Hallo allemaal, ben nieuw hier maar wie weet hebben jullie ervaring met hetgeen mij is overkomen;
16 december '09 was 1e dag menstruatie, 16 januari moest volgende beginnen, gebeurde niet, op vrijdag de 15e vreselijk misselijk 's morgens, meteen test, natuurlijk te vroeg dus negatief, voelde echt een soort druk op mijn onderbuik dus dacht jee het is raak! maandags de 18e krijg ik een lichte bloeding op t werk, HA gebeld zegt kan innestelingsbloeding zijn dus w8 af... die zaterdag de 23 gingen we op wintersport, een testje meegenomen en die donderdags 28e gedaan, helaas weer negatief maar toch echt het zwanger gevoel, bloeding stelde niet veel voor was met 2 dagen over.
Nu zijn we weer een paar weken verder, moest dan 16 Februari weer ongi worden, zit altijd precies 1 maand tussen ( oktober 2009 gestopt met de pil) kwam niets, vrijdag 19e enorme buikkramp in auto op weg naar huis, werd er zelfs duizelig van, duurde maar 1minuut ofzo, volgende dag 's middags licht bloedverlies, dacht nu wordt ik ongsteld, vreselijk balen natuurlijk, maar de volgende dag zondag dus was het bloeden al weer over, maandagmorgen nog heel iets een druppeltje. Weer HA gebeld die zegt je moet een test doen; vanmorgen een test gedaan; weer negatief... dus ben niet zwanger want heb geen hormoon maar zo'n korte menstruatie zonder PMS symptomen of wat heb ik nog nooit gehad.....
Hebben jullie hier ervaring mee?
Ben wel ontzettend moe, heb steek in mijn lies, zit onder de puistjes sinds een paar weken en heb ook een enorme opgezwollen buik want pas mijn spijkerbroeken niet meer aan, mijn tepels zijn wat groter geworden, vooral het gedeelte er om heen is ook helemaal opgezwollen en er zitten kleine bultjes op. 
HA zegt nog 1 week wachten of de miskraam los komt, ze zegt dat ik nog meer moet bloeden.... als dat niet gebeurd krijg ik een echo om te zien of alles er wel uit is, zo niet gaan ze curriteren, 
zou ik (nog) zwanger kunnen zijn? 
Liefs kwin