quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daar moet ik binnenkort eens heen
Het is altijd nog dicht als ik er langs loop op weg naar huisquote:Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Doe Patrick en Hoks de groeten van me
Werk je in een winkel dan of wil je dat niet bekend maken omdat je anders bang bent dat ik je op kom zoeken?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is altijd nog dicht als ik er langs loop op weg naar huis
Hoelaat gaan ze open?
Nee, niet in een winkel. Werk in ICT hè? Maar ik rook soms wel effe een peuk op het busstation daar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Werk je in een winkel dan of wil je dat niet bekend maken omdat je anders bang bent dat ik je op kom zoeken?
Ik nu alquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik sta misschien binnenkort elke dag op het station
Yep, hele leuke kroeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef GimmeGore het volgende:
Hmmmm daar zit de Backstage, leuke kroeg
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef GimmeGore het volgende:
krantjes uitdelen met een vriendin van me
Nee, ik stond bij de taxi standplaatsen zeg maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
![]()
Als je aan de Sonsbeekzijde staat wil ik wel een krantje van je.
Ik heb je vandaag niet gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, ik stond bij de taxi standplaatsen zeg maar.
Ik heb echt nog nooit zo vaak goeiemorgen gezegd xD
Welke deel je uit? Misschien heb ik je krantje aangepaktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, ik stond bij de taxi standplaatsen zeg maar.
Ik heb echt nog nooit zo vaak goeiemorgen gezegd xD
Toen stond ik weer lekker op te warmen onder de douchequote:
De Pers.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welke deel je uit? Misschien heb ik je krantje aangepakt
Dan heb ik van je vriendin de Pers aangepakt. Die met het paarse mutsjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Toen stond ik weer lekker op te warmen onder de douche
[..]
De Pers.
Ik stond daar als enige uit te delen. Vriendin van me stond bij de rolstrap met de Pers samen met iemand van de Spits
Wat ga je doen?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef Treces het volgende:
TVP omdat ik hier hoogstwaarschijnlijk ga studeren.
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:23 schreef donroyco het volgende:
Waar kun je in Arnhem de OV-chipkaart laten activeren? Bij voorbaat dank.
(niet voor mij)
Dank je welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
Nee, misschien iets in Musis, maar op de weg er naar toe loop je dan al voor lul, omdat niemand er iets aan doetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef tliciouz het volgende:
Word er eigenlijk een beetje carnaval gevierd hier in Arnhem?
Carnaval en Gelderlandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef tliciouz het volgende:
Word er eigenlijk een beetje carnaval gevierd hier in Arnhem?
Ziek?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:32 schreef Adelante het volgende:
Zeker wel: lekker aan de groene thee met anti-oxidanten
Excuse me? In moas en woal word er uitgebreid carnaval gevierd hoor!quote:
In de Achterhoek en Rivierenland doen ze er nog wel wat aan, geloof ikquote:
Herstellendequote:Ziek?
Ik wil meequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, misschien iets in Musis, maar op de weg er naar toe loop je dan al voor lul, omdat niemand er iets aan doet
Ik ga gewoon weer zondag en maandag naar het Zuiden... Alaaaaaf
Vergelijk ons nou niet met Brabant he!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
In de Achterhoek en Rivierenland doen ze er nog wel wat aan, geloof ik
Oh en wat delicious zegt, ODW ook, maar dat is eigenlijk al Braobant
[..]
Herstellende
Ik ga naar Lappegat en Lampegat (quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil meeIk ga alleen zaterdag even naar mijn woonplaats toe met Jochem om daar de optocht te kijken en daarna gaan we weer terug, maar meneer houd niet van carnaval
en al mijn vriendinnen etc zitten in een groep die mee doen dus daar heb ik ook niets aan
De zachte G en ons pap/ons mam hebben jullie al toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vergelijk ons nou niet met Brabant he!
Nou dan gaan we toch samen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ga naar Lappegat en Lampegat (, vriendinnetje is een Ernhemse en gaat dus niet mee
[..]
De zachte G en ons pap/ons mam hebben jullie al toch?
In Musis door de Onganse, zoals Ade al zei en zondag is er natuurlijklijk de carnavalsoptocht over de Rozendaalsestraat, Steenstraat en Hommelseweg.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:32 schreef Adelante het volgende:
Zeker wel: lekker aan de groene thee met anti-oxidanten
En verder worden de kindjes in de Leuke Linde gedumpt terwijl pa en ma even flink gaan hijsen voor dat cafe daar (Atlanta ofzo?).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:38 schreef remlof het volgende:
In Musis door de Onganse, zoals Ade al zei en zondag is er natuurlijklijk de carnavalsoptocht over de Rozendaalsestraat, Steenstraat en Hommelseweg.
Bij Café Saylor was het zondag al "gezellig", maar de rest aankomend weekend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef GimmeGore het volgende:
Wanneer is het carnaval?
Dan kan ik zorgen dat ik nog verder naar het noorden zit
Verstandig ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef GimmeGore het volgende:
Wanneer is het carnaval?
Dan kan ik zorgen dat ik nog verder naar het noorden zit
Ja, maar niet zo massaal als in Brabant & Limburg..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Excuse me? In moas en woal word er uitgebreid carnaval gevierd hoor!![]()
Goed zoquote:
Jawel hoor, ben in beide provincies geweest en het is bij alle 3 verschillend maar net zo uitgebreid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo massaal als in Brabant & Limburg..
[..]
Goed zo
Eukee..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel hoor, ben in beide provincies geweest en het is bij alle 3 verschillend maar net zo uitgebreid.
Dat mag wel hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry maar moet mijn plaatsje gewoon even verdedigen!
Sterktequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:43 schreef Vork het volgende:
Ik vrees dat café St. Marten ook weer een of ander carnaval-achtig festijn heeft. Dat betekent dagenlang geluidsterreur.
Oké, interessant..quote:
Ik zag hier in Presikhaaf al weinig auto's rijden toen ik even nog naar de supermarkt ging..quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Xiance het volgende:
tis om te huilen.. alles ligt op zn gat!
de OV rijd nog maar zeer minimaal, tot zelfs niet..
en op de steenstraat/vermuijlwijkstraat/centrum-ring stond alles straks vast![]()
het sneeeeeeeeeeuwd!!!
ik werk boven t station.. wij zagen de bussen al steeds minder vaak langs komen, en na 6u stopte praktisch alles ermeequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zag hier in Presikhaaf al weinig auto's rijden toen ik even nog naar de supermarkt ging..
Ga dan in de kachel zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Xiance het volgende:
maar tis wel een stuk kouder
ik ben nog steeds bevroren
hoever?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moest mooi een eind lopenDat gezeik ook met die sneeuw, in Noorwegen is dit lente!
Das lief, maar nu ben ik al thuisquote:
you may complainquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Das lief, maar nu ben ik al thuisEen kilometer, dus ik moet eigenlijk niet zeuren. Maar in de sneeuw en op hakken, mwa
just did that, aanrader!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
you may complain
ik heb t nog steeds koud.. ik ga zo echt even een hete douche nemen!
vast wel..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
just did that, aanrader!
Ben benieuwd of de bussen morgenochtend weer rijden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had vandaag n krantje van GimmeGore
een goed excuus om te laat te komen op je sollicitatiequote:Op donderdag 11 februari 2010 07:43 schreef tliciouz het volgende:
Arnhem:
lijn 3 en 7 rijden niet naar naar het eindpunt, vertrekken wel vanaf Arnhem Station.
lijn 7 rijdt ri de geitenkamp niet verder dan verkeersplein de drie gasthuizen
lijn 3 ri alteveer en kraneveld rijdt via de beekhuizenlaan ri ziekenhuis alteveer en kraneveld vervallen
Pff gelukkig niet 32, 33, en 1. Anders kon ik niet eens naar mijn sollicitatie
Gewoon bij Zevenaar er af en dan tussendoor via Duiven en de Westervoortse brug.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JoeBravo het volgende:
18 km file van duitse grens tot arnhem, en wie stond er ook in?
Hadden er een paar geen Ausweis bij zich of zo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JoeBravo het volgende:
18 km file van duitse grens tot arnhem, en wie stond er ook in?
ik weet uit eigen ervaring dat dat nog wel eens een averechts effect wil hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon bij Zevenaar er af en dan tussendoor via Duiven en de Westervoortse brug.
Klopt, vaak ben je net zo lang, of zo niet langer onderwegquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet uit eigen ervaring dat dat nog wel eens een averechts effect wil hebben.
Dat is dus wel gebeurdquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
een goed excuus om te laat te komen op je sollicitatie
Ach, erme meidquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is dus wel gebeurdLijn 1 waar we in zaten kreeg een klapband na al die bussen die doorgereden waren
En vervolgens moeten we een andere bus pakken ik in lijn 32 gestapt maar die kon er natuurlijk niet langs door lijn 1 die midden op de weg stond, en vervolgens ben ik eindelijk bij me sollicitatie kon ik uitleggen wat ik hiervoor allemaal had gedaan en kon ik weer gaan, krijg pas over 2 weken wat te horen EN als ik de baan heb kan ik pas in april beginnen, vervolgens heb ik nog een uur op een bus staan wachten.
Wat een gedoe!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is dus wel gebeurdLijn 1 waar we in zaten kreeg een klapband na al die bussen die doorgereden waren
En vervolgens moeten we een andere bus pakken ik in lijn 32 gestapt maar die kon er natuurlijk niet langs door lijn 1 die midden op de weg stond, en vervolgens ben ik eindelijk bij me sollicitatie kon ik uitleggen wat ik hiervoor allemaal had gedaan en kon ik weer gaan, krijg pas over 2 weken wat te horen EN als ik de baan heb kan ik pas in april beginnen, vervolgens heb ik nog een uur op een bus staan wachten.
De meeste fietspaden zijn wel redelijk vrij volgens mij, ligt er maar net aan of het een drukke weg is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een gedoe!!
En hoe is de staat van de fietspaden in Arnhem op het moment? M'n fiets staat nog op Centraal, maar ik weet niet of ik me durf te wagen aan een tochtje
Terwijl hij juist achterop reed?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:40 schreef GimmeGore het volgende:
Deze meneer stond te dreigen met: "ik ram je al je tanden uit je bek" en "Ik sla je naar de kanker"
En natuurlijk: "Wie gaat er nou remmen met dit weer?" en "Je deed het expres, zodat je geld krijgt van je verzekering"
Het is hier voor de deur nu spekglad, en die man ging parkeren, dus hij remde af. Meneer BMW reed een stuk harder en zat er toen dus bovenop...quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Terwijl hij juist achterop reed?
En hij kon niet bedenken dat juist hij degene was die met dit weer meer afstand had moeten houden?
quote:Bounce Bounce Bounce! 90's NOW! is HET feestje zo vlak voor valentijnsdag! Neem je grote liefde mee of scoor vanavond een lekker hapje tijdens 90's NOW! Djs Gary Global en Brutus pompen ondertussen de allerlekkerste 90's klappers de zaal in. 90's NOW: absolute hitguarantee! INFO | zaterdag 13 februari | 23:00 | Luxor Live Arnhem | Tickets 9,- excl fee | DJ Gary Global and His Hitsystem, VJ Clipsync | www.nineties-now.nl |
Staat alleen zo gek voor de mensen om je heen denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ookIk wil nog wel een keertje 'dankjewel GimmeGore' zeggen
Al is het alleen maar voor de vrouwtjes in shortsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wat in de jaren '70 begon als nieuwe trend is anno 2010 nog steeds in trek bij jong en oud: de disco muziek. In 5th Avenue aan de Korenmarkt start daarom met een serie van Disco Train-TRIBUTE-avonden waarbij de zaal van de '5th Avenue' wordt omgetoverd tot hippe discotheek. Deze vrijdag zal er een TRIBUTE to Madonna zijn, met verlichte vloeren, discobollen en gastvrouwen in Madonna-shorts, die tezamen het decor vormen. Vergeet niet de muziek van onze speciale DJ’s, zij bestrijken drie decennia’s van disco klassiekers op deze avond in de 5th Avenue.
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Staat alleen zo gek voor de mensen om je heen denk ik.
Nou ja, in elk geval tot het moment dat ik "Alsjeblieft Guppyfriend!" had geroepen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Als jij nou krantjes had gedeeld, waren we er nog wel mee weggekomen. 'dank je wel Omniej'
Omdat ie niet in Presikhaaf staat.. Misschien is de grond nog te hard om te verplaatsen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:52 schreef remlof het volgende:
Waarom staat dat theehuis nog steeds aan de Sonsbeekzijde van het station?
Ik kan niet wachten om in Bosch een lekkere biefstuk te verorberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen idee, februari zou het zijn. Ik ben er vorige week nog binnen geweest, maar toen moest er nog een hoop gebeuren. Het gaat wel leuk worden denk ik, al ligt er opzich wel veel nadruk op het eet-gedeelte.
Dat wordt dan in elk geval wel een biologische biefstuk, als ze al biefstuk serveren. Ze gaan met een kleine kaart werken en niet heel erg goedkoop (helaas).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
Ik kan niet wachten om in Bosch een lekkere biefstuk te verorberen![]()
ja, dat is dan weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval tot het moment dat ik "Alsjeblieft Guppyfriend!" had geroepen.
Ik neem genoegen met een biertje of een rode wijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om in Bosch een lekkere biefstuk te verorberen![]()
Maakt niet zoveel uit, zolang het maar Peeze isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:41 schreef Vork het volgende:
En om het onderwerp maar weer wast meer op Arnhem te betrekken, waar schenken ze volgens jullie het beste bakkie pleur?
Wat mij betreft is dat Babo, maar de koffie in Dudok en bij dat koffietentje aan het begin van de Hommelseweg zijn ook zeer goed pruimbaar.
Heel even in Aspen, rond half elf, heb nog rondgekeken maar zag je niet. En langer dan één biertje hielden we het niet vol in die takkeherrie met die breezersletjesquote:
nouquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg maar? Jij kent Arnhem beter als ik.
Niet bij mij!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik lust geen koffiedus ik weet niet waar die het lekkerste is
Ah ja zou kunnen. Rond die tijd sjouwde ik rond om lampjes te fixen en zulks, was ook in de krochten onder de aspen. Heb je dus gemist. Kan me voorstellen dat je hem peerdequote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel even in Aspen, rond half elf, heb nog rondgekeken maar zag je niet. En langer dan één biertje hielden we het niet vol in die takkeherrie met die breezersletjes
Gisteren een pittige dag gehad met diplomauitreiking. Vandaag werken. Ik hoef even nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:24 schreef remlof het volgende:
Whehe. Tsja.
Waarom zit jij niet in de Barron nu eik?
Dat hing er al eerder, toen ik er 26 januari langsliepquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:36 schreef remlof het volgende:
En waarom hangt er nu een verlicht Grolsch-bord aan de gevel van Bosch?
Mss wat 'mosterd na de maaltijd'?!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:34 schreef tliciouz het volgende:
Waar in Arnhem kun je nou lekker uit eten voor een niet al te duur bedrag? Valentine's day is coming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik ben er gister langs gelopen en ze zijn er nog druk aan het werk. Achter het oude Watertejater staat nu wel een modern uitziende keuken en ze schijnen ook op zoek te zijn naar personeel. Ik denk dat het nog een paar weken duurt voordat ze open gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 03:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat hing er al eerder, toen ik er 26 januari langsliep(al was dat wel overdag...) En toen zaten er ook mensen binnen, al was het me toen ik hier las dat het 'weer open' ging, niet helemaal duidelijk of het nou werklui of klanten waren
Over Bosch gesproken: ik las iets over een meet in het vorige topic?![]()
your lossquote:Op zondag 14 februari 2010 13:31 schreef Xiance het volgende:
fok meetings.. hmmz..
k heb er nog nooit aan mee gedaan
Personeel hebben ze al gevonden. Tenminste, die sollicitatieprocedure is ondertussen wel afgerond gok ik.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:20 schreef remlof het volgende:
Ik ben er gister langs gelopen en ze zijn er nog druk aan het werk. Achter het oude Watertejater staat nu wel een modern uitziende keuken en ze schijnen ook op zoek te zijn naar personeel. Ik denk dat het nog een paar weken duurt voordat ze open gaan.
En ja, dan moet we er maar eens een Arnhemmeet doen
Ow? Dit staat nog op werk.nl.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Personeel hebben ze al gevonden. Tenminste, die sollicitatieprocedure is ondertussen wel afgerond gok ik.
Veel vacatures op werk.nl zijn al weken of maanden verlopen, of bestaan uberhaupt niet.quote:
Dat is een beetje raar voor de vacaturesite van het UWVquote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Veel vacatures op werk.nl zijn al weken of maanden verlopen, of bestaan uberhaupt niet.![]()
Manlief is aan het solliciteren, dus ik spreek uit ervaring.
Was het laatst niet nog in het nieuws?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar voor de vacaturesite van het UWV
Ik geloof dat "een beetje raar" niet de exacte bewoording is die ik zou gebruiken.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
Dat is een beetje raar voor de vacaturesite van het UWV
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Was het laatst niet nog in het nieuws?
Bron: MSN Nieuws, 3 februari 2010quote:UWV publiceert spookvacatures
(Novum) - Tussen de vacatures van het UWV, het voormalige arbeidsbureau, zitten ook banen die helemaal niet bestaan. Minister van Sociale Zaken Piet Hein Donner (CDA) vindt dat echter niet per se verkeerd. Dat heeft Donner woensdag laten weten.
Donner vindt het misleidend dat er in de vacaturebank en op de banensite van het UWV, Werk.nl, zogeheten spookvacatures voorkomen, stelt hij in antwoord op Kamervragen van CDA-Kamerlid Eddy van Hijum. Donner gaat het UWV vragen de zaak te bespreken met brancheorganisaties en uitzendbureaus.
Wel wijst Donner erop dat er ook goede redenen kunnen zijn om spookvacatures te publiceren. Zo zijn er bedrijven die altijd op zoek zijn naar sollicitanten, voor het geval er in de toekomst vacatures te vervullen zijn. Ook uitzendbureaus gaan vaak zo te werk. Donner vindt dat in orde, zolang sollicitanten maar echt kans maken op een baan.
Hm ja, ik had inderdaad al zoiets gelezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:25 schreef neen het volgende:
[..]
Was het laatst niet nog in het nieuws?
Edit: afgelopen 3 feb: http://binnenland.nieuws.nl/584600/uwv_publiceert_spookvacatures
Uitzendbureaus bijvoorbeeld. Solliciteer je op iets leuks, krijg je als reactie dat die baan er niet meer is, maar dat ze nog wel een hele leuke baan als hypotheekverkoper of avondwerk bij UPC op Dukenburg (ODW) voor je hebben.quote:Zo zijn er bedrijven die altijd op zoek zijn naar sollicitanten, voor het geval er in de toekomst vacatures te vervullen zijn.
Wordt dat trouwens wel betaald werk in Bosch?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:32 schreef remlof het volgende:
Ach ja, Bosch weet natuurlijk ook niet wanneer ze vervangend barpersoneel nodig hebben. Als het verloop daar net zo erg is als bij Goed is dat waarschijnlijk elke week
Yep, ze gaan voor de verandering zelfs proberen winst te maken volgens mijquote:Op zondag 14 februari 2010 21:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wordt dat trouwens wel betaald werk in Bosch?
Ik vraag me af wat de bewoners daarvan gaan vinden, is toch niet echt in dezelfde lijn zeg maar...quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef remlof het volgende:
Yep, ze gaan voor de verandering zelfs proberen winst te maken volgens mij
Die mogen blij zijn dat ze er nog boven mogen wonen. Denk alleen niet dat glazen halen in ruil voor gratis drank er nog in zit.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de bewoners daarvan gaan vinden, is toch niet echt in dezelfde lijn zeg maar...
Dat had ik dus ook, ik reageer op heel veel dingen, krijg ik of een mail of telefoon terug ja die vacatures zijn allang weer verlopen etc. Of dat was alleen in de kerst periode, update je site dan even ofzoquote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Veel vacatures op werk.nl zijn al weken of maanden verlopen, of bestaan uberhaupt niet.![]()
Manlief is aan het solliciteren, dus ik spreek uit ervaring.
De trappen op?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:52 schreef GimmeGore het volgende:
wie had er werk nodig?
de Pers uitdelen aan Sonsbeekzijde
Je moet wss alleen wel zelf je kranten die kant op slepen
De werkgevers zijn zelf verantwoordelijk voor de vacatures die op Werk.nl staan. Daar kun je het CWI niet op aankijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 07:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, ik reageer op heel veel dingen, krijg ik of een mail of telefoon terug ja die vacatures zijn allang weer verlopen etc. Of dat was alleen in de kerst periode, update je site dan even ofzo
netwerken? als in, "netwerken" of werk met "netwerken" en wat voor netwerken bedoel je dan, de ICT infrastructuur of sociaal met mensen babbelenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Sally het volgende:
[..]
De werkgevers zijn zelf verantwoordelijk voor de vacatures die op Werk.nl staan. Daar kun je het CWI niet op aankijken![]()
Ik heb zelf nog niet zoveel problemen gehad met Werk.nl en de vacatures.
Ja, ik ben ook werkzoekendNetwerken enzow
Duhquote:Op maandag 15 februari 2010 17:41 schreef Bob-B het volgende:
[..]
netwerken? als in, "netwerken" of werk met "netwerken" en wat voor netwerken bedoel je dan, de ICT infrastructuur of sociaal met mensen babbelen
Gezien je eerder PI vanquote:
SPOILER: Wat zoek ik dan?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat kan wel zijn (want inderdaad, UWV is niet echt snel met het updaten van dingen), maar ik heb informatie van eerste hand zegmaar. Ik heb er zelf gesolliciteerd, maar ben overigens wel afgewezen, puur en alleen omdat ik geen horeca-ervaring heb en ze toch bij de start, niet met allemaal onervaren krachten willen beginnen. Wie weet probeer ik het later nog eens, maar liever heb ik gewoon wat meer vastigheid, qua werk.quote:
Kieskompas toch? Moet je voor de grap eens de standpunten van GCD proberen te lezen. Werkelijk iedere zin is krom en bevat spelfouten. Bovendien komt iedere reactie op een stelling neer op een variant van "wij zijn hier voor/tegen, want dat is zo".quote:Op maandag 15 februari 2010 21:28 schreef GimmeGore het volgende:
zo, eens even die stemwijzer raadplegen...
Ow, ik weet nu al niet waar het over gaat
Waar is de Oude Veerweg
Ik heb echt bij veel dingen "neutraal" omdat ik niet weet waar het om gaat
Bijna hetzelfde als jouquote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
http://gemeente.kieskompas.nl/
Ik kwam hier uit, niet geheel tegen verwachting:
[ afbeelding ]
Ik ook zo'n beetje hetzelfde.quote:
En klopt dat ook een beetje?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kom ook bij VVD uit, maar dan zonder ergens neutraal in te vullen
Mwa, ik ben het zeker niet over mee eens. Ik ga ook sowieso nog even de partijprogramma's doorlezen. Aan de hand daarvan maak ik mn keuze. Dus ik denk niet dat het helemaal kloptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En klopt dat ook een beetje?
Zo in het kieskompas komen ze namelijk niet echt liberaal over imho.
Hee!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
http://gemeente.kieskompas.nl/
Ik kwam hier uit, niet geheel tegen verwachting:
[ afbeelding ]
Als je in de stemwijzer bij de uitslag kiest voor de optie om de overeenkomsten te vergelijken zul je zien dat het niet zo hoeft te zijn dat de partij die bovenaan eindigt ook de meeste overeenkomsten met je nr.1 keuzes heeft. Bij mij klopte het dit jaar zo'n beetje voor het eerst wel een keer, ook met de partijprogramma's in m'n achterhoofd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, ik ben het zeker niet over mee eens. Ik ga ook sowieso nog even de partijprogramma's doorlezen. Aan de hand daarvan maak ik mn keuze. Dus ik denk niet dat het helemaal klopt
En daarom ga ik dus die programma's lezenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:44 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Als je in de stemwijzer bij de uitslag kiest voor de optie om de overeenkomsten te vergelijken zul je zien dat het niet zo hoeft te zijn dat de partij die bovenaan eindigt ook de meeste overeenkomsten met je nr.1 keuzes heeft. Bij mij klopte het dit jaar zo'n beetje voor het eerst wel een keer, ook met de partijprogramma's in m'n achterhoofd.
...........................quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef GimmeGore het volgende:
BENZINESTATION IN ARNHEM OVERVALLEN
ARNHEM - Een gewapende man heeft dinsdagochtend een benzinestation annex winkel aan de Graaf Lodewijkstraat in Arnhem overvallen. Niemand raakte gewond.
Twee medewerkers werden rond half elf door de overvaller bedreigd met een pistool of iets wat daarop leek.
De dader wist er met een geldbedrag te voet vandoor te gaan richting Goeman Borgesiusplein. Het zou gaan om een jongen of man met een licht getinte huidskleur. Hij droeg een zwarte jas of zwart jack met capuchon. De politie is op zoek naar getuigen.
Dat is een ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt
Tja dat wel, maar lekker klein.quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:06 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan er tanken...
Ik weet niet wat jij onder benzine station verstaat?
Je kan midden in een wijk ook moeilijk een station met 10 pompen verwachten natuurlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 05:08 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Tja dat wel, maar lekker klein.
Ligt die in de baggerwijk van Arnhem?
Da's Klarendal toch, wel redelijke baggerwijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je kan midden in een wijk ook moeilijk een station met 10 pompen verwachten natuurlijk
En nee, dit is niet de baggerwijk, welke wijk bedoel je überhaupt?
Oké, Klarendal is een nette wijk en de pomp is huge.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo erg is Klarendal al lang niet meer. En alsof er alleen overvallen plaatsvinden op plaatsen waar het wat 'minder' is
en zo klein was dit station toch niet, ze waren in ieder geval nog met z'n tweeën, die medewerkers
huh, dat zeg ik toch ook helemaal niet? Het is alleen allemaal niet zo zwart wit als jij stelt. Ik denk dat de klarendallers dat kunnen bevestigen. En niet zo heel klein is iets anders dan enorm.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:24 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Oké, Klarendal is een nette wijk en de pomp is huge.
Alles is wel genuanceerder toe te lichten, maar daar had ik even geen zin in dus maar makkelijk doen. Maar Klarendal staat toch wel bekend als "Vogelaarwijk", dat wil niet zeggen dat iedereen die er woont crimineel is en dan het er stikt van de criminaliteit (al zal dat laatste wel eens kunnen kloppen).quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
huh, dat zeg ik toch ook helemaal niet? Het is alleen allemaal niet zo zwart wit als jij stelt. Ik denk dat de klarendallers dat kunnen bevestigen. En niet zo heel klein is iets anders dan enorm.
Niets mis (meer) met Klarendal.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:35 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Alles is wel genuanceerder toe te lichten, maar daar had ik even geen zin in dus maar makkelijk doen. Maar Klarendal staat toch wel bekend als "Vogelaarwijk", dat wil niet zeggen dat iedereen die er woont crimineel is en dan het er stikt van de criminaliteit (al zal dat laatste wel eens kunnen kloppen).
Gefeli!quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:08 schreef remlof het volgende:
Klarendal is fantastisch om in te wonen
En as we speak krijg ik eindelijk m'n nieuwe luiken
Eh? De Gravenstraat is in het Spijkerkwartier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:31 schreef GimmeGore het volgende:
btw, is die gravenstraat eigenlijk wel klarendal?
is dat niet st marten/sonsbeek zuid?
Zwarte luiken. En de kozijnen worden donkerblauw. Maar die zijn nu nog vaal roze dus het ziet er niet uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Welk kleurtje?
En gaan ze de rest nu ook schilderen?
Wordt wel tijd dat ze het afmaken, zo ziet het er helemaal niet uit.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh? De Gravenstraat is in het Spijkerkwartier.
Ah, de Graaf Lodewijkstraat is in St Martenquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ow hahaha, dat bedoelde ik niet, die Graaf Lodewijkstraat, maar ik was te lui om te zoeken welke straat het nou ook al weer was
quote:Op woensdag 17 februari 2010 05:08 schreef GuidooH het volgende:
Tja dat wel, maar lekker klein.
Ligt die in de baggerwijk van Arnhem?
Da's bij mij hier vlakbij. Die pomp staat in een prima buurt, met grote huizen enzo. Niet dat Klarendal dat niet is, maar voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef remlof het volgende:
Ah, de Graaf Lodewijkstraat is in St Marten
Bosch.quote:
Nog niet gezien.quote:
Ik moet maandag solliciteren bij de action in de streenstraatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef remlof het volgende:
Gelukkig, dit weekend heb ik toch geen geld
Whehe, als je aangenomen wordt kom ik bij je shoppenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet maandag solliciteren bij de action in de streenstraat
Egwelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
De action is best een coole winkel
Krijg je korting van me!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, als je aangenomen wordt kom ik bij je shoppen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:23 schreef tliciouz het volgende:
Als je toch naar een Action in Arnhem wil, kan je het beste naar die op de Lelyweg gaan. Die vind ik fijner dan die op de Steenstraat eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:48 schreef donroyco het volgende:
Nog nooit bij de Ernemse Action geweest, wel bij andere vestigingen..
Volgens mij sta je nog versteld van hoeveel boven-modaals bij de Action komen. Niet dat ik ook echt weet of dat zo is, maar ik kan het me zo voorstellen. Al is het maar om de vrouwen-prullaria.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als je toch naar een Action in Arnhem wil, kan je het beste naar die op de Lelyweg gaan. Die vind ik fijner dan die op de Steenstraat eigenlijk.
Is Arnhem eigenlijk zo'n pauper stad? Dat we gewoon 2 Actions draaiende kunnen houden...
Groetjes uit Enschede btw
In Velp zit er ook nog één, da's ook vlakbijquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij sta je nog versteld van hoeveel boven-modaals bij de Action komen. Niet dat ik ook echt weet of dat zo is, maar ik kan het me zo voorstellen. Al is het maar om de vrouwen-prullaria.
Ik wist trouwens niet dat er twee Actions waren in Arnhem, ik kende alleen die van de Steenstraat
Succes!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je bent dan ook een echte Arnhemse :-)quote:Op maandag 22 februari 2010 22:39 schreef Sally het volgende:
Ik praot toch veul meer dialec dan'k dag![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 22 februari 2010 22:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bent dan ook een echte Arnhemse :-)
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan heb ik er al wat om in Arnhem te testenBistro Robin Hood (ken ik al) en La Cantina Papaya (moet er nog heen, eenvoudige en beperkte kaart .)
Zoiets liep toch al in REV? Of is het daar nu zo doodgebloed dat dit idee nieuw leven erin moet blazen?
Heb even gezocht: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/56
De laatste berichten zijn van 16, 18 en 21 februari, dus dat valt nog wel mee. Maar het aantal topics is teleurstellend.
Wie gaat er mee?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sally het volgende:
En ik bedenk me dat ik ook nog wel een keer in het 'oude postkantoor' in Klarendal wil testen, naast de eerder genoemde Robin Hood en La Cantina (meer een eetcafé). Was al een keer geweest in Klarendal, maar de rumoerigheid liet ons groepje weer doen omkeren.
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:56 schreef Bob-B het volgende:
lijkt me een goed plan, ik ga nooit zo vaak uit eten, dus tentjes verkennen is niet verkeerd...lekker eten ook niet
Dat maas en waalse dialect heerlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef donroyco het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/Arnhems
Oh gaan we met z'n alle uit eten? Dan wil ik tussen Bob en Roy ja!quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh gaan we met z'n alle uit eten? Dan wil ik tussen Bob en Roy ja!
Beidequote:
Nee want moet beiden in het weekend helaas, anders had ik het graag gedaan!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
Gewoon allebei doen tlic, of red je dat niet qua tijd?
Ow en ok, dan kom ik ook wel, ga ik naast Sally zitten
Niet verkeerd hequote:
Ja, feli... Denk ik...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:30 schreef donroyco het volgende:
Gefeliciteerd, wanneer gaan we het vieren?
Daarom vroeg ik het ookquote:[..]
Beide
Of we de proefavond in het weekend houden, weet ik nog niet hoor. Kan ook door de week, bijv. de uitgaansavond donderdag. Kijken hoe druk het dan is (en met een groep van 5 ofzo moeten we wel reserverenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want moet beiden in het weekend helaas, anders had ik het graag gedaan!Maar durf de action nu niet terug te bellen, voel me een beetje schuldig. Ondertussen wel op zoek naar een betere baan. Maar goed heb nu in ieder geval een inkomen.
Is de AH dan meer uur of meer salaris?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want moet beiden in het weekend helaas, anders had ik het graag gedaan!Maar durf de action nu niet terug te bellen, voel me een beetje schuldig. Ondertussen wel op zoek naar een betere baan. Maar goed heb nu in ieder geval een inkomen.
Ik zag daar dat ik veel woorden waarvan ik dacht: hoe kom ik daaraan? toch van mn vader blijk te hebben,quote:Op maandag 22 februari 2010 22:39 schreef Sally het volgende:
Het raam open doen Ik doe het raam even losis dat Ernems dialec???
Dat zeg ik altijd![]()
En over deze zei gister nog iemand tegen me dat hij wel kon merken waar ik vandaan kwam:
bord burd
Ook niet van bewust dat het iets typisch Ernems was![]()
En deze klopt verdorie nietHet is een heel speciale bus!!!
bus trolley
Ik praot toch veul meer dialec dan'k dag![]()
![]()
![]()
Meer uur, action is alleen op do avond en za en ik wil graag fulltime aan de slag.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Is de AH dan meer uur of meer salaris?
Meer uur is automatisch meer salaris? Dus ik zeg 'doen'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meer uur, action is alleen op do avond en za en ik wil graag fulltime aan de slag.
Ah, dan heb ik het min of meer van 'mien moe': die komt uit de 'Iesel'-streekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik doe het raam los zeggen ze in de achterhoek ook, dus of dat niu typisch ernems is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
is het heel vreemd dat ik niets van die zaak kan vinden op internet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:28 schreef Sally het volgende:
Maarehm, leuk plannen maken voor een reviewachtige meet, maar zullen we ze ook uitvoeren?
Ik zal eens mijn agenda erbij pakken.
Waren ze positief?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:22 schreef neen het volgende:
He, Arnhem op NL1 over de bouwput bij het stadion
Spannend, wanneer mag je beginnen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef tliciouz het volgende:
Nou, vandaag mijn contract getekend op Arnhem Kronenburg!
http://www.eenvandaag.nl/(...)ede_miljoenenprojectquote:
De XL? Wel dichterbij dan de actionquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:30 schreef tliciouz het volgende:
Nou, vandaag mijn contract getekend op Arnhem Kronenburg!
Welke zaak??quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
is het heel vreemd dat ik niets van die zaak kan vinden op internet?
Nou spannend is het niet, het is maar de AH.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Spannend, wanneer mag je beginnen?
Jup, hoef nu maar op de fiets of lopends een lange straat door. En ik verwacht wel dat je keertje langskomt!quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
De XL? Wel dichterbij dan de action
Dan had je beter voor de steenstraat kunnen kiezen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou spannend is het niet, het is maar de AH.Maandag kan ik al aan de slag!
[..]
Jup, hoef nu maar op de fiets of lopends een lange straat door. En ik verwacht wel dat je keertje langskomt!
Dan maak je maar een keer een uitzondering.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan had je beter voor de steenstraat kunnen kiezen.Wij komen nooit bij de XL: of we gaan naar de velperbuitensingel of zaterdag naar de Jumbo.
Oke, vooruit, moet ik me melden bij de vleeswaren, brood of sigaretten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan maak je maar een keer een uitzondering.Ik wil weten of het allemaal echt zo mooi is. Hihi.
Een beetje overalquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oke, vooruit, moet ik me melden bij de vleeswaren, brood of sigaretten?
Vandaag alweer geweestquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou spannend is het niet, het is maar de AH.Maandag kan ik al aan de slag!
[..]
Jup, hoef nu maar op de fiets of lopends een lange straat door. En ik verwacht wel dat je keertje langskomt!
Ik begin er maandag ook pasquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Vandaag alweer geweestDe Red Dragon Tempranillo kopen
Heb je niet gezien![]()
Maar normaal kom ik niet bij de AH, doe liever boodschappen bij Aldi of LidlKom alleen bij de AH als ik iets niet kan krijgen (kruiden, kookroom, enz.)
Zo heetie niet, maar dat is hetquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef GimmeGore het volgende:
deze zaak: Oude Postkantoor Klarendal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |