abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78353416
Mijsje; gadverdarrie, alweer niet geslaagd Een dikke knuffel voor jou
Wel weer spannend om een nieuw traject te starten als komende ronde niet lukt. Natuurlijk hoop en duim ik heel hard dat komende ronde gewoon raak is

PZE; voor jou ook alweer een niet geslaagde ronde ook voor jou een dikke knuffe;
Ik lees trouwens ook niet meer mee in het gewone zwanger worden topic, gevoelsmatig is dat een ver van mijn bed show en heb ik op dit moment weinig behoefte aan om van iedereen te horen wat ze voelen richting nod. Ik doe niet eens meer aan een nod. Wil niet zeggen dat ik het anderen niet gun hoor! En lekker zeiken mag best hoor!

Kwinta; wat vervelend allemaal, hoop dat je snel meer weet!
pi_78354770
Thanks meiden, dat scheelt alweer iets.
Mijsje, dat gevoel heb ik pecies hetzelfde over het andere topic. Is ook niet zo gek denk ik. Even lekker zeuren hier lucht op!
Ik hoop trouwens dat het hier snel door zal breken, ik hou gewoon hoop/zenuwen ondanks die negatieve test...
pi_78355140
Heel vervelend PZE; liever meteen ongesteld dan de hoop voordat je de test doet, negatief test en niet meteen ongesteld wordt en dat je dan toch stiekem een beetje hoop blijft houden, ondanks dat je weet dat het niet zo zal zijn, heel naar!
pi_78355822

okay.

Sterkte PZE, hopelijk zet het of snel, of helemaal niet door.
pi_78357387
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een lieve wens Laura, ik hoop ook dat die gaat uitkomen.
Terug kijken naar toen ik net bij fok was, dat doe ik niet meer. Zo confronterend. Ik mijd ook het 'gewone' zwanger worden topic, puur omdat ik het zo moeilijk vind om te lezen hoe onbevangen en makkelijk ze er daar (gelukkig!) in staan. Doet mij alleen maar pijn, twee jaar geleden was het hier ook nog leuk en spannend. Nu niet meer. (Ik sta een beetje in zeikmodus vandaag, excuus.)
Meid, het is zó herkenbaar! Ik heb nu dan wel een mooi joch, maar ik heb ook 3 hele lange nare jaren gehad. Achteraf was het allemaal de moeite waard, maar ze zijn niet weg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78357481
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef mijsje het volgende:
ik kom er ook niet meer ...wat in mezelf...
Nou, dat heb ik ook hoor, nog steeds. Wat ik net al typte, ik sta nu aan de andere kant, maar ik ben jullie kant niet vergeten! En ik hoop echt dat iedereen ooit aan deze kant mag komen staan.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_78358125
Ach lieve meiden, ik herken zo goed de frustraties en de verslagenheid die ik uit jullie woorden proef. Het is ook gewoon bleeegh allemaal. Wij zijn inmiddels ruim 4 jaar bezig. Ik kan het ook niet goed hebben als iemand die nog geen halfjaar bezig is, al zwaar teleurgesteld reageert. Daarom lees ik nooit in het andere topic. Dat staat zo ver van me af. En wat ik ervaar, staat (gelukkig!) heel ver van hen af.

PZE, kan me voorstellen dat je toch nog hoopt. Zou ik ook doen in jouw geval. Sterkte!

Ook voor jou nog eens, mijsje.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78359847
Ach jeetje... mijsje en pze... gadsiedarrie... niet leuk...
Ik gun jullie zo hard een positieve test en hij komt steeds maar niet..
Het lijkt me ook zo moeilijk als je al weet dat je waarschijnlijk echt van IVF of ICSI afhankelijk bent.
Elke keer als ik daaraan denk, besef ik ook dat ikzelf eigenlijk geen reden tot klagen heb.
Maar zelfs ik met mijn anderhalf jaar bezig zijn (en natuurlijk de miskraam) heb het er soms al best wel moeilijk mee... hoe moet het voor jullie dan wel niet voelen?

Hmm, dit is misschien niet zo'n opbeurend stukje, sorry... maar wil alleen maar zeggen dat ik met jullie meeleef!!
pi_78359908
Oh, enne, Kwinta, ik denk dat de rest gelijk heeft dat wij er niks zinnigs over kunnen zeggen, maar het komt mij eerlijk gezegd ook meer over als cyclus in de war dan als wat anders...
pi_78360483
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Kolonia het volgende:

okay.
ik hoopte al dat niemand zich aangesproken voelde, maar het is zeker een ander verhaal als je echt een vroege miskraam gehad hebt... ik had het dus ook niet over jouw situatie Kolonia, dat was echt anders! ook niet over verschillende andere meiden in het topic dat ook hebben meegemaakt, maar ik had het over dat er wel eens gepraat wordt/werd over dat iemand dacht dat ze een miskraam had terwijl ze een dag overtijd was, maar dat er verder niks aan de hand was. ik weet zelf net zo goed hoe een miskraam voelt, en ik wil ook niemand veroordelen, maar soms is het best lastig om iets te lezen als: ik dacht echt dat het raak was, het zal wel een vroege miskraam zijn geweest, nou ja, we gaan weer een nieuwe ronde in, mijn miskraam laat in ieder geval zien dat ik zwanger kan worden... ik hoop dat je me snapt, en dus ook dat ik het echt niet over jouw situatie had, want dat was absoluut niet zo... jammer dat je je aangesproken voelde, sorry daarvoor
pi_78360799
Sowieso, wat wij hier nu posten, is gewoon 'van ons af praten' van onze eigen frustraties. En dat moet kunnen in dit topic, toch?
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen gevoelens. Dus de meiden in het andere topic mogen natuurlijk gewoon vreselijk teleurgesteld zijn en gigantisch balen. Niks mis mee. Alleen is het voor mij moeilijk om te lezen. Daarom lees ik daar niet.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78360890
Vind ik logisch hoor, Ahava.
pi_78361091
bedankt voor het meeleven meiden, het voelt echt goed en fijn!
Tierrr, het geeft niet hoor, dat je stukje niet echt opbeurend was, jij moet je toch ook gewoon kunnen laten gaan af en toe, en gewoon kunnen zeggen wat er in je koppie omgaat?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:02:53 #240
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_78361112
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Dat doet goed!

Mijn lichaam speelt weer spelletjes met me. Zit nu op dag 32 i/d cyclus en heb al een dikke week behoorlijk zere borsten, voor mijn gevoel zijn mijn tepels wat groter en zaten die blauwe adertjes door mijn tepels er eerder niet... En waarom ben ik al twee dagen misselijk? Stom lijf! Test was gisteren negatief . Hopelijk word ik dan gewoon binnenkort ongesteld (symptomen horen daar waarschijnlijk dan bij) en heb ik geen monstercyclus. Dan kunnen we met de onderzoekjes in het ziekenhuis starten.

Een dikke knuffel voor iedereen die 'm kan gebruiken! En vandaag voor pze en mijsje in het bijzonder .
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Twentemeisje... jij ook hier. Ga je in Enschede naar fert. kliniek trouwens?

PZE
Ik ga naar die in Almelo. We vonden het eerste gesprek allebei erg fijn en bemoedigend. Misschien stom, maar ik was ook blij dat het een vrouwelijke gyn is.
pi_78361143
Tuurlijk Ahava, voor mij geldt het precies zo.

twentemeisje, ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen. Onduidelijkheid sucks.
pi_78361337
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Ahava het volgende:
Sowieso, wat wij hier nu posten, is gewoon 'van ons af praten' van onze eigen frustraties. En dat moet kunnen in dit topic, toch?
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen gevoelens. Dus de meiden in het andere topic mogen natuurlijk gewoon vreselijk teleurgesteld zijn en gigantisch balen. Niks mis mee. Alleen is het voor mij moeilijk om te lezen. Daarom lees ik daar niet.
ik ben het helemaal eens met je Ahava, dat had ik misschien wat duidelijker moeten zeggen in mijn stukje. wat ik beschreef was echt aan mijn gevoel gerelateerd, en komt door verschillende posts dat ik dat zo voel en niet door een persoon of een situatie... nee, ik voel me zo, en dat is het probleem...
pi_78361485
twentemeisje... stom lijf ook... ik hoop zo dat je gauw ongesteld wordt, dat je doorkunt voor de onderzoeken...
pi_78364814
Mijsje: PM terug.

Ik snap jullie wel hoor, dat topic lezen moet erg frustrerend zijn.
Jullie kennen natuurlijk allemaal het enthousiasme van het begin, de teleurstelling dat het na een half jaar nog niet gelukt is, en de frustratie dat het na een jaar nog niet gelukt is.
Maar wat jullie meer kennen dan de dames daar is de twijfel aan je eigen lichaam en het verlies van de hoop op een "natuurlijke" manier om zwanger te raken.
En jullie kennen natuurlijk het leven tussen onderzoeken, hoop en wanhoop.

Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie allemaal snel doorstromen naar Z&G.
Sinds ik hier meelees zijn er al een boel over (en had eentje vandaag al moeten bevallen ) en jullie gaat het ook lukken!
pi_78367671
Kolonia

het is inderdaad met tijden frustrerend... toch betrap ik mezelf erop dat ik soms weer even kijk en dat ik dan weer even denk: oei... als ik al mee had gepost in de tijd dat ik zelf nog geen jaar bezig was, had ik waarschijnlijk ook zo geschreven, zoals ik nog weinig wist van zwanger worden en alles eromheen...
lief van je Kolonia, je slaat ook behoorlijk de spijker op z'n kop... ik duim ook nog steeds voor jou, dat niet meer lang hoeft te duren...
pi_78381383
Zo, een brand new day. Vandaag een hoop afleiding hier, dus geen kans op voortdurend broekloeren. Mijn temperatuur was 36,8 van morgen, precies in het midden van mijn hoge en lage temperatuur. Zal misschien wel pas morgen doorbreken dan... Och ja, die ene dag kan er wel bij nog.
pi_78382755
pze, goed dat je zoveel afleiding hebt vandaag! Ik duim nog voor je hoor, maar als je dan ongesteld moet worden, dan maar gauw, zodat je door kan...
pi_78387778
Hoe is het eigenlijk met al die andere dames? Droomvrouwtje, Poezebeest, IslaBonita, Tierrr, Winterstorm & Ahava? Jullie komen ons kletskousen wel steeds een hart onder de riem steken, maar hoe is het met jullie? Trekken jullie het allemaal nog een beetje?

Hier nog steeds krampjes, maar geen bloed. Vriendinnetje met beeb op de koffie gehad, was gezellig.
pi_78387841
fijn dat het gezellig was pze
(die taartpunt van mij blijft natuurlijk ook staan he? die kom ik zeker nog een keertje brengen )
pi_78388176
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef mijsje het volgende:
(die taartpunt van mij blijft natuurlijk ook staan he? die kom ik zeker nog een keertje brengen )
Maar die zouden we toch bewaren voor de pril-zwanger-in-de-lente-meet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')