Opgelost.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kijk, dát kan ik dan weer wel waarderen!
[..]
Je vindt Eve wel lief.
Godverdomme ik ook, maar ik durfde dat niet te zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:47 schreef Bragi het volgende:
Ik zie trouwens de hele tijd een pik in die besneeuwde tak naast het FOK!-logo.
Freud zou er wel raad mee weten.
Whehequote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdomme ik ook, maar ik durfde dat niet te zeggen![]()
* Gaat terug naar nachthok.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ok, gangstertalk uurtje is weer over. Terug naar uw verblijf.
Ik was er allang klaar meequote:Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou is het wel weer klaar, oranje griezel
En neem je geit meequote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Gaat terug naar nachthok.
Jij heb een caviakannon als ava. Nooit op gelet.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Gaat terug naar nachthok.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij heb een caviakannon als ava. Nooit op gelet.
Spuit 11quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Polygamie ist verbotenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
/ik was alleen vergeten dat je er maar 10 kan hebben
Je verwachtte een pilsje?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
Godver, ik haat het als ik verse melk koop en het smaakt niet zoals ik wil.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen g...quote:
Langer: August 21, 2008 2:30:59 AMquote:
Maakt me niet uit, ik word gek van dat gemekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen g...
Nevermind.
Mijne ook, en ik loop er al de hele dag op.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Mn hakken doen zeer. 12 cm. Groter dan de pik van php
Jij houdt alle activiteiten binnen de sc bij?quote:
Dat zou toch fantastisch zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Bedrijven massaal aan de melk.
Tsk tsk tskquote:Op maandag 8 februari 2010 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik word gek van dat gemekker
Euh... ja? Is dat raar of zo?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij houdt alle activiteiten binnen de sc bij?
Wat gebeurde er op 4 december 2008 in de sc?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier is niks meer raar, helaas..
Ik ben heel slank. Al had m'n moeder gisteren een foto in handen waar ik 15 was en zegt ze: 'Ooh hier was je nog heel slank!'quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdomme ik ook, maar ik durfde dat niet te zeggen![]()
Ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rickokun ook en die maakte er een topic over en dat werd meteen gesloten.
Je bent ook wel een beetje een propje.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben heel slank. Al had m'n moeder gisteren een foto in handen waar ik 15 was en zegt ze: 'Ooh hier was je nog heel slank!'
Ik zo: WAT?
Maar het kwam er blijkbaar wat ongelukkig uit, ze bedoelde gewoon dat ik toen nog niet echt heupen had enzo! Of ze vindt me echt dik nu.
Heupen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben heel slank. Al had m'n moeder gisteren een foto in handen waar ik 15 was en zegt ze: 'Ooh hier was je nog heel slank!'
Maar het kwam er blijkbaar wat ongelukkig uit, ze bedoelde gewoon dat ik toen nog niet echt heupen had enzo! Of ze vindt me echt dik nu.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje een propje.
Vetklep.
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 4 december 2008 in de sc?
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vetklep.
Toen werd er druk gepraat over een fotocollage van diverse vrouwelijke FOK!kers.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 4 december 2008 in de sc?
Die destijds niet echt aanwezig waren?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Toen werd er druk gepraat over een fotocollage van diverse vrouwelijke FOK!kers.
Heeft ons dat ooit tegengehouden?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die destijds niet echt aanwezig waren?
Uiteraard.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die destijds niet echt aanwezig waren?
Niet.quote:
Zeg jij nou maar niets, dikzak.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vetklep.
Meisjes die dun zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het internetstel is weer.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niets, dikzak.
Ik kan tenminste m'n voeten zien als ik naar beneden kijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niets, dikzak.
En dun met grote billen dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meisjes die dun zijn.
Meiden met grote billen.![]()
Ik vind het echt kut dat Juliette dood is en Kate nog leeft.quote:
My baby is backquote:
Ik kan tenminste m'n geslachtsdeel zien als ik naar beneden kijk. MUWHAHAHA!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik kan tenminste m'n voeten zien als ik naar beneden kijk.
watquote:Op maandag 8 februari 2010 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan tenminste m'n geslachtsdeel zien als ik naar beneden kijk. MUWHAHAHA!
Kate > Juliet. Period.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut dat Juliette dood is en Kate nog leeft.
quote:
quote:Ik kan tenminste m'n geslachtsdeel zien als ik naar beneden kijk. MUWHAHAHA!
Jij moet trouwens IQM vergeven anders komt IQM nooit meer. Zal je het voor altijd met z'n dubbelganger moeten doen tot dat een keer fout gaat.quote:
Ik moet wel zeggen dat ik Kate nu niet zo irritant vind als normaal. Ik vond haar deze keer wel stoer.quote:
Ik ben al lang blij dat ik z'n oude UI weer zie.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij moet trouwens IQM vergeven anders komt IQM nooit meer. Zal je het voor altijd met z'n dubbelganger moeten doen tot dat een keer fout gaat.
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik z'n oude UI weer zie.
Huh, hoezo IQM vergeven?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij moet trouwens IQM vergeven anders komt IQM nooit meer. Zal je het voor altijd met z'n dubbelganger moeten doen tot dat een keer fout gaat.
De MyImageHere plugin voor firefox.quote:
Nee, goed gereedschap hangt onder een afdakje.quote:
Goed gereedschap kan tegen wat nattigheid.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, goed gereedschap hangt onder een afdakje.
Mooi zo.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Oke naar huis, Mozy, ik hoop dat mn camera vol is. Ik zie er hendig sjiek uit.
Bigger is better?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed gereedschap kan tegen wat nattigheid.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en hij komt weer terug als ik 'm dat vergeef denk je? No waiii.
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch doen we er allen aan mee.
Waarom post je trouwens niet gewoon onder je IQM acc? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik haat Valentijn.
Omdat ik daar FOK! mee zou verlaten. That's why.Iemand moet me eerst off the hook letten, voordat ik ermee kan posten.
Je slipt ook met je hakken?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
Oke naar huis, Mozy, ik hoop dat mn camera vol is. Ik zie er hendig sjiek uit.
Hakken.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:40 schreef Maisnon het volgende:
ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik ben er
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed gereedschap kan tegen wat nattigheid.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Eindelijk dat gare topic in FB dicht, ik maar denken dat php een van de weinige users was met een bord voor hun kop, blijken er heel veel te zijn
quote:
Bij deze:quote:
Bij dezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij deze:
IQMhet liefst zouden wij natuurlijk meester in alles willen zijn, helaas is dit onmogelijk dus kiezen we een gebied om in te excelleren. Zoals ik in mijn immer perfecte verschijning en jij in je uitmuntende kennis van de Nederlandse taal.
Je moet echter wel beseffen dat echte perfectie niet bestaat, en hoe goed je ergens ook in bent, fouten kunnen er in sluipen op de meest onverwachte momenten.
Wij herinneren ons allen nog het bijzonder nare voorval waarin jij, onze taalgod, van je troon af viel. Maar weet je, het maakt je menselijkwij zien nu in dat we niet moeten streven naar perfectie maar naar de verwezenlijking van onze doelen. Want dat is wat jij hebt gedaan, je eigen taalgebruik was zo goed als vlekkeloos en in verloop van tijd heb jij ons allen wel iets geleerd over de prachtige taal die wij spreken.
Wees trots op wat je hebt bereikt en zie in dat perfectie niet altijd perfect hoeft te zijn.
Hahahahaquote:Op maandag 8 februari 2010 15:48 schreef Bragi het volgende:
Grapje.(Nou ja, niet echt, want het blijft 'bij dezen'.
)
Anyway: lief. Hihi.![]()
Ja, maar, ja, maar, in al die seriereeksen waar ik in post kennen sommigen me enkel als Bragi.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahavoorspelbaar
!
En nu verwacht ik dat je weer naar IQM overstapt.
Jammer voor die seriereeksen. Deze is veul leukerder.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar, ja, maar, in al die seriereeksen waar ik in post kennen sommigen me enkel als Bragi.
De onwetenden.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar, ja, maar, in al die seriereeksen waar ik in post kennen sommigen me enkel als Bragi.
JAMMER VOOR HUN!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |