abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78337952
pze blijven we samen nog even hangen...

bedankt meiden!

bel ik met de assistente van de gyn:
zij: maar we gaan er toch nog wel vanuit dat de volgende ronde wel lukt he?
ik: nou, nee hoor, hopen wel, maar ervanuitgaan al heel lang niet meer...
je hoorde bijna de krekels fluiten in die stilte...

maar goed, overmorgen is het weer dag 3, en dan kunnen we weer beginnen met dagelijks prikken en volgende week donderdag weer de eerste follikelecho... we zijn weer begonnen...
pi_78338025
Nee inderdaad, we gaan nergens meer vanuit. Klopt helemaal.
En dan begint alles van voren af aan.. de laatste keer op deze manier mijsje.
En het stomme is, zelfs na 2 en een half jaar en een negatieve test geldt: geen bloed geeft een beetje moed hier.
pi_78338287
hier ook hoor pze, als ik te laat ben met ongesteld worden, ben ik net zo hyper als toen we begonnen, ook al is er een grote achterliggende: het zal toch wel weer niet...
laatste keer, wel fijn hoor!
en er is inderdaad geen wachtlijst, het enige is dat we moeten wachten op de IVFbijeenkomst in het AMC. wanneer die weer is, dat wisten ze nog niet bij de gyn, maar ik sta op de lijst nu, dus ik word opgeroepen als het weer is.
pi_78338399
Hallo allemaal, ben nieuw hier maar wie weet hebben jullie ervaring met hetgeen mij is overkomen;
16 december '09 was 1e dag menstruatie, 16 januari moest volgende beginnen, gebeurde niet, op vrijdag de 15e vreselijk misselijk 's morgens, meteen test, natuurlijk te vroeg dus negatief, voelde echt een soort druk op mijn onderbuik dus dacht jee het is raak! maandags de 18e krijg ik een lichte bloeding op t werk, HA gebeld zegt kan innestelingsbloeding zijn dus w8 af... die zaterdag de 23 gingen we op wintersport, een testje meegenomen en die donderdags 28e gedaan, helaas weer negatief maar toch echt het zwanger gevoel, bloeding stelde niet veel voor was met 2 dagen over.

Nu zijn we weer een paar weken verder, moest dan 16 Februari weer ongi worden, zit altijd precies 1 maand tussen ( oktober 2009 gestopt met de pil) kwam niets, vrijdag 19e enorme buikkramp in auto op weg naar huis, werd er zelfs duizelig van, duurde maar 1minuut ofzo, volgende dag 's middags licht bloedverlies, dacht nu wordt ik ongsteld, vreselijk balen natuurlijk, maar de volgende dag zondag dus was het bloeden al weer over, maandagmorgen nog heel iets een druppeltje. Weer HA gebeld die zegt je moet een test doen; vanmorgen een test gedaan; weer negatief... dus ben niet zwanger want heb geen hormoon maar zo'n korte menstruatie zonder PMS symptomen of wat heb ik nog nooit gehad.....

Hebben jullie hier ervaring mee?
Ben wel ontzettend moe, heb steek in mijn lies, zit onder de puistjes sinds een paar weken en heb ook een enorme opgezwollen buik want pas mijn spijkerbroeken niet meer aan, mijn tepels zijn wat groter geworden, vooral het gedeelte er om heen is ook helemaal opgezwollen en er zitten kleine bultjes op.

HA zegt nog 1 week wachten of de miskraam los komt, ze zegt dat ik nog meer moet bloeden.... als dat niet gebeurd krijg ik een echo om te zien of alles er wel uit is, zo niet gaan ze curriteren,
zou ik (nog) zwanger kunnen zijn?

Liefs kwin
pi_78338595
Kwinta, wat vervelend allemaal. Ik denk alleen niet dat je op een forum naar antwoorden moet gaan zoeken. Je HA zou je meer informatie moeten kunnen geven hoor. Ze laat je wel erg modderen zo. Ik zou gewoon nog eens bellen of langsgaan. Sterkte!
pi_78338899
oei Kwinta, wat een nare situatie! Ik ben het wel eens met prinseszondererwt, want we kunnen hier wel gaan roepen wat we denken allemaal, maar jouw lijf zit heel anders in elkaar dan mijn lijf en wat ik roep, baseer ik toch op mezelf en mijn ervaringen... ik hoop dat je zwanger bent, de tekenen zijn er, maar de negatieve test ook. kun je de ha niet bellen om een afspraak te maken bij een gynaecoloog? om een inwendige echo zodat je meer zekerheid hebt?
sterkte!
pi_78339152
&mijsje & PZE; thanx voor jullie reactie's HA is heel goede vriendin van de familie, ze heeft mijn zieke moeder tot haar sterven begeleid vorig jaar dus ik vertrouw haar volledig, ze weet wat het beste is want ze is zelf ook nog eens verloskundige, krijg volgende week maandag een echo dan weten we meer,
maar die onzekerheid die ik al weken heb is killing!
pi_78339286
ah, dan snap ik het beter
ik snap je onzekerheid ook hoor, dat is inderdaad killing!
maar welkom hier hoor, en ook goed om je frustraties van je af te schrijven!
pi_78339404
Dat snap ik zeker kwinta, heel vervelend allemaal. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Het klinkt imho wel gek, dat ze uitgaat van een miskraam terwijl je geen echo of iets gehad hebt. Niet eens een positieve test. Maar goed, ze weet vast wat ze doet.
Hopelijk kun je hier je ei een beetje van je af typen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:50:27 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78339755
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:59 schreef mijsje het volgende:
*knip*
je hoorde bijna de krekels fluiten in die stilte...
*knip*
Ik moest lachen.
Het is natuurlijk helemaal niet grappig, maar je verwoord het zo leuk!

PZE! Ook voor jou een dikke
pi_78339848
Ja ik weet het ook niet, ze ging er ook van uit dat gezien mijn symptomen ik zwanger zou zijn
en dan telkens die negatieve test, ze denkt dat het ergens tussenin is mis gegaan, dat zou kunnen heb wel vaker buikkramp gehad natuurlijk, de was op 28 of 29 Januari tijdens de wintersport en vanmorgen weer, daar zit toch wel een ruime periode tussen. Stiekem hoop ik natuurlijk dat er straks op de echo een ienimieni mensje rondzwemt, maar goed daar is wel een positieve test voor nodig hè, fijn die frusties van me af schrijven want ik kan het met niemand delen, mijn moeder is overleden en verder weet niemand dat 'we bezig zijn' zeg maar, houd niet van al die vragen en is het al zover?? telkens als je op visite komt...
pi_78339858
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Het is natuurlijk helemaal niet grappig, maar je verwoord het zo leuk!

PZE! Ook voor jou een dikke
toen ik ophing moest ik er ook wel om lachen eigenlijk ik geloof dat de assistente wel in de gaten had dat ik dat soort opmerkingen niet zo nodig vind, als je al een tijd in de molen zit, en al voorgeschiedenis bij de gyn hebt van anderalf jaar... (het eerste jaar proberen nog niet eens meegeteld...)
pi_78341899
Poeh, belt lief net op... "En? Voel je al iets?"
Heb maar gezegd dat ik alleen vage krampjes voel. Oh, wat is dat zwaar zeg. Die hoopvolle vraag elke maand.
pi_78342244
dat is ook moeilijk pze...
mijne is andere uiterste. die zegt al eerder dan ik kan voelen hoe of wat: ach het zal wel weer niks zijn... is soms ook best frustrerend...
pi_78342613
PZE en Mijsje ik wil een hele rij met scheldwoorden neerzetten, maar dat schiet ook niet zo op. Voor beide een & dikke knuffel in elk geval.
pi_78342739
PZE, wat balen joh!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_78343216
pi_78343322
Kwin, vervelend zeg. Maar ben je ook in december gestopt met de pil? Nee oktober lees ik nu.

Het vrouwelijk lichaam is een wonderlijk iets en het kan heel goed dat je gewoon een rare cyclus tussendoor hebt. Misselijkheid in een zwangerschap komt vaak pas rond de 6 weken zwanger, omdat dan het hcg in je lichaam echt gaat stijgen. De overige klachten klinken heel erg als pms.... Zwanger voelen? De enige keer dat ik me NIET zwanger voelde, was ik het wel...

Ik denk dat je cyclus gewoon in de war is. Dat is heel erg vervelend, maar komt vaak vanzelf wel weer goed. Een ei wat een keer niet gesprongen is kan hiervoor zorgen bijvoorbeeld. Bij de meeste vrouwen duurt het zeker een jaar voordat ze zwanger zijn. Het klinkt niet als een miskraam, dan zou je test wel positief geweest zijn.
pi_78344471

Mijsje, dat is ook niet fijn. Als je man er altijd vanuit gaat dat het niets is. Maar het zal wel een soort zelfbescherming zijn denk ik. De mijne heeft er ook echt lang over gedaan om een beetje meevoelend te zijn. Nu is hij omgeslagen en hoopvoller dan ik. Ook lastig. Nooit goed dus.
pi_78344562
ik denk het, want soms (nadat ik ongesteld was geworden) zegt hij dan opeens iets als: ik dacht dat het nu wel raak was... (nav m'n borsten of m'n hormonen enzo...) doet ie niet vaak dus ik ben er meestal door overrompeld als hij zoiets zegt...
maar je hebt gelijk, het kan nooit goed zijn... zeker als ik in spanning zit, maakt het weinig uit wat manlief zegt, het is bij voorbaat al niet goed... ik ben dan echt arme mannetje...
pi_78345592
Lastig hè.... het is voor man ook heel moeilijk om het goed te doen. Mijn man was de eerste 1,5 jaar juist heel nonchalant, en relativeerde alles aanelkaar. Op zich wel fijn als ik weer een rode broek constateerde en bij hem terecht kon. Na de derde iui was hij zelfs gewoon negatief en zei 'als dit zou werken, was het nu wel gelukt'. En tijdens de ivf was hij heel optimistisch. Achteraf terecht, maar ik vond het wel maf!

Het is voor een man heel moeilijk....

Ik wens jullie allemaal dezelfde ervaring als ik : gisteren zat ik 1,5 jaar terug te kijken in dit topic, in de post waarin ik vertelde dat ik zwanger was, en Miss Sly ook. Toen zaten PZE en mijsje hier geloof ik ook al. Inmiddels zijn er al heel wat vertrokken uit dit topic, zo uit mijn hoofd Kinderwens, Vlindur, Saffie, Orea, CP, Leonieke (en ik vergeet er vast nog wat!).

Hopelijk komt er over een poosje nooit meer een AZW/BNZMG, en is iedereen weg (en komt er niemand meer bij!)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78347328
de mijne zegt dat dus ook: De IUI werkt gewoon niet, want anders was het allang gelukt. De IVF is hij veel enthousiaster over. ik hoop dat het bij ons net zo gaat als bij jullie...
Ik zat laatst ook de tijd terug te kijken van hoelang ik op FOK ben, en inderdad, zoveel mensen die ondertussen al een kindje hebben of zwanger zijn... ik hoop dat pze, ahava, tierrr en ik (en iedereen wel) daar ook bij gaan horen!
ik sluit me helemaal aan bij je wens Laura, dat is een mooie gedachte!
pi_78348735
Wat een lieve wens Laura, ik hoop ook dat die gaat uitkomen.
Terug kijken naar toen ik net bij fok was, dat doe ik niet meer. Zo confronterend. Ik mijd ook het 'gewone' zwanger worden topic, puur omdat ik het zo moeilijk vind om te lezen hoe onbevangen en makkelijk ze er daar (gelukkig!) in staan. Doet mij alleen maar pijn, twee jaar geleden was het hier ook nog leuk en spannend. Nu niet meer. (Ik sta een beetje in zeikmodus vandaag, excuus.)
pi_78352820
ik kom er ook niet meer elke dag hoor pze ik heb er ook wel eens moeite mee, zeker als er of staat als iemand in de eerste ronde of de tweede ronde ongesteld is geworden. op zich wil iedereen net zo graag kindjes, maar toch, ik heb er wel eens moeite mee... (dan denk ik: hoe reageer je dan na een jaar?...) ik heb er ook wel eens moeite mee hoe snel gesproken wordt dat er gedacht wordt een vroege miskraam gehad te hebben (lekkere zin ook...sorry). dan denk ik: je bent een dag overtijd... maar goed, gelukkig kan ik het ook wel goed relativeren voor mezelf, dan reageer ik maar even niet, maar op dagen als deze...) ik zeik gewoon even lekker met je mee
ik doel nu trouwens op niemand in het bijzonder, dus ik hoop ook niet dat iemand zich aangesproken voelt... dat is namelijk echt niet nodig, ik blaat gewoon wat in mezelf...
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:26:26 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78353307
* Enorme doos chocola aan laat rukken voor PZE & mijsje en deze samen met grote fles wijn en doos tissues neerzet

Dames wat zou ik jullie graag hetgeen geven wat jullie écht zou troosten, helaas ligt er niet meer in m'n bereik dan jullie een fijn avondje cocoonen toe te wensen met bovenstaande producten in de hoop dat het morgen weer een beetje dragelijker is..

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78353416
Mijsje; gadverdarrie, alweer niet geslaagd Een dikke knuffel voor jou
Wel weer spannend om een nieuw traject te starten als komende ronde niet lukt. Natuurlijk hoop en duim ik heel hard dat komende ronde gewoon raak is

PZE; voor jou ook alweer een niet geslaagde ronde ook voor jou een dikke knuffe;
Ik lees trouwens ook niet meer mee in het gewone zwanger worden topic, gevoelsmatig is dat een ver van mijn bed show en heb ik op dit moment weinig behoefte aan om van iedereen te horen wat ze voelen richting nod. Ik doe niet eens meer aan een nod. Wil niet zeggen dat ik het anderen niet gun hoor! En lekker zeiken mag best hoor!

Kwinta; wat vervelend allemaal, hoop dat je snel meer weet!
pi_78354770
Thanks meiden, dat scheelt alweer iets.
Mijsje, dat gevoel heb ik pecies hetzelfde over het andere topic. Is ook niet zo gek denk ik. Even lekker zeuren hier lucht op!
Ik hoop trouwens dat het hier snel door zal breken, ik hou gewoon hoop/zenuwen ondanks die negatieve test...
pi_78355140
Heel vervelend PZE; liever meteen ongesteld dan de hoop voordat je de test doet, negatief test en niet meteen ongesteld wordt en dat je dan toch stiekem een beetje hoop blijft houden, ondanks dat je weet dat het niet zo zal zijn, heel naar!
pi_78355822

okay.

Sterkte PZE, hopelijk zet het of snel, of helemaal niet door.
pi_78357387
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een lieve wens Laura, ik hoop ook dat die gaat uitkomen.
Terug kijken naar toen ik net bij fok was, dat doe ik niet meer. Zo confronterend. Ik mijd ook het 'gewone' zwanger worden topic, puur omdat ik het zo moeilijk vind om te lezen hoe onbevangen en makkelijk ze er daar (gelukkig!) in staan. Doet mij alleen maar pijn, twee jaar geleden was het hier ook nog leuk en spannend. Nu niet meer. (Ik sta een beetje in zeikmodus vandaag, excuus.)
Meid, het is zó herkenbaar! Ik heb nu dan wel een mooi joch, maar ik heb ook 3 hele lange nare jaren gehad. Achteraf was het allemaal de moeite waard, maar ze zijn niet weg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_78357481
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:12 schreef mijsje het volgende:
ik kom er ook niet meer ...wat in mezelf...
Nou, dat heb ik ook hoor, nog steeds. Wat ik net al typte, ik sta nu aan de andere kant, maar ik ben jullie kant niet vergeten! En ik hoop echt dat iedereen ooit aan deze kant mag komen staan.
pi_78358125
Ach lieve meiden, ik herken zo goed de frustraties en de verslagenheid die ik uit jullie woorden proef. Het is ook gewoon bleeegh allemaal. Wij zijn inmiddels ruim 4 jaar bezig. Ik kan het ook niet goed hebben als iemand die nog geen halfjaar bezig is, al zwaar teleurgesteld reageert. Daarom lees ik nooit in het andere topic. Dat staat zo ver van me af. En wat ik ervaar, staat (gelukkig!) heel ver van hen af.

PZE, kan me voorstellen dat je toch nog hoopt. Zou ik ook doen in jouw geval. Sterkte!

Ook voor jou nog eens, mijsje.
pi_78359847
Ach jeetje... mijsje en pze... gadsiedarrie... niet leuk...
Ik gun jullie zo hard een positieve test en hij komt steeds maar niet..
Het lijkt me ook zo moeilijk als je al weet dat je waarschijnlijk echt van IVF of ICSI afhankelijk bent.
Elke keer als ik daaraan denk, besef ik ook dat ikzelf eigenlijk geen reden tot klagen heb.
Maar zelfs ik met mijn anderhalf jaar bezig zijn (en natuurlijk de miskraam) heb het er soms al best wel moeilijk mee... hoe moet het voor jullie dan wel niet voelen?

Hmm, dit is misschien niet zo'n opbeurend stukje, sorry... maar wil alleen maar zeggen dat ik met jullie meeleef!!
pi_78359908
Oh, enne, Kwinta, ik denk dat de rest gelijk heeft dat wij er niks zinnigs over kunnen zeggen, maar het komt mij eerlijk gezegd ook meer over als cyclus in de war dan als wat anders...
pi_78360483
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:26 schreef Kolonia het volgende:

okay.
ik hoopte al dat niemand zich aangesproken voelde, maar het is zeker een ander verhaal als je echt een vroege miskraam gehad hebt... ik had het dus ook niet over jouw situatie Kolonia, dat was echt anders! ook niet over verschillende andere meiden in het topic dat ook hebben meegemaakt, maar ik had het over dat er wel eens gepraat wordt/werd over dat iemand dacht dat ze een miskraam had terwijl ze een dag overtijd was, maar dat er verder niks aan de hand was. ik weet zelf net zo goed hoe een miskraam voelt, en ik wil ook niemand veroordelen, maar soms is het best lastig om iets te lezen als: ik dacht echt dat het raak was, het zal wel een vroege miskraam zijn geweest, nou ja, we gaan weer een nieuwe ronde in, mijn miskraam laat in ieder geval zien dat ik zwanger kan worden... ik hoop dat je me snapt, en dus ook dat ik het echt niet over jouw situatie had, want dat was absoluut niet zo... jammer dat je je aangesproken voelde, sorry daarvoor
pi_78360799
Sowieso, wat wij hier nu posten, is gewoon 'van ons af praten' van onze eigen frustraties. En dat moet kunnen in dit topic, toch?
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen gevoelens. Dus de meiden in het andere topic mogen natuurlijk gewoon vreselijk teleurgesteld zijn en gigantisch balen. Niks mis mee. Alleen is het voor mij moeilijk om te lezen. Daarom lees ik daar niet.
pi_78360890
Vind ik logisch hoor, Ahava.
pi_78361091
bedankt voor het meeleven meiden, het voelt echt goed en fijn!
Tierrr, het geeft niet hoor, dat je stukje niet echt opbeurend was, jij moet je toch ook gewoon kunnen laten gaan af en toe, en gewoon kunnen zeggen wat er in je koppie omgaat?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:02:53 #240
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_78361112
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Dat doet goed!

Mijn lichaam speelt weer spelletjes met me. Zit nu op dag 32 i/d cyclus en heb al een dikke week behoorlijk zere borsten, voor mijn gevoel zijn mijn tepels wat groter en zaten die blauwe adertjes door mijn tepels er eerder niet... En waarom ben ik al twee dagen misselijk? Stom lijf! Test was gisteren negatief . Hopelijk word ik dan gewoon binnenkort ongesteld (symptomen horen daar waarschijnlijk dan bij) en heb ik geen monstercyclus. Dan kunnen we met de onderzoekjes in het ziekenhuis starten.

Een dikke knuffel voor iedereen die 'm kan gebruiken! En vandaag voor pze en mijsje in het bijzonder .
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:58 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Twentemeisje... jij ook hier. Ga je in Enschede naar fert. kliniek trouwens?

PZE
Ik ga naar die in Almelo. We vonden het eerste gesprek allebei erg fijn en bemoedigend. Misschien stom, maar ik was ook blij dat het een vrouwelijke gyn is.
pi_78361143
Tuurlijk Ahava, voor mij geldt het precies zo.

twentemeisje, ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen. Onduidelijkheid sucks.
pi_78361337
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Ahava het volgende:
Sowieso, wat wij hier nu posten, is gewoon 'van ons af praten' van onze eigen frustraties. En dat moet kunnen in dit topic, toch?
Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen gevoelens. Dus de meiden in het andere topic mogen natuurlijk gewoon vreselijk teleurgesteld zijn en gigantisch balen. Niks mis mee. Alleen is het voor mij moeilijk om te lezen. Daarom lees ik daar niet.
ik ben het helemaal eens met je Ahava, dat had ik misschien wat duidelijker moeten zeggen in mijn stukje. wat ik beschreef was echt aan mijn gevoel gerelateerd, en komt door verschillende posts dat ik dat zo voel en niet door een persoon of een situatie... nee, ik voel me zo, en dat is het probleem...
pi_78361485
twentemeisje... stom lijf ook... ik hoop zo dat je gauw ongesteld wordt, dat je doorkunt voor de onderzoeken...
pi_78364814
Mijsje: PM terug.

Ik snap jullie wel hoor, dat topic lezen moet erg frustrerend zijn.
Jullie kennen natuurlijk allemaal het enthousiasme van het begin, de teleurstelling dat het na een half jaar nog niet gelukt is, en de frustratie dat het na een jaar nog niet gelukt is.
Maar wat jullie meer kennen dan de dames daar is de twijfel aan je eigen lichaam en het verlies van de hoop op een "natuurlijke" manier om zwanger te raken.
En jullie kennen natuurlijk het leven tussen onderzoeken, hoop en wanhoop.

Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie allemaal snel doorstromen naar Z&G.
Sinds ik hier meelees zijn er al een boel over (en had eentje vandaag al moeten bevallen ) en jullie gaat het ook lukken!
pi_78367671
Kolonia

het is inderdaad met tijden frustrerend... toch betrap ik mezelf erop dat ik soms weer even kijk en dat ik dan weer even denk: oei... als ik al mee had gepost in de tijd dat ik zelf nog geen jaar bezig was, had ik waarschijnlijk ook zo geschreven, zoals ik nog weinig wist van zwanger worden en alles eromheen...
lief van je Kolonia, je slaat ook behoorlijk de spijker op z'n kop... ik duim ook nog steeds voor jou, dat niet meer lang hoeft te duren...
pi_78381383
Zo, een brand new day. Vandaag een hoop afleiding hier, dus geen kans op voortdurend broekloeren. Mijn temperatuur was 36,8 van morgen, precies in het midden van mijn hoge en lage temperatuur. Zal misschien wel pas morgen doorbreken dan... Och ja, die ene dag kan er wel bij nog.
pi_78382755
pze, goed dat je zoveel afleiding hebt vandaag! Ik duim nog voor je hoor, maar als je dan ongesteld moet worden, dan maar gauw, zodat je door kan...
pi_78387778
Hoe is het eigenlijk met al die andere dames? Droomvrouwtje, Poezebeest, IslaBonita, Tierrr, Winterstorm & Ahava? Jullie komen ons kletskousen wel steeds een hart onder de riem steken, maar hoe is het met jullie? Trekken jullie het allemaal nog een beetje?

Hier nog steeds krampjes, maar geen bloed. Vriendinnetje met beeb op de koffie gehad, was gezellig.
pi_78387841
fijn dat het gezellig was pze
(die taartpunt van mij blijft natuurlijk ook staan he? die kom ik zeker nog een keertje brengen )
pi_78388176
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:21 schreef mijsje het volgende:
(die taartpunt van mij blijft natuurlijk ook staan he? die kom ik zeker nog een keertje brengen )
Maar die zouden we toch bewaren voor de pril-zwanger-in-de-lente-meet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')