quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:59 schreef R2R het volgende:Oja, dat plankje bij het fornuis (schouw), hartstikke handig natuurlijk. Zou er alleen geen olie ofzo op zetten. Staan net alle pitten lekker te vlammen, zal je zien dat je per ongeluk tegen dat flesje olie stoot, en uiteraard springt dan de dop eraf en gutst alle olie over je brandende fornuis heen.
Goed punt, niet over nagedacht. Maarja, waar laat ik die olijfolie dan? Geen kastje bij de hand bij het fornuis...
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:23 schreef Leonietje83 het volgende:[..]
Heb geen antwoord voor je, maar je bent dus bezig met de keukenvloer? Ben echt zoooooo benieuwd hoe die er straks uit ziet!!! FOTO'S van resultaten, kijk er nu al naar uit!!!
(Lekker makkelijk ook, jij doet al het werk, en toch kan ik er best een beetje van genieten

)
Speciaal voor jou dan vast een foto van de tussenstand... Want ja, ik ben dus met de vloer aan de slag gegaan

maar ik zal hem wel nog een paar keer schoon moeten maken voordat ie echt af is.
Heb de verdunde HG limex aangebracht, 5 minuten laten zitten en ben toen gaan schrobben. Dat schoot niet op, dus heb de verfkrabber erbij gepakt. Zo heb ik op de tegels met de meeste cementresten van de tegels die er op lagen, verwijderd. Lekker arbeidsintensief...

Maakte nogal herrie, dat geluid van verfkrabber op de tegels, dus heb alleen de ergste resten er af gehaald. Dat ging heel makkelijk. Probleem is dat er nog stukken bij zitten, waar geen beweging in te krijgen is (zie onderste foto). Ik weet niet goed wat ik er mee aan moet, want het lijken wel een soort reparatievoegen te zijn... Denk dat ik er morgen één helemaal schoonmaak om te kijken of de tegel eronder beschadigd is, of niet. Als de tegels eronder goed zijn, ga ik het overal wegkrabben (heb daar nu al zin in, not

)
Foto voor
![]()
Foto nu (vloer nog nat)
![]()
Foto van zo'n moeilijk stukje (niet zo duidelijk)