abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78337952
pze blijven we samen nog even hangen...

bedankt meiden!

bel ik met de assistente van de gyn:
zij: maar we gaan er toch nog wel vanuit dat de volgende ronde wel lukt he?
ik: nou, nee hoor, hopen wel, maar ervanuitgaan al heel lang niet meer...
je hoorde bijna de krekels fluiten in die stilte...

maar goed, overmorgen is het weer dag 3, en dan kunnen we weer beginnen met dagelijks prikken en volgende week donderdag weer de eerste follikelecho... we zijn weer begonnen...
pi_78338025
Nee inderdaad, we gaan nergens meer vanuit. Klopt helemaal.
En dan begint alles van voren af aan.. de laatste keer op deze manier mijsje.
En het stomme is, zelfs na 2 en een half jaar en een negatieve test geldt: geen bloed geeft een beetje moed hier.
pi_78338287
hier ook hoor pze, als ik te laat ben met ongesteld worden, ben ik net zo hyper als toen we begonnen, ook al is er een grote achterliggende: het zal toch wel weer niet...
laatste keer, wel fijn hoor!
en er is inderdaad geen wachtlijst, het enige is dat we moeten wachten op de IVFbijeenkomst in het AMC. wanneer die weer is, dat wisten ze nog niet bij de gyn, maar ik sta op de lijst nu, dus ik word opgeroepen als het weer is.
pi_78338399
Hallo allemaal, ben nieuw hier maar wie weet hebben jullie ervaring met hetgeen mij is overkomen;
16 december '09 was 1e dag menstruatie, 16 januari moest volgende beginnen, gebeurde niet, op vrijdag de 15e vreselijk misselijk 's morgens, meteen test, natuurlijk te vroeg dus negatief, voelde echt een soort druk op mijn onderbuik dus dacht jee het is raak! maandags de 18e krijg ik een lichte bloeding op t werk, HA gebeld zegt kan innestelingsbloeding zijn dus w8 af... die zaterdag de 23 gingen we op wintersport, een testje meegenomen en die donderdags 28e gedaan, helaas weer negatief maar toch echt het zwanger gevoel, bloeding stelde niet veel voor was met 2 dagen over.

Nu zijn we weer een paar weken verder, moest dan 16 Februari weer ongi worden, zit altijd precies 1 maand tussen ( oktober 2009 gestopt met de pil) kwam niets, vrijdag 19e enorme buikkramp in auto op weg naar huis, werd er zelfs duizelig van, duurde maar 1minuut ofzo, volgende dag 's middags licht bloedverlies, dacht nu wordt ik ongsteld, vreselijk balen natuurlijk, maar de volgende dag zondag dus was het bloeden al weer over, maandagmorgen nog heel iets een druppeltje. Weer HA gebeld die zegt je moet een test doen; vanmorgen een test gedaan; weer negatief... dus ben niet zwanger want heb geen hormoon maar zo'n korte menstruatie zonder PMS symptomen of wat heb ik nog nooit gehad.....

Hebben jullie hier ervaring mee?
Ben wel ontzettend moe, heb steek in mijn lies, zit onder de puistjes sinds een paar weken en heb ook een enorme opgezwollen buik want pas mijn spijkerbroeken niet meer aan, mijn tepels zijn wat groter geworden, vooral het gedeelte er om heen is ook helemaal opgezwollen en er zitten kleine bultjes op.

HA zegt nog 1 week wachten of de miskraam los komt, ze zegt dat ik nog meer moet bloeden.... als dat niet gebeurd krijg ik een echo om te zien of alles er wel uit is, zo niet gaan ze curriteren,
zou ik (nog) zwanger kunnen zijn?

Liefs kwin
pi_78338595
Kwinta, wat vervelend allemaal. Ik denk alleen niet dat je op een forum naar antwoorden moet gaan zoeken. Je HA zou je meer informatie moeten kunnen geven hoor. Ze laat je wel erg modderen zo. Ik zou gewoon nog eens bellen of langsgaan. Sterkte!
pi_78338899
oei Kwinta, wat een nare situatie! Ik ben het wel eens met prinseszondererwt, want we kunnen hier wel gaan roepen wat we denken allemaal, maar jouw lijf zit heel anders in elkaar dan mijn lijf en wat ik roep, baseer ik toch op mezelf en mijn ervaringen... ik hoop dat je zwanger bent, de tekenen zijn er, maar de negatieve test ook. kun je de ha niet bellen om een afspraak te maken bij een gynaecoloog? om een inwendige echo zodat je meer zekerheid hebt?
sterkte!
pi_78339152
&mijsje & PZE; thanx voor jullie reactie's HA is heel goede vriendin van de familie, ze heeft mijn zieke moeder tot haar sterven begeleid vorig jaar dus ik vertrouw haar volledig, ze weet wat het beste is want ze is zelf ook nog eens verloskundige, krijg volgende week maandag een echo dan weten we meer,
maar die onzekerheid die ik al weken heb is killing!
pi_78339286
ah, dan snap ik het beter
ik snap je onzekerheid ook hoor, dat is inderdaad killing!
maar welkom hier hoor, en ook goed om je frustraties van je af te schrijven!
pi_78339404
Dat snap ik zeker kwinta, heel vervelend allemaal. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Het klinkt imho wel gek, dat ze uitgaat van een miskraam terwijl je geen echo of iets gehad hebt. Niet eens een positieve test. Maar goed, ze weet vast wat ze doet.
Hopelijk kun je hier je ei een beetje van je af typen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:50:27 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78339755
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:59 schreef mijsje het volgende:
*knip*
je hoorde bijna de krekels fluiten in die stilte...
*knip*
Ik moest lachen.
Het is natuurlijk helemaal niet grappig, maar je verwoord het zo leuk!

PZE! Ook voor jou een dikke
pi_78339848
Ja ik weet het ook niet, ze ging er ook van uit dat gezien mijn symptomen ik zwanger zou zijn
en dan telkens die negatieve test, ze denkt dat het ergens tussenin is mis gegaan, dat zou kunnen heb wel vaker buikkramp gehad natuurlijk, de was op 28 of 29 Januari tijdens de wintersport en vanmorgen weer, daar zit toch wel een ruime periode tussen. Stiekem hoop ik natuurlijk dat er straks op de echo een ienimieni mensje rondzwemt, maar goed daar is wel een positieve test voor nodig hè, fijn die frusties van me af schrijven want ik kan het met niemand delen, mijn moeder is overleden en verder weet niemand dat 'we bezig zijn' zeg maar, houd niet van al die vragen en is het al zover?? telkens als je op visite komt...
pi_78339858
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Het is natuurlijk helemaal niet grappig, maar je verwoord het zo leuk!

PZE! Ook voor jou een dikke
toen ik ophing moest ik er ook wel om lachen eigenlijk ik geloof dat de assistente wel in de gaten had dat ik dat soort opmerkingen niet zo nodig vind, als je al een tijd in de molen zit, en al voorgeschiedenis bij de gyn hebt van anderalf jaar... (het eerste jaar proberen nog niet eens meegeteld...)
pi_78341899
Poeh, belt lief net op... "En? Voel je al iets?"
Heb maar gezegd dat ik alleen vage krampjes voel. Oh, wat is dat zwaar zeg. Die hoopvolle vraag elke maand.
pi_78342244
dat is ook moeilijk pze...
mijne is andere uiterste. die zegt al eerder dan ik kan voelen hoe of wat: ach het zal wel weer niks zijn... is soms ook best frustrerend...
pi_78342613
PZE en Mijsje ik wil een hele rij met scheldwoorden neerzetten, maar dat schiet ook niet zo op. Voor beide een & dikke knuffel in elk geval.
pi_78342739
PZE, wat balen joh!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78343216
pi_78343322
Kwin, vervelend zeg. Maar ben je ook in december gestopt met de pil? Nee oktober lees ik nu.

Het vrouwelijk lichaam is een wonderlijk iets en het kan heel goed dat je gewoon een rare cyclus tussendoor hebt. Misselijkheid in een zwangerschap komt vaak pas rond de 6 weken zwanger, omdat dan het hcg in je lichaam echt gaat stijgen. De overige klachten klinken heel erg als pms.... Zwanger voelen? De enige keer dat ik me NIET zwanger voelde, was ik het wel...

Ik denk dat je cyclus gewoon in de war is. Dat is heel erg vervelend, maar komt vaak vanzelf wel weer goed. Een ei wat een keer niet gesprongen is kan hiervoor zorgen bijvoorbeeld. Bij de meeste vrouwen duurt het zeker een jaar voordat ze zwanger zijn. Het klinkt niet als een miskraam, dan zou je test wel positief geweest zijn.
pi_78344471

Mijsje, dat is ook niet fijn. Als je man er altijd vanuit gaat dat het niets is. Maar het zal wel een soort zelfbescherming zijn denk ik. De mijne heeft er ook echt lang over gedaan om een beetje meevoelend te zijn. Nu is hij omgeslagen en hoopvoller dan ik. Ook lastig. Nooit goed dus.
pi_78344562
ik denk het, want soms (nadat ik ongesteld was geworden) zegt hij dan opeens iets als: ik dacht dat het nu wel raak was... (nav m'n borsten of m'n hormonen enzo...) doet ie niet vaak dus ik ben er meestal door overrompeld als hij zoiets zegt...
maar je hebt gelijk, het kan nooit goed zijn... zeker als ik in spanning zit, maakt het weinig uit wat manlief zegt, het is bij voorbaat al niet goed... ik ben dan echt arme mannetje...
pi_78345592
Lastig hè.... het is voor man ook heel moeilijk om het goed te doen. Mijn man was de eerste 1,5 jaar juist heel nonchalant, en relativeerde alles aanelkaar. Op zich wel fijn als ik weer een rode broek constateerde en bij hem terecht kon. Na de derde iui was hij zelfs gewoon negatief en zei 'als dit zou werken, was het nu wel gelukt'. En tijdens de ivf was hij heel optimistisch. Achteraf terecht, maar ik vond het wel maf!

Het is voor een man heel moeilijk....

Ik wens jullie allemaal dezelfde ervaring als ik : gisteren zat ik 1,5 jaar terug te kijken in dit topic, in de post waarin ik vertelde dat ik zwanger was, en Miss Sly ook. Toen zaten PZE en mijsje hier geloof ik ook al. Inmiddels zijn er al heel wat vertrokken uit dit topic, zo uit mijn hoofd Kinderwens, Vlindur, Saffie, Orea, CP, Leonieke (en ik vergeet er vast nog wat!).

Hopelijk komt er over een poosje nooit meer een AZW/BNZMG, en is iedereen weg (en komt er niemand meer bij!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78347328
de mijne zegt dat dus ook: De IUI werkt gewoon niet, want anders was het allang gelukt. De IVF is hij veel enthousiaster over. ik hoop dat het bij ons net zo gaat als bij jullie...
Ik zat laatst ook de tijd terug te kijken van hoelang ik op FOK ben, en inderdad, zoveel mensen die ondertussen al een kindje hebben of zwanger zijn... ik hoop dat pze, ahava, tierrr en ik (en iedereen wel) daar ook bij gaan horen!
ik sluit me helemaal aan bij je wens Laura, dat is een mooie gedachte!
pi_78348735
Wat een lieve wens Laura, ik hoop ook dat die gaat uitkomen.
Terug kijken naar toen ik net bij fok was, dat doe ik niet meer. Zo confronterend. Ik mijd ook het 'gewone' zwanger worden topic, puur omdat ik het zo moeilijk vind om te lezen hoe onbevangen en makkelijk ze er daar (gelukkig!) in staan. Doet mij alleen maar pijn, twee jaar geleden was het hier ook nog leuk en spannend. Nu niet meer. (Ik sta een beetje in zeikmodus vandaag, excuus.)
pi_78352820
ik kom er ook niet meer elke dag hoor pze ik heb er ook wel eens moeite mee, zeker als er of staat als iemand in de eerste ronde of de tweede ronde ongesteld is geworden. op zich wil iedereen net zo graag kindjes, maar toch, ik heb er wel eens moeite mee... (dan denk ik: hoe reageer je dan na een jaar?...) ik heb er ook wel eens moeite mee hoe snel gesproken wordt dat er gedacht wordt een vroege miskraam gehad te hebben (lekkere zin ook...sorry). dan denk ik: je bent een dag overtijd... maar goed, gelukkig kan ik het ook wel goed relativeren voor mezelf, dan reageer ik maar even niet, maar op dagen als deze...) ik zeik gewoon even lekker met je mee
ik doel nu trouwens op niemand in het bijzonder, dus ik hoop ook niet dat iemand zich aangesproken voelt... dat is namelijk echt niet nodig, ik blaat gewoon wat in mezelf...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:26:26 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78353307
* Enorme doos chocola aan laat rukken voor PZE & mijsje en deze samen met grote fles wijn en doos tissues neerzet

Dames wat zou ik jullie graag hetgeen geven wat jullie écht zou troosten, helaas ligt er niet meer in m'n bereik dan jullie een fijn avondje cocoonen toe te wensen met bovenstaande producten in de hoop dat het morgen weer een beetje dragelijker is..

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')