Je vindt mij ook wel lekker, Bobby.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Soms, ik noem geen namen hoor JB, WD, BT, Allure etc, valt het reuze mee.
Mensen die mobiel fokken en geen nieuwe openenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat verdient dat?
I've got your back, jitzeboy.quote:
Ja, jij hoort ook bij de etc.quote:
Lach maar, jij oranje TNT griezelquote:Op maandag 8 februari 2010 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die mobiel fokken en geen nieuwe openen
En nu zit ze aan je Calippo?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Boh, ontmoet ik degene van wie ik Cornetto's per ongeluk had gestolen, blijkt ze en een lekker ding te zijn, en aardig, en ze doet de zelfde studie als ik
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
Net 4 koppen thee op. Volgens mij ga ik het komende uur heel vaak de wc zien.
De goedkoopste die ik zo snel kan vinden is 174,-, ik weet niet of een 2-de hands kopen dan de moeite is.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ooit gedaan, gelukkig kwam ik er kennelijk wat eerder achter dan jij
En ik heb er nog een over straks in mei, overkopen?
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lach maar, jij oranje TNT griezel
Die 4 pakketjes die ik in een jaar stuur komen altijd wel aanquote:Op maandag 8 februari 2010 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Wees maar blij dat ik niet jouw pakjes in handen krijg.
Uberhaupt moet je niet blij zijn als de tnt je pakjes verwerkt
Hallo, ik hoef er geen 100 euro voor ofzoquote:Op maandag 8 februari 2010 14:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De goedkoopste die ik zo snel kan vinden is 174,-, ik weet niet of een 2-de hands kopen dan de moeite is.
En ja, ik moet overal 2 dingen van hebben, dat komt niet zomaar uit de lucht vallen (hete lucht, hihi)
Ik vind het allebei nogal rare vormen voor je pikquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, koop van alles twee.
Zwakke blaas dan.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
Net 4 koppen thee op. Volgens mij ga ik het komende uur heel vaak de wc zien.
Never mind. Falers.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:34 schreef Bragi het volgende:
Heeft iemand een nee schuddende emo.gif-smiley? HURRY!
Oeh deal!!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hallo, ik hoef er geen 100 euro voor ofzo
ik vind 20 mooi genoeg
Als ik er maar vanaf ben
Ja, als ie niet wil zul je eerder iets moeten hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh deal!!![]()
Mits deze natuurlijk nog goed werkt straks, want de rand aan de binnenkant van het deuromhulsel is wat gesmolten, dan is mei wat ver weg.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, wut.
Gast maakt wel toffe foto's: http://www.beautifullife.(...)-michael-paul-smith/
Omdat ik mn combimagnetron straks niet meer nodig heb omdat ik een nieuw leven op ga starten met een man van wie ik houd?quote:
Dit is pas boem lauwe on nom nom nomquote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik mn combimagnetron straks niet meer nodig heb omdat ik een nieuw leven op ga starten met een man van wie ik houd?
Janies, doe weer eens een typische JB-avatar in plaats van zo'n inwisselbaar 13-in-een-dozijn-ding.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik mn combimagnetron straks niet meer nodig heb omdat ik een nieuw leven op ga starten met een man van wie ik houd?
wtf, ik dacht dat ie gewoon z'n hoofd daarin had geshopped.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, wut.
Gast maakt wel toffe foto's: http://www.beautifullife.(...)-michael-paul-smith/
Die kutbloem bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Janies, doe weer eens een typische JB-avatar in plaats van zo'n inwisselbaar 13-in-een-dozijn-ding.
Das vast iets negatiefsquote:Op maandag 8 februari 2010 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is pas boem lauwe on nom nom nom
Ik wissel gewoon af en toe, dat vind ik leukquote:Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Janies, doe weer eens een typische JB-avatar in plaats van zo'n inwisselbaar 13-in-een-dozijn-ding.
Ik niet. Ik ben een autist. Ik hou niet van veranderingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das vast iets negatiefs
[..]
Ik wissel gewoon af en toe, dat vind ik leuk
Dat leer je welquote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Mn hakken doen zeer. 12 cm. Groter dan de pik van php
Zegt iemand die al aan z'n zoveelste account toe is.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een autist. Ik hou niet van veranderingen.
Pics.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Wtf.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:41 schreef Mozy het volgende:
Whaha, Ik wist wel dat je kaas-uibroodje zou verneuken Lamon.
Wie pleurt er nou ook iets in de oven om vervolgens te gaan winkelen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
First I was like "Boeiend"quote:
But then I was like "Niiiice!"quote:Groter dan de pik van php
Van de pik van php?quote:
quote:
Gewoon in de achtertuin.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niet genoeg geld voor mijn begravenis, dus doe dat maar niet.
WD weet alles.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
Overigens vraag ik me af hoe WD dat soort informatie weet. Of eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten. Alleen de gedachte al.
Wies da?quote:
Oke als ik thuis ben. Ik heb nog 45 minuten les, ik ben over 60 minuten thuis.quote:
Ik zou er bijna een paint van maken, een lachende Mozy, die met een wijsvinger naar me wijst, "Haha! Zie je nou wel!! Ik waarschuwde je nog zo, dat gaat mis, zo ga je niet met kaas-ui broodjes om. Maar nee, meneer was weer eigenwijs, niet naar Mozy luisteren hoor. En nu zie je wat er van komt!"quote:Op maandag 8 februari 2010 14:41 schreef Mozy het volgende:
Whaha, Ik wist wel dat je kaas-uibroodje zou verneuken Lamon.
Ikweetzelluf.quote:
Dude, ken je klassiekers.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
First I was like "Boeiend"
[..]
But then I was like "Niiiice!"
Ik keek nooit Baywatch man. Die naam zegt me ook al niks.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude, ken je klassiekers.
Baywatch.
Yasmine Bleeth.
Nee, jij keek naar Party of Five en andere sentimentele jankshows voor meisjes.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik keek nooit Baywatch man. Die naam zegt me ook al niks.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:47 schreef Bragi het volgende:
Ik zie trouwens de hele tijd een pik in die besneeuwde tak naast het FOK!-logo.
Freud zou er wel raad mee weten.
Ik vind jou nu stoer.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een paint van maken, een lachende Mozy, die met een wijsvinger naar me wijst, "Haha! Zie je nou wel!! Ik waarschuwde je nog zo, dat gaat mis, zo ga je niet met kaas-ui broodjes om. Maar nee, meneer was weer eigenwijs, niet naar Mozy luisteren hoor. En nu zie je wat er van komt!"
Maar ik doe het niet...
Tozzz!quote:
Noh.quote:
Knetters.quote:
Welnee. Alleen Party of Five vanwege Jennifer Love Hugetits.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, jij keek naar Party of Five en andere sentimentele jankshows voor meisjes.
Nu lijk je op WD met je duif.quote:
quote:
quote:
Here he comes, he can rockquote:
"rooeeestieegg"quote:
Ga eens onder je normale account posten of neem je oude UI. Die UI die je nu hebt irriteert me mateloos.quote:
Ik ben gewoon superieur.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een paint van maken, een lachende Mozy, die met een wijsvinger naar me wijst, "Haha! Zie je nou wel!! Ik waarschuwde je nog zo, dat gaat mis, zo ga je niet met kaas-ui broodjes om. Maar nee, meneer was weer eigenwijs, niet naar Mozy luisteren hoor. En nu zie je wat er van komt!"
Maar ik doe het niet...
He, ikweetzelluf. Jeweetwattikzegtoch?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"rooeeestieegg"
Vertaling: rustig aan.
Kijk, dát kan ik dan weer wel waarderen!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga er gewoon een heleboel maken om IQM te pesten
Je vindt Eve wel lief.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga eens onder je normale account posten of neem je oude UI. Die UI die je nu hebt irriteert me mateloos.
Zo eentje die iedere keer ander is.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga er gewoon een heleboel maken om IQM te pesten
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He, ikweetzelluf. Jeweetwattikzegtoch?
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"rooeeestieegg"
Vertaling: rustig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |