Ik wil een paarse, met bloemetjesquote:
Alsjeblieft?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:22 schreef minkuukel het volgende:
Feli
Gebak drank en wilde damesch heren![]()
Hierbij stel ik Bart beschikbaar.quote:
Shit, je hebt me!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:26 schreef Darkestrah het volgende:
Hier dan ook nog maar een felicitatie.Nu deze nog, hè! Anders mag je de weg alsnog niet op!
Is goed, al denk ik niet dat ik thuis benquote:Op maandag 8 februari 2010 12:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Feli.![]()
Ik kom morgen wel een gebakje halen na school ja
Nee, geen 4x4, een gewone pandaquote:Op maandag 8 februari 2010 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga je een Panda kopen?Dan wel een 4x4 he?
Ik wil meedoen met een rit van de Panda 4x4 club
![]()
(wel goed opletten of je goed bij de pedalen kunt bij een Panda.. mij lukt het iet 1 pedaal tegelijk in te drukken in een Panda, erg lastig)
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef error_404 het volgende:
Nooit een fiat kopen, is simpelweg bagger. Dan nog beter een Kia kopen.
Een paar nog in de dierentuin.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:
gefeliciteerd!
maar bestaan er nog panda's in goede/redelijke staat dan?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:
gefeliciteerd!
maar bestaan er nog panda's in goede/redelijke staat dan?
wel de nieuwere modellen, de oude een paar;quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
En anders wordt het een ander modelletje
Die is tof, alleen jammer dat het buiten budget valtquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:39 schreef gateway het volgende:
[..]
wel de nieuwere modellen, de oude een paar;
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=232768616&p_type_lijst=RL&o_id=6664554
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik je niet belovenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Gefeliciteeerd![]()
![]()
Rij je wel vlot door in het verkeer en stop je niet onnodig voor kleine dingetjes enzeuw..?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach ja, trek gewoon de handrem nu tijdens sneeuw en je maakt het wel goed
Ja, zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:30 schreef Apuleius het volgende:
Mooi kalm aan doen de komende tijd, dan blijft alles, inclusief jezelf tenminste heel.Maar ja, eerst een karretje op de kop zien te tikken.
Ja, zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Apuleius het volgende:
Je eigen karretje is veel prettiger om te hebben, dan ben je nooit afhankelijk van anderen en dat is erg fijn. Zolang ie het blijft doen dan.
Ik vind volvo's vaak een beetje lelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef Apuleius het volgende:
Groot gelijk, doe maar rustig aan. Doorgaans erg betrouwbare auto's zijn Volvo's. Die kosten niet zoveel 2ehands en het onderhoud is ook prima te betalen. Maar dat zal je wel te groot vinden.Hoewel zo'n 343 goed te doen is als starterskarretje. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Ja, nou ja, straks beledig ik je ofzoquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:41 schreef Apuleius het volgende:
Een béétje lelijk? Die modellen zijn knoetlillek.Mja, klein en betrouwbaar, dan moet je echt mazzel hebben met een klein budget.
Had jij geen permban ofzo?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, straks beledig ik je ofzoMaar inderdaad niet mooi gewoon
Maar ik heb de tijd, dus ga eens rustig rondkijken
Als je iets leuks tegenkomt denk dan aan me
![]()
[..]
Wat is er nou leuker dan dit meid?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben toch niet gek
En ik heb nog geen handrem
Dus dat komt sowieso goed
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind volvo's vaak een beetje lelijkEn groot is op zich niet erg, maar dat betekend vaak ook zwaar en dus duurder in de verzekering en wegenbelasting... Dus ik heb liever een betrouwbaar klein wagentje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |