abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77875136
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:23 schreef Igen het volgende:

Een partij moet je niet alleen op de uitspraken van de voorman beoordelen. Je moet alle aspecten van een partij meenemen, dus ook de overige partijleden en zelfs ook de achterban.
Dit stel ik helemaal niet.
quote:
Het is niet voor niets dat men in Duitsland na WOII in de Grondwet heeft vastgelegd, dat een partij al verboden kan worden op grond van foute bedoelingen van de achterban.
De beperkingen in de Nederlandse situatie gelden enkel als conflicten optreden in het kader van de openbare orde.
De NVU , de Nationale Alliantie, AFA en RaRa zijn voorbeelden van partijen en verenigingen die beroep kunnen en konden doen op artikel 8 en 9 van de Nederlandse Grondwet.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 11 februari 2010 @ 10:37:57 #252
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77875204
- sorry voor deze post -
pi_77875389
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dit dus.
Je kunt zelf niet inhoudelijk reageren, maar laat de argumentatie tegen mijn schrijven aan anderen over?
pi_77875926
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je kunt zelf niet inhoudelijk reageren, maar laat de argumentatie tegen mijn schrijven aan anderen over?
jawel, maar waarom zou ik een argument van een ander 1 op 1 herhalen? Lijkt me redelijk nutteloos.

Hmm.. nu ik er over nadenk... Was mijn post dus behoorlijk nutteloos. Excuus.

Maar ga jij mij nu vertellen dat je wil ontkennen dat deze meneer van de PVV is, voor de PVV spreekt (zij het op lokaal niveau) en een stelling deponeert die op z'n minst verwerpelijk is zo niet 1 op 1 parallellen met WO2 oproept?
pi_77877044
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:35 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit stel ik helemaal niet.
Anders lees je de rest van de zin die ik schreef ook even.
pi_77877187
Vergelijkingen gaan meestal wel wat mank. Je moet iedereen op z'n eigen daden beoordelen. Als je dat doet, dan is de helft van wat Wilders roept nogal confronterend, bot, dom en achterlijk. Daarnaast vind ik dat hij zo af en toe ook wel de spijker op de kop slaat (als het gaat over ouderenzorg, milieuhype ed)
pi_77877406
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 03:57 schreef scanman1 het volgende:

De Hitler vergelijking is nog steeds erg treffend en de reacties van een aantal anderen in dit ropic heeft dat erg goed bewezen.
Ah, dus je houdt er toch aan vast dat Wilders de nieuwe Hitler is. In dat geval verwijs ik alsnog naar mijn eerdere bericht, met het verzoek om dit keer iets verder te lezen dan alleen de eerste regel.
quote:
Dat jij het echt niet wilt zien is echt jouw probleem - en echt treurig te noemen - en zegt dat met een maatschappij met allemaal mensen zoals jij een nieuwe oorlog zonder problemen zou kunnen gebeuren.
Jij kent mijn standpunt ten opzichte van Wilders niet, en weet al helemaal niet hoe ik me bij 'een nieuwe oorlog' zou opstellen. Ondertussen is het wel merkwaardig dat jij, die zo verontrust pretendeert te zijn over discriminatie, andere mensen zo achteloos op één hoop veegt. Geloofwaardiger word je er niet op.
pi_77879768
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:04 schreef RvLaak het volgende:

[..]

jawel, maar waarom zou ik een argument van een ander 1 op 1 herhalen? Lijkt me redelijk nutteloos.

Hmm.. nu ik er over nadenk... Was mijn post dus behoorlijk nutteloos. Excuus.

Maar ga jij mij nu vertellen dat je wil ontkennen dat deze meneer van de PVV is, voor de PVV spreekt (zij het op lokaal niveau) en een stelling deponeert die op z'n minst verwerpelijk is zo niet 1 op 1 parallellen met WO2 oproept?
Ik ga jou vertellen dat ik vind dat jij dit welbewust tot grotere proporties opblaast dan in werkelijkheid is.
Door de uitlatingen van een kandidaat-gemeenteraadslid te presenteren als een voorstel van de PVV, door uitlatingen gedaan op een webforum gelijk te stellen als een voorstel, zodat het de indruk wekt dat het hier een wetsvoorstel betreft los van het gegeven dat het artikel waaraan jij refereert geen melding maakt van de feitelijke citaten maar enkel blijk geeft van 'vermeende uitspraken' en 'zou hij hebben gezegd'.
Dus mijn conclusie blijft onverminderd dat jouw wijze van presentatie misplaatst is.
pi_77879808
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Anders lees je de rest van de zin die ik schreef ook even.
Een zelfverzonnen wetmatigheid vind ik te infantiel om op te reageren, dus dit kun je vergeten.

pi_77880098
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 04:15 schreef scanman1 het volgende:

[..]

je kunt Wilders negeren, maar dat is al onmogelijk gebleken, of je kunt aangeven dat hij erg enge ideeën heeft. Hopelijk gaan een aantal mensen zien dat een stem op de PVV erge gevolgen kan hebben. Al zijn het maar een paar mensen, dan is het al zinvol geweest. Want als je NIETS doet verandert er sowieso niets.
Je poging Wilders te negeren zou vermoedelijk veel succesvoller zijn alsd je gedachtengoed niet dag in dag uit ondermijnt wordt door berichtgeving betreffende eerwraak , uithuwelijking, misdragingen, criminaliteit uit laten we wel wezen, de islamhoek.

Recentelijk weer NATOs op een scooter die iemand dood rijden
Als er dan al een krant papier wil verspillen aan het achtergrond verhaal worden moeder en zus geheel volgen de sharia verteld hun bek dicht te houden en worden reporters bedreigd
quote:
In de jaren 30 en 40 waren er ook mensen die in opstand kwamen tegen het demoniseren van een grote groep mensen die je nooit allemaal persoonlijk kent. Dat moet nu weer gebeurden en gebeurt ook. Zwijgen en hopen dat het allemaal wel goed zal komen is, zoals gebleken, een slecht idee. Pak het kwaad aan zodra het enigszins duidelijk wordt. Mensen die het daarmee niet eens zijn, geven dus een nieuwe kristalnacht en misschien zelfs een nieuwe W.O. vrijspel.
En daar jij zo graag over Nazi's praat: Horst Wessel is werd slachtoffer van dat doort AFA figuren. En het werkte extreem recht alleen maar in de hand.
quote:
Zwijgen en hopen dat het allemaal wel goed zal komen is, zoals gebleken, een slecht idee.....
Want als je NIETS doet verandert er sowieso niets.
[/quote]
Zwijgen en hopen dat het wel goed zal komen is precies wat gebeurd is in het pappen nathouden multikul beleid van de afgelopen decennia
quote:
Pak het kwaad aan zodra het enigszins duidelijk wordt
Wat heb jij tegen wilders dan
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_77880577
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Een zelfverzonnen wetmatigheid vind ik te infantiel om op te reageren, dus dit kun je vergeten.

Nou leg je me woorden in de mond. Ik heb nergens het woord "wetmatigheid" genoemd, ik heb alleen mijn mening gegeven. En als dat jou ook al niet zint, wat doe je dan op een discussieforum?

Daarnaast vind ik het zelf nogal kinderachtig dat je steeds naar meta-niveau gaat om het niet over de inhoud te hoeven hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 13:22:05 ]
pi_77880854
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:23 schreef Igen het volgende:

Het is niet voor niets dat men in Duitsland na WOII in de Grondwet heeft vastgelegd, dat een partij al verboden kan worden op grond van foute bedoelingen van de achterban.
Duitsers hebben goed paranoia na die oostenrijker

Niet vergeten dat in een tijd waar het armoe troef was in duitsland die oostenrijker voor veel gezinnen voor brood op de plank en werkgelegenheid en trots zorgde.

Tegenwoordig is het Proud to be Black
Trotse Arabieren

maar zodra je je partij trots op nederland noemt ben je racist.

Als een Partij al op grond van de handelingen van de achterban verboden kanb worden.
Dan kunnen GL Partij voor de Dieren wel inpakken

Want wie beslist wat goed of fout is?
In een Democratie is dat toch echt een meerderheid?

En vooralsnog zie ik geen PVVers en Tonners met knuppels hun gelijk proberen te verwerven.
Het geweld en de demonisering komt toch echt uit de andere hoek.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_77880990
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef desiredbard het volgende:

En vooralsnog zie ik geen PVVers en Tonners met knuppels hun gelijk proberen te verwerven.
Het geweld en de demonisering komt toch echt uit de andere hoek.
Geweld kom van zowel uiterst links als uiterst rechts. Daar valt hoegenaamd geen onderscheid te maken. Beide uitersten zijn radicaal.
pi_77881000
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:16 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou leg je me woorden in de mond. Ik heb nergens het woord "wetmatigheid" genoemd, ik heb alleen mijn mening gegeven. En als dat jou ook al niet zint, wat doe je dan op een discussieforum?
Ik leg helemaal geen woorden in je mond. Hoe kom je daar nu bij? Is deze zin niet jouw pennenvrucht: Je moet alle aspecten van een partij meenemen, dus ook de overige partijleden en zelfs ook de achterban?

Waar staat dit opgetekend? In welk wetboek of volgens welke statuten, als het niet om een zelfverzonnen wetmatigheid zou gaan zoals jij nu beweert?
pi_77881220
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:28 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik leg helemaal geen woorden in je mond. Hoe kom je daar nu bij? Is deze zin niet jouw pennenvrucht: Je moet alle aspecten van een partij meenemen, dus ook de overige partijleden en zelfs ook de achterban?

Waar staat dit opgetekend? In welk wetboek of volgens welke statuten, als het niet om een zelfverzonnen wetmatigheid zou gaan zoals jij nu beweert?
Zoals ik zei, dat is mijn MENING. Het is mijn MENING dat je die aspecten moet meetellen.

Ik beweer nergens dat het een wetmatigheid is, dat is alleen jouw fantasie die op hol slaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 13:36:20 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:39:08 #266
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77881461
Het grote verschil is natuurlijk dat, voordat Hitler Joden stigmatiseerde, niemand last had van Joden.
Dat is in 2010 wel even anders voor wat betreft kutmarokkaantjes, kaapverdiërs, antillianen, somaliërs etc. Nog voordat er ooit iemand van Wilders had gehoord waren deze problemen er al en het neemt dankzij het pamperen van onze fijne overheid alleen maar toe.

Maar TS kan alleen maar janken dat we op weg naar een nieuwe Holocaust, volgens mij willen we gewoon een beetje normaal gedrag
pi_77881487
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Zoals ik zei, dat is mijn MENING. Het is mijn MENING dat je die aspecten moet meetellen.
Ik vind dat jouw wijze van formuleren knullig. Je vraagt nota bene of ik alstublieft op jouw mening ( ) (rest van jouw post) wil ingaan, maar als ik jou erop wijs dat dit op een assertieve wijze proberen een grote broek aantrekken is, maar dat dit op niets concreets is gebaseerd geef je niet thuis, dan is het slechts een mening, een mening .
En ik moet op jouw mening ingaan? Prima, maar dit is wel een herhaling van zetten:
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:58 schreef damian5700 het volgende:

pi_77881562
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef Klummie het volgende:
Het grote verschil is natuurlijk dat, voordat Hitler Joden stigmatiseerde, niemand last had van Joden.
Dat is in 2010 wel even anders voor wat betreft kutmarokkaantjes, kaapverdiërs, antillianen, somaliërs etc. Nog voordat er ooit iemand van Wilders had gehoord waren deze problemen er al en het neemt dankzij het pamperen van onze fijne overheid alleen maar toe.
Als Wilders zich ook daadwerkelijk op die problemen zou concentreren, had je een punt. Maar Wilders negeert bijvoorbeeld alle problematiek rond de antillianen, want die zijn geen moslim dus dat past niet in zijn straatje.
pi_77881647
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind dat jouw wijze van formuleren knullig. Je vraagt nota bene of ik alstublieft op jouw mening ( ) (rest van jouw post) wil ingaan, maar als ik jou erop wijs dat dit op een assertieve wijze proberen een grote broek aantrekken is, maar dat dit op niets concreets is gebaseerd geef je niet thuis, dan is het slechts een mening, een mening .
En ik moet op jouw mening ingaan? Prima, maar dit is wel een herhaling van zetten:

[..]
Ho ho, wie eist bewijst hè. Jij zegt dat de uitingen van een PVV-kandidaatsraadlid niet mogen meetellen voor een oordeel over de hele PVV, dan moet jij ook met de onderbouwing daarvoor komen.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2010 13:44:43 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:44:27 #270
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77881648
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Als Wilders zich ook daadwerkelijk op die problemen zou concentreren, had je een punt. Maar Wilders negeert bijvoorbeeld alle problematiek rond de antillianen, want die zijn geen moslim dus dat past niet in zijn straatje.
Dat is dan ook veruit de grootste groep. Maar ik weet zeker dat Wilders zich ook richt op alle criminelen. Dus ook op Antillianen. Ieder op z´n beurt.
pi_77881724
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:41 schreef Igen het volgende:

[..]

quote:
De Roon zet zich in voor justitie met ambitie. Niet de cultuur van gedogen, maar harde maatregelen om de criminaliteit fors in te dammen. Minimumstraffen is een goed begin, zegt hij. Dit is zijn uitgangspunt: "De burger moet er op kunnen vertrouwen dat zijn medeburgers hem niet naar het leven staan en dat zijn eigendommen gerespecteerd worden. De crimineel die zich daar niet aan houdt moet weten dat de samenleving het vertrouwen in die misdadiger opzegt. Dat moet gebeuren op een manier, die effectief is om het gevoel van vrijheid en veiligheid in onze maatschappij te herstellen." Bron
Volgens jouw wetmatigheid moeten we dit de gehele PVV aanrekenen, dus wat jij hier stelt, dat Geert Wilders alle problematiek rond Antillianen zou negeren, is hieraan tegenstrijdig.
pi_77881792
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:44 schreef Klummie het volgende:

[..]

Dat is dan ook veruit de grootste groep. Maar ik weet zeker dat Wilders zich ook richt op alle criminelen. Dus ook op Antillianen. Ieder op z´n beurt.
Cijfers zeggen wat anders.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77881841
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:44 schreef Igen het volgende:

[..]

Ho ho, wie eist bewijst hè. Jij zegt dat de uitingen van een PVV-kandidaatsraadlid niet mogen meetellen voor een oordeel over de hele PVV, dan moet jij ook met de onderbouwing daarvoor komen.
Ik heb me helemaal niet op die wijze uitgelaten. Dit is jouw weergave van wat ik heb gesteld. Ik neem daar afstand van.
Wat ik wel heb gesteld is:
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:56 schreef damian5700 het volgende:

Ik ga jou vertellen dat ik vind dat jij dit welbewust tot grotere proporties opblaast dan in werkelijkheid is.
Door de uitlatingen van een kandidaat-gemeenteraadslid te presenteren als een voorstel van de PVV, door uitlatingen gedaan op een webforum gelijk te stellen als een voorstel, zodat het de indruk wekt dat het hier een wetsvoorstel betreft los van het gegeven dat het artikel waaraan jij refereert geen melding maakt van de feitelijke citaten maar enkel blijk geeft van 'vermeende uitspraken' en 'zou hij hebben gezegd'.
Dus mijn conclusie blijft onverminderd dat jouw wijze van presentatie misplaatst is.
pi_77881897
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:44 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ik heb eens op de site van de PVV gekeken, de laatste keer dat ze serieus iets te melden hadden over de problemen met Antillianen was halverwege 2008. Blijkbaar hebben Antillianen geen prioriteit meer bij de PVV, wat onbegrijpelijk is omdat ze samen met de Marokkanen de crimineelste etnische minderheid in Nederland zijn.
pi_77882032
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik heb eens op de site van de PVV gekeken, de laatste keer dat ze serieus iets te melden hadden over de problemen met Antillianen was halverwege 2008. Blijkbaar hebben Antillianen geen prioriteit meer bij de PVV, wat onbegrijpelijk is omdat ze samen met de Marokkanen de crimineelste etnische minderheid in Nederland zijn.
Is wellicht een idee, zomaar hoor, niks bijzonders op zich.
Maar als er nu eens gekeken werd naar de bestrijding van de criminaliteit over de volle breedte dan hebben we we toch geen reden meer selectief te zijn op herkomst?
Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')