedereen te reageren. Dat vind ik dan weer vervelend dus vertel dan ook weinig over mezelf. Er is natuurlijk ook niet veel te vertellen; we zijn niet bezig met behandelingen maar in afwachting van de uitslagen. Dat duurt nog bijna 3 maanden.

Eigenlijk ben ik nu vooral bezig met mezelf, om mezelf weer op te laden, mijn balans weer terug te vinden. Dat kost tijd en die probeer ik mezelf te gunnen. Dat is wel eens moeilijk als je ongeduldig bent, zoals ik , maar uiteindelijk gaat me het wel lukken. En dan pas gaan we weer kijken naar een volgende behandeling.

Nu ben ik eigenlijk vooral nieuwsgierig naar jou. Ik heb nog niet gelezen dat je echt ongesteld bent geworden of heb ik niet goed gelezen?

In de discussie over het Tweede-Streepjetopic meng ik me niet omdat ik daar niet lees. Geen idee dus wat er gaande is. De belevingswereld van de meiden die daar posten staat zo ver van de mijne; dat is voor beide partijen niet leuk.
Ik vind het wel heel lief dat je ons een hart onder de riem komt steken, Baboussa! Dankjewel.

Andere meiden, sorry, meer puf heb ik even niet meer. Ik ben ook alweer kwijt wat ik nog meer heb gelezen. Voor iedereen hoop ik dat alle behandeling eindelijk hun vruchten zullen afwerpen. Dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78413303
Ik twijfelde of ik dit zou posten omdat ik dus niet lees in het Tweede Streepje, maar 1 ding moet me toch van het hart. Ik vind het jammer dat in dit topic over (een aantal) meiden uit het andere topic wordt gezegd dat ze dom zijn. Of ze het zijn, weet ik niet, maar om daar dan hier over te gaan praten, vind ik niet zo netjes.
Ik kan me best voorstellen dat er ergernissen zijn omdat we, zoals ik al schreef, zo'n totaal andere belevingswereld hebben dan de meiden in het andere topic. Maar of bespreek dat dan daar, of accepteer het en lees er niet meer. Just my 2 cents (zoals BE vaak zegt).
pi_78413689
Aardig van je mefke, hopelijk komen wij ook eens in z&g terecht.

Ahava, wat duurt dat nog lang zeg! Drie maanden is wel heel erg lang voor uitslagen. Hoe kan dat?
Ik ben inderdaad nog niet ongesteld geworden. Wel negatief getest gisteren. Verwacht het morgen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:28:33 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78413892
Ahava, die trek ik mezelf maar even aan.... Waarom ik hier aangaf dat er niet zo'n slimme meiden zitten / domme opmerkingen geplaatst worden in het andere topic heb ik daar ook al gemeld. Ik postte het hier uit troost, om aan te geven dat het niet aan mijsje (of wie dan ook lag), maar ik ook regelmatig met kromme tenen zit. Zelfs nog eerlijker om het hier te doen dan via PM wat ook regelmatig gebeurd in dit soort situaties.

Zoals gezegd zul je altijd domme opmerkingen blijven tegenkomen. Soms omdat mensen simpelweg niet beter weten (en die neem ik meestal niets kwalijk) en soms omdat mensen gewoon geen tact hebben. Die laatste categorie vind ik ook erg lastig om mee om te gaan. Opmerkingen kunnen dan soms ineens heel erg pijnlijk zijn. Dat is dus de context van m'n 'dom' opmerking...

Enfin, ik heb eigenlijk ook maar bar weinig zin om e.e.a. op het spits te gaan drijven nu.
pi_78414141
Ahava, het was een reactie op wat er ook daar werd gezegd. dat stukje is een beetje een discussie geworden in het andere topic wat een beetje met dit verweven is... de persoon in kwestie is er ook al mee geconfronteerd. maar de andere belevingswereld die we hier tov daar hebben, dat is zeker waar. ik voelde me eerst nog meer verbonden met het tweede streepjes topic, maar kwam er een paar weken geleden achter dat ik daar weinig raakvlakken meer mee had, en voel me steeds meer alleen hier thuis... (al wil ik nog wel graag weten hoe het met sommigen in het tweede streepjestopic gaat...)
Ik snap dat het moeilijk is om hier te blijven hangen, terwijl anderen doorgaan. heb ik soms ook, maar toch minder dan in het andere topic merk ik. ik gun het iedereen evenveel hoor, dat is het ook zeker niet... ik kan denk ik ook niet goed verwoorden wat het dan wel is.
Ik hoop in ieder geval dat je je balans weer beetje bij beetje helemaal terugkrijgt! het is nou onderhand ook jouw tijd om door te mogen, en ik wil best nog een maandje blijven hangen om jou uit te zwaaien! (of samen, dat mag ook, maar dan ook met allemaal samen... )
pi_78414507
Ik wil ook zeker niets op het spits drijven, flugeltje; ik wilde alleen aangeven hoe ik er in sta. Ieder zijn ding/keus, wat mij betreft.

PZE, die 3 maanden is wel gebruikelijk bij chromosomenonderzoek. Ik vind het niet zo erg omdat ik toch een pauze nodig heb. Stiekem duim ik nog even voor je door, hoor.
pi_78414619
Aha, ik wist niet dat dat zolang duurt. Gelukkig heb je nu die pauze die je nodig hebt.
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:40:24 #283
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78414728
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef Kolonia het volgende:
Jammer dat je daar niet meer wil komen Mijsje, ik zal je missen.

Pff, droomvrouwtje, wat moet je lang wachten zeg.
Sterkte.
Ja nog 3 maandjes, maar die zijn zo voorbij (hoop ik)

@mijsje je snapt het meteen, een soort rouw proces, ik moet echt wennen aan het feit dat mijn lichaam niet functioneert zoals ik vind en het zou moeten functioneren, en daar moet je mee leren leven/omgaan en daar heb ik nog wel moeite mee, heb me er nog niet bij neergelegd. Maar dat komt wel, en anders wel in mei zodra ik meer weet en verder kan.

@ahava is toch niet erg dat je niet altijd op alles en iedereen reageert. Ik lees over het algemeen veel mee en soms post ik wat. Vaak weet ik ook niet wat ik moet posten, leef wel mee met de meiden hier maar weet niet altijd de juiste woorden te vinden om iemand op te beuren dus lees ik maar mee, en soms als ik wel wat weet om te zeggen dan post ik. Dus is helemaal niet erg hoor Pff 3 maanden nog wachten. Maar het is wel goed dat je jezelf de tijd gunt om weer op te laden, je lichamelijk en geestelijk gezondheid is ook heel belangrijk anders ga je het volgens mij niet volhouden. Sterkte met wachten

@pze

@isla alvast succes voor morgen en beterschap voor je man
Be happy with the little things in life
  woensdag 24 februari 2010 @ 23:39:49 #284
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78418428
Kom ik weer even, door alle consternatie nog vergeten wat ik ook nog wilde zeggen... Namelijk, dat ik door dit topic niet alleen wat wijzer ben geworden op het gebied van mogelijkheden, aandoeningen etc., maar ook dat ik in het verleden weleens foute dingen gezegd heb tegen mensen die niet makkelijk zwanger kunnen worden. Nooit bij stil gestaan dat zulke dingen heel fout kunnen vallen, en het was dus echt goed bedoeld. Ga ervanuit dat het niet tegen een van jullie was, maar toch mijn excuses. I really did not know better... Op dat gebied heeft dit topic mijn ogen echt geopend!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 25 februari 2010 @ 07:53:22 #285
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78423388
Iedereen een beetje fatsoenlijke nacht gehad?

Hoop dat het vandaag allemaal weer beter gaat met iedereen

Ahava, was geen opmerking naar jou over het 'spits drijven' maar gewoon in het algemeen
pi_78424390
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:08 schreef mijsje het volgende:
twentemeisje... stom lijf ook... ik hoop zo dat je gauw ongesteld wordt, dat je doorkunt voor de onderzoeken...
Het heeft geholpen mijsje . Ik ben gisteren begonnen te 'pruttelen' en de menstruatie lijkt nu door te zetten. Morgenvroeg kan ik komen voor een uitgangsecho en bloedprikken.

Ben zo blij dat er nu een cyclus met een redelijk normale lengte (32 dagen) tussenkwam .

Ik lees niet mee in het andere topic, dus heb er ook niets zinnigs over te zeggen. Maar hoop dat jullie de frustraties naast je neer hebben kunnen leggen .
pi_78425623
Fijn zeg twentemeisje. 32 dagen is prima, toch? Fijn!

Ik hoop dat het bij mij ook zo doorbreekt, had weer een lagere temperatuur. Vind het ook wel weer fijn dat het even duurt, dan is het volgende week vrijdag bij de gyn pas de 7e dag, kunnen we die cyclus misschien nog beginnen met het 'actieplan'. Erg he, dat je zo gaat denken. Zullen de frustraties wel zijn.
pi_78426120
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
Fijn zeg twentemeisje. 32 dagen is prima, toch? Fijn!
Thanks@ Inderdaad, voel me erg opgelucht omdat het geen monstercyclus werd deze keer.
quote:
Ik hoop dat het bij mij ook zo doorbreekt, had weer een lagere temperatuur. Vind het ook wel weer fijn dat het even duurt, dan is het volgende week vrijdag bij de gyn pas de 7e dag, kunnen we die cyclus misschien nog beginnen met het 'actieplan'.
Ik hoop met je mee meis!
quote:
Erg he, dat je zo gaat denken. Zullen de frustraties wel zijn.
ik heb toch stiekem ff bij de buren gelezen
pi_78426738
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef Basboussa het volgende:
Kom ik weer even, door alle consternatie nog vergeten wat ik ook nog wilde zeggen... Namelijk, dat ik door dit topic niet alleen wat wijzer ben geworden op het gebied van mogelijkheden, aandoeningen etc., maar ook dat ik in het verleden weleens foute dingen gezegd heb tegen mensen die niet makkelijk zwanger kunnen worden. Nooit bij stil gestaan dat zulke dingen heel fout kunnen vallen, en het was dus echt goed bedoeld. Ga ervanuit dat het niet tegen een van jullie was, maar toch mijn excuses. I really did not know better... Op dat gebied heeft dit topic mijn ogen echt geopend!
lief van je!
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 07:53 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen een beetje fatsoenlijke nacht gehad?

Hoop dat het vandaag allemaal weer beter gaat met iedereen

Ahava, was geen opmerking naar jou over het 'spits drijven' maar gewoon in het algemeen
een heerlijke nacht gehad, en ik voel me een stuk beter...
fluugs
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:13 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Het heeft geholpen mijsje . Ik ben gisteren begonnen te 'pruttelen' en de menstruatie lijkt nu door te zetten. Morgenvroeg kan ik komen voor een uitgangsecho en bloedprikken.

Ben zo blij dat er nu een cyclus met een redelijk normale lengte (32 dagen) tussenkwam .

Ik lees niet mee in het andere topic, dus heb er ook niets zinnigs over te zeggen. Maar hoop dat jullie de frustraties naast je neer hebben kunnen leggen .
dat klinkt goed meid! fijn dat het een normale cyclus ipv een monstercyclus is geworden!

ik moet vanavond weer beginnen met het spuiten van de gonal-f... laatste ronde alweer... bah, dat ging toch best snel...
pi_78426958
Oh meiden, nu ik zo zit te brullen van geluk omdat mijn Roelof/Arendje een meisje blijkt te zijn, moet ik een beetje bijhuilen voor jullie... Wat gun ik jullie dit ook... Bedacht me om even wat van mijn geluk hier naar binnen te strooien en te zeggen (hoe afgezaagd ook, vond ik ook vaak in de 5 jaar als het een keer gezegd werd) maar echt: houd moed dames!!!
pi_78427106
Roelof is een meisje!
pi_78427227
Gefeliciteerd met jullie Roelofientje/Arendientje Orea! Wat gaaf!

En mijsje: veel succes met je laatste rondje Gonal-f! Wie weet....
pi_78427581
Orea helemaal leuk!

twentemeisje, ik hoop het, ik ga er niet vanuit (dat is makkelijker) maar hoop heb ik altijd wel een beetje
pi_78432643
Je inbox is vol lief.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78433740
al die pms ook... vergeet gewoon de boel te legen...

verholpen...
pi_78434197
De inbox "mijsje" is niet beschikbaar
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78434469
Mijsje..dit moet hem worden, deze ronde! Ik ga nu extra in de duimstand deze maand!

PZE, heel begrijpelijk dat je zo gaat denken... laat het nu maar doorbreken, dan kunnen jullie aan de slag met verdere actie! (toch jammer dat het deze maand ook niets is geworden.... )

Droomvrouwtje, ik hoop dat je een paar drukke maar heerlijke maanden zult hebben.. je trouwt maar één keer (hopelijk! jaaaaaa daar gaan we van uit natuurlijk! ) dus geniet er vooral van.. en hopelijk geeft dat een beetje troost voor de tijd die je nog moet wachten..:*

Orea! Een dochter!!! Wat fantastisch!

Twentemeisje, wat keurig, een cyclus van 32 dagen! Houden zo!

Ahava, het is allemaal lang wachten he? Ben nog niet zo lang bezig als de meesten van jullie, maar mijn geduld wordt ook aardig op de proef gesteld...

Vanochtend was de operatie van mijn vent. Nouja ik noem het een operatie, maar zo heftig was het niet (volgens hem) Er is dus een klein spatadertje dichtgemaakt, en of het effect heeft op zijn zwemmers weten we dus over minimaal 3 maanden. Maar het kan dus ook 6 tot 9 maanden duren. Hmmm.... we moeten maar zien. Hij was wel zenuwachtig maar dat ging snel over. Het was in drie kwartier gebeurd, hij moest nog twee uur blijven liggen, en nu een weekje rustig aan doen.
Meiden bedankt weer voor jullie interesse en lieve woorden. Echt een heel fijn topic hier. voor iedereen.
pi_78434696
Ik hoop zo dat de operatie positief effect heeft IB
pi_78434898
Nog steeds
De inbox "mijsje" is niet beschikbaar
pi_78434904
isla, ik hoop ook zo dat het goed is gegaan en dat je mannetje er geen last meer van heeft. maar nog meer hoop ik dat jullie over een paar maanden enorm goed nieuws krijgen!!! Na dat weekje, mogen jullie dan zelf wel weer verder gaan moet proberen en oefenen? (oftewel gewoon fijn sex met elkaar?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')