Opgelost.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kijk, dát kan ik dan weer wel waarderen!
[..]
Je vindt Eve wel lief.
Godverdomme ik ook, maar ik durfde dat niet te zeggenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:47 schreef Bragi het volgende:
Ik zie trouwens de hele tijd een pik in die besneeuwde tak naast het FOK!-logo.
Freud zou er wel raad mee weten.
Whehequote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdomme ik ook, maar ik durfde dat niet te zeggen![]()
* Gaat terug naar nachthok.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ok, gangstertalk uurtje is weer over. Terug naar uw verblijf.
Ik was er allang klaar meequote:Op maandag 8 februari 2010 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou is het wel weer klaar, oranje griezel
En neem je geit meequote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Gaat terug naar nachthok.
Jij heb een caviakannon als ava. Nooit op gelet.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Gaat terug naar nachthok.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij heb een caviakannon als ava. Nooit op gelet.
Spuit 11quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Polygamie ist verbotenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
/ik was alleen vergeten dat je er maar 10 kan hebben
Je verwachtte een pilsje?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
Godver, ik haat het als ik verse melk koop en het smaakt niet zoals ik wil.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen g...quote:
Langer: August 21, 2008 2:30:59 AMquote:
Maakt me niet uit, ik word gek van dat gemekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen g...
Nevermind.
Mijne ook, en ik loop er al de hele dag op.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
Mn hakken doen zeer. 12 cm. Groter dan de pik van php
Jij houdt alle activiteiten binnen de sc bij?quote:
Dat zou toch fantastisch zijn?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Bedrijven massaal aan de melk.
Tsk tsk tskquote:Op maandag 8 februari 2010 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, ik word gek van dat gemekker
Euh... ja? Is dat raar of zo?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij houdt alle activiteiten binnen de sc bij?
Wat gebeurde er op 4 december 2008 in de sc?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier is niks meer raar, helaas..
Ik ben heel slank. Al had m'n moeder gisteren een foto in handen waar ik 15 was en zegt ze: 'Ooh hier was je nog heel slank!'quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Godverdomme ik ook, maar ik durfde dat niet te zeggen![]()
Ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rickokun ook en die maakte er een topic over en dat werd meteen gesloten.
Je bent ook wel een beetje een propje.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben heel slank. Al had m'n moeder gisteren een foto in handen waar ik 15 was en zegt ze: 'Ooh hier was je nog heel slank!'
Ik zo: WAT?
Maar het kwam er blijkbaar wat ongelukkig uit, ze bedoelde gewoon dat ik toen nog niet echt heupen had enzo! Of ze vindt me echt dik nu.
Heupen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben heel slank. Al had m'n moeder gisteren een foto in handen waar ik 15 was en zegt ze: 'Ooh hier was je nog heel slank!'
Ik zo: WAT?
Maar het kwam er blijkbaar wat ongelukkig uit, ze bedoelde gewoon dat ik toen nog niet echt heupen had enzo! Of ze vindt me echt dik nu.
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje een propje.
Vetklep.
Dat weet ik niet meer.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 4 december 2008 in de sc?
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 15:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje een propje.
Vetklep.
Toen werd er druk gepraat over een fotocollage van diverse vrouwelijke FOK!kers.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 4 december 2008 in de sc?
Die destijds niet echt aanwezig waren?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Toen werd er druk gepraat over een fotocollage van diverse vrouwelijke FOK!kers.
Heeft ons dat ooit tegengehouden?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die destijds niet echt aanwezig waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |