Never mind. Falers.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:34 schreef Bragi het volgende:
Heeft iemand een nee schuddende emo.gif-smiley? HURRY!
Oeh deal!!quote:Op maandag 8 februari 2010 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hallo, ik hoef er geen 100 euro voor ofzo
ik vind 20 mooi genoeg
Als ik er maar vanaf ben
Ja, als ie niet wil zul je eerder iets moeten hebbenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh deal!!![]()
Mits deze natuurlijk nog goed werkt straks, want de rand aan de binnenkant van het deuromhulsel is wat gesmolten, dan is mei wat ver weg.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, wut.
Gast maakt wel toffe foto's: http://www.beautifullife.(...)-michael-paul-smith/
Omdat ik mn combimagnetron straks niet meer nodig heb omdat ik een nieuw leven op ga starten met een man van wie ik houd?quote:
Dit is pas boem lauwe on nom nom nomquote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik mn combimagnetron straks niet meer nodig heb omdat ik een nieuw leven op ga starten met een man van wie ik houd?
Janies, doe weer eens een typische JB-avatar in plaats van zo'n inwisselbaar 13-in-een-dozijn-ding.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik mn combimagnetron straks niet meer nodig heb omdat ik een nieuw leven op ga starten met een man van wie ik houd?
wtf, ik dacht dat ie gewoon z'n hoofd daarin had geshopped.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, wut.
Gast maakt wel toffe foto's: http://www.beautifullife.(...)-michael-paul-smith/
Die kutbloem bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Janies, doe weer eens een typische JB-avatar in plaats van zo'n inwisselbaar 13-in-een-dozijn-ding.
Das vast iets negatiefsquote:Op maandag 8 februari 2010 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is pas boem lauwe on nom nom nom
Ik wissel gewoon af en toe, dat vind ik leukquote:Op maandag 8 februari 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Janies, doe weer eens een typische JB-avatar in plaats van zo'n inwisselbaar 13-in-een-dozijn-ding.
Ik niet. Ik ben een autist. Ik hou niet van veranderingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das vast iets negatiefs
[..]
Ik wissel gewoon af en toe, dat vind ik leuk
Dat leer je welquote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Mn hakken doen zeer. 12 cm. Groter dan de pik van php
Zegt iemand die al aan z'n zoveelste account toe is.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben een autist. Ik hou niet van veranderingen.
Pics.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Wtf.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:41 schreef Mozy het volgende:
Whaha, Ik wist wel dat je kaas-uibroodje zou verneuken Lamon.
Wie pleurt er nou ook iets in de oven om vervolgens te gaan winkelen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |