quote:Op maandag 8 februari 2010 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daar moet ik binnenkort eens heen
Het is altijd nog dicht als ik er langs loop op weg naar huisquote:Op maandag 8 februari 2010 20:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Doe Patrick en Hoks de groeten van me
Werk je in een winkel dan of wil je dat niet bekend maken omdat je anders bang bent dat ik je op kom zoeken?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is altijd nog dicht als ik er langs loop op weg naar huis
Hoelaat gaan ze open?
Nee, niet in een winkel. Werk in ICT hè? Maar ik rook soms wel effe een peuk op het busstation daar.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Werk je in een winkel dan of wil je dat niet bekend maken omdat je anders bang bent dat ik je op kom zoeken?
Ik nu alquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik sta misschien binnenkort elke dag op het station
Yep, hele leuke kroeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:20 schreef GimmeGore het volgende:
Hmmmm daar zit de Backstage, leuke kroeg
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:39 schreef GimmeGore het volgende:
krantjes uitdelen met een vriendin van me
Nee, ik stond bij de taxi standplaatsen zeg maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
![]()
Als je aan de Sonsbeekzijde staat wil ik wel een krantje van je.
Ik heb je vandaag niet gezien.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, ik stond bij de taxi standplaatsen zeg maar.
Ik heb echt nog nooit zo vaak goeiemorgen gezegd xD
Welke deel je uit? Misschien heb ik je krantje aangepaktquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, ik stond bij de taxi standplaatsen zeg maar.
Ik heb echt nog nooit zo vaak goeiemorgen gezegd xD
Toen stond ik weer lekker op te warmen onder de douchequote:
De Pers.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welke deel je uit? Misschien heb ik je krantje aangepakt
Dan heb ik van je vriendin de Pers aangepakt. Die met het paarse mutsjequote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Toen stond ik weer lekker op te warmen onder de douche
[..]
De Pers.
Ik stond daar als enige uit te delen. Vriendin van me stond bij de rolstrap met de Pers samen met iemand van de Spits
Wat ga je doen?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:46 schreef Treces het volgende:
TVP omdat ik hier hoogstwaarschijnlijk ga studeren.
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:23 schreef donroyco het volgende:
Waar kun je in Arnhem de OV-chipkaart laten activeren? Bij voorbaat dank.
(niet voor mij)
Dank je welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
Nee, misschien iets in Musis, maar op de weg er naar toe loop je dan al voor lul, omdat niemand er iets aan doetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef tliciouz het volgende:
Word er eigenlijk een beetje carnaval gevierd hier in Arnhem?
Carnaval en Gelderlandquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef tliciouz het volgende:
Word er eigenlijk een beetje carnaval gevierd hier in Arnhem?
Ziek?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:32 schreef Adelante het volgende:
Zeker wel: lekker aan de groene thee met anti-oxidanten
Excuse me? In moas en woal word er uitgebreid carnaval gevierd hoor!quote:
In de Achterhoek en Rivierenland doen ze er nog wel wat aan, geloof ikquote:
Herstellendequote:Ziek?
Ik wil meequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, misschien iets in Musis, maar op de weg er naar toe loop je dan al voor lul, omdat niemand er iets aan doet
Ik ga gewoon weer zondag en maandag naar het Zuiden... Alaaaaaf
Vergelijk ons nou niet met Brabant he!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
In de Achterhoek en Rivierenland doen ze er nog wel wat aan, geloof ik
Oh en wat delicious zegt, ODW ook, maar dat is eigenlijk al Braobant
[..]
Herstellende
Ik ga naar Lappegat en Lampegat (quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil meeIk ga alleen zaterdag even naar mijn woonplaats toe met Jochem om daar de optocht te kijken en daarna gaan we weer terug, maar meneer houd niet van carnaval
en al mijn vriendinnen etc zitten in een groep die mee doen dus daar heb ik ook niets aan
De zachte G en ons pap/ons mam hebben jullie al toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vergelijk ons nou niet met Brabant he!
Nou dan gaan we toch samen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ga naar Lappegat en Lampegat (, vriendinnetje is een Ernhemse en gaat dus niet mee
[..]
De zachte G en ons pap/ons mam hebben jullie al toch?
In Musis door de Onganse, zoals Ade al zei en zondag is er natuurlijklijk de carnavalsoptocht over de Rozendaalsestraat, Steenstraat en Hommelseweg.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:32 schreef Adelante het volgende:
Zeker wel: lekker aan de groene thee met anti-oxidanten
En verder worden de kindjes in de Leuke Linde gedumpt terwijl pa en ma even flink gaan hijsen voor dat cafe daar (Atlanta ofzo?).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:38 schreef remlof het volgende:
In Musis door de Onganse, zoals Ade al zei en zondag is er natuurlijklijk de carnavalsoptocht over de Rozendaalsestraat, Steenstraat en Hommelseweg.
Bij Café Saylor was het zondag al "gezellig", maar de rest aankomend weekend.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef GimmeGore het volgende:
Wanneer is het carnaval?
Dan kan ik zorgen dat ik nog verder naar het noorden zit
Verstandig ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:47 schreef GimmeGore het volgende:
Wanneer is het carnaval?
Dan kan ik zorgen dat ik nog verder naar het noorden zit
Ja, maar niet zo massaal als in Brabant & Limburg..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Excuse me? In moas en woal word er uitgebreid carnaval gevierd hoor!![]()
Goed zoquote:
Jawel hoor, ben in beide provincies geweest en het is bij alle 3 verschillend maar net zo uitgebreid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo massaal als in Brabant & Limburg..
[..]
Goed zo
Eukee..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel hoor, ben in beide provincies geweest en het is bij alle 3 verschillend maar net zo uitgebreid.
Dat mag wel hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry maar moet mijn plaatsje gewoon even verdedigen!
Sterktequote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:43 schreef Vork het volgende:
Ik vrees dat café St. Marten ook weer een of ander carnaval-achtig festijn heeft. Dat betekent dagenlang geluidsterreur.
Oké, interessant..quote:
Ik zag hier in Presikhaaf al weinig auto's rijden toen ik even nog naar de supermarkt ging..quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:37 schreef Xiance het volgende:
tis om te huilen.. alles ligt op zn gat!
de OV rijd nog maar zeer minimaal, tot zelfs niet..
en op de steenstraat/vermuijlwijkstraat/centrum-ring stond alles straks vast![]()
het sneeeeeeeeeeuwd!!!
ik werk boven t station.. wij zagen de bussen al steeds minder vaak langs komen, en na 6u stopte praktisch alles ermeequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zag hier in Presikhaaf al weinig auto's rijden toen ik even nog naar de supermarkt ging..
Ga dan in de kachel zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:48 schreef Xiance het volgende:
maar tis wel een stuk kouder
ik ben nog steeds bevroren
hoever?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moest mooi een eind lopenDat gezeik ook met die sneeuw, in Noorwegen is dit lente!
Das lief, maar nu ben ik al thuisquote:
you may complainquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Das lief, maar nu ben ik al thuisEen kilometer, dus ik moet eigenlijk niet zeuren. Maar in de sneeuw en op hakken, mwa
just did that, aanrader!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
you may complain
ik heb t nog steeds koud.. ik ga zo echt even een hete douche nemen!
vast wel..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
just did that, aanrader!
Ben benieuwd of de bussen morgenochtend weer rijden.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had vandaag n krantje van GimmeGore
een goed excuus om te laat te komen op je sollicitatiequote:Op donderdag 11 februari 2010 07:43 schreef tliciouz het volgende:
Arnhem:
lijn 3 en 7 rijden niet naar naar het eindpunt, vertrekken wel vanaf Arnhem Station.
lijn 7 rijdt ri de geitenkamp niet verder dan verkeersplein de drie gasthuizen
lijn 3 ri alteveer en kraneveld rijdt via de beekhuizenlaan ri ziekenhuis alteveer en kraneveld vervallen
Pff gelukkig niet 32, 33, en 1. Anders kon ik niet eens naar mijn sollicitatie
Gewoon bij Zevenaar er af en dan tussendoor via Duiven en de Westervoortse brug.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JoeBravo het volgende:
18 km file van duitse grens tot arnhem, en wie stond er ook in?
Hadden er een paar geen Ausweis bij zich of zo?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JoeBravo het volgende:
18 km file van duitse grens tot arnhem, en wie stond er ook in?
ik weet uit eigen ervaring dat dat nog wel eens een averechts effect wil hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon bij Zevenaar er af en dan tussendoor via Duiven en de Westervoortse brug.
Klopt, vaak ben je net zo lang, of zo niet langer onderwegquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik weet uit eigen ervaring dat dat nog wel eens een averechts effect wil hebben.
Dat is dus wel gebeurdquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
een goed excuus om te laat te komen op je sollicitatie
Ach, erme meidquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is dus wel gebeurdLijn 1 waar we in zaten kreeg een klapband na al die bussen die doorgereden waren
En vervolgens moeten we een andere bus pakken ik in lijn 32 gestapt maar die kon er natuurlijk niet langs door lijn 1 die midden op de weg stond, en vervolgens ben ik eindelijk bij me sollicitatie kon ik uitleggen wat ik hiervoor allemaal had gedaan en kon ik weer gaan, krijg pas over 2 weken wat te horen EN als ik de baan heb kan ik pas in april beginnen, vervolgens heb ik nog een uur op een bus staan wachten.
Wat een gedoe!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is dus wel gebeurdLijn 1 waar we in zaten kreeg een klapband na al die bussen die doorgereden waren
En vervolgens moeten we een andere bus pakken ik in lijn 32 gestapt maar die kon er natuurlijk niet langs door lijn 1 die midden op de weg stond, en vervolgens ben ik eindelijk bij me sollicitatie kon ik uitleggen wat ik hiervoor allemaal had gedaan en kon ik weer gaan, krijg pas over 2 weken wat te horen EN als ik de baan heb kan ik pas in april beginnen, vervolgens heb ik nog een uur op een bus staan wachten.
De meeste fietspaden zijn wel redelijk vrij volgens mij, ligt er maar net aan of het een drukke weg is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een gedoe!!
En hoe is de staat van de fietspaden in Arnhem op het moment? M'n fiets staat nog op Centraal, maar ik weet niet of ik me durf te wagen aan een tochtje
Terwijl hij juist achterop reed?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:40 schreef GimmeGore het volgende:
Deze meneer stond te dreigen met: "ik ram je al je tanden uit je bek" en "Ik sla je naar de kanker"
En natuurlijk: "Wie gaat er nou remmen met dit weer?" en "Je deed het expres, zodat je geld krijgt van je verzekering"
Het is hier voor de deur nu spekglad, en die man ging parkeren, dus hij remde af. Meneer BMW reed een stuk harder en zat er toen dus bovenop...quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Terwijl hij juist achterop reed?
En hij kon niet bedenken dat juist hij degene was die met dit weer meer afstand had moeten houden?
quote:Bounce Bounce Bounce! 90's NOW! is HET feestje zo vlak voor valentijnsdag! Neem je grote liefde mee of scoor vanavond een lekker hapje tijdens 90's NOW! Djs Gary Global en Brutus pompen ondertussen de allerlekkerste 90's klappers de zaal in. 90's NOW: absolute hitguarantee! INFO | zaterdag 13 februari | 23:00 | Luxor Live Arnhem | Tickets 9,- excl fee | DJ Gary Global and His Hitsystem, VJ Clipsync | www.nineties-now.nl |
Staat alleen zo gek voor de mensen om je heen denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ookIk wil nog wel een keertje 'dankjewel GimmeGore' zeggen
Al is het alleen maar voor de vrouwtjes in shortsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wat in de jaren '70 begon als nieuwe trend is anno 2010 nog steeds in trek bij jong en oud: de disco muziek. In 5th Avenue aan de Korenmarkt start daarom met een serie van Disco Train-TRIBUTE-avonden waarbij de zaal van de '5th Avenue' wordt omgetoverd tot hippe discotheek. Deze vrijdag zal er een TRIBUTE to Madonna zijn, met verlichte vloeren, discobollen en gastvrouwen in Madonna-shorts, die tezamen het decor vormen. Vergeet niet de muziek van onze speciale DJ’s, zij bestrijken drie decennia’s van disco klassiekers op deze avond in de 5th Avenue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |