Ik wil een paarse, met bloemetjesquote:
Alsjeblieft?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:22 schreef minkuukel het volgende:
Feli
Gebak drank en wilde damesch heren![]()
Hierbij stel ik Bart beschikbaar.quote:
Shit, je hebt me!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:26 schreef Darkestrah het volgende:
Hier dan ook nog maar een felicitatie.Nu deze nog, hè! Anders mag je de weg alsnog niet op!
Is goed, al denk ik niet dat ik thuis benquote:Op maandag 8 februari 2010 12:26 schreef BurnaBoy het volgende:
Feli.![]()
Ik kom morgen wel een gebakje halen na school ja
Nee, geen 4x4, een gewone pandaquote:Op maandag 8 februari 2010 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga je een Panda kopen?Dan wel een 4x4 he?
Ik wil meedoen met een rit van de Panda 4x4 club
![]()
(wel goed opletten of je goed bij de pedalen kunt bij een Panda.. mij lukt het iet 1 pedaal tegelijk in te drukken in een Panda, erg lastig)
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:31 schreef error_404 het volgende:
Nooit een fiat kopen, is simpelweg bagger. Dan nog beter een Kia kopen.
Een paar nog in de dierentuin.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:
gefeliciteerd!
maar bestaan er nog panda's in goede/redelijke staat dan?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:
gefeliciteerd!
maar bestaan er nog panda's in goede/redelijke staat dan?
wel de nieuwere modellen, de oude een paar;quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
En anders wordt het een ander modelletje
Die is tof, alleen jammer dat het buiten budget valtquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:39 schreef gateway het volgende:
[..]
wel de nieuwere modellen, de oude een paar;
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=232768616&p_type_lijst=RL&o_id=6664554
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik je niet belovenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Gefeliciteeerd![]()
![]()
Rij je wel vlot door in het verkeer en stop je niet onnodig voor kleine dingetjes enzeuw..?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach ja, trek gewoon de handrem nu tijdens sneeuw en je maakt het wel goed
Ja, zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:30 schreef Apuleius het volgende:
Mooi kalm aan doen de komende tijd, dan blijft alles, inclusief jezelf tenminste heel.Maar ja, eerst een karretje op de kop zien te tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |