quote:
quote:
Klopt.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het serieuittes virus hangt in de lucht daar in Rotterdam.
Wát?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het serieuittes virus hangt in de lucht daar in Rotterdam.
bohquote:Op maandag 8 februari 2010 12:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit geeft het niveau van Rotterdam al aan
se·ri·eu·it·tesquote:
Nog leuker als je eroverheen vliegt.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:19 schreef jitzzzze het volgende:
sowieso, rotterdam. Alleen leuk om heel snel doorheen te rijden
Da's serieutitis.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
se·ri·eu·it·tes
1. virus waarbij men alles serieus neemt
jouw deur, jouw verantwoordelijkheid ofzoquote:Op maandag 8 februari 2010 12:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn huisbeheerster is echt een kuthoer.
Kutwijf doet geen fuck aan de hele flat en zo gauw iemand iets bij mij voor mijn deur zet, wijst ze direct beschuldigend naar mij.
Hoe the fuck kan ik dat gedaan hebben als ik het hele weekend niet op mn kamer ben geweest
Ja, snap ik, maar dat kan ze toch ook op een normale manier aan me laten merken.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jouw deur, jouw verantwoordelijkheid ofzo
Wat een kankerbelerend toontjequote:Geachte meneer,
U hebt allerlei dozen in de hal opgeslagen en ivm brandveiligheid is dit verboden,zie bordje boven liftdeuren.
Verder is het niet de bedoeling alles wat u kwijt wil,maar ergens neer te zetten,daarvoor staan er buiten vuilcontainers!
Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
Beheer de Key
het maakt me niets uit, als ik er maar niet langer ben dan strikt noodzakelijk is.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog leuker als je eroverheen vliegt.
Niets ervan, opbokken met je stoffige doosquote:Op maandag 8 februari 2010 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar dat kan ze toch ook op een normale manier aan me laten merken.
Check deze mail:
[..]
Wat een kankerbelerend toontje
Ze kan dat toch ook eerst normaal zeggen, stomme kuthoer
quote:Op 10-01-2010 01:05 schreef Lamon.
[..]
Aargh, hoe moet ik nu subtiel duidelijk maken dat ik in between relationships gewoon erg graag seks met je zou willen hebben, zonder dat het onsubtiel klinkt?![]()
quote:Op 11-01-2010 22:28 schreef Lamon.
Seksualiteit: Bring it on!
Maar als ik het wil brengen dan mag het weer niet.
Vrouwen!![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 8 februari 2010 12:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat the fuck, kom ik nu buiten, is het ineens weg
Onbegrijpelijk.
Dus...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
"Beter 1 penis in de hand, dan 10 in de lucht."mijn boek
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:18 schreef Bragi het volgende:
Brunchen in een grot, voor m'n vriendin, omdat ik vaak genoeg haar grotje heb gegeten.
"Beter één penis in de hand, dan de lucht van tien."quote:Op maandag 8 februari 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
"Beter 1 penis in de hand, dan 10 in de lucht."mijn boek
quote:
Tof! Ik had koude billen in de auto.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, en toen bevroor mijn haar op de fiets.
Dus toch!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:41 schreef wolvendagen het volgende:
YOU'VE JUST MADE YOURSELF AVAILABLE.
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tof! Ik had koude billen in de auto.
Stoelverwarming is kut. Krijg je het bloed en bloedheet van. Ik heb liever stoelkoeling.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Geen stoelverwarming, nohh?
Het is ook noooooit goedquote:Op maandag 8 februari 2010 13:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stoelverwarming is kut. Krijg je het bloed en bloedheet van. Ik heb liever stoelkoeling.
You gotta love it.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |