Dank je Houquote:
Als jij dat wilt Milou____/quote:
Nu mijn beltoonquote:
LOLquote:
quote:
NEE KUDT!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:43 schreef Houniet het volgende:
Ik moet echt die treintje halen want volgens mij wacht die conducteurgast echt niet op Houniet.
Juuuuuu ___/
Ik hoorde van een vriendin van mij dat het grappig was. Daarom ga ik niet kijken.quote:
Dat is echt grappigquote:Op maandag 8 februari 2010 19:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoorde van een vriendin van mij dat het grappig was. Daarom ga ik niet kijken.
Mmh, als jij het zegtquote:
VERREKTE KOEKWAUS!quote:
WIL JE ME SLIPPIE ZIEN?quote:
Die heb ik nog op bandje... Sonic Dance ofzoquote:
Ben Liebrand - Grandmix 90's Editionquote:Op maandag 8 februari 2010 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heb ik nog op bandje... Sonic Dance ofzo
quote:
Whut?quote:
quote:
Is goed voor jequote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:03 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. Dat is niet zo tof, ben ik de enige van mijn afdeling die vrijdag een presentatie kan geven.
No doubt... alleen niet zo tof, dat ik dus dingen moet gaan presenteren, waarvan ik nog weinig af weet.. De zaal overigens ook niet, dus dat wordt nog leukquote:
Zo lang de zaal er net zo weinig van af weet, kan je gewoon jezelf overal uitlullenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
No doubt... alleen niet zo tof, dat ik dus dingen moet gaan presenteren, waarvan ik nog weinig af weet.. De zaal overigens ook niet, dus dat wordt nog leuk
"daar kan ik of wil ik geen commentaar over geven" of.. "dat kan ik noch ontkennen, noch bevestigen."quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo lang de zaal er net zo weinig van af weet, kan je gewoon jezelf overal uitlullen
Op dit moment wil ik het antwoord op uw vraag wegens privé-omstandigheden nog niet verstrekkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
"daar kan ik of wil ik geen commentaar over geven" of.. "dat kan ik noch ontkennen, noch bevestigen."
Man in witte jurk..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
bommeldingen, is het weer zover? Ik dacht dat die dingen een beetje uit waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Niet grappig?quote:
Heuj!quote:
Toen lag ik al in comaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef Houniet het volgende:
Kerel trein van 0053 gepaktwas de allerlaatste wat een geluk weer vannacht
.
Was me een partij koud.
idem!quote:
Nou, dat ken ik nog niet. uitgerust zijn.. Hopelijk komt er met die MRA verandering in..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idem!
maar sliep ook echt om half 11 alheerlijk!
ben voor de verandering ook eens uitgerust
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik godzijdank wel. het is nog niet op en top, maar het komt in de richting. En zaterdag gaan we lekker op vakantie
Geen idee maar ik vind het wel verdomd irritantquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
maar serieus, wie gaat er nou in Den Bosch de boel opblazen?
Of all places zeg maar..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
maar serieus, wie gaat er nou in Den Bosch de boel opblazen?
Echte Bosche bollenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of all places zeg maar..
Maarja, missen er wat aan als Den Bosch van de kaart verdwijnt..?
ben er nog nooit geweest, dus weet ik niet wat ik misquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of all places zeg maar..
Maarja, missen er wat aan als Den Bosch van de kaart verdwijnt..?
Comanche is stoerder imo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Gek hequote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef The_Dean het volgende:
Gebeurd er eens iets, is het weer niet goed
Mag ik hem inkoppen..?quote:
Onze lieve ICT-vrouwmens..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Sinds wanneer vraag jij daar toestemming voor?![]()
Go your gang
Ik had een scheet gelatenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:56 schreef jna het volgende:
Is er hier ook een bommelding geweest ofzo dat iedereen weg is?!
Vrouw, ICT en Lief?? Kan dat dan?quote:
Ik overdreef..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrouw, ICT en Lief?? Kan dat dan?
Vergeet Lotte niet van 1 mbo kantoorautomatiseringquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik overdreef..
Al was die chick op het MBO (Michaela dacht ik) zeker niet verkeerd...
Ik was haar naam ff kwijt. Maaruhquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeet Lotte niet van 1 mbo kantoorautomatisering
Idd..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:42 schreef jna het volgende:
[..]
Bij de rest niet aan de huidige bezetting hier te zien
Ben aan het testenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:42 schreef jna het volgende:
[..]
Bij de rest niet aan de huidige bezetting hier te zien
watskeburt?quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:27 schreef yvonne het volgende:
Dibble mag 3 maanden wel even iets anders gaan doen.
Terecht, dat is toch een klootviool.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terecht, dat is toch een klootviool.
Wat had ie gedaan dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terecht, dat is toch een klootviool.
Oh geen ideequote:
Tja, hij had soms beetje fantasie..quote:
Akbar? Dat hoor ik dagelijks in Tram 6 richting.. Schilderswijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Akbar? Dat hoor ik dagelijks in Tram 6 richting.. Schilderswijk
Biedt ze een witte jurk en groene jas aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Akbar? Dat hoor ik dagelijks in Tram 6 richting.. Schilderswijk
tram 6 moet je ook alleen de andere kant op nemen. Of bij brouwersgracht uitstappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
En we krijgen een tweede tramquote:
Geen idee, maar we krijgen een tram door de TU wijk heen straks (voor mijn huisquote:
quote:De vele kruisende fietserstromen met de nieuwe tramlijn 19 op het traject Zuidwal-Mekelpark zal tot slachtoffers gaan leiden onder TU studenten. Dat kan worden afgeleid uit wetenschappelijk onderzoek van de SWOV.
Doorgaand fietsverkeer van duizenden studenten per dag tussen binnenstad en TU kruist binnen 300 m 3 keer de trambaan: 2 keer op de Zuidwal en nog een keer bij het Mijnbouwplein. Op het TU-terrein zelf zijn veel kris-kras verbindingen met als gevolg overstekende voetgangers en fietsers over de geplande trambaan.
respect voor mensen met een trambaan voor hun huisquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, maar we krijgen een tram door de TU wijk heen straks (voor mijn huis) die helemaal tot Leidseveen ofzo moet gaan lopen
Tramlijn 19
[..]
Tik 'em aan! We hebben meer in common dan je op het eerste gezicht zou zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:30 schreef jna het volgende:
[..]
respect voor mensen met een trambaan voor hun huis
Boks ouwe!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tik 'em aan! We hebben meer in common dan je op het eerste gezicht zou zeggen
I'd hit herquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:41 schreef jna het volgende:
Welke mongool gaat er nou met Hirsi Ali naar bed
Exactlyquote:
Leidsehage. Alleen zou dat ding nu al moeten rijden, precies voor mijn werk. Ik heb de hotline van SBS Hart van Nederland op speed dial gezet, want dat ding moet moet midden door een drukke winkelstraatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, maar we krijgen een tram door de TU wijk heen straks (voor mijn huis) die helemaal tot Leidseveen ofzo moet gaan lopen
Tramlijn 19
[..]
Jahoor.quote:
Hoi!quote:
maar dan is het geheime er van af..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor.Alles goed?
[..]
Hoi!![]()
Wilde je nog een valentijnskaart?
Maakt het uit?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar dan is het geheime er van af..
Tram 6 of 2quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:56 schreef jna het volgende:
Neem je nou ook iedere dag tram 6 richting Leidschenhage PB?
Ja hoor. Dag is alweer voorbijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Jahoor.Alles goed?
[..]
Hoi!![]()
Wilde je nog een valentijnskaart?
Jup. Mijn lichaam wilt niet meewerken though like always.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja hoor. Dag is alweer voorbij
jij?
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:00 schreef jna het volgende:
Tuurlijk, ik wil van iedereen kaarten![]()
Nee hoor, hoeft niet. stuur maar een extra kaart richting Friesland![]()
Gebruik het geld van die postzegel dan maar voor een treinkaartje of condoomsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat sowieso.Alleen lijkt dat wat dubbelop
Haha. ^^quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:02 schreef jna het volgende:
[..]
Gebruik het geld van die postzegel dan maar voor een treinkaartje of condooms
quote:
Cool.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje. Net een hele dag getest, dus ben nu wel gaar.. ff mijn boterham opeten, bureau opruimen en een mailtje sturen en dan "let's called it a day" roepen.
Komt allemaal omdat ze aan de kabel bezig waren voor Luctor!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef Dzjenn. het volgende:
Internet werkt weer! OMG! Meer dan 3 dagen zonder FOK gezeten.
Doe maar zo! Stiekem was je die 3 dagen lang ontzettend depri hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt allemaal omdat ze aan de kabel bezig waren voor Luctor!
Ojaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Doe maar zo! Stiekem was je die 3 dagen lang ontzettend depri hoor.
Hier alles goed hoor, bijna carnavalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moe eigenlijk, maar wel goed. Daar?
Telfort was bij ons gewoon zo laks om ons überhaupt internet te geven.quote:
Dan had je maar moeten betalenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Telfort was bij ons gewoon zo laks om ons überhaupt internet te geven.
Ik ga toch niet betalen voor niet geleverde diensten.quote:
Ik dacht al dat het aan mij lag...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:50 schreef DjRex89 het volgende:
Ligt het aan mij of is het hier de laatste tijd een beetje een dooie boel?
Niet dusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag...
Waar is iedereen dan gebleven?quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is iedereen dan gebleven?![]()
Of dat weet je ook niet, wil je zeggen.
quote:
quote:Wij zijn er
Ja, best druk maar wel gezelligquote:
Miloe!!quote:
Had geen internet, dus een hoop niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, best druk maar wel gezelligJij dan?
Net router gekocht zodat ik ook internet kan krijgen in mijn kamer.quote:
Ongeveer.quote:
Als het goed is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ongeveer.
Een half uurtje moet de modem en router de stroom uit hebben en dan pas krijg ik internet.
Watvoor bijbaantje ga je zoeken?quote:Waar ik niet tevreden mee ben is het folders uitdelen. Ik krijg veel te weinig geld voor al die moeite wat ik neem., dus ik zoek een andere bijbaantje.
Druk op het werk. Dus ben best wel moe 's avonds, waardoor je dus geen zin hebt om nog iets anders te doen dan naar bed. Maar dan kom je dus in zo'n werk-slaap-cyclus, waarbij je dus niet het idee/gevoel hebt dat je nog aan het leven bent.quote:
Positief denken eh.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het goed is.
[..]
Watvoor bijbaantje ga je zoeken?
Misschien ander werk gaan zoeken? Minder gaan werken? Je moet toch ook nog een prive leven hebben lijkt mequote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Druk op het werk. Dus ben best wel moe 's avonds, waardoor je dus geen zin hebt om nog iets anders te doen dan naar bed. Maar dan kom je dus in zo'n werk-slaap-cyclus, waarbij je dus niet het idee/gevoel hebt dat je nog aan het leven bent.
Leven is overratedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien ander werk gaan zoeken? Minder gaan werken? Je moet toch ook nog een prive leven hebben lijkt me
Na 1 maart wordt het weer rustiger.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien ander werk gaan zoeken? Minder gaan werken? Je moet toch ook nog een prive leven hebben lijkt me
Wow, je lijkt bijna mijn vader wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Druk op het werk. Dus ben best wel moe 's avonds, waardoor je dus geen zin hebt om nog iets anders te doen dan naar bed. Maar dan kom je dus in zo'n werk-slaap-cyclus, waarbij je dus niet het idee/gevoel hebt dat je nog aan het leven bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Na de jaarrekeningen komt de rust weer van zelf. Ga in november 7 weken op vakantie. Heb in de zomervakantie twee weken en heb vandaag gevraagd voor nog een weekje in mei. En heb dan nog twee weken aan urenom vrij te nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow, je lijkt bijna mijn vader wel.
Dat is toch niet gezond meer.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh gelukkig maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na de jaarrekeningen komt de rust weer van zelf. Ga in november 7 weken op vakantie. Heb in de zomervakantie twee weken en heb vandaag gevraagd voor nog een weekje in mei. En heb dan nog twee weken aan urenom vrij te nemen.
[..]
Het is nu even druk, maar straks is het weer lekker relaxen.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow, je lijkt bijna mijn vader wel.
Dat is toch niet gezond meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Chuckquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:26 schreef Houniet het volgende:
Ik ga ook even douchen, dan Chuck en Heroes.
Luc!quote:
Onze rots in de brandingquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ben weer helemaal van de partij. Morgen weer sinds lange tijd de zes uur-post.
Welterustenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga afsluiten en naar bedje toe.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:56 schreef Houniet het volgende:
Oké, ben ik helemaal grijs en zit ik onder de glitters, vrouwen(..)
Ze kwamen met z'n drieën op me afquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze kwamen met z'n drieën op me af. Kon geen kant op. Hoorde alleen maar gelach en gespuit
.
Twittershizzle?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
Tjonge, dat was me het avondje wel. Per ongeluk op een twitter event in Utrecht terecht komen, Yvonne+Brechtje daar zien, geïnterviewd worden door BNN Radio
Oh je bedoelde msn.. mijn kamer was net opgeruimd.quote:
Nico Dijkshoorn was er toch maar 2 minuten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:07 schreef Bravebart het volgende:
Jeps, twittershizzleEn Dries Roelvink en Nico Dijkshoorn waren er ook
quote:Alleen al bij het idee dat ik tussen deze debielen op mijn beurt had moeten gaan zitten wachten doet me rillen..Down Syndroom Studentenfeest
about 2 hours ago from TweetDeck
Goede teksten vooral, dit bandje. Soldiers of love. Je hoopt op een bermbom #twittershizzle
about 2 hours ago from TweetDeck
Erg goed dit als je van heel slecht houdt. Braderiesfeer #twittershizzle
about 4 hours ago from TweetDeck
Ik zie nu op stream twee autisten met een mondharp. Hierna komt denk ik de glasblazer. #twittershizzle
Ik heb een korte blik in de hel geworpen. Schat ongeveer 80% van de aanwezige bezoekers in als wilsonbekwaam #twittershizzle
Ik heb vanavond een korte blik in de hel geworpen. Ik schat dat ongeveer 80% van wat er stond te babbelen op wilsonbekwaam. #twittershizzle
#twittershizzle Ik stond naast twee mensen die de meetresultaten van een eigen weerstation in hun tuin stonden te bespreken
about 5 hours ago from TweetDeck
Precies 2 minuten binnen geweest. #twittershizzle
Sfeerimpressie. 40 mensen die je vroeger niet in je klas wilde hebben heel hard lachend om een laptop heen. En er las iemand voor.
Ben al weer weg. Niet te doen. Schoolfeest. #twittershizzle
#twittershizzle Ben binnen. Er leest nu iemand iets voor over zijn moeder.
Aangekomen in Utrecht. Nu lopend onderweg naar #twittershizzle
Sorryquote:
Klopt jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:09 schreef jna het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn was er toch maar 2 minuten?
Holla @ yo boy!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
oefquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
collega heeft gister 25 mensen gespamd met ieder 1900 emailtjes!
Rofl.quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:16 schreef Frishe het volgende:
Bij een algehele politiecontrole langs de A2 wordt een man in een witte Audi aangesproken door een agent.
Goedenavond meneer, zegt de agent. Ik zie dat u rode vlekken op uw bumper en motorkap heeft. Is dat soms bloed?
Ja agent, zegt de bestuurder van de auto. Ik heb zojuist een Marokkaan aangereden.
Zo zo, zegt die agent. En waar komt dan dat gras tussen de grill en de bumper vandaan?
Nou agent, hij rende eerst 4 weilanden door!
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef nightcowboy het volgende:
Er zitten twee apen in een boom in de woestijn. Op een gegeven moment doemt er aan de horizon een een busje op van het plaatselijk filharmonisch orkest.
De bus rijdt echter op een landmijn, waardoor iedereen, behalve de violist, om het leven komt. De violist krabbelt, samen met zijn nog uit één stuk bestaande viool, uit de geruïneerde bus.
Versuft, onder het bloed en in shock ligt hij een tijdje in het zand, temidden van zijn aan stukken gereten collegae. Na een uurtje komt hij overeind, en ziet in de verte een stip die alsmaar groter wordt.
'Dat is mijn redding", denkt hij ,'een auto!!'
Maar nee, het blijkt een leeuw te zijn, die hongerig op de violist komt afrennen.
'Wat moet ik doen?!' denkt de violist, en de angst grijpt hem bij de keel.
Hij krijgt een idee en legt zijn viool onder zijn kin, en begint te spelen. Uiteraard speelt hij alsof zijn leven er vanaf hangt.
De leeuw gaat zeven meter van hem af zitten, spitst zijn oren en luistert naar de prachtige muziek, likkebaardend.
Na ongeveer twee uur spelen, zwetend van angst en hitte, zitten er al vijf leeuwen om de violist heen. Opeens komt er een zesde leeuw aan, loopt de andere leeuwen voorbij, naar de violist toe, en slaat met één klap zijn hoofd van zijn romp.
Zegt de ene aap tegen de andere: 'Ik zei het je toch. Als die dove komt gaat het fout.'
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef WcPot het volgende:
Wat is het verschil tussen een antilliaan en laminaat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Het is alweer bijna middagquote:
Old schoolquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:18 schreef Bravebart het volgende:
Smurfenhouse luisteren van een cassettebandje via mn Walkman, BB is op de oldschool tour
Supervet datquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Old school![]()
Yabba Dabba Dance cd
Oeh, de nieuwe vandaagquote:
Trek je er soms eentje je hokje in..?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:42 schreef Houniet het volgende:
Ik werk voor mijn stage op schoolcontinu vrouwen heen en weer voor mijn hok langs
.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Trek je er soms eentje je hokje in..?
Kutleven.quote:
Spam?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
VOOR VMBO EN HAVO STUDENTEN, TYP EEN WOORD!
Dit dat ouwe pikkenbaasquote:
Ik moest ook lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Bootje84 het volgende:
Deze is wel grof maar ik kon mijn lach niet inhouden..
[..]
Ik vind je nog wel lief hoorquote:
Nét wanneer mijn internet terug is eh?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Anders sluiten ze mijn internet even af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |