Vast wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Taalnasi, ik vraag me af of dat net zo lekker is als lettersoep.
Heel verwegmicelli.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Taalnasi, ik vraag me af of dat net zo lekker is als lettersoep.
Als ik het zou willen, had ik het gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:
te laat IQM
Beter. Ik was net te laat.quote:
quote:
Staat je goed.quote:
Jij zou 'm niet geven?quote:
Dan ga ik altijd stilletjes in een hoekje zitten tot dat gevoel over is.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben vandaag heul gemotiveerd om van alles aan de studie te gaan doen enzo. Goed he.
Wou net zeggen. Ik probeer ook nooit aan dat gevoel toe te geven.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan ga ik altijd stilletjes in een hoekje zitten tot dat gevoel over is.
ik dacht dat gisteren ook, tot op heden nog niets gedaanquote:Op maandag 8 februari 2010 11:12 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben vandaag heul gemotiveerd om van alles aan de studie te gaan doen enzo. Goed he.
Hou is op met je geven.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Ik probeer ook nooit aan dat gevoel toe te geven.
Als je hierbij zegt dat het hier kansloos is heb je het sexwoordenboek en girlzforum en consorten niet gelezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat net te denken. Hoeveel mensen in Nederland of op de wereld zouden er op dit moment bezig zijn met het bevuilen van een forum?
Gewoon, babbelen over ditjes en datjes midden op de dag?
Denken wel. Poepen niet.quote:
het moet niet gekker worden vandaag. Straks ga je ook nog beweren dat de paashaas niet bestaatquote:
Veel.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat net te denken. Hoeveel mensen in Nederland of op de wereld zouden er op dit moment bezig zijn met het bevuilen van een forum?
Best gek als je er goed over nadenkt (gaan we weerquote:
Zo rond de 250 miljard.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:16 schreef Biogarde het volgende:
Gekje.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan ga ik altijd stilletjes in een hoekje zitten tot dat gevoel over is.
Laat die van jou zien dan.quote:
Zit dat lekker?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zit op mn telefoon.
Zeker met trilfunctie.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n oma had een keer een tand door haar lip. Overal bloed.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n oma had een keer een tand door haar lip. Overal bloed.
Zat ze op haar kunstgebit.
Nee, die ataat uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker met trilfunctie. [ afbeelding ]
Powned.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ex die me wil zien. Dus ik sms net:
"Jij, ik, vrijdag, iets drinken? X"
- "Nee, ik ben er niet."
Okeeee, dan niet.
Net als T9?quote:
Dat zal hem leren, WD!quote:
Er zit geen T9 op. Qwerty. Kleine toetsen. BlackBerry 9000.quote:
Geef de kleine toetsen maar weer de schuld. Je hebt gewoon dikke vingers.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zit geen T9 op. Qwerty. Kleine toetsen. BlackBerry 9000.
Duvel.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:35 schreef Biogarde het volgende:
Heeeeeey, wie is ut, heeeey wie is ut..
Ik heb piano vingers.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geef de kleine toetsen maar weer de schuld. Je hebt gewoon dikke vingers.
Wit met zwart afgewisseld? Okee, ik hou al op met die kutgrapjes.quote:
quote:
Koffie op m'n bureau. Ik lijk wel een kwijlende mongool.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n oma had een keer een tand door haar lip. Overal bloed.
Zat ze op haar kunstgebit.
Dit bedoel ik, je doet nooit aardig en ik zeg niet eens wat fouts tegen je.quote:
Dat is een synoniem voor maagdquote:Op maandag 8 februari 2010 11:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Koffie op m'n bureau. Ik lijk wel een kwijlende mongool.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, je doet nooit aardig en ik zeg niet eens wat fouts tegen je.
neem alles nou eens niet zo serieusquote:Op maandag 8 februari 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ooit boor ik je.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is een synoniem voor maagd
Lieffie, hij maakt maar een grapje.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon een andere houding aannemen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
neem alles nou eens niet zo serieus
Mag ik meedoen?quote:
neem het niet zo serieus, mafketel.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon een andere houding aannemen.
Als het maar niet op zondagochtend is, want dan worden de buren boos.quote:
Geen buren, jwz.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als het maar niet op zondagochtend is, want dan worden de buren boos.
quote:
Ja, want wolvendagenquote:
Hij maakt een grapje. Net zoals dat jij net een grapje maakte richting Bp. Niet zo miepen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon een andere houding aannemen.
Gefelicitaart.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
Tevens heb ik net mijn 15.000ste post gemaakt.
Feestje.
Naaktpics van Chai!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
Tevens heb ik net mijn 15.000ste post gemaakt.
Feestje.
Die discussie eronder.quote:
Respect voor Biogarde.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ruilen voor dat .flv'tje van je moeder met Biogarde.
Moet je een Bio vragen, ik heb hem niet meer.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ruilen voor dat .flv'tje van je moeder met Biogarde.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, ik moet weer een wekker hebben.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, ik moet weer een wekker hebben.
Zelfs niet met mij?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil met geen van jullie liefde maken.
Once you go paling you never go back.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
Nice.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef Bragi het volgende:
Ik weet niet of het linken werkt, maar:
[ afbeelding ]
geniaalquote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die rijdt van je nachtkastje af dus moet je er wel uit om hem uit te doen.
Smaak, ik heb het.quote:
Ja of gewoon je wekker verder weg zettenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach wat valt er nou te missen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee die heb ik donderdag maarrrrr wellll mn schooltje.
Ik zou 'm richting de muur zetten, dan rolt ' ie er niet vanaf.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met mij wel he?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ook.quote:
Goh, ik mis de tijd dat er per SC hele fotoshoots van Hayden Penetratie langskwamen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef Bragi het volgende:
Ik weet niet of het linken werkt, maar:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Gisteren nog welquote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
Haydenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goh, ik mis de tijd dat er per SC hele fotoshoots van Hayden Penetratie langskwamen.
Ze moet niet zo serieus kijken! En niet zo veel make-up op.quote:
Chickflicks kijken dan?quote:
Eens!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze moet niet zo serieus kijken! En niet zo veel make-up op.
Van de he SC heb ik het maar op 1 iemand gemunt.quote:
Maar die is gebannedquote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van de he SC heb ik het maar op 1 iemand gemunt.
Je grijsgedraaide plaat blijft hangen.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jong, die had ik al gezien voordat jij 'm postte.quote:
Ik ben nu eenmaal fast and furiousquote:
Hmmm... wie zou het zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen neger.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jong, die had ik al gezien voordat jij 'm postte.
Huh, ik dacht dat je PD ook wel wilde?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En Magical.Trevor, en Pantelic, en.....quote:Op maandag 8 februari 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je PD ook wel wilde?
PD is dezelfde persoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat je PD ook wel wilde?
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze moet niet zo serieus kijken! En niet zo veel make-up op.
quote:
quote:
quote:
quote:
Klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het serieuittes virus hangt in de lucht daar in Rotterdam.
Wát?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het serieuittes virus hangt in de lucht daar in Rotterdam.
bohquote:Op maandag 8 februari 2010 12:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit geeft het niveau van Rotterdam al aan
se·ri·eu·it·tesquote:
Nog leuker als je eroverheen vliegt.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:19 schreef jitzzzze het volgende:
sowieso, rotterdam. Alleen leuk om heel snel doorheen te rijden
Da's serieutitis.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
se·ri·eu·it·tes
1. virus waarbij men alles serieus neemt
jouw deur, jouw verantwoordelijkheid ofzoquote:Op maandag 8 februari 2010 12:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn huisbeheerster is echt een kuthoer.
Kutwijf doet geen fuck aan de hele flat en zo gauw iemand iets bij mij voor mijn deur zet, wijst ze direct beschuldigend naar mij.
Hoe the fuck kan ik dat gedaan hebben als ik het hele weekend niet op mn kamer ben geweest
Ja, snap ik, maar dat kan ze toch ook op een normale manier aan me laten merken.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jouw deur, jouw verantwoordelijkheid ofzo
Wat een kankerbelerend toontjequote:Geachte meneer,
U hebt allerlei dozen in de hal opgeslagen en ivm brandveiligheid is dit verboden,zie bordje boven liftdeuren.
Verder is het niet de bedoeling alles wat u kwijt wil,maar ergens neer te zetten,daarvoor staan er buiten vuilcontainers!
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
Beheer de Key
het maakt me niets uit, als ik er maar niet langer ben dan strikt noodzakelijk is.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog leuker als je eroverheen vliegt.
Niets ervan, opbokken met je stoffige doosquote:Op maandag 8 februari 2010 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar dat kan ze toch ook op een normale manier aan me laten merken.
Check deze mail:
[..]
Wat een kankerbelerend toontje
Ze kan dat toch ook eerst normaal zeggen, stomme kuthoer
quote:Op 10-01-2010 01:05 schreef Lamon.
[..]
Aargh, hoe moet ik nu subtiel duidelijk maken dat ik in between relationships gewoon erg graag seks met je zou willen hebben, zonder dat het onsubtiel klinkt?![]()
quote:Op 11-01-2010 22:28 schreef Lamon.
Seksualiteit: Bring it on!
Maar als ik het wil brengen dan mag het weer niet.
Vrouwen!![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 8 februari 2010 12:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat the fuck, kom ik nu buiten, is het ineens weg
Onbegrijpelijk.
Dus...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
"Beter 1 penis in de hand, dan 10 in de lucht."mijn boek
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:18 schreef Bragi het volgende:
Brunchen in een grot, voor m'n vriendin, omdat ik vaak genoeg haar grotje heb gegeten.
"Beter één penis in de hand, dan de lucht van tien."quote:Op maandag 8 februari 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
"Beter 1 penis in de hand, dan 10 in de lucht."mijn boek
quote:
Tof! Ik had koude billen in de auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, en toen bevroor mijn haar op de fiets.
Dus toch!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
YOU'VE JUST MADE YOURSELF AVAILABLE.
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tof! Ik had koude billen in de auto.
Stoelverwarming is kut. Krijg je het bloed en bloedheet van. Ik heb liever stoelkoeling.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Geen stoelverwarming, nohh?
Het is ook noooooit goedquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stoelverwarming is kut. Krijg je het bloed en bloedheet van. Ik heb liever stoelkoeling.
You gotta love it.quote:
Jij niet. Ik ben trouwens een uur eerder uit.quote:
Voordeelquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
Als je het warm hebt dan he. Tevens is stoelverwarming zaaddodend.
Pardon?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You gotta love it.
Er is hier iemand met zn billenwasstage bezig
Bummer.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij niet. Ik ben trouwens een uur eerder uit.
Het is juist de bedoeling dat het daar 1 graad koeler is.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zaaddodende stoelverwarming
Zou juist zeggen dat je zak dan minder werk hoefde te doen om t warm te houden allemaal daar beneden
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
http://twitter.com/Wat_4EBE_zegt/status/8807687611
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You gotta love it.
Er is hier iemand met zn billenwasstage bezig
Zh !quote:
Goed opgelet, te goedquote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat het daar 1 graad koeler is.
Ik volg het niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh !
Is nu bezig met zijn stage, die begon om 7 uur oid en hij ging om half 4 slapen
2.5uur teveelquote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh !
Is nu bezig met zijn stage, die begon om 7 uur oid en hij ging om half 4 slapen
Zh moet stage doen bij een verpleegtehuis en daar worden billen gewassen.quote:
Dan moet het nog wel warm zijn en je stoel wordt hopelijk geen 36 gradenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat het daar 1 graad koeler is.
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet het nog wel warm zijn en je stoel wordt hopelijk geen 36 graden
Wat.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh moet stage doen bij een verpleegtehuis en daar worden billen gewassen.
Er is onderzoek naar gedaan. Dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet het nog wel warm zijn en je stoel wordt hopelijk geen 36 graden
Onderzoek is overratedquote:Op maandag 8 februari 2010 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar gedaan. Dus.
Ik spreek je toch niet tgen, ik vind het gewoon raar WAAAquote:Op maandag 8 februari 2010 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar gedaan. Dus.
Dat.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik spreek je toch niet tgen, ik vind het gewoon raar WAAA
Tussen willen en mogen zit een wereld van verschilquote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wilde opereren ofzo?
Hij doet een hbo niet uniquote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wilde opereren ofzo?
Je kunt m beter bij opa's zetten dan bij kleine kindjes... whihihihihiquote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
Niet dat dat meteen mag als stagiair maar kontwassen is ook weer zo...
Ja, je krijgt ouderen-collegequote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
Niet dat dat meteen mag als stagiair maar kontwassen is ook weer zo...
Ook als ik dat niet doequote:Op maandag 8 februari 2010 14:00 schreef Mozy het volgende:
WAAA is het woordje/dingetje wat JB zegt als ze in paniek raakt.
WAAA is een smilie ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das mn favo smiley, niet denigrerend over doen
Je zult hem maar krijgen als je net geopereerd bent aan je hartquote:Op maandag 8 februari 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij gaat toch verpleegkundige worden dacht ik, geen dokter?
Nou en, zelfs VMBOers mogen opereren.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Freaky wenkbrauwenshit:
Lelijke wenkbrauwen
WATquote:Op maandag 8 februari 2010 14:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou en, zelfs VMBOers mogen opereren.
Hoevaak er wel niet een verkeerd been is afgezet...
Sowieso een beeld hebben van mensen op fok.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar gaat m'n beeld van 4EBEBEBE.
sexyquote:
Nee, tis een smilie die met zn armen zwaait en rondjes draait.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
http://www.supyo.com/home/crazypics/images_12/waaaa.jpg
?
Jij heb ook een beeld van mij. Like duh.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso een beeld hebben van mensen op fok.![]()
I lol'dquote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
http://www.supyo.com/home/crazypics/images_12/waaaa.jpg
?
Van hyves?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, tis een smilie die met zn armen zwaait en rondjes draait.
Geen idee, ik heb m op MSN.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van hyves?
Dan weet ik wel hoe die eruit ziet
Ja klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij heb ook een beeld van mij. Like duh.
Zeg 'm is op. Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt.
Het gaat automatisch
Ja, lang haarquote:
Inderdaad. Valt altijd vies tegen. Zoals bij Emimich.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso een beeld hebben van mensen op fok.![]()
Echt niet?quote:
Niet altijd hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Valt altijd vies tegen. Zoals bij Emimich.
Ja, dan noem je ook iemandquote:Op maandag 8 februari 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Valt altijd vies tegen. Zoals bij Emimich.
Ieder halfjaar wissel ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens of Bp nu een jongen of een meisje is
Bp is er zelf ook nog niet over uitquote:Op maandag 8 februari 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens of Bp nu een jongen of een meisje is
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bp is er zelf ook nog niet over uit
Dat.quote:
Nope.quote:
Dat lijkt me niks trouwens, dat leden uit de SC opeens je familie blijken te zijn.....quote:
Die kans lijkt me vrij kleinquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks trouwens, dat leden uit de SC opeens je familie blijken te zijn.....![]()
Wat is een lakkam?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.Wel die lengte maar dan niet met zo'n walgelijke lakkam erdoorheen en het is niet 1 lengte.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.Wel die lengte maar dan niet met zo'n walgelijke lakkam erdoorheen en het is niet 1 lengte.
Daar ben ik ook weleens bang voor, als ik mijn families kerstdiner zit af te krakenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks trouwens, dat leden uit de SC opeens je familie blijken te zijn.....![]()
Dragonball GT-kapsel.quote:
Luister naar opa jitzzzzequote:Op maandag 8 februari 2010 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg homo's, doe eens niet.
Fatoe manquote:
HG oven/ grillreinigerquote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
Zo, dag 1 van de 2-daagse operatie "extreem veel roet verwijderen uit de half gesmolten oven/magnetron-combi, en daarna hopen dat het kreng nog werkt" is voltooid..
I'm beat.
Koop een nieuwequote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
Zo, dag 1 van de 2-daagse operatie "extreem veel roet verwijderen uit de half gesmolten oven/magnetron-combi, en daarna hopen dat het kreng nog werkt" is voltooid..
I'm beat.
Succes, kwam dat door je kaas uienbroodje?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
I'm beat.
Was ie in de fik gevlogen ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Succes, kwam dat door je kaas uienbroodje?
Spangggg!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Check m'n chille patta's uit damsco
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij had m toch per ongeluk op magnetron ipv oven gezet?
Yup, it's a wonderful life I'm leading.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Succes, kwam dat door je kaas uienbroodje?
"Ikweetzelluffff!"quote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jeweetzelluf, jeweetwattikzegtoch?
Geen idee, ik weet alleen dat ik hoopte dat ie in de fik vloogquote:Op maandag 8 februari 2010 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij had m toch per ongeluk op magnetron ipv oven gezet?
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, it's a wonderful life I'm leading.
*mental note, voortaan ook zorgen dat je 2 oven/magnetron combi's hebt!
Ik heb dat ook ooit gedaan, gelukkig kwam ik er kennelijk wat eerder achter dan jijquote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, it's a wonderful life I'm leading.
*mental note, voortaan ook zorgen dat je 2 oven/magnetron combi's hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |