Heb geen antwoord voor je, maar je bent dus bezig met de keukenvloer? Ben echt zoooooo benieuwd hoe die er straks uit ziet!!! FOTO'S van resultaten, kijk er nu al naar uit!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:48 schreef Beijtje het volgende:
Hoe lang moet dan cement- en mortelverwijderaarspul van HG eigenlijk inwerken?
Goed punt, niet over nagedacht. Maarja, waar laat ik die olijfolie dan? Geen kastje bij de hand bij het fornuis...quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef R2R het volgende:
Oja, dat plankje bij het fornuis (schouw), hartstikke handig natuurlijk. Zou er alleen geen olie ofzo op zetten. Staan net alle pitten lekker te vlammen, zal je zien dat je per ongeluk tegen dat flesje olie stoot, en uiteraard springt dan de dop eraf en gutst alle olie over je brandende fornuis heen.
Speciaal voor jou dan vast een foto van de tussenstand... Want ja, ik ben dus met de vloer aan de slag gegaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:23 schreef Leonietje83 het volgende:
[..]
Heb geen antwoord voor je, maar je bent dus bezig met de keukenvloer? Ben echt zoooooo benieuwd hoe die er straks uit ziet!!! FOTO'S van resultaten, kijk er nu al naar uit!!!![]()
(Lekker makkelijk ook, jij doet al het werk, en toch kan ik er best een beetje van genieten)
heb jij die flessen er allemaal bij gekregen? Ik moest er voor betalenquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:06 schreef Ml-etje het volgende:
Wat BBQ-kip zegt, probeer het eens bij een winkel die dit soort tegels verkoopt.
Wij hebben voor de Castelo tegels allemaal flessen erbij gekregen om ze te impregneren enz.
Misschien dat ze ook wel iets hebben om oude tegels in hun glorie te herstellen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:49 schreef Dulk het volgende:
[..]
heb jij die flessen er allemaal bij gekregen? Ik moest er voor betalen![]()
Ik heb het volgende er allemaal bij
hehehequote:Op zaterdag 3 april 2010 10:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]denk dat ik ze uiteindelijk toch wel betaald heb hoor
Was al op zoek naar die flessen hier maar jij doet het snellerals ik er zo toch 1 vind zal ik even kijken wat er op de verpakking staat.
De HEMA heeft soort gelijke stoelen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:41 schreef Beijtje het volgende:
Hahaha, ja wie arm is (van klussen wordt je arm!), moet slim zijn ;-) Maar dan moet ik maar weer eens verder met stroken vouwen (dat is het minder leuke deel, maar kan gelukkig voor de tv
) zodat ik straks een fototje kan posten...
De vloer ligt nu trouwens vol met materialen voor de kast, waar we morgen na de paasbrunch weer mee verder gaan, dus ik kan nog niet verder met schoonmaken ervan...
Ik ben van plan zelf een tafel in elkaar te flansen voor in de keuken. Maar dat moet even wachten tot de echt noodzakelijke dingen klaar zijn. Daar wil ik dan 2 stoelen bij kopen, wit, plastic, die ook buiten kunnen staan. Dan hoef ik geen aparte tuinset te kopen en staat mijn plaatsje niet zo vol. Ze moeten vooral zo goedkoop mogelijk zijnmaar ook wel strak en hippig. Ik zit nu te denken aan onderstaande stoel, Maya, en dan in 't wit. Iemand anders nog andere ideeën of tips?
[ afbeelding ]
yes, Ebayquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:41 schreef Beijtje het volgende:
Iemand anders nog andere ideeën of tips?
Gebruik veilingkijker voor het zoeken naar gebruikt spul, heb je ze meteen allemaal te pakken!quote:Op zondag 4 april 2010 15:44 schreef Beijtje het volgende:
Oja, ook een goeie, ik kijk altijd alleen op MP.
Thanks!
Hoor jij geen IKEA tips te geven? hahaquote:Op zondag 4 april 2010 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De HEMA heeft soort gelijke stoelen.
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2841837098%29.aspx
Ow ja...quote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef heartwork het volgende:
[..]
Hoor jij geen IKEA tips te geven? haha
Mooie stoelen hoor van de Hema.
Ik denk dat ik de Urban ga kopen van de Ikea.
NOOOOOO... ze zijn eruit ?! Scheisse.. dat krijg je van uitstellen..
Hoe is het met je vloer afgelopen? Ik vind de tegeltjes juist in die ruwe vorm Prachtig. Heel tof dat je ze laat zitten!
Daar heb ik nu wel een beetje last van ja. Het was niet eens zo heel beschadigd allemaal hoor, maar bijvoorbeeld de plinten zaten wel veel verfklodders op en zijn niet even vlak afgeschuurd en niet geplamuurd, en daar zie je de oneffenheden wel op ja. Maar de deuren zijn mooi geplamuurd en die zijn ehct super! Tja, niet zo strak als in een nieuw huis natuurlijk, maar her en der een oneffenheid hoort er ook een beetje bij, dus stoor me er niet aan. Zal eens even een voorbeeldfototje voor je proberen te maken, even kijken of het overkomt op de foto...quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:58 schreef Xs2Shanna het volgende:
Waren jouw deuren en kozijnen etc niet erg beschadigd? Ik had bij een schilder geinformeerd en die raadde bij mij hoogglans af, omdat ik heel veel beschadigingen, en onregelmatigheden heb, en dus waarschijnlijk ook teveel zou gaan zien, zeker als het licht erop schijnt.
Mee eens! Je vloer gaat echt mooi worden hoor, nog een beetje (ok, een beetje boel danquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef -Marieke- het volgende:
Leuk, dat strakke op die oude tegeltjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |