Jij niet. Ik ben trouwens een uur eerder uit.quote:
Voordeelquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
Als je het warm hebt dan he. Tevens is stoelverwarming zaaddodend.
Pardon?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You gotta love it.
Er is hier iemand met zn billenwasstage bezig
Bummer.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij niet. Ik ben trouwens een uur eerder uit.
Het is juist de bedoeling dat het daar 1 graad koeler is.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zaaddodende stoelverwarming
Zou juist zeggen dat je zak dan minder werk hoefde te doen om t warm te houden allemaal daar beneden
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
http://twitter.com/Wat_4EBE_zegt/status/8807687611
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You gotta love it.
Er is hier iemand met zn billenwasstage bezig
Zh !quote:
Goed opgelet, te goedquote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat het daar 1 graad koeler is.
Ik volg het niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh !
Is nu bezig met zijn stage, die begon om 7 uur oid en hij ging om half 4 slapen
2.5uur teveelquote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh !
Is nu bezig met zijn stage, die begon om 7 uur oid en hij ging om half 4 slapen
Zh moet stage doen bij een verpleegtehuis en daar worden billen gewassen.quote:
Dan moet het nog wel warm zijn en je stoel wordt hopelijk geen 36 gradenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat het daar 1 graad koeler is.
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet het nog wel warm zijn en je stoel wordt hopelijk geen 36 graden
Wat.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zh moet stage doen bij een verpleegtehuis en daar worden billen gewassen.
Er is onderzoek naar gedaan. Dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet het nog wel warm zijn en je stoel wordt hopelijk geen 36 graden
Onderzoek is overratedquote:Op maandag 8 februari 2010 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar gedaan. Dus.
Ik spreek je toch niet tgen, ik vind het gewoon raar WAAAquote:Op maandag 8 februari 2010 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er is onderzoek naar gedaan. Dus.
Dat.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik spreek je toch niet tgen, ik vind het gewoon raar WAAA
Tussen willen en mogen zit een wereld van verschilquote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wilde opereren ofzo?
Hij doet een hbo niet uniquote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wilde opereren ofzo?
Je kunt m beter bij opa's zetten dan bij kleine kindjes... whihihihihiquote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
Niet dat dat meteen mag als stagiair maar kontwassen is ook weer zo...
Ja, je krijgt ouderen-collegequote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef Broekpaling het volgende:
Niet dat dat meteen mag als stagiair maar kontwassen is ook weer zo...
Ook als ik dat niet doequote:Op maandag 8 februari 2010 14:00 schreef Mozy het volgende:
WAAA is het woordje/dingetje wat JB zegt als ze in paniek raakt.
WAAA is een smilie ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das mn favo smiley, niet denigrerend over doen
Je zult hem maar krijgen als je net geopereerd bent aan je hartquote:Op maandag 8 februari 2010 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij gaat toch verpleegkundige worden dacht ik, geen dokter?
Nou en, zelfs VMBOers mogen opereren.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Freaky wenkbrauwenshit:
Lelijke wenkbrauwen
WATquote:Op maandag 8 februari 2010 14:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou en, zelfs VMBOers mogen opereren.
Hoevaak er wel niet een verkeerd been is afgezet...
Sowieso een beeld hebben van mensen op fok.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar gaat m'n beeld van 4EBEBEBE.
sexyquote:
Nee, tis een smilie die met zn armen zwaait en rondjes draait.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
http://www.supyo.com/home/crazypics/images_12/waaaa.jpg
?
Jij heb ook een beeld van mij. Like duh.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso een beeld hebben van mensen op fok.![]()
I lol'dquote:Op maandag 8 februari 2010 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste hit op google:
http://www.supyo.com/home/crazypics/images_12/waaaa.jpg
?
Van hyves?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, tis een smilie die met zn armen zwaait en rondjes draait.
Geen idee, ik heb m op MSN.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van hyves?
Dan weet ik wel hoe die eruit ziet
Ja klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij heb ook een beeld van mij. Like duh.
Zeg 'm is op. Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt.
Het gaat automatisch
Ja, lang haarquote:
Inderdaad. Valt altijd vies tegen. Zoals bij Emimich.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso een beeld hebben van mensen op fok.![]()
Echt niet?quote:
Niet altijd hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Valt altijd vies tegen. Zoals bij Emimich.
Ja, dan noem je ook iemandquote:Op maandag 8 februari 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Valt altijd vies tegen. Zoals bij Emimich.
Ieder halfjaar wissel ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens of Bp nu een jongen of een meisje is
Bp is er zelf ook nog niet over uitquote:Op maandag 8 februari 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens of Bp nu een jongen of een meisje is
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bp is er zelf ook nog niet over uit
Dat.quote:
Nope.quote:
Dat lijkt me niks trouwens, dat leden uit de SC opeens je familie blijken te zijn.....quote:
Die kans lijkt me vrij kleinquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks trouwens, dat leden uit de SC opeens je familie blijken te zijn.....![]()
Wat is een lakkam?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.Wel die lengte maar dan niet met zo'n walgelijke lakkam erdoorheen en het is niet 1 lengte.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.Wel die lengte maar dan niet met zo'n walgelijke lakkam erdoorheen en het is niet 1 lengte.
Daar ben ik ook weleens bang voor, als ik mijn families kerstdiner zit af te krakenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks trouwens, dat leden uit de SC opeens je familie blijken te zijn.....![]()
Dragonball GT-kapsel.quote:
Luister naar opa jitzzzzequote:Op maandag 8 februari 2010 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg homo's, doe eens niet.
Fatoe manquote:
HG oven/ grillreinigerquote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
Zo, dag 1 van de 2-daagse operatie "extreem veel roet verwijderen uit de half gesmolten oven/magnetron-combi, en daarna hopen dat het kreng nog werkt" is voltooid..
I'm beat.
Koop een nieuwequote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
Zo, dag 1 van de 2-daagse operatie "extreem veel roet verwijderen uit de half gesmolten oven/magnetron-combi, en daarna hopen dat het kreng nog werkt" is voltooid..
I'm beat.
Succes, kwam dat door je kaas uienbroodje?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:19 schreef Lamon. het volgende:
I'm beat.
Was ie in de fik gevlogen ja?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Succes, kwam dat door je kaas uienbroodje?
Spangggg!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Check m'n chille patta's uit damsco
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij had m toch per ongeluk op magnetron ipv oven gezet?
Yup, it's a wonderful life I'm leading.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Succes, kwam dat door je kaas uienbroodje?
"Ikweetzelluffff!"quote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jeweetzelluf, jeweetwattikzegtoch?
Geen idee, ik weet alleen dat ik hoopte dat ie in de fik vloogquote:Op maandag 8 februari 2010 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij had m toch per ongeluk op magnetron ipv oven gezet?
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, it's a wonderful life I'm leading.
*mental note, voortaan ook zorgen dat je 2 oven/magnetron combi's hebt!
Ik heb dat ook ooit gedaan, gelukkig kwam ik er kennelijk wat eerder achter dan jijquote:Op maandag 8 februari 2010 14:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, it's a wonderful life I'm leading.
*mental note, voortaan ook zorgen dat je 2 oven/magnetron combi's hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |